-
Θα αρχίσω από το δεύτερο θέμα, τα Michelin Exalto.
Μετά από περισσότερα από 30.000 χλμ χρήσης τους είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω τα πολύ καλά κρατήματα των ελαστικών αυτών σε στεγνό και βρεγμένο, γεγονός που έχει μειωθεί ελάχιστα από τα χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ και τον παλύ ενοχλητικό θόρυβο που παράγουν. Θόρυβος ο οποίος δυστυχώς επισκιάζει τα υπόλοιπα πολύ καλά ομολογουμένως χαρακτηριστικά τους, τόσο που με κάνει να αναπολώ τα Premium contact της Continental, παρόλο που σε κρατήματα ήταν σαφώς υποδιέστερα.Όσο αφορά τώρα στα τριξίματα του Avensis μου (μοντέλο 2000), αυτά προέρχονται από τις κολόνες στις πόρτες οδηγού και συνοδηγού, όντας πολύ ενοχλητικά αφού η παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος είναι ικανή να τα ενεργοποιήσει. Η απάντηση του επίσημου συνεργείου της Toyota είναι ότι χρειάζονται αντικατάσταση τα λάστιχα του κασώματος οδηγού και συνοδηγού. Αμφιβάλλω όμως για το αποτέλεσμα μιας τέτοιας κίνησης, γιατί θεωρώ ότι η αιτία των τριγμών είναι ίσως η ποιότητα του αμαξώματος, το οποίο κατά τη γνώμη μου δέχεται στρεβλώσεις.
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη επί του θέματος αυτού. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Θα αρχίσω από το δεύτερο θέμα, τα Michelin Exalto.
Μετά από περισσότερα από 30.000 χλμ χρήσης τους είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω τα πολύ καλά κρατήματα των ελαστικών αυτών σε στεγνό και βρεγμένο, γεγονός που έχει μειωθεί ελάχιστα από τα χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ και τον παλύ ενοχλητικό θόρυβο που παράγουν. Θόρυβος ο οποίος δυστυχώς επισκιάζει τα υπόλοιπα πολύ καλά ομολογουμένως χαρακτηριστικά τους, τόσο που με κάνει να αναπολώ τα Premium contact της Continental, παρόλο που σε κρατήματα ήταν σαφώς υποδιέστερα.Όσο αφορά τώρα στα τριξίματα του Avensis μου (μοντέλο 2000), αυτά προέρχονται από τις κολόνες στις πόρτες οδηγού και συνοδηγού, όντας πολύ ενοχλητικά αφού η παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος είναι ικανή να τα ενεργοποιήσει. Η απάντηση του επίσημου συνεργείου της Toyota είναι ότι χρειάζονται αντικατάσταση τα λάστιχα του κασώματος οδηγού και συνοδηγού. Αμφιβάλλω όμως για το αποτέλεσμα μιας τέτοιας κίνησης, γιατί θεωρώ ότι η αιτία των τριγμών είναι ίσως η ποιότητα του αμαξώματος, το οποίο κατά τη γνώμη μου δέχεται στρεβλώσεις.
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη επί του θέματος αυτού. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Θα αρχίσω από το δεύτερο θέμα, τα Michelin Exalto.
Μετά από περισσότερα από 30.000 χλμ χρήσης τους είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω τα πολύ καλά κρατήματα των ελαστικών αυτών σε στεγνό και βρεγμένο, γεγονός που έχει μειωθεί ελάχιστα από τα χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ και τον παλύ ενοχλητικό θόρυβο που παράγουν. Θόρυβος ο οποίος δυστυχώς επισκιάζει τα υπόλοιπα πολύ καλά ομολογουμένως χαρακτηριστικά τους, τόσο που με κάνει να αναπολώ τα Premium contact της Continental, παρόλο που σε κρατήματα ήταν σαφώς υποδιέστερα.Όσο αφορά τώρα στα τριξίματα του Avensis μου (μοντέλο 2000), αυτά προέρχονται από τις κολόνες στις πόρτες οδηγού και συνοδηγού, όντας πολύ ενοχλητικά αφού η παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος είναι ικανή να τα ενεργοποιήσει. Η απάντηση του επίσημου συνεργείου της Toyota είναι ότι χρειάζονται αντικατάσταση τα λάστιχα του κασώματος οδηγού και συνοδηγού. Αμφιβάλλω όμως για το αποτέλεσμα μιας τέτοιας κίνησης, γιατί θεωρώ ότι η αιτία των τριγμών είναι ίσως η ποιότητα του αμαξώματος, το οποίο κατά τη γνώμη μου δέχεται στρεβλώσεις.
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη επί του θέματος αυτού. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Στο Ελλαδισταν ολα τα αμαξωματα ανεξαρτητου εταιρειας δεχονται φοβερη καταπονηση. Οσο σε παμε σε υποδεεστερες καροτσες απο πλευρας δομης τοσο πιο ευκολο ειναι να αρχισουν τα τριξιματα.
Η ολη κατασταση επιδεινωνεται απο τη ζεστη το καλοκαιρι.
Για μενα ενα σπρεϋ σιλικονης σε σημεια τριγμων λυνει το προβλημα.
τωρα αν το συνεργειο προτεινει ΚΑΙ κατι αλλο αυτο μπορει να ξερει καλυτερα.... -
To αμάξωμα στρεβλώνει. Απλά πράγματα
-
Tα Exalto έχουν κάνει παραπάνω από 45.000 χλμ στο δικό μου και είναι υποδειγματικά, για τόσα χιλιόμετρα... Τα ήξερα και από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου. Δεν μπορώ να πω όμως ότι με ενοχλεί τόσο ο θόρυβός τους (μάλλον έχω καλύτερη ηχομόνωση )
Όσο για τα τριξίματα, υπάρχουν δύο λύσεις, φτηνές και εύκολες. Η πρώτη λέγεται AERO STOP (τη βρίσκεις στα supermarket, υπάρχει μια της multy σε δύο φάρδη, υπήρχε και φτηνότερη της RICOMEX αλλά δεν μπορώ να τη βρω τώρα, γιατί άραγε... ) και είναι αυτοκόλλητη ταινία για πόρτες, παράθυρα κλπ σπιτιού για να μη μπαίνει αέρας. Η δεύτερη λέγεται σιλικόνη. Όπως φαντάζεσαι, μπαίνουν ανάμεσα στα πλαστικά που εφάπτονται ώστε να απορροφούν τους κραδασμούς και τα τριξίματα.
Έχω δοκιμάσει μόνο την πρώτη λύση, είχα βάλει αρκετή ταινία στο ZX μου, και δεν ακουγόταν τίποτα μέσα (επίτευγμα για γαλλικό προηγούμενης γενιάς με 89.000 χλμ ). Η δεύτερη λύση είναι μάλλον πιο δραστική, αλλά δεν την έχω δοκιμάσει.
ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΣΕ ANENSIS - MICHELIN EXALTO