-
Έχω μια απορία ... όταν αλλάζει ο εισαγωγέας ... αλλάζουν και οι τοπικοί αντιπρόσωποι?
-
Όχι απαραίτητα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όχι απαραίτητα.Κρίμα ... εκεί είναι η δευτερη πληγή!!!
-
Εδώ στα Χανιά δεν ξέρω τι γίνεται. Την αντιπροσωπεία την πήρε πρόπερσι ο Φαντριδάκης (Audi-VW), διατηρώντας όμως τον ίδιο υπεύθυνο λογιστηρίου και το ίδιο προσωπικό στο συνεργείο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εδώ στα Χανιά δεν ξέρω τι γίνεται. Την αντιπροσωπεία την πήρε πρόπερσι ο Φαντριδάκης (Audi-VW), διατηρώντας όμως τον ίδιο υπεύθυνο λογιστηρίου και το ίδιο προσωπικό στο συνεργείο.Το προσωπικό δεν πειράζει αν παραμένει, οι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα ... το θέμα είναι οι τσιφλικάδες 'μεγαλο'αντιπροσωποι και η μονοπωλιακή-μάγκικη πολιτική τους ιδίως στην επαρχεία.
-
Το ζήτημα είναι ότι δεν λειτουργούν τα τηλέφωνά τους σήμερα εδώ στα Χανιά...
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Όμως οι καταναλωτές δεν είνα ηλίθιοι ούτε δέχονται να δίνουν τέτοια εντύπωση. Ξέρουν λοιπόν να τιμωρούν...
Ο νοών νοείτω. Οπότε καλώς να φύγουν οι κύριοι της MAVA.ΥΓ αυτά που παραδέχονται περιί αναξιοπιστίας στο δελτίο τύπου οι ιθύνοντες της MAVA AE ας το χρησιμοποιήσουν νομικά όσοι έχουν προβληματικά Renault αφού πρόκειται για έγγραφη ομολογία και ας τους κόψουν τον ...λο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με όσα λες ΑΛΛΑ δυστυχώς οι καταναλωτές που είναι και τα τελικά θύματα της υπόθεσης ΔΕΝ γνώριζαν τίποτα και ίσως και να μην μάθαιναν ΠΟΤΕ τίποτα από όλο αυτό το παρασκήνιο.
Την καταγγελία στην επιτροπή ανταγωνισμού την έκανε εταιρεία dealer του δικτύου (μάλλον, υπόθεση κάνω εδώ) και την έκανε μετά από 6 χρόνια όταν είδαν πιά ότι τα κέρδη τους δεν έβγαιναν.
Οι υπόλοιποι dealers του δικτύου ΤΙ έκαναν τόσον καιρό ;;;;;
Γιατί δέχονταν αυτές τις πρακτικές ;;;;;
Όσο χόρταιναν όλοι ήταν καλά δηλαδή ;;;;;
Όσο κορόιδευαν τον καταναλωτή ήταν καλά ;;;;;Για να καταλάβουμε σε τί κόσμο ζούμε και πόσο κορόιδα μας πιάνουν διάφοροι έξυπνοι καθημερινά...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Την καταγγελία στην επιτροπή ανταγωνισμού την έκανε εταιρεία dealer του δικτύου (μάλλον, υπόθεση κάνω εδώ) και την έκανε μετά από 6 χρόνια όταν είδαν πιά ότι τα κέρδη τους δεν έβγαιναν.O συγκεκριμένος αντιπρόσωπος (απ'ότι ξέρω) ήθελε απευθείας εισαγωγή απο Γαλλία και εξάπλωση του και σε άλλες πόλεις ... αλλά ...
-
ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΟΙΜΑΣΑΙ!!!!
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
καλως η κακως επρεπε να γινει...οι πωλησεις επεσαν 33 % μεσα σ ενα χρονο και οι τιμες ανταλλακτικων και εργασιας ειναι στα υψη.**43.5% πτώση στις πωλήσεις **του 2007 σε σχέση με το 2006 αναφέρει για τη Renault ο σχετικός πίνακας στους 4Τ Φεβρουαρίου (σ.221). Πρώτη -όχι με την καλή έννοια φυσικά- και με διαφορά (με επόμενη την Cadillac, με πτώση 29.8%).
Αυτό ενώ το 2007 ήταν εμπορικά πιο επιτυχημένο από το 2006 στον κλάδο των επιβατικών (κατά 4.5%). -
Συζητησεις γινονται για να παρει ο Σφακιανακης την Sportscar, απο super dοοper εγκυρη πηγη.
Πριν λιγες εβδομαδες πηρε την Ford Κοντελλης και την BMW στα γλυκα νερα (Κουλουρης??). -
Ο χρήστης PEGAN έγραψε:
.. BMW στα γλυκα νερα (Κουλουρης??).yeap
-
Και εγώ από insider ακούω γίνεται μάχη για το ποιος θα πάρει την Porsche......
Αυτο που δεν ξέρω είναι που πήγαν τα φράγκα του Μανιατ???? -
Αν οι τοπικοί αντιπρόσωποι της Ρενώ περνάνε κάποια διαδικασία πιστοποίησης και οι υπογεγραμένες συμφωνίες έχουν και τη σφραγίδα του εργοστασίου, δύσκολα φεύγουν. Αν βέβαια υπάρχουν όντως τόσα προβλήματα και έχει τη διάθεση ο νέος εισαγωγέας, υπάρχουν τα μέσα και οι τρόποι να ξεσκαρτάρει το δίκτυο.
Ο Ψιψίκας νομίζω είναι στο νομό Ημαθίας και έκανε παραεισαγωγή, κυρίως Ρενώ νομίζω μεταξύ άλλων μαρκών, πρέπει να ήταν παλιότερα και στο δίκτυο της ΜΑΒΑ. Κανάς Ημαθιώτης να μας πει εγκυρότερα?
Σε ότι αφορά τώρα την ελληνική νοοτροπία στις επιχειρήσεις, δυστυχώς μετά από μια εκτεταμένη περίοδο όπου το δημοσιουπαλληλίκι, οι παράνομες επιδοτήσεις και η κοινωνική 'ποινικοποίηση' όσων καταφέρνανε να κάνουνε λεφτά με τίμιες δουλειές (ναι γίνεται κι αυτό, δεν βγάζεις δις, αλλά αρκετές χιλιάδες ευρώ γίνεται) τι περιμένατε? Να υπάρχει υγιής επιειρηματική νοοτροπία στην Ελλάδα? (λες και υπάρχει και πουθενά υγιής νοοτροπία στην Ελλάδα, βλέπε οδηγικά ας πούμε) Όταν ο μακαριστός Χριστόδουλος έλεγε το 'να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα' περιέγραφε πολύ γλαφυρά την ελληνική πραγματικότητα, ειδικά στον επιχειρηματικό/εργασιακό τομέα!
Σημ.:Μην μπερδεύουμε το ξεπούλημα με σοβαρές πρακτικές όπως κεφαλαιοποίηση, εισαγωγή σε χρηματιστηριακές αγορές, που χρησιμεύουν στην πρόοδο των επιχειρήσεων, αλλά και στην 'ανταμοιβή' κατά ένα μέρος των ιδρυτών μιας εταιρείας μέσω της ρευστοποίησης μέρους της υπεραξίας που προσθέσανε οι ίδιοι στο επιχείρημά τους. Υπάρχουνε σαφείς διαχωριστικές γραμμές.
-
Ναι ο Ψιψίκας ήταν αντιπρόσωπος στη Βέροια και είχε και υποκατάστημα στη Θεσ/νίκη.
-
Λετε δηλ να αποκτησουν επιτελους τα renault την τιμη που τους αξιζει κ στην Ελλαδα...;;;
-
Αν δείτε τους τελευταίους ισολογισμούς της MAVA γίνεται άμεσα αντιληπτή η δεινή κατάσταση που περιήλθε η εταιρεία κυρίως κατά τα τελευταία 2 χρόνια.
Στην τελευταία 5ετία, ξεκινώντας από το 2003 εμφάνιζε κερδοφορία και αύξηση κύκλου εργασιών (πωλήσεις), με κορύφωση το 2004. Στη συνέχεια το 2005 παρατηρείται μείωση του κύκλου εργασιών (πωλήσεων) και μειωμένη κερδοφορία. Το 2006 φαίνεται καταστροφικό, καθώς μειώνεται ακόμα περισσότερο ο κύκλος εργασιών, ενώ εμφανίζει ζημιές χρήσεως ύψους 6.000.000 € (επιπρόσθετα η επιτροπή ανταγωνισμού το 2006 της επέβαλε πρόστιμο περίπου 12,7 εκατ. ευρώ του οποίου όμως η πληρωμή είχε ανασταλεί μέχρι την έκδοση απόφασης για προσφυγή που είχε κάνει η εταιρεία στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών).
Υπολογίστε και ένα ακόμα πιο καταστροφικό 2007 από θέμα κύκλου εργασιών, το κρέμασμα-άδειασμα από τους Γάλλους (μαμά εταιρεία) και να πως βρέθηκε η MAVA σε αδιέξοδο.
Πάντως είναι λυπηρό να βγαίνουν τέτοιες ανακοινώσεις και να κατηγορούν μόνο τους άλλους, χωρίς καθόλου διάθεση αυτοκριτικής. Γιατί είναι δεδομένο ότι έχουν γίνει λάθη από πλευράς διοικήσεως και όχι μόνο.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αυτο που δεν ξέρω είναι που πήγαν τα φράγκα του Μανιατ????Καλα, δεν νομιζω να βαλει και το χερι στην τσεπη να ξελασπωσει τη Renault του.
Ειναι και μεγαλος πια οποτε δεν τον νοιαζει φανταζομαι ν'αποσυρθει.
Τη Motion n' Style με τα MINI δεν ξερω τι θα κανει... -
Επίσης δεν ξέρω αν είναι αρβύλα αλλα κάτι βρωμαει και στην Porshe!!!!
Μήπως; δεν ήταν τυχαίος και ο εμπρησμός? -
Εγώ πάντως εδώ και χρόνια με Renault ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με το θέμα του αντιπροσώπου... Καλή δουλειά μου έκαναν γενικά σε service στη Renault Χαλανδρίου, αλλά από τιμές άσ'τα να πάνε...
ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT