Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 68
    • 69
    • 2 / 69
    Περί αυτοκίνησης
    257
    1369
    3412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aserf last edited by

      Ο χρήστης dpolal έγραψε:
      2-
      Κάθε δράση έχει και αντίδραση, όπως μάθαμε.
      Τί ποιό λογικό λοιπόν να αρχίσουμε να μιλάμε και να αναλωνόμαστε για τις αποσύρσεις που έρχονται, φτάνουν, εδώ απέξω είναι κλπ «ξεχνώντας» την 100%+ αύξηση που ανακοινώθηκε προχθές στα εισιτήρια των ΜΜΕ.

      Κάτι που αφορά μόνο όσους κάνουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hammer_ last edited by

        Ο χρήστης aserf έγραψε:

        2-
        Κάθε δράση έχει και αντίδραση, όπως μάθαμε.
        Τί ποιό λογικό λοιπόν να αρχίσουμε να μιλάμε και να αναλωνόμαστε για τις αποσύρσεις που έρχονται, φτάνουν, εδώ απέξω είναι κλπ «ξεχνώντας» την 100%+ αύξηση που ανακοινώθηκε προχθές στα εισιτήρια των ΜΜΕ.

        Κάτι που αφορά μόνο όσους κάνουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          +1
          Να προσθέσω μόνο το εξής:
          Μακάρι να καλυτερεύσουν πάντως τα ωράρια δηλαδή να είναι πιο συνεπή στο χρόνο που περνά από τη στάση και πιο πυκνά, ακόμα κι αυτά που κινούνται μέσα σε περιοχές-στενάκια.
          Μεγάλη κουβέντα αυτό πάντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meimaridis last edited by

            Αυτή η απόσυρση θα είναι υποχρεωτική; αν ναι την κάτσαμε τη βάρκα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Αν η απόσυρση γίνει υποχρεωτική, έχουμε βγει στους δρόμους την επόμενη μέρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                ναι και θα τους κλασουμε τα τσιλιμπιθρονια

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  professeur last edited by

                  Αν ισχύσει ανάλογο καθεστώς με την απόσυρση των αρχών του '90 τότε η απόσυρση ΔΕΝ θα είναι υποχρεωτική! Δεν μπορεί κανείς να σε υποχρεώσει να πουλήσεις κάτι από την περιουσία σου άλλωστε ! Το θέμα είναι ότι σου δίνουν 'τυράκια' για να το κάνεις οικειοθελώς. Τα οποία πιστεύω ότι αξίζουν τον κόπο, ΑΝ φυσικά σκέφτεται κάποιος να αγοράσει αυτοκίνητο τα επόμενα 3-4 χρόνια και έχει στην κατοχή του τουτού 15+ ετών.

                  Στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ είχε ρεπορτάζ για το θέμα οπότε πιστέυω ότι είναι πλέον ψιλοσίγουρο (άσχετα αν δεν αναφερέται από τα άλλα λαμογιοκάναλα). Θα ξεκινήσουν από τ απαλιότερα και θα συνεχίσουν με τα πρώτης γενιάς καταλυτικά.

                  Προσωπικά τα μέτρο το βρίσκο θετικό. Αφου δεν μπορούν ή δεν θέλουν να μειώσουν φόρους κλπ για να γίνουν κάπως πιο προσιτά τα αυτοκίνητα (τουλάχιστον τα μεγαλύτερα γιατί νομίζω ότι σε κάποιες μικρές κατηγορίες έχουμε σχεδόν ίδιες τιμές με κάποιες άλλες χώρες της Ευρώπης) και επειδή σαφώς έχουμε πολλά 'σάπια' τουτού στους δρόμους, τότε νομίζω αυτή η 'ανταλλάγή' συμφέρει όλους.

                  Φυσικά αν έχεις S-class του 93 τότε προφανώς δεν σε συμφέρει. Αν όμως έχεις Μιραφιόρι τοθ 80- τότε είναι μια χαρά !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    therealtopgunz last edited by

                    Συγνώμη που θα σας χαλάσω με τη γνώμη μου, αλλά νομίζω πως η υποχρεωτική απόσυρση είναι επιτακτική σε κάποιες ομάδες οχημάτων. Δεν είναι μόνο περιουσιακό μας στοιχείο, είναι αντικείμενο που χρησιμοποιείται ΔΗΜΟΣΙΑ! Και ναι, πριν 15-20 χρόνια δεν ενοχλούσε, αυτό? Έλα όμως που έχουν πολλαπλασιαστεί πλέον τα αυτοκίνητα και έλα που και οι οδηγοί έχουν αυξηθεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλοί περισσότεροι νέοι, άπειροι και φυσικά και ηλίθιοι οδηγοί. Τώρα ποιες θα είναι αυτές οι ομάδες? Είναι θέμα βαθιάς συζήτησης! Σίγουρα τα μη καταλυτικά πρέπει να αποσυρθούν, ενώ τα 'κλασικά' να επιβαρύνονται με ειδικά τέλη. Τα αυτοκίνητα 15ετίας είναι ένα θέμα, αφού ο όρος παρωχημένη τεχνολογία δεν είναι και ο πιο εύκολα ορίσιμος. Οι έλεγχοι όμως από μεικτά κλιμάκια και τα ΚΤΕΟ είναι μια χαρά ευκαιρεία για να ελέγχεται η ικανότητα κυκλοφορίας του κάθε οχήματος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cctop last edited by

                      Ο χρήστης TheRealTopGunZ έγραψε:
                      Συγνώμη που θα σας χαλάσω με τη γνώμη μου, αλλά νομίζω πως η υποχρεωτική απόσυρση είναι επιτακτική σε κάποιες ομάδες οχημάτων. Δεν είναι μόνο περιουσιακό μας στοιχείο, είναι αντικείμενο που χρησιμοποιείται ΔΗΜΟΣΙΑ! Και ναι, πριν 15-20 χρόνια δεν ενοχλούσε, αυτό? Έλα όμως που έχουν πολλαπλασιαστεί πλέον τα αυτοκίνητα και έλα που και οι οδηγοί έχουν αυξηθεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλοί περισσότεροι νέοι, άπειροι και φυσικά και ηλίθιοι οδηγοί. Τώρα ποιες θα είναι αυτές οι ομάδες? Είναι θέμα βαθιάς συζήτησης! Σίγουρα τα μη καταλυτικά πρέπει να αποσυρθούν, ενώ τα 'κλασικά' να επιβαρύνονται με ειδικά τέλη. Τα αυτοκίνητα 15ετίας είναι ένα θέμα, αφού ο όρος παρωχημένη τεχνολογία δεν είναι και ο πιο εύκολα ορίσιμος. Οι έλεγχοι όμως από μεικτά κλιμάκια και τα ΚΤΕΟ είναι μια χαρά ευκαιρεία για να ελέγχεται η ικανότητα κυκλοφορίας του κάθε οχήματος.

                      Τι λες φίλε τώρα? Και τα παπούτσια σου είναι αντικέιμενα που τα χρησιμοποιείς δημόσια αλλά δε πρόκειται να σε υποχρεώσει το κράτος να τα αποσύρεις όσο και αν βρωμάνε....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        therealtopgunz last edited by

                        Άμα καταφέρω με τα παπούσια μου να πιάνω 100+ χλμ. και να ζυγίζω μερικές εκατοντάδες κιλά δε θα με ενοχλήσει να μου πούνε να τα αποσύρω μετά από 15+ χρόνια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          costaslio last edited by

                          Kαλά γενικότερα δεν έχετε καταλάβει ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί!
                          Δεν ελπίζω σε τίποτα! Φρούδες ελπίδες!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            TheRealTopGunZ
                            Υπάρχουν πολλά καλοσυντηρημένα αμάξια εποχής που την κατάστασή τους θα ζήλευαν πολλά καινούρια αμάξια...
                            Η υποχρεωτική απόσυρση είναι κάτι που μάλλον σκαρφίζονται ανά καιρούς διάφοροι.
                            Κανείς δε μπορεί να σε υποχρεώσει να δώσεις το παλιό σου αμάξι.Μπορεί βέβαια να είναι πολύ δύσκολο οικονομικά να το συντηρήσεις σε σχέση με ένα καινούριο (πιο ακριβα τέλη, πιο ακριβός επανέλεγχος κτεο όσο περνάνε τα χρόνια κτλ) και να σου δίνει αρκετά χρήματα (σε σχέση με το πόσα πιάνει στην αγορά-πχ ένα αμάξι που κάνει 1000€, με απόσυρση σου δίνουν 2-3000€), οπότε να είναι αρκετά δελεαστικό να αλλάξεις αμάξι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wannabe last edited by

                              επίσης μπορεί να παίξει κάτι καινούριο για τα δεδομένα της Ελλάδας, το οποίο θα ήταν και πολύ καλό καά τη γνώμη μου, να θεσπιστούν 'πράσινες ζώνες' όπως περίπου ο δακτύλιος όπου θα μπαίνουν μόνο όσα αυτοκίνητα πληρούν προυποθέσεις χαμηλής εκπομπής ρύπων.
                              έτσι θα γλιτώσουν το κέντρο και απο παλιά ρυπογόνα και απο καινούρια ρυπογόνα (βλέπε τζιπούρες)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 8
                                888888 last edited by

                                Αποσυρση Αν και Μονο Αν αφορα αντικατασταση του παλιου με υβριδικο αυτοκινητο ή με καποιο οριο εκπομπης ρυπων.

                                Να λειπει το βυσσινο αν ειναι να γεμισει ο τοπος με τερατωδη suv κλπ ρυπογονα τερατα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 8
                                  888888 last edited by

                                  Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                  επίσης μπορεί να παίξει κάτι καινούριο για τα δεδομένα της Ελλάδας, το οποίο θα ήταν και πολύ καλό καά τη γνώμη μου, να θεσπιστούν 'πράσινες ζώνες' όπως περίπου ο δακτύλιος ....

                                  Μονο που οι ρυποι δε γνωριζουν δακτυλιο.Ειτε ρυπαινεις στην Ομονοια ειτε στα Φαρσαλα η ρυπανση παραμενει.
                                  Δε κερδιζεις τιποτα εξαλλου 'μεταθετοντας' την εκπομπη ρυπων (και οχι τους ιδιους τους ρυπους) κατα μερικες εκατονταδες μετρα απο το κεντρο των πολεων στους περιξ αυτου περιφερειακους δρομους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    υπάρχουν έννοιες όπως η συγκέντρωση ανά κυβικό μέτρο που απαντούν στο επιχείρημα σου
                                    επιπλέον το να μην μπαίνουν τα ΙΧ του είδους που αναφέρω σε κάποιου είδους δακτύλιο ενώ τώρα μπαίνουν σημαίνει οτι και οι οδηγοί τους ή θα χρησιμοποιούν κάποιο καθαρότερα όχημα αντί για αυτά ή ακόμα καλύτερα ΜΜΜ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      therealtopgunz last edited by

                                      [quote='Κάβουρας']TheRealTopGunZ
                                      Υπάρχουν πολλά καλοσυντηρημένα αμάξια εποχής που την κατάστασή τους θα ζήλευαν πολλά καινούρια αμάξια...
                                      Η υποχρεωτική απόσυρση είναι κάτι που μάλλον σκαρφίζονται ανά καιρούς διάφοροι.
                                      Κανείς δε μπορεί να σε υποχρεώσει να δώσεις το παλιό σου αμάξι.Μπορεί βέβαια να είναι πολύ δύσκολο οικονομικά να το συντηρήσεις σε σχέση με ένα καινούριο (πιο ακριβα τέλη, πιο ακριβός επανέλεγχος κτεο όσο περνάνε τα χρόνια κτλ) και να σου δίνει αρκετά χρήματα (σε σχέση με το πόσα πιάνει στην αγορά-πχ ένα αμάξι που κάνει 1000

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Και ποιος είναι αυτός που θα καθορίσει τι ειναι σαπάκι και τι είναι ιστορικό όχημα;
                                        Άλλωστε, ελάχιστα είναι τα ιστορικά οχήματα που δεν υπήρξαν σαπάκια και ήταν τέλεια διατηρημένα απο κατασκευής.
                                        Με την απόσυρση ανεβαίνει δραματικά το κόστος συντήρησης ενός ιστορικού γιατί αυτόματα μπαίνει ένα πλαφόν στο κόστος αγοράς ενός αυτοκινήτου δότη/ανταλλακτικών... Το πόσα αυτοκίνητα που άξιζαν χάθηκαν τότε από ιδιοκτήτες που δεν γνώριζαν άσ'το καλύτερα (πλέον δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιος κίνδυνος... η αγορά έχει κλείσει εδώ και αρκετά χρόνια).
                                        Παρόλα αυτά, προσωπικά είμαι υπέρ της απόσυρσης αλλά προφανώς όχι της υποχρεωτικής. Η αναλογία σάραβαλων / ιστορικών γέρνει επικίνδυνα προς τα σαράβαλα και δεν έχω καμμία διάθεση να αναπνέω καθημερινά τα καυσαέριά τους, επίσης, όσο και να μου αρέσουν τα ιστορικά!
                                        Καλύτερα όμως, ας υπάρξουν περιορισμοί στην κυκλοφορία, όπως σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, για τα μη καταλυτικά μη-πιστοποιημένα ιστορικά (που και να γίνει μια παρατυπία χ$στηκε η φοράδα στ'αλώνι) να τελειώνουμε μια για πάντα και ανέξοδα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          therealtopgunz last edited by

                                          Το κατάλαβες μάλλον D-Jet κι από την πρόσφατη συμμετοχή μου στο 'Κλασικά Αυτοκίνητα' πως λατρεύω τα παλιά αυτοκίνητα. Αυτό που δεν λατρεύω είναι οι παππούδες με τα Μησουσβήσει Κάνσερ, σε τέτοια αμάξια αναφέρομαι ως σαπάκια. Μακάρι να μπορεί να γίνει ότι καλύτερο με τα πραγματικά ιστορικά αμάξια και να μπορούν να σωθούν αρκετά από αυτά, αλλά συγχρόνως να γλυτώσουμε και από τα άλλα 'συλλεκτικά κομμάτια', που είτε τα οδηγάνε παππούδες με τα τρία πόδια στο τάφο, είτε πιτσιρίκια για να 'μάθουν'! Όχι ότι είναι το μοναδικό πρόβλημα των ελληνικλών δρόμων, αλλά είναι ένα μεγάλο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Ξέρουμε τελικά αν είναι όντως πιθανό να γίνει η απόσυρση του χρόνου; Ψήνω τον πατέρα μου να διώξει το Sunny (το οποίο έκλεισε 21 χρόνια χωρίς ίχνος ζημιάς) για κάτι ευκολοδήγητο και αναρωτιέμαι αν θα είναι καλύτερα να περιμένουμε για το 2009.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 2 / 69
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr