-
Ο χρήστης Petr@n έγραψε:
Να σας πω και τη δική μου σκοπιά σε αυτό το θέμαRx8 δεν το σσκέφτομαι σχεδόν καθόλου λόγο καταναλλωσης και λόγω πολυσυχνότητας. Αφου΄από τότεπου βγήκε το Rx8 τα σαξόραλα είναι σπάνια μπροστά τους(έλα ... στον τόπο σου)
Από την άλλη στην οικογένεια υπάρχει ήδη ένα AUDI A4 1996 1.6 και όσο ναναι υπάρχει μια γνώση πάνω στα αυτοκίνητα. Το ΤΤ μου αρέσει πολύ σαν σχέδιο και είναι και αρκετα καλό σαν γκάζι. Πιο πολύ μου αρέσει το κλειστό αλλά το ανοιχτό είνια πιο μουράτο.
Το ΜΧ-5 είναι αυτοκίνητο μύθος. Είναι τρελή πισοκούνα και όμορφο και ειδικά το τελευταίο μου αρέσει πολύ. Όμως σαν αυτοκίνητο το θεωρώ ακριβό για αυτά που προσφέρει και συν τοις αλλοις στο φανάρι μέχρι και 'σμαρτ' σου ρίχνει είναι λιγάκι βήμα. Αλλά κερδίζεις την πισω κίνηση που όσο να το κάνουμε είναι άλλος κόσμος οδήγησηςΤέλος να αναφερθεί σε ποιότητα κατασκευής. Το ΤΤ είναι το 'πιο αυτοκινητο' από όλα για μένα. Αν βρω 4κινητο δεν το συζητώ καν για τπτ αλλο αλλά αυτό είνια δύσκολο και απο οικονομικής σκοπιας.Αλλά σε σύγκριση μπροστοκίνητου με πισοκίνητο κερδίζει το 2ο.
Πρώτα απ' όλα διαφωνώ εκ πεπειθήσεως με τον όρο 'μουράτο'. Τι να κάνουμε όμως, 'γούστα' είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι...
2ον, αν βασιστούμε στην 'πολυσυχνότητα', τότε ούτε το μιάτα πρέπει να κοιτάξεις, και απο αυτό έχει βρωμήσει ο τόπος. ΙΜΟ όμως αυτό θα έπρεπε να είναι από τα τελευταία που θα έπρεπε να κοιτάμε, όταν μιλάμε για joy machines. Εμένα προσωπικά ουδόλως θα με απασχολήσει αν το αμάξι που γουστάρω να οδηγώ το έχει όλος ο ντουνιάς, γι΄αυτό εξάλλου και δε με νοιάζει καθόλου που υπάρχουν χιλιάδες σαξάκια σαν το δικό μου.
3ον, το τελευταίο που θα σε απασχολείσει στο μιάτα μόλις το οδηγήσεις είναι αν θα σου ρίξει ο κάθε κάγκουρας. Είναι ΑΛΛΟΥ (fun park) οδηγικά και ατελείωτο σχολείο οδήγησης, είτε 'γραμμάτης', είτε 'ξεκολλημένης'. Αν έχεις σκοπό να το πάρεις για να κοντράρεσαι στην ευθεία, απλά ΜΗΝ το πάρεις.-
-
To Μουράτο ισως ειναι λάθος χαρακτηρισμός. Το εννος ως να αρεσει σε εμενα, η αλλιως μουρατη για την παρτυ μου.
Παντως περίμενα όλοι να μου πουν το ΤΤ. Πραγματικά εξεπλάγην
-
Αποτελεσματικότατο το ΤΤ, εξαιρετικά γρήγορο, αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Καλύτερα είναι να το πας εσύ το αμάξι, παρά να σε πάει αυτό. Να γιατί...
-
double post...
-
Miata γιατι δεν γινεται αλλιως
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αποτελεσματικότατο το ΤΤ, εξαιρετικά γρήγορο, αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Καλύτερα είναι να το πας εσύ το αμάξι, παρά να σε πάει αυτό. Να γιατί...Ειδικά το 225, επειδή μαζεύει πολύ εύκολα τα χιλιόμετρα και έχει την τάση να φεύγει με τα τέσσερα, θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Παρασύρεσαι εύκολα μαζί του.
Petr@n αν δεν κάνω λάθος ανέφερες πως μέχρι τώρα οδηγούσες Seicento? Αν ναι, τότε ένα MX-5 δεν θα σου φανεί καθόλου αργό. Και είναι περισσότερο διασκεδαστικό και εύκολα ελεγχόμενο από ότι νομίζεις. Μην το υποτιμάς. Θεωρώ πως είναι η ιδανικότερη επιλογή. Αυτοκίνητο με το οποίο θα μάθεις πολλά και καλό επόμενο βήμα μέχρι να πας σε κάτι ακόμα πιο γρήγορο.
-
Δηλαδή για να καταλάβω όλοι λέτε για το μιατα γιατι δεν θα μπορώ να το παω? Αλλιως αν ειχα γνωση πιο γρηγορου αυτοκινητου θα λεγατε για ττ?
-
Φίλε Πετράν μη συγχίζεσαι, δε σε θεωρεί κανείς κουλό, αλλά εκ των πραγμάτων δεν ακούγεται να έχεις και τεράστια εμπειρία. Το ΤΤ μαζεύει γρήγορα πολλά χιλιόμετρα, έχει και τα κακά μαζί με τα καλά των τετρακίνητων (θέλει το χώρο του), οπότε σε έναν σχετικά νέο οδηγό συστήνουμε κάτι πιο 'ασφαλές' από την άποψη των χιλιομέτρων. Βέβαια esp και λοιπά δε θα έχει το MX5 νομίζω, αλλά πάλι δεν είναι τόσο ειδικό όσο το ΤΤ, συν του ότι είναι από τα πιο αναγνωρισμένα σχολεία της πίσω κίνησης και κακά τα ψέματα καμιά σχέση τα παντιλίκια του χάλντεξ με τα παντιλίκια του MX5 (ελέω τετρακούνας).
-
Δεν συγχίζομαι προς θεού. Και το ότι το ΤΤ ανεβάζει πολύ εύκολα το γνωρίζω. Απλά προσπαθώ να καταλάβω αν οι συμβουλές είναι βάσει της αποψης του καθενός ή βάσει την οδηγηκης μου εμειρίας
-
Κοίτα, αν ήσουν καμιά 25αριά χρονών και είχες οδηγήσει και 2-3 αυτοκίνητα παραπάνω, δεν υπάρχει θέμα, το ΤΤ το 225άρι έχει περισσότερα να προσφέρει, με λίγη οδηγική εμπειρία και λίγο χέρι κάνεις παντιλικάκια και με το χάλντεξ (εδώ κάνω εγώ με την κουρμούτσα το Freetrack), είναι ελαφρώς πιο πρακτικό σε χώρους, είναι πιο all round, και αν και πιο δύσκολο να το βρεις υπάρχει και σε γκάμπριο. Αν όμως δεν έχεις μεγάλη οδηγική εμπειρία και λόγω μικρού ηλικίας δεν έχεις τόσο πρακτικές ανησυχίες (ξαναείπα, όχι ότι το ΤΤ είναι για να κάνεις μετακόμιση) το Μιάτα είναι πολύ καλό σχολείο.
-
θα πρωτοτυπησω και γω δινοντας ψηφο στο μαζντα...πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα,ομορφο και προσιτο στη συντηρηση..αληθεια για το NC ενδιαφερεσαι,η για καποιο παλαιοτερο?
-
Petr@n πριν επιλέξουμε ένα αυτοκίνητο καλό είναι να βλέπουμε όλες τις παραμέτρους. Διάβασε και αυτό που σου γράφει ο TheRealTopGunZ. Φιλικές συμβουλές είναι. Και εμείς περάσαμε από το στάδιο που βρίσκεσαι εσύ τώρα. Επιπλέον, επειδή είδα πως προσάπτεις ως αρνητικό στο RX-8 την κατανάλωση (άρα προφανώς και τα παραπάνω έξοδα και κόστος χρήσης κτλ), μάλλον υπάρχει ένας ακόμα λόγος να μην στραφείς προς το ΤΤ. Εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο και ανω των 2-3 ετών, να είσαι προετοιμασμένος για αρκετά αυξημένο κόστος συντήρησης. Αν είσαι φοιτητής και δεν έχεις ακόμα ικανοποιητικά εισοδήματα δεν θα στο πρότεινα.
-
Ο χρήστης trancer έγραψε:
θα πρωτοτυπησω και γω δινοντας ψηφο στο μαζντα...πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα,ομορφο και προσιτο στη συντηρηση..αληθεια για το NC ενδιαφερεσαι,η για καποιο παλαιοτερο?ΓΙα ΝC 1.8 softop
-
Ο χρήστης Petr@n έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω όλοι λέτε για το μιατα γιατι δεν θα μπορώ να το παω? Αλλιως αν ειχα γνωση πιο γρηγορου αυτοκινητου θα λεγατε για ττ?Kαι πάλι δε θα έλεγα για ΤΤ.
Γιατί και πάλι ισχύει αυτό που είπα.
Το ΤΤ σε πάει (και το 'σε' δεν αναφέρεται σε εσένα, είναι γενίκευση, όσο μπορούμε βάβαια να γενικέυουμε), ενώ το μιάτα με λίγο ψάξιμο το πας.
Άρα, ποιο από τα δύο μπορεί να χαρακτηριστεί πιο πολύ σα σχολείο? -
Υποτίθεται σχολείο πας για να μάθεις, όχι αν έχεις μάθει
Και αυτή τη μανία σε όλα τα αυτοκινητιστικά φόρουμ 7 χρόνια τώρα που ασχολούμαι με τα 'σε πάει', 'με πάει', 'τον πάει', δεν θα την καταλάβω ποτέ.
Αν είναι τόσο εύκολο και 'σε πάει' ας πάρει ένα ΤΤ να πηγαίνει αέρα το παιδί.
-
δεν μπαίνει και ένα poll στην αρχή.
εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ ΤΤ και RX8 με ΤΤ@225>RX8 Cosmo>TT@180
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δεν μπαίνει και ένα poll στην αρχή.εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ ΤΤ και RX8 με ΤΤ@225>RX8 Cosmo>TT@180
Και εγω μεταξυ αυτων θα ημουνα. TT - RX8, το 2ο αν εχει λεφτα για αναλωσιμα αλλιως το 1ο το οποιο ειναι και cool αυτοκινητακι. Απλα να προσεξει να ειναι χρονολογια κατασκευης απο μεσα 2000 και μετα (με την αεροτομουλα πισω) διοτι τοτε ηταν που βελτιωσανε και τις 2 versions του ΤΤ οσον αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου (το κανανε πιο υποστροφικο διοτι πρωτα μολις αφηνες γκαζι στη στροφη σου πεταγε κωλο...)
Για το mx-5, προσωπικα ειμαι φαν της 1ης γενιας μιας και το 2ης μου μοιαζει σαν κατσαριδα Σαν αμαξι ειναι ουδετερο οδηγικα, οποτε απο μια αποψη ειναι καλο για καποιον που ειναι απειρος ας πουμε, και οντως για πιο εμπειρους οδηγους (εμπειρους τωρα οτι θελει ο καθενας ας σκεφτει εδω) ειναι διασκεδαστικο.
-
ΠΑιδες θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τις συμβουλές. Τελικά πάω για ΤΤ 1.8 180 Quattro ή για κανα φθηνό 225. Ευχαριστώ πολύ και πάλι.
Αγορά αυτοκινήτου