-
Costana εχεις P.M.
-
Ο χρήστης lepes έγραψε:
Για μενα το εκτος δρομου ειναι χαλαρες βολτες σε βουνα χωρις τα τρελα εμποδια..
Ειναι γεγονος οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι τη σημερινη εποχη το suv το θελουν για τη πολη και οχι για να πανε μια βολτα στο βουνο..εχει χωρους και ασφαλεια και ειναι και λιγο lifestyleΕχει δίκιο ο lepes. Οσοι κάνουν σκληρό off-road ας δουν και τη διάσταση του περιβάλλοντος. Οταν βάζεις τη τζιπάρα σου μέσα στο ποτάμι, δεν θα αφήσει λίγο γράσο ή/και λίγο λάδι ? Είναι ανάγκη να μολύνουμε και τα πιο απομακρυσμένα και δύσβατα μέρη ? Και η χαλαρή βόλτα μια χαρά είναι και σε πάει εκεί όπου πραγματικά μπορείς να χαρείς τη φύση χωρίς να την πήζεις στο καυσαέριο με τα γκαζώματα.
-
Ο χρήστης ZooL έγραψε:
Πραγματικά διασκεδάζω πολύ κάθε φορά που διαβάζω το συγκεκριμένο forum...
Το οποίο μπορεί μεν να φέρει τον τίτλο 'Εκτός Δρόμου', τα κριτήρια όμως των περισσότερων εδώ μέσα είναι ξεκάθαρα ασφάλτινα - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.Άκου εκεί 'δεν πάω off-road για να μην το γρατζουνάω'... Αλλά κατά τ' άλλα: 'το όχημα μου είναι tank, πάει παντού, τα κάνει όλα, κλπ, κλπ'.
Αρά εδώ μέσα μπαίνουμε και θεωρητικολογούμε...
Μήπως θα έπρεπε λοιπόν, το συγκεκριμένο forum να λέγεται 'Θεωρητικές συζητήσεις περί του Εκτός Δρόμου';Και επειδή πριν μίλησα για εξαιρέσεις:
Ρε sirro (και συγνώμη για την οικειότητα...)
ΜΑ ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ?Χ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ποσο λαθος εισαι και ποσο μονοπλευρος κ φανφαρας..
εγω ειπα αντι να ταλαιπωρεις το καλογυαλισμενο σουβ σε ποταμια και λιμνες με το χειροτερο δυνατο τροπο μπορεις να εχεις ενα τζιμνυ η ενα νιβα και να μην σε ενδιαφερει τι θα παθει οταν κιολας κανει και το 1/4 της αξιας ενος σουβ οπως το σανταφε.
δευτερον μονο εσυ μιλας για θεωρητικες κουβεντες εκτος δρομου..οπως ειπε ο λεπες χαλαρες βολτες στο βουνο και αν σου τυχει να περασεις απο καπου περνας..αλλα εγω προσωπικα δεν θα παω να σπασω το σουβ μου για να αποδειξω οτι περναει απο καπου , ενω το αλλο πχ κολλησε..
τριτον οτι αμαξι και να εχεις οσων χρηματων αμα το γαμας σε καθε εξορμηση ολο και κατι θα παθαινει απο ακρομπαρα και φουσκες μεχρι και γω δεν ξερω τι αλλο τι.
τεταρτον δεν ανεφερα οτι το σανταφε ειναι τανκ αλλα ειπε κιολας οτι και ενα ταπεινο hrv περασε απο εκει που κολλησε το τουαρεγκ.
οσον αφορα αν το σουβ το πηρα για χρηση πολης κανεις μεγαλο λαθος..το πηρα για εκδρομες διασκεδαση και με πολλα αλογα για να μην μου βγαζει την πιστη στην εθνικη οδο οπως τα λοιπα 2λιτρα τυπου ραβ4,crv κ.α. ΤΟ αν τα σουβ πρεπει να τρεχουν ετσι σου απαντω πως ναι πηγαινεουν πολυ πιο γρηγορα και ασφαλη απο πολλα επιβατικα..Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΟΥΒ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ μου φαινεται πιο λογικη απο οτι στο βουνο τελικα λογω περιφημων ελληνικων δρομων,λακκουβων,σαμαρακιων κ.α. πολλα..ελπιζω να σε καλυψα
-
μα σαφώς αγαπητέ, με έχεις καλύψει προ πολλού
Χ.
-
Φιλε COSTANA ,χθες εφθασε το αμαξι στην αντιπροσωπεια, περιτο να σου πω οτι επαθα την πλακα μου , το εβαλα μπροστα με παγωμενο τον κινητηρα .
Δεν μπορεις καλα καλα να καταλαβεις οτι ειναι πετρελαιο......Απιστευτο..... ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΦΟΒΑ.
Πηγαινε να το ακουσεις και εσυ στην αντιπροσωπεια.Εγω για να καταλαβεις το ειχα παραγγειλει χωρις να το ακουσω πως δουλευει γιατι δεν ειχαν και δεν εχουν ουτε και τωρα στην αντιπροσωπια για test Drive........ -
φιλε PIATO ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.θα παω την αλλη εβδομαδα .Καλες διαδρομες
-
Να πω και εγώ τη βλακεία μου.
Συζητάμε για δύο διαφορετικά πράγματα ή για διαφορετικούς, συνήθως, ιδιοκτήτες.
Οικογενειακό όχημα το πρώτο, με κυρίως ασφάλτινο προορισμό και δυνατότητα να άνταπεξέλθει στο χωματόδρομο και τη λάσπη του ελληνικού βουνού (ακόμη καλύτερα με άλλα λάστιχα). Καλείται να μεταφέρει, κυρίως, οικογένεια, με παιδάκια, ποδηλατάκια κλπ και να σύρει και κανένα τρέιλερ. Κάνει τον κάτοχό του να νιώθει ασφαλής στην Εθνική, να συμπεριφέρεται αντικοινωνικά στην πόλη (παρκάροντας σε πεζοδρόμια) και να χαίρεται και το βουνό σε όχι ακραίες καταστάσεις. Μέχρι 30.000 € τα κάνεις όλα αυτά όμορφα.
Πολιτισμένα άγριο το δεύτερο, μπορούν να το αγοράσουν λίγοι, καθότι κοστίζει περί τα 60.000 +€, οπότε οι δυνητικοί παίκτες λιγοστεύουν. Απ' αυτούς, ακόμη λιγότεροι το χρησιμοποιούν κατά τις δυνατότητές του (μερικοί θα αγοράσουν και την ML με 20΄΄ ζάντες). Και αυτοί που θα το κάνουν άγρια πράγματα, προφανώς δεν θα τα κάνουν με τα παιδάκια τους, στο βαθμό που υπερβαίνουν την απλή εκδρομή στο χώμα. Πέραν τούτου, πράγματι ένα Land Cruiser ταξιδεύει με 180, αλλά, αν του βάλεις χωμάτινα λάστιχα, πρέπει; Όσο για το υπόλοιπο ταξίδι, έχει και αυτό ένα στοιχείο συμβιβασμού στην οδήγηση (στρίψτε σβέλτα). Βεβαίως, και στο SUV ένα σετ μικτά λάστιχα μπορεί να βελτιώνει την κίνηση στο χώμα, αλλά επηρεάζει την πρόσφυση και το φρενάρισμα.
Ας αποφασίσουμε λοιπόν: ο μέσος οικογενειάρχης θα πορευτεί θαυμάσια με ένα SUV, ενώ, ακόμη και με τα εργοστασιακά λάστιχα, θα χαρεί την ύπαιθρο (αυτό που θέλει το 90% των αγοραστών).Προσωπικά (γιατί, τελικά, ο καθένας θέλει να μιλήσει για τον εαυτό του) έζησα όμορφα με ένα Forester 2.0 με κοντές. Το αυτοκίνητο πήγαινε ευχάριστα στους πετρόδρομους (η ανάρτηση είναι μαγικό χαλί) και, με λίγη προσοχή κατάφερνε και πιο δύσκολα πράγματα (ΟΚ, δεν χρειάστηκα όργανο για τις κλίσεις). Στα πλαίσια της μέσης ελληνικής παρέας (Forester, Vitara, Grand Vitara X-Trail), οι οικογένεις με παιδάκια χάρηκαν την Ελλάδα.
Τα ίδια κάνει σήμερα ένα Outback, με πιο πολύ ησυχία, ταχύτητα και άνετη ανάρτηση (με αλλαγή ελαστικών σε Synchrone), αλλά με προσοχή λόγω προβόλων. Με κοντές σχέσεις βγάζεις επτά μέτρα φουσκωτό από τη θάλασσα και χωράς άνετα και την προίκα των παιδιών σου, ενώ ταξιδεύεις με 200.
Σίγουρα κάνεις συμβιβασμούς στο off roading ή, μάλλον, δεν κάνεις 'γνήσιο' off road, αφού, δύσκολα, το ονομάζεις SUV. Αλλά, τελικά τι χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι;
Επομένως, δεν είναι συγκρίσιμα πράγματα, ούτε και ανταποκρίνονται στις ίδιες ανάγκες. -
SYV H JEEP ? ΜΕΧΡΙ 40000 euro