-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ........
ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΝΑ ΞΕΡΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ
ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ COOPER S. -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ........
ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΝΑ ΞΕΡΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ
ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ COOPER S. -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ........
ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΝΑ ΞΕΡΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ
ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ COOPER S. -
Ο χρήστης amjik έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ........
ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΝΑ ΞΕΡΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ
ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ COOPER S.ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑΓΗ ,ΣΕ ΛΙΒΑΝΕΖΙΚΟ 3,ΣΕ ΚΙΝΕΖΙΚΟ 8 ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΟΤΕ!!!
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑΓΗ ,ΣΕ ΛΙΒΑΝΕΖΙΚΟ 3,ΣΕ ΚΙΝΕΖΙΚΟ 8 ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΟΤΕ!!! -
Πολυ καλο KK265!
Το βιβλιαρακι συντηρησης δεν λεει καθε ποτε θελει αλλαγη;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πολυ καλο KK265!Το βιβλιαρακι συντηρησης δεν λεει καθε ποτε θελει αλλαγη;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΔΕΝ ΛΕΗ ΤΙΠΟΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. -
Ούτε η αντιπροσωπεία;
Αν σου είναι εύκολο, γράφε με μικρά γιατί με τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ούτε η αντιπροσωπεία;Αν σου είναι εύκολο, γράφε με μικρά γιατί με τα κεφαλαία είναι σαν να φ
ωνάζεις.
Αυτοι κι αν ξερουνε μαυρα μεσανυχτα εχουνε....
Τελος παντων πριν δυο λεπτα βρηκα το τηλ ενος μηχανικου
στη χαμοστερνας που φτιαχνη μονο αυτοματα σασμαν.
Μαλον θα τον επισκευθω για τις οποιες αποριες.
Σε ευχαριστω φιλε μου. -
τι σου ειναι η τυχη ε??
-
Τα αυτόματα-σειριακά ή σειραϊκά της BMW από περίπου το 1997 και μετά δεν θέλουν ποτέ αλλαγή στα λάδια. Συνιστάται όμως από μερικούς μια αλλαγή γύρω στα 80-100.000χλμ
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα αυτόματα-σειριακά ή σειραϊκά της BMW από περίπου το 1997 και μετά δεν θέλουν ποτέ αλλαγή στα λάδια. Συνιστάται όμως από μερικούς μια αλλαγή γύρω στα 80-100.000χλμΞερης κατι οταν το αγορασα πριν 7 μηνες το σασμαν δεν εκανε καθολου θορυβο τωρα εχει βγαλη καποιο βουιτο και λεω μηπωσ θελουνε αλαγη τα λαδια του σασμαν.
Βεβαια στην αντιπρωσοποια ουδεν λογος.
Απαντηση ΄;;
ολα ετσι κανουνε................. -
Είναι CVT με ιμάντα ή Κλασσικό αυτόματο ;
Στο Punto το CVT (προέλευσης Subaru) θέλει αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κιβωτίο κάθε 40.000
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Είναι CVT με ιμάντα ή Κλασσικό αυτόματο ;Στο Punto το CVT (προέλευσης Subaru) θέλει αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κιβωτίο κάθε 40.000
Ειναι κανονικο αυτοματο.
-
Ο χρήστης amjik έγραψε:
Ειναι κανονικο αυτοματο.Σιγουρα?? Εγω νομιζω οτι ειναι CVT.Mετατροπεα ροπης χλωμο το βλεπω να εχει.
-
Ρίξε μια ματιά στο κιβώτιο.... έαν έχει δείκτη λαδιού και φίλτρο... τότε αυτά είναι αναλώσιμα...
-
Μάλλον κάθε 45.000 χλμ αλλά καλύτερα να το επιβεβαιώσεις. Για παράδειγμα στα (παλιά) αυτόματα της Χόντα πρέπει να αλλάζεις τα λάδια κάθε 15.000 χλμ το πολύ - αν ακολουθήσεις τις οδηγίες του εργοστασίου θα χρειάζεται επισκευή το σασμάν σύντομα (150.000 χλμ).
Το δικό σου σασμάν είναι αυτό (?)
http://www.mini2.com/cvt/zf_vt1f_gearbo ... iption.pdf
ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ ΣΑΣΜΑΝ COOPER S