-
[quote='parara']thx για τις εναλλακτικές πορτάσεις αλλά για sw δεν το συζητώ ενώ για τα VW με προβληματίζει το κόστος συντήρησης . Εδώ βέβαια δεν γνωρίζω αν η ΣΕΑΤ , ως θυγατρική της VW , έχει τις ίδιες τιμές σε ανταλλακτικά , σερβις , εργασία .
Λίγο κολλημένος με το ΣΕΑΤ αλλά ,όπως προείπα , μου φαίνεται ιδανικός ο συνδυασμός εξοπλισμού -κινητήρα -τιμής . Όσο για τη μεταπώληση μετα από 8 και βάλε χρόνια αν θα πιάσει 1000
-
Σχεδόν όλοι του αναγνωρίζουν τα καλά του: τεχνολογία, τετρακίνηση, επιδόσεις, χώρους, τιμή, αλλά τα κακά τους τους κάνει να το απορρίπτουν σχεδόν αμέσως: εμφάνιση εξωτερικού-εσωτερικού, μεταπώληση, εικόνα γενικότερα της φίρμας.
Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια και δεν σε νοιάζει να χάσεις κάτι παραπάνω στην μεταπώληση, τότε go for it.Για τη μεταπώληση το είπα και νωρίτερα : σίγουρα θα χάσει την αξία του περισσότερο απο κάποιο γερμανο-ιαπωνικό μοντέλο αλλά οι διαφορές μετά από τόσα χρόνια θα είνια μικρές (1000-2000€ )
Για την εμφανιση είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου ΑΛΛΑ αμφιβάλλει κανείς ότι εκεί παίζει ρόλο κι αυτό που λες παρακάτω ,δηλ η γενικότερη εικόνα μιας εταιρίας ?
Θεωρείται ομορφότερο το TOURAN ή μήπως το COROLLA VERSO ή το ZAFIRA ?
ΘΑ πούλαγε τόσα χρόνια σαν τρελό το GOLF ή η COROLLA (εξαιρείται για μένα το AURIS που πραγματικά μαρεσει ) αν δεν είχαν το σηματάκι VW k TOYOTA πάνω ?? Δεν λέω φυσικά ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι για τα μπάζα αλλά ή σχεδιασή τους (για μένα τουλάχιστο) δεν είναι το 'δυνατό ' τους σημείο . Πες το όμως αυτό σε ένα κάτοχο GOLF-CORO
-
περι μεταπωλητικης αξιας:
εμπορος αυτοκινητου ειναι το παιδι?
σιγουρα αμα θα σκασεις 30K ευρω σκεφτεσαι και το μετα αλλα μην καταληγουμε και σαν το σκρουτζ να μετραμε τις λιριτσες μας
-
Παρε μαυρο ALTEA FREETRACK!
Επιδοσεις , τετρακινηση και με το μαυρο μπορω να το πω και ομορφουτσικο!!!! (το ειδα απο κοντα σε μαυρο και ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με τα αλλα χρωματα)
Ετσι και αλλιως στη κατηγορια που κοιτας δεν μπορεις να βρεις ομορφα αμαξια , οποτε γιατι να μην κοιταξεις το πιο ολοκληρωμενο? Και αφου το γλυκοκοιταζεις παει να πει οτι δεν σε ενοχλει η εσω/εξω εμφανιση του , οποτε μην σε επηρρεαζουν οι υπολοιποι...Τωρα η μεταπωληση δεν νομιζω να παιζει σημαντικο ρολο αφου θα το κρατησεις πολλα χρονια και λογω ιδιαιτερης κατηγοριας αμαξιου που κοιτας.
Τελος πιστευω πως επρεπε να ειναι 4-5Κ φθηνοτερο , αλλα φανταζομαι λογω 2000κ.ε δεν γινεται...
ΥΓ: το αλτεα δεν βγαινει με DSG???
-
αν είσαι από επαρχία,αν και από τις μητροπόλεις μας να είσαι δεν νομίζω να υπάρχει πόβλημα, γιατί δεν κοιτάς το S-Max με τον TdCi..??
το είχα δει από κοντά και το ερωτεύτηκα
-
αν είσαι από επαρχία,αν και από τις μητροπόλεις μας να είσαι δεν νομίζω να υπάρχει πόβλημα, γιατί δεν κοιτάς το S-Max με τον TdCi..??
το είχα δει από κοντά και το ερωτεύτηκα
-
Για diesel δεν 'παίζει ' δυστυχώς , μένω Αθήνα κι από ότι ξέρω αν εμπλακώ σε ατύχημα δεν με καλύπτει η ασφάλεια .
Από τα άλλα μοντέλα τώρα : το MAzda 5 που πρότειναν κάποιοι δεν υπήρχε στην έκθεση , περιμένω (...κάποια στιγμή ) να το φέρουν γιατί αμάξι από προσπέκτους δεν αγοράσω .
Το TOURAN όσο το κοιτώ τόσο μου φαίνεται σαν κουτί με ρόδες ...
Το ZAFIRA 1.8 (γιατί το 2.0 τρώει πολύ ) φαίνεται καλή περίπτωση αλλά επειδή έχω ήδη το ΑΣΤΡΑ , το οποίο μου έχει βγάλει κάποια προβληματάκια , χάνει πόντους αλλά δεν αποκλείεται .
Το S-MAX 2.0 ( το 2.5 ξεφεύγει σε κόστος συντήρησης ) είναι καλή περίπτωση : όμορφο , καλός κινητήρας και με προσφορά εκπτωσης αυτη την περίοδο .
ΑΛΛΑ ...ακόμα και στις πλούσιες εκδόσεις τα παραπάνω μοντέλα δεν έχουν τον εξοπλισμό του ΑΛΤΕΑ (το S MAX δεν έχει ούτε τραπεζάκια πίσω ) , αν και αισθητήρες πάρκιν και συναγερμό τα δίνουν δώρο όλες οι εταιρείες.
Προσθέτοντας τον έξτρα εξοπλισμό του ΑΛΤΕΑ στα παραπάνω μοντέλα υπερβαίνουν το κόστος του ΑΛΤΕΑ , χωρίς βέβαια να λογαριασουμε τους 200 ίππους και την τετρακίνηση .
Όσο για εμφάνιση ? Εμένα μου αρέσει ΠΟΛΥ εξωτερικά το σεατ (σε μαύρο ή σε σκούρο γκρι) και μου είναι συμπαθητικό εσωτερικά ( το φορντ και το οπελ πιο ελκυστικό μέσα )
Άρα το δίλημμα είναι : η πιο συμφέρουσα πρόταση απέναντι στο ΠΡΕΣΤΙΖ των γερμανοιαπώνων ... ωχ το κεφάλι μου!!!
-
οταν λες πρεστιζ? εννοεις μεταπωληση?διοτι κατα τα αλλα μια χαρα γερμανικο ειναι το altea
παντως φαινεται πως εχεις ψηθει για altea,και καλα κανεις
κρατα ομως μια επιφυλαξη για το θεμα της καταναλωσης-δεν ειναι οτι καλυτερο να το ταιζεις 100αρα με τους ρυθμους που την καιει,αναλογα βεβαια και με τις οικονομικες προτεραιοτητες σου
-
Πρεστιζ εννοω κυριως μεταπώληση όπως ειπώθηκε άλλωστε κ από άλλους . Μάλλον θα συμφωνήσω ότι όταν έρθει εκείνη η ωρα της πώλησης πιο εύκολα θα πωληθεί το κουτί με τις ρόδες (TOURAN) ,που έχει όμως πάνω το σηματάκι VW , παρά το τετρακινητο 200άρι από την ... Ισπανία
Η κατανάλωση είναι το άλλο που με τρώει ΠΟΛΥ . Πρέπει να είναι κανά 2l/100 km πιο βενζινοβόρο από τα άλλα απ ότι βλέπω ...
-
για την ωρα της μεταπωλησης:
σιγουρα καποια στιγμη θα το αλλαξεις,αλλα και σιγουρα για μεγαλο διαστημα δε θα χρειαστεις περισσοτερα αλογα,ή χωρους,ή ανεση κτλ.
Τον ρολο του οικεογενειακου θα τον εκπληρωσει δλδ( μεχρι καποια ηλικια) ενω και σε σενα θα προσφερει συγκινησεις-πιστεψε με -
χωρίς να με κράξει κανείς να προτείνω renault grand scenic η θα διαγραφω απο το φόρουμ??
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
χωρίς να με κράξει κανείς να προτείνω renault grand scenic η θα διαγραφω απο το φόρουμ??Δεν υπάρχει πρόβλημα. Όλες οι απόψεις δεκτές. Σε παρόμοια συζήτηση παλιότερα κάποιος είχε προτείνει Citroen Grand Picasso.
Ποτέ δε μάθαμε αν αυτοκτόνησε ή αν ήταν ατύχημα ή κάτι άλλο. -
To Scenic δεν το εχω ψαξει αλλά φανταζομαι θα εχει πανω κατω το ιδιο πακετο με τα υπολοιπα οποτε εδω μπαινει ο παραγοντας ... πρεστιζ και ...αποκλειεται
ALTEA FREETRACK VS ZAFIRA VS TOURAN VS S-MAX