Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 19
    • 20
    • 6 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    83
    390
    546
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Ωχ.

      Γινεται κατι με την Πορσε; Στην Κρητη την αντιπροσωπεια Πορσε την πηρε πριν 1-2 μηνες ο εμπορος που εχει τη Ρενω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης dim8 έγραψε:
        τωρα καταλαβατε γιατι οταν πανευρωπαικα η ρενω(με το μεγκαν) σε καποια φαση ειχε εκθρονησει την φολκσβαγκεν(γκολφ) στην ελλαδα πουλαγαν λιγοτερο τα μεγκαν απο τις τζαγκουαρ?

        κοιταχτε τις πωλησεις πανευρωπαικα της ρενω τα τελευταια 10 χρονια και καντε την συγκριση με την φολκσβαγκεν και την πεζω-σιτροεν, τους παραδοσιακα μεγαλους παιχτες στην ευρωπη.

        υπαρχουν χρονιες που η ρενω μονη της υπερνικα ή ισοφαριζει την φολκσβαγκεν(μονη της χωρις τους δορυφορους) σε πωλησεις.

        μονο στην ελλαδα ηταν πατος επι σειρα δεκαετιων!! ΜΟΝΟ!!!

        Η ιστορια δειχνει οτι οταν φευγουν οι ''τσιφλικαδες'' η οποιαδηποτε φιρμα παιρνει τα πανω της παντου!

        θυμηθειτε φορντ,βολβο,τογιοτα κλπ

        η μονη εταιρια που πουλαει επι σειρα ετων τα περισσοτερα αυτοκινητα που ειναι κατασκευασμενα εκτος γερμανιας ,μεσα στην ιδια γερμανια, τωρα θυμηθηκαν οτι εχει προβληματα αξιοπιστιας.

        ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

        Όταν η Renault ήταν πρώτη στην Ευρώπη τότε πουλούσε μια χαρά και εδώ.
        Θυμήσου πώς πουλούσε το clio και πως πουλάει τώρα.
        Και στην υπόλοιπη Eυρώπη δεν πάει (καθόλου) καλά η Renault.
        Μη συγκρίνεις όμως τις αγορές τις Ευρώπης με την Ελλάδα. Για παράδειγμα σκέψου ότι εδώ τα Toyota είναι στις πρώτες θέσεις σε πωλήσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι από τη 5η θέση και κάτω. Έχει να κάνει και με την νοοτροπία του καταναλωτικού κοινού και όχι με τον εισαγωγέα και μόνο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Μίλησα σήμερα με το συνεργείο της εδώ αντιπροσωπείας. Λειτουργούν κανονικά, έχουν στοκ ανταλλακτικών, απλώς μερικά κομμάτια που σπάνια χρειάζονται θέλουν δέκα μέρες για να έρθουν από Γαλλία. Τέλη Φεβρουαρίου θα έχει ξεκαθαρίσει τελείως το σκηνικό, μου είπαν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            kala διαβασα την ανακοινωση και επεσα απο τη καρεκλα απο τα γελια

            φωναζει ο κλεφτης να κρυφτει ο νοικοκυρης...

            ο μανιατοπουλος θεωρω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα δειγματα της νεοελληνικης νοοτροπιας που υπαρχει γυρω μας και εχει καταντησει αυτη τη χωρα να βρισκεται λιγο πανω απο την αφρικη αντι για λιγο κατω απο την ευρωπη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Ο χρήστης pskarm έγραψε:
              τη χωρα να βρισκεται λιγο πανω απο την αφρικη αντι για λιγο κατω απο την ευρωπη....

              ...και πού ειναι το προβλημα τοτε;
              Γεωγραφικα ετσι ειναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                teris3 last edited by

                Οπότε τώρα πάμε για Renault Hellas ας πούμε?

                Επηρεάζει αυτό καθόλου τους κατά τόπου dealers/συνεργεία κτλ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Ο χρήστης teris3 έγραψε:
                  Επηρεάζει αυτό καθόλου τους κατά τόπου dealers/συνεργεία κτλ?

                  Μάλλον όχι. Στα Χανιά τουλάχιστον δεν επηρεάζονται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης teris3 έγραψε:
                    Οπότε τώρα πάμε για Renault Hellas ας πούμε?

                    Επηρεάζει αυτό καθόλου τους κατά τόπου dealers/συνεργεία κτλ?

                    τις τιμές του Clio RS ... τις επηρεάζει °???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                      O Ρομπόπουλος ανατολικά θα ανοίξει καινούργια Renault.
                      Στο χώρο της Ρεναλ θα παραμείνει η Porshe και θα προστεθεί η ΚΕΔΟ (Land Rover).

                      Νομίζω πως πήρε όλα τα καταστήματα Renault στη Θεσσαλονίκη. Κοινώς, μονοπώλιο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spike last edited by

                        ναι θα πουλά 50 κομμάτια το 6μηνο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim8 last edited by

                          @meco
                          οταν ηταν η ρενω 1η στην ευρωπη η μαβα πουλαγε καλα και στην ελλαδα?
                          δηλαδη εννοεις οτι απο την 15 θεση πηγε στην 8η? με 3 καινουρια μοντελα στην γκαμα της?

                          οταν λες οτι δεν παει καλα στην ευρωπη δηλαδη ποσο χαλια εχει πεσει στην 4η θεση?
                          οταν εδω ειναι στον πατο?

                          ακυρες οι συγκρισεις σου με την ρενω ευρωπαικα κατα 100%

                          αδηκεις την ρενω, και παρουσιαζεις την μαβα σαν υποδειγμα αντιπροσωπευσης.

                          η τογιοτα πουλαει ακαριαια απο τοτε που την πηραν οι βελγοι.
                          για χιουνται δεν υπαρχει συζητηση.
                          οταν το προιον τους ηταν (1990) το χειροτερο με διαφορα εχτισαν δικτιο και μετα απο λιγα χρονια φιγουραρουν παντα στην τριαδα.
                          η κια ειδατε μολις αλλαξε χερια τι εγινε.
                          η φορντ μολις ηρθαν οι ξενοι πουλαει τα 4πλασια επι σειρα ετων ή οχι?

                          αν ηταν σωστοι ειχαν 30 χρονια να φτιαξουν κατι καλο, και δεν το εκαναν.
                          δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλη χωρα στην ευρωπη που η κια πουλαει πιο πολλα απο την ρενω.

                          πρωτια της μαβα και αυτο.

                          στο καλο και δεν θα μας ληψετε καθολου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spike last edited by

                            η Renault όλο το 2007 είχε 1.209.000 αυτοκίνητα και 7,6% market share στην ΕΕ των 27+ΕFTA.

                            Ενδεικτικά για να καταλάβουμε τι σημαίνει αυτό :

                            Peugeot 1.107.000 και 6,9%
                            VW 1.635.000 και 10,2%
                            Ford 1.302.000 και 8,1%
                            Opel 1.343.000 και 8,4%
                            Fiat 977.000 και 6,1%
                            Citroen 943.000 και 5,9%
                            Toyota 945.000 και 5,9%

                            *αναφέρομαι σε φίρμες όχι γκρουπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dim8 last edited by

                              spike αυτο ειπα και εγω 4η στην ευρωπη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                ... Το sales και after sales στην Ελλάδα είναι επιπέδου μπακάλικου ... με την κακή έννοια!

                                οπως ακριβως συμβαινει και στο συνολο σχεδον ολων των επιχειρησεων ολων των κλαδων στην Ελλαδα...

                                Αυτό δυστυχώς μου δίνει την ευκαιρία να πω κάτι που σκέφτομαι εδώ και χρόνια, ότι λόγω των γεωπολιτικών συνθηκών που ισχύουν στην Ελλάδα, το μόνο που μπορούμε να παράγουμε είναι υπηρεσίες. Και τα κάνουμε σκατά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                  Αυτό δυστυχώς μου δίνει την ευκαιρία να πω κάτι που σκέφτομαι εδώ και χρόνια, ότι λόγω των γεωπολιτικών συνθηκών που ισχύουν στην Ελλάδα, το μόνο που μπορούμε να παράγουμε είναι υπηρεσίες. Και τα κάνουμε σκατά.

                                  Δεν επιθυμούμε πλέον να εργασθούμε.
                                  Τις σοδειές δεν τις μαζεύουμε.

                                  Ούτε υπηρεσίες γουστάρουμε να παρέχουμε.
                                  Τα παιδιά δεν γίνονται πια 'γκαρσόνια'. Ούτε μαστόροι. Είναι υποτιμητικό. Τα αρχίδια των είναι τόσα που τα καθιστούν (τα παιδιά) δυσκίνητα.
                                  Οι κοπέλες δεν γίνονται πια μοδίστρες. Ούτε πουτάνες (σοβαρές, δηλωμένες, με υγειονομικό έλεγχο). Ούτε καν σύζυγοι (είναι πράγματι βαριά δουλειά) εκτός κι αν μυριστούν πολλά λεφτά.

                                  Αφήνονται όλα αυτά (τα πάντα) στους αλλοδαπούς/ές να τα κάνουν.
                                  Έχουμε πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ.

                                  Το μόνο που καταδέχεται να κάνει το σημερινό Ελληνόπουλο είναι να είναι γιος ή κόρη κάποιου 'τσιφλικά' (αν έχει την τύχη) και να τρώει τα έτοιμα, πουλώντας και μούρη και νομίζοντας ότι οι άλλοι τους χρωστάνε κι όλας (π.χ. στην νυν αντ/πεία της Πόρσε δεν μπορείς να ελπίζεις σε τεστ ντράιβ αν δεν πείσεις ότι έχεις ήδη τουλάχιστον Μπενβέ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 8
                                    888888 last edited by

                                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                    η τογιοτα πουλαει ακαριαια απο τοτε που την πηραν οι βελγοι.

                                    Ιαπωνες ειναι με εδρα το Βελγιο...

                                    για χιουνται δεν υπαρχει συζητηση.
                                    οταν το προιον τους ηταν (1990) το χειροτερο με διαφορα εχτισαν δικτιο και μετα απο λιγα χρονια φιγουραρουν παντα στην τριαδα.
                                    η κια ειδατε μολις αλλαξε χερια τι εγινε.

                                    O Δαβαρης δεν τις εχει??Απλα το παραδειγμα της ΚΙΑ ΧιουνταΪ δειχνει τι μπορει να καταφερει μια Ελληνικη επιχειρηση που στηριζεται σε συγχρονες μεθοδους μαρκετινγκ και υποστηριξης και οχι σε πρακτικες φαμιλιας....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsadi last edited by

                                      Νομιζω ομως οτι τουλαχιστον στην περιπτωση της Kia υπαρχει κ πολυ μεγαλη βελτιωση του προσφερομενου προϊοντος γι'αυτο κ η πολυ μεγαλη ανοδος στις πωλησεις...
                                      Αντιθετα η renault δε νομιζω οτι εχει τπτ ιδιαιτερα ανταγωνιστικο στην αγορα,αν εξαιρεσεις ισως το 1.2 Τ clio.Τα υπολοιπα δεν προσφερουν τπτ ιδιαιτερο,ουτε καποιον ιδιαιτερα καλο κινητηρα,ουτε τη φοβερη ποιοτητα εσωτερικου,ουτε φθηνη συντηρηση/μεγαλη εγγυηση ενω κ η εμφανιση τους ειναι ιδιαιτερα αμφιλεγομενη(προσωπικα θεωρω την καινουρια laguna απαισια)...
                                      Τι να πει κ η seat ομως με το toledo...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
                                        Νομιζω ομως οτι τουλαχιστον στην περιπτωση της Kia υπαρχει κ πολυ μεγαλη βελτιωση του προσφερομενου προϊοντος γι'αυτο κ η πολυ μεγαλη ανοδος στις πωλησεις...
                                        Αντιθετα η renault δε νομιζω οτι εχει τπτ ιδιαιτερα ανταγωνιστικο στην αγορα,αν εξαιρεσεις ισως το 1.2 Τ clio.Τα υπολοιπα δεν προσφερουν τπτ ιδιαιτερο,ουτε καποιον ιδιαιτερα καλο κινητηρα,ουτε τη φοβερη ποιοτητα εσωτερικου,ουτε φθηνη συντηρηση/μεγαλη εγγυηση ενω κ η εμφανιση τους ειναι ιδιαιτερα αμφιλεγομενη(προσωπικα θεωρω την καινουρια laguna απαισια)...
                                        Τι να πει κ η seat ομως με το toledo...

                                        Καλά το Toledo ούτε η Seat με τα άτοκα δεν καταφέρνει να το πουλήσει!
                                        Το προϊόν της Renault μια χαρά είναι! Θέλει όμως ανταγωνιστικότερες τιμές, σωστή υποστήριξη από τα συνεργεία και γιατί όχι; Καλύτερη εγγύηση!
                                        Να δούμε τι θα κάνουν οι νέοι ιδιοκτήτες... Γιατί αν κρατήσουν τα ίδια συνεργεία και το ίδιο κόστος συντήρησης, ακόμη και να κατεβάσουν τις τιμές, όσοι έχουν καεί από το χυλό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          therealtopgunz last edited by

                                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                          Αυτό δυστυχώς μου δίνει την ευκαιρία να πω κάτι που σκέφτομαι εδώ και χρόνια, ότι λόγω των γεωπολιτικών συνθηκών που ισχύουν στην Ελλάδα, το μόνο που μπορούμε να παράγουμε είναι υπηρεσίες. Και τα κάνουμε σκατά.

                                          Δεν επιθυμούμε πλέον να εργασθούμε.
                                          Τις σοδειές δεν τις μαζεύουμε.

                                          Ούτε υπηρεσίες γουστάρουμε να παρέχουμε.
                                          Τα παιδιά δεν γίνονται πια 'γκαρσόνια'. Ούτε μαστόροι. Είναι υποτιμητικό. Τα αρχίδια των είναι τόσα που τα καθιστούν (τα παιδιά) δυσκίνητα.
                                          Οι κοπέλες δεν γίνονται πια μοδίστρες. Ούτε πουτάνες (σοβαρές, δηλωμένες, με υγειονομικό έλεγχο). Ούτε καν σύζυγοι (είναι πράγματι βαριά δουλειά) εκτός κι αν μυριστούν πολλά λεφτά.

                                          Αφήνονται όλα αυτά (τα πάντα) στους αλλοδαπούς/ές να τα κάνουν.
                                          Έχουμε πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ.

                                          Το μόνο που καταδέχεται να κάνει το σημερινό Ελληνόπουλο είναι να είναι γιος ή κόρη κάποιου 'τσιφλικά' (αν έχει την τύχη) και να τρώει τα έτοιμα, πουλώντας και μούρη και νομίζοντας ότι οι άλλοι τους χρωστάνε κι όλας (π.χ. στην νυν αντ/πεία της Πόρσε δεν μπορείς να ελπίζεις σε τεστ ντράιβ αν δεν πείσεις ότι έχεις ήδη τουλάχιστον Μπενβέ).

                                          +10000000000

                                          Πραγματικά το έθεσες πιο γλαφυρά από ότι θα μπορούσα. Σου βγάζω το καπέλο. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            double post.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 6 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr