Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    37
    144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ο χρήστης Petr@n έγραψε:
      Να σας πω και τη δική μου σκοπιά σε αυτό το θέμα

      Rx8 δεν το σσκέφτομαι σχεδόν καθόλου λόγο καταναλλωσης και λόγω πολυσυχνότητας. Αφου΄από τότεπου βγήκε το Rx8 τα σαξόραλα είναι σπάνια μπροστά τους(έλα ... στον τόπο σου)

      Από την άλλη στην οικογένεια υπάρχει ήδη ένα AUDI A4 1996 1.6 και όσο ναναι υπάρχει μια γνώση πάνω στα αυτοκίνητα. Το ΤΤ μου αρέσει πολύ σαν σχέδιο και είναι και αρκετα καλό σαν γκάζι. Πιο πολύ μου αρέσει το κλειστό αλλά το ανοιχτό είνια πιο μουράτο.
      Το ΜΧ-5 είναι αυτοκίνητο μύθος. Είναι τρελή πισοκούνα και όμορφο και ειδικά το τελευταίο μου αρέσει πολύ. Όμως σαν αυτοκίνητο το θεωρώ ακριβό για αυτά που προσφέρει και συν τοις αλλοις στο φανάρι μέχρι και 'σμαρτ' σου ρίχνει είναι λιγάκι βήμα. Αλλά κερδίζεις την πισω κίνηση που όσο να το κάνουμε είναι άλλος κόσμος οδήγησης

      Τέλος να αναφερθεί σε ποιότητα κατασκευής. Το ΤΤ είναι το 'πιο αυτοκινητο' από όλα για μένα. Αν βρω 4κινητο δεν το συζητώ καν για τπτ αλλο αλλά αυτό είνια δύσκολο και απο οικονομικής σκοπιας.Αλλά σε σύγκριση μπροστοκίνητου με πισοκίνητο κερδίζει το 2ο.

      Πρώτα απ' όλα διαφωνώ εκ πεπειθήσεως με τον όρο 'μουράτο'. Τι να κάνουμε όμως, 'γούστα' είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι...

      2ον, αν βασιστούμε στην 'πολυσυχνότητα', τότε ούτε το μιάτα πρέπει να κοιτάξεις, και απο αυτό έχει βρωμήσει ο τόπος. ΙΜΟ όμως αυτό θα έπρεπε να είναι από τα τελευταία που θα έπρεπε να κοιτάμε, όταν μιλάμε για joy machines. Εμένα προσωπικά ουδόλως θα με απασχολήσει αν το αμάξι που γουστάρω να οδηγώ το έχει όλος ο ντουνιάς, γι΄αυτό εξάλλου και δε με νοιάζει καθόλου που υπάρχουν χιλιάδες σαξάκια σαν το δικό μου.

      3ον, το τελευταίο που θα σε απασχολείσει στο μιάτα μόλις το οδηγήσεις είναι αν θα σου ρίξει ο κάθε κάγκουρας. Είναι ΑΛΛΟΥ (fun park) οδηγικά και ατελείωτο σχολείο οδήγησης, είτε 'γραμμάτης', είτε 'ξεκολλημένης'. Αν έχεις σκοπό να το πάρεις για να κοντράρεσαι στην ευθεία, απλά ΜΗΝ το πάρεις.-

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petr-n last edited by

        To Μουράτο ισως ειναι λάθος χαρακτηρισμός. Το εννος ως να αρεσει σε εμενα, η αλλιως μουρατη για την παρτυ μου.

        Παντως περίμενα όλοι να μου πουν το ΤΤ. Πραγματικά εξεπλάγην

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Αποτελεσματικότατο το ΤΤ, εξαιρετικά γρήγορο, αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Καλύτερα είναι να το πας εσύ το αμάξι, παρά να σε πάει αυτό. Να γιατί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            double post...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanix last edited by

              Miata γιατι δεν γινεται αλλιως

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vasgti last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                Αποτελεσματικότατο το ΤΤ, εξαιρετικά γρήγορο, αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Καλύτερα είναι να το πας εσύ το αμάξι, παρά να σε πάει αυτό. Να γιατί...

                Ειδικά το 225, επειδή μαζεύει πολύ εύκολα τα χιλιόμετρα και έχει την τάση να φεύγει με τα τέσσερα, θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Παρασύρεσαι εύκολα μαζί του.

                Petr@n αν δεν κάνω λάθος ανέφερες πως μέχρι τώρα οδηγούσες Seicento? Αν ναι, τότε ένα MX-5 δεν θα σου φανεί καθόλου αργό. Και είναι περισσότερο διασκεδαστικό και εύκολα ελεγχόμενο από ότι νομίζεις. Μην το υποτιμάς. Θεωρώ πως είναι η ιδανικότερη επιλογή. Αυτοκίνητο με το οποίο θα μάθεις πολλά και καλό επόμενο βήμα μέχρι να πας σε κάτι ακόμα πιο γρήγορο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petr-n last edited by

                  Δηλαδή για να καταλάβω όλοι λέτε για το μιατα γιατι δεν θα μπορώ να το παω? Αλλιως αν ειχα γνωση πιο γρηγορου αυτοκινητου θα λεγατε για ττ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    therealtopgunz last edited by

                    Φίλε Πετράν μη συγχίζεσαι, δε σε θεωρεί κανείς κουλό, αλλά εκ των πραγμάτων δεν ακούγεται να έχεις και τεράστια εμπειρία. Το ΤΤ μαζεύει γρήγορα πολλά χιλιόμετρα, έχει και τα κακά μαζί με τα καλά των τετρακίνητων (θέλει το χώρο του), οπότε σε έναν σχετικά νέο οδηγό συστήνουμε κάτι πιο 'ασφαλές' από την άποψη των χιλιομέτρων. Βέβαια esp και λοιπά δε θα έχει το MX5 νομίζω, αλλά πάλι δεν είναι τόσο ειδικό όσο το ΤΤ, συν του ότι είναι από τα πιο αναγνωρισμένα σχολεία της πίσω κίνησης και κακά τα ψέματα καμιά σχέση τα παντιλίκια του χάλντεξ με τα παντιλίκια του MX5 (ελέω τετρακούνας).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petr-n last edited by

                      Δεν συγχίζομαι προς θεού. Και το ότι το ΤΤ ανεβάζει πολύ εύκολα το γνωρίζω. Απλά προσπαθώ να καταλάβω αν οι συμβουλές είναι βάσει της αποψης του καθενός ή βάσει την οδηγηκης μου εμειρίας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        therealtopgunz last edited by

                        Κοίτα, αν ήσουν καμιά 25αριά χρονών και είχες οδηγήσει και 2-3 αυτοκίνητα παραπάνω, δεν υπάρχει θέμα, το ΤΤ το 225άρι έχει περισσότερα να προσφέρει, με λίγη οδηγική εμπειρία και λίγο χέρι κάνεις παντιλικάκια και με το χάλντεξ (εδώ κάνω εγώ με την κουρμούτσα το Freetrack), είναι ελαφρώς πιο πρακτικό σε χώρους, είναι πιο all round, και αν και πιο δύσκολο να το βρεις υπάρχει και σε γκάμπριο. Αν όμως δεν έχεις μεγάλη οδηγική εμπειρία και λόγω μικρού ηλικίας δεν έχεις τόσο πρακτικές ανησυχίες (ξαναείπα, όχι ότι το ΤΤ είναι για να κάνεις μετακόμιση) το Μιάτα είναι πολύ καλό σχολείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trancer last edited by

                          θα πρωτοτυπησω και γω δινοντας ψηφο στο μαζντα...πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα,ομορφο και προσιτο στη συντηρηση..αληθεια για το NC ενδιαφερεσαι,η για καποιο παλαιοτερο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasgti last edited by

                            Petr@n πριν επιλέξουμε ένα αυτοκίνητο καλό είναι να βλέπουμε όλες τις παραμέτρους. Διάβασε και αυτό που σου γράφει ο TheRealTopGunZ. Φιλικές συμβουλές είναι. Και εμείς περάσαμε από το στάδιο που βρίσκεσαι εσύ τώρα. Επιπλέον, επειδή είδα πως προσάπτεις ως αρνητικό στο RX-8 την κατανάλωση (άρα προφανώς και τα παραπάνω έξοδα και κόστος χρήσης κτλ), μάλλον υπάρχει ένας ακόμα λόγος να μην στραφείς προς το ΤΤ. Εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο και ανω των 2-3 ετών, να είσαι προετοιμασμένος για αρκετά αυξημένο κόστος συντήρησης. Αν είσαι φοιτητής και δεν έχεις ακόμα ικανοποιητικά εισοδήματα δεν θα στο πρότεινα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petr-n last edited by

                              Ο χρήστης trancer έγραψε:
                              θα πρωτοτυπησω και γω δινοντας ψηφο στο μαζντα...πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα,ομορφο και προσιτο στη συντηρηση..αληθεια για το NC ενδιαφερεσαι,η για καποιο παλαιοτερο?

                              ΓΙα ΝC 1.8 softop

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης Petr@n έγραψε:
                                Δηλαδή για να καταλάβω όλοι λέτε για το μιατα γιατι δεν θα μπορώ να το παω? Αλλιως αν ειχα γνωση πιο γρηγορου αυτοκινητου θα λεγατε για ττ?

                                Kαι πάλι δε θα έλεγα για ΤΤ.
                                Γιατί και πάλι ισχύει αυτό που είπα.
                                Το ΤΤ σε πάει (και το 'σε' δεν αναφέρεται σε εσένα, είναι γενίκευση, όσο μπορούμε βάβαια να γενικέυουμε), ενώ το μιάτα με λίγο ψάξιμο το πας.
                                Άρα, ποιο από τα δύο μπορεί να χαρακτηριστεί πιο πολύ σα σχολείο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  therealtopgunz last edited by

                                  Υποτίθεται σχολείο πας για να μάθεις, όχι αν έχεις μάθει

                                  Και αυτή τη μανία σε όλα τα αυτοκινητιστικά φόρουμ 7 χρόνια τώρα που ασχολούμαι με τα 'σε πάει', 'με πάει', 'τον πάει', δεν θα την καταλάβω ποτέ.

                                  Αν είναι τόσο εύκολο και 'σε πάει' ας πάρει ένα ΤΤ να πηγαίνει αέρα το παιδί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    δεν μπαίνει και ένα poll στην αρχή.

                                    εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ ΤΤ και RX8 με ΤΤ@225>RX8 Cosmo>TT@180

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 0
                                      007 last edited by

                                      Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                      δεν μπαίνει και ένα poll στην αρχή.

                                      εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ ΤΤ και RX8 με ΤΤ@225>RX8 Cosmo>TT@180

                                      Και εγω μεταξυ αυτων θα ημουνα. TT - RX8, το 2ο αν εχει λεφτα για αναλωσιμα αλλιως το 1ο το οποιο ειναι και cool αυτοκινητακι. Απλα να προσεξει να ειναι χρονολογια κατασκευης απο μεσα 2000 και μετα (με την αεροτομουλα πισω) διοτι τοτε ηταν που βελτιωσανε και τις 2 versions του ΤΤ οσον αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου (το κανανε πιο υποστροφικο διοτι πρωτα μολις αφηνες γκαζι στη στροφη σου πεταγε κωλο...)

                                      Για το mx-5, προσωπικα ειμαι φαν της 1ης γενιας μιας και το 2ης μου μοιαζει σαν κατσαριδα Σαν αμαξι ειναι ουδετερο οδηγικα, οποτε απο μια αποψη ειναι καλο για καποιον που ειναι απειρος ας πουμε, και οντως για πιο εμπειρους οδηγους (εμπειρους τωρα οτι θελει ο καθενας ας σκεφτει εδω) ειναι διασκεδαστικο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petr-n last edited by

                                        ΠΑιδες θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τις συμβουλές. Τελικά πάω για ΤΤ 1.8 180 Quattro ή για κανα φθηνό 225. Ευχαριστώ πολύ και πάλι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr