Μια διευκρίνηση αναφορικά με τους κινητηρες:
**Η μεσαία έκδοση με τους 160ps δε θα φοράει τον 1.8tsi όπως τα περισσότερα περιοδικά έσπευσαν να γράψουν, αλλά τον 1.4tsi με τούρμπο και compressor. **
Δηλαδή τον κινητήρα του Golf GT μείον 10 άλογα. Αυτό προκύπτει ξεκάθαρα από το press release της VW.
TSI with 160 PS
This is the latest TSI: a four cylinder, turbo- and supercharged, with 118 kW / 160 PS (at 5,900 rpm). Like all of the TSIs, this engine is exceptionally economical (average fuel consumption: 6.5 l/100 km) and torque-strong (maximum of 240 Newton-meter at just 1,750 rpm) too. This TSI takes the Scirocco from rest to 100 km/h in 8.0 seconds; its top speed is 217 km/h. As an option, the 160 PS TSI may be paired with the first 7-speed dual clutch transmission (DSG) in the world that is transverse mounted.
Οι φήμες που έλεγαν ότι στο επόμενο Golf θα υπάρχει μία έκδοση με turbo+compressor με 150ps αντί για τις δυο σημερινές (140, 170) μοιάζουν πιο πιστευτές τώρα. Δεν έχει καμία λογική το scirocco να βγαίνει με 160 και το golf με 170.