-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Οσο για την Bίκυ αγαπητέ μου coyote, δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, πολύ ξινή θα έλεγα, και κατά την ταπεινή μου άποψη, η επιλογή της συγκεκριμένης από την Lancia , ήταν τελείως ηλίθια, αλλά τι είχαμε τι χάσαμε θα μου πεις και θα 'χεις δίκιο! Ούτως ή άλλως πουλάει ελάχιστα.
έλα ρε το Βικάκι...... μια χαρά ήταν
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να πω μονο οτι η F430 βαζει τα ταπεινα helix 5/40 με αλλαγες καθε 20000χλμ...
εμεις βάζουμε τα ακριβά... πάντως. 60-70 ευρω η αλλαγή μόνο τα λάδια
τα 10/40 ειναι ακριβα??
http://www.epirusmarket.gr/showdetails.asp?ProdID=52
5-40
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... 312.html#0
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Ν'αναρωτιέσαι είναι απολύτως φυσιολογικό και σωστό! Αλλά το να λες πως είναι ΤΟΟΟΣΟΟΟΟ 'ειδικό' το μοτέρ που μόνον λάδι Honda και της άλλης πως την λένε καταδέχεται , ε είναι υπερβολικό!
Τόσο το Civic, όσο και το Golf , Bravo, Leon , τούρμπο ή ατμόσφαιρα σημασία δεν έχει, είναι καθημερινά αυτοκίνητα, χωρίς ίχνος , ας πούμε, 'ειδικών' προδιαγραφών και επομένως μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια τεράστια ποικιλία λαδιών χωρίς πρόβλημα.
[...]Μάλιστα. Κατά τη γνώμη σου δλδ, συνολικά το thread περί λαδιών σε αυτό το forum (στα Τεχνικά εννοώ) πρέπει να είναι μια αστείρευτη πηγή γέλειου. Πoλλώ δε μάλλον σε ανάλογα fora ανά τον κόσμο. Γιατί εκεί το 90% του όγκου των συζητήσεων, λέω εγώ, αφορά σε ατμοσφαιρικά μοτέρ καθημερινών αυτοκινητων, που με τις σημερινές 'υποχρεώσεις' δεν νομίζω να είναι 'και πολλά' που να βγάζουν περισσότερα από της Honda, έστω και του civic.
Υπερβολική ή όχι μια άποψη -και νομίζω πως θα δεις και δική μου επί το θέματος- είναι για μένα απαράδεκτο να την αντιμετωπίζεις έτσι. Αν έχεις να πεις κάτι επί του θέματος, πες το.
Αν όχι, το να αρχίσουμε να κοροϊδεύουμε ο ένας τις απόψεις του άλλου -ξέρω γω να άρχιζα εγώ να σου γράφω που πας ρε μεγάλε θες να βάλεις αυτόματους καθαριστήρες το στο Υ- μόνοκαι μόνοεπειδή μας φαίονται υπερβολικές, είναι απαράδεκτο.Ο άνθρωπος -στο κάτω κάτω- μπορεί να μην ήξερε καν τι παίζει με αυτά τα ζητήματα, κι ήρθε σε ένα forum να συζητήσει την άποψή του. Εσύ από που κι ως που να αρχίσεις να κοροϊδεύεις; Και σένα τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου σου ρίχνει;
ΟΚ, μπορώ να καταλάβω την διαφωνία σου για τον τρόπο μου, αυτό είναι απόλυτα σεβαστό! Για να δώσω κάποιες απαντήσεις:
-Από τη στιγμή που μου φάνηκε γελοίο, αντιδρώ ανάλογα. Από τη στιγμή που η αντίδρασή μου σου φάνηκε υπερβολική και απαράδεκτη, αντιδράς ανάλογα (μου ρίχνεις κι ένα μπινελίκι να έρθω στα ίσα μου για παράδειγμα! ). Ετσι είναι το σωστό. Δεν χρειάζεται να ...σφίγγομαι, σε ένα φόρουμ είμαστε! Ούτε και προσέβαλα την...μαμά κανενός, γι'αυτοκίνητα μιλάμε!
-ΠΑΡΑ πολλά μου φαίνονται υπερβολικά στο topic για τα λάδια στα τεχνικά να είσαι σίγουρος και πολλά εξ αυτών ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, αγγίζουν και την γελοιότητα! Σαφώς και είναι σημαντική η ποιότητα του λαδιού, αλλά αυτό αφορά ειδικές συνθήκες, πχ αγώνα και όχι καθημερινή χρήση. Επομένως, μου φαίνεται αστείο κάποιοι ν'ασχολούνται περισσότερο με την ποιότητα του λαδιού του αυτοκινήτου τους, ενώ οι ίδιοι να καταναλώνουν...πχ πυρηνέλαιο αντί για έξτρα παρθένο ελαιόλαδο!
Αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω...
-Σαφώς και αναγνωρίζω πως για κάποιους το να βάλω αυτόματους καθαριστήρες στο Υ, είναι μέγιστη μαμακία! Αλλά εμένα κάτι τέτοια κολπάκια μου αρέσουν! Δεν θα εδινα ποτέ χρήματα για να κερδίσω 5 άλογα (ίσως 50 ναι ), αλλά για gadget με σφαίρες! Α και για να δεις πως είμαι τελείως απροσάρμοστος, ετοιμάζω μαζί και αισθητήρα φώτων για ν'ανάβουν αυτόματα! Και μάλιστα αυτός θα μου στοιχίσει και ελάχιστα γιατί θα τον φτιάξουμε στο εργοστάσιο της εταιρείας!-Και το Vectra πάντως, ίδια απόδοση έχει από 1800 κ.εκ...
-
troll.....
-
Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο με τα λάδια.
Η εταιρεία δεν λέει απολύτως τίποτα ούτε ακόμα και ο Σ δεν διανοείται να επιβάλλει κάποια εταιρεία λαδιού. Προτείνει απλά την Shell και οι λοιποί απλά προσέρχεστε με τα δικά σας ή επιλέγετε την δική μας συνταγή.
Τώρα κάποιος μπορεί να φέρει τα δικά του λάδια (Shell, BP, AVIN) αρκεί να καλύπτουν τις σχετικές προδιαγραφές. Μία προσεκτική επιλογή πάντως λαδιού μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης από 0.2 ~ 0.3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα μόνον από τη μείωση των εσωτερικών τριβών. Αυτό για 10,000 χιλιόμετρα του CIVIC είναι μεταξύ 20~30 λίτρων.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να πω μονο οτι η F430 βαζει τα ταπεινα helix 5/40 με αλλαγες καθε 20000χλμ...
Με την κατανάλωση λαδιού βέβαια, σ εαυτά τα χιλιόμετρα έχει 'αλλάξει' και 3-4 φορές συμπληρώνοντας
Βέβαια, επί του θέματος. Δλδ τι σχέση ακριβώς έχει αυτό που ανέφερες; Πάει στο λάδι; Τα Helix γιατί είναι ταπεινά; Εκείνη π.χ. ζητάει αυστηρά μια μάρκα, ένα τύπο. Άρα; τι σχέση έχει το παράδειγμά σου; Στις αλλαγές; δες παραπάνω.
δε ζηταει αυστηρα μια μαρκα, σου λεω τι βαζουν.
Απ' ό,τι θυμάμαι ο sv2 είχε αναφέρει ότι βάζουν αποκλειστικά και συγκεκριμένα αυτής της μάρκας. Δύο τύποι ιξώδους, ένας για καθημερινή χρήση (αυτός που ανέφερες) και ένας για πίστα. Τέσπα, το νόημα του post σου εξακολουθεί να μου διαφεύγει καθώς εξακολουώ να μην βλέπω -για τους προαναφερθέντες λόγους- σε τι ήρθε να απαντήσει.
-
Εγω αυτο που εχω να πω για τους που κοροιδευουν , ειναι οτι μια ζωη τη πλατη μας θα βλεπουν!!! Τη τεχνολογια που εχει η HONDA παντα μα παντα θα την αντιγραφουν (αν μπορουν) και θα τη ζηλευουν !!!! Αυτη τη τεχνολογια,που καποιοι μηχανολογοι και επιστημονες ασχολουνται χρονια για να μας προσφερουν (οπως π.χ. καποια υλικα τριβης που εχει το μοτερ,που καποιοι αλλοι ουτε ξερουν τι ειναι) εγω τουλαχιστον προσπαθω να τη σεβαστω. Ισως επειδη ειμαι μηχανολογος και εχω κανει πειραματα στο εργαστηριο για τα λαδια να καταλαβαινω περισσοτερα απο καποιους αλλους....
-
ετσι ειναι φιλε οπως τα λες.
μη σου πω, οτι σε 10 χρονια θα κλεισουν ολες οι εταιριες εκτος απο τη Χοντα που με τη τεχνολογικη πρωτοπορια θα εξαφανισει τον ανταγωνισμο που θα παρακολουθησει ανημπορος να αντιδρασει.
για να μην αναφερω τα κατορθωματα της στην F1 που επισης εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο τα τελευταια χρονια.
-
spiros
Κοίτα spiros η Honda δεν έχει φτάσει εδώ με τυχαίο τρόπο. Τεχνολογικά κάποιες από τις ιδέες της σήμερα τις έχουν υιοθετήσει και άλλοι. Να σου θυμίσω τα κείμενα L. J. K. Setright για κάποια από τα μηχανολογικά επιτεύματα της Honda?
Στην Φ1 αν θυμάμαι καλά έχει αρκετά πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών και σίγουρα περισσότερα από ότι έχει το V.A.G. (ακόμα και από την εποχή της Auto Union).
-
ειπα εγω κατι διαφορετικο?
απλα το γνωστο 'εγω κατουραω πιο μακρια απο ολους', δε μου αρεσει, και αυτο κρινω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ετσι ειναι φιλε οπως τα λες.μη σου πω, οτι σε 10 χρονια θα κλεισουν ολες οι εταιριες εκτος απο τη Χοντα που με τη τεχνολογικη πρωτοπορια θα εξαφανισει τον ανταγωνισμο που θα παρακολουθησει ανημπορος να αντιδρασει.
για να μην αναφερω τα κατορθωματα της στην F1 που επισης εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο τα τελευταια χρονια.
δε φταει ο Σαρακακης γι αυτο?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ετσι ειναι φιλε οπως τα λες.
μη σου πω, οτι σε 10 χρονια θα κλεισουν ολες οι εταιριες εκτος απο τη Χοντα που με τη τεχνολογικη πρωτοπορια θα εξαφανισει τον ανταγωνισμο που θα παρακολουθησει ανημπορος να αντιδρασει.
για να μην αναφερω τα κατορθωματα της στην F1 που επισης εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο τα τελευταια χρονια.
δε φταει ο Σαρακακης γι αυτο?
μεχρι εκει φτανει το μυαλο σου?
-
Ο χρήστης jimpa έγραψε:
Εγω αυτο που εχω να πω για τους που κοροιδευουν , ειναι οτι μια ζωη τη πλατη μας θα βλεπουν!!! Τη τεχνολογια που εχει η HONDA παντα μα παντα θα την αντιγραφουν (αν μπορουν) και θα τη ζηλευουν !!!! Αυτη τη τεχνολογια,που καποιοι μηχανολογοι και επιστημονες ασχολουνται χρονια για να μας προσφερουν (οπως π.χ. καποια υλικα τριβης που εχει το μοτερ,που καποιοι αλλοι ουτε ξερουν τι ειναι) εγω τουλαχιστον προσπαθω να τη σεβαστω. Ισως επειδη ειμαι μηχανολογος και εχω κανει πειραματα στο εργαστηριο για τα λαδια να καταλαβαινω περισσοτερα απο καποιους αλλους....Κοίτα μην το λες, γιατί κι εγώ είμαι από την Κρήτη και ξέρω από καλό λάδι... (ψέματα βέβαια, ούτε έχω πατήσει στην Κρήτη ποτέ...)
Επίσης η γιαγιά μου έκανε ωραίες πίττες και πάντα μου έλεγε πως το μυστικό είναι στο λαδι!
Βέβαια, εγώ μαγειρεύω ελαφριά, μόνον με μία κουταλιά, αλλά πάντα έξτρα παρθένο! Είναι 'συμβατικό' το μοτερ και δεν θέλει συνθετικό...Πάντως, καλά κάνεις και σέβεσαι τους μηχανολόγους της Honda, oι μηχανολόγοι των άλλων εταιρειών είναι για τον φούτσο, άχρηστοι εντελώς, φαντάζομαι ακόμη στα σπορέλαια θα βρίσκονται!
Αλλά τι να λέω τώρα, εγώ ένας φτωχός ηλεκτρολόγος μηχανικός είμαι κι εμείς είμεθα καθ' όλα άσχετοι, ούτε μηχανουργεία, ούτε φρέζες, ούτε τόρνους από μηχανικά, άντε να καταλάβουμε πως λειτουργεί το μιξεράκι του φραπέ κι ΑΝ!
Και για να τελειώνω την πλάκα εδώ:
-Κανείς δεν αμφισβητεί πως το Civic είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ αυτοκίνητο! Αλλά κάποιοι κάνουν λες κι αγόρασαν την NR (που εκεί φαίνεται πόσα @@ έχουν οι μηχανικοί της Honda!).
Να με συγχωρεί η χάρη όλων σας, αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ της Honda, ΚΑΝΕΝΑ 'κρατικό' μυστικό δεν έχει που οι άλλοι δεν μπορούν να πλησιάσουν! Οταν ακόμη και η Opel έχει μοτέρ με αντίστοιχη απόδοση, συγνώμη κιόλας!
Να πούμε για το CVT του Jazz και του Civic ναι. Η για την φτηνή υβριδική τεχνολογία που έβαλε στο sedan και έκανε πιο προσιτό ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ναι αυτά είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ πράγματα! Αλλά μην φέρεστε λες και οι υπόλοιποι βρίσκονται στην λίθινη εποχή!Κιβώτια συνεχούς ροπής με διπλούς συμπλέκτες; downsized-κινητήρες με κομπρέσσορα και τούρμπο, ή τουρμπο μεταβλητής γεωμετρίας;
Πού είναι η Honda της ενεργητικής τετραδιεύθυνσης στο Prelude ή των ανεξάρτητων αναρτήσεων με τα διπλά ψαλίδια (που δεν δούλευαν και τέλεια, αλλά όχι πως ο ημιάκαμπτος δουλεύει καλύτερα...).Γνωρίζω καλά πως η Honda είναι τεχνολογικός κολοσσός. Εχω διαβάσει άρθρα ολόκληρα για τον Soichiro Honda και την φιλοσοφία του. Εχω διαβάσει και για το καταπληκτικό R&D τμήμα της που έκανε θαύματα με την NR που δεν νομίζω ν'ακουμπήσει κανείς τι πέτυχαν αυτοί οι άνθρωποι τότε!
ΑΛΛΑ ΜΠΑΣΤΑ (όχι Σάσα): Το Civic που έχετε οι περισσότεροι, μπορεί να έχει πίσω του όλη την βαριά κληρονομιά της Honda, αλλά δεν έχει κάτι εξωτικό πάνω του (εκτός αν κάποιοι θεωρούν εξωτικό το βόδι-κιτ που έβαλαν πάνω για να πάρουν κάτι από την λάμψη του Type-R... εκεί πραγματικά I rest my case! ).Τώρα αν δεν σας αρέσει αυτό που λέω, κανένα πρόβλημα, μαζευτείτε όλοι μαζί και κάντε ένα group-buy να φέρετε τα λάδια της piasokolu από την Ιαπωνία ή την Μαντζουρία, δεν με ενδιαφέρει, δικά σας τα γένια, δικά σας και τα χτένια!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ετσι ειναι φιλε οπως τα λες.
μη σου πω, οτι σε 10 χρονια θα κλεισουν ολες οι εταιριες εκτος απο τη Χοντα που με τη τεχνολογικη πρωτοπορια θα εξαφανισει τον ανταγωνισμο που θα παρακολουθησει ανημπορος να αντιδρασει.
για να μην αναφερω τα κατορθωματα της στην F1 που επισης εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο τα τελευταια χρονια.
δε φταει ο Σαρακακης γι αυτο?
μεχρι εκει φτανει το μυαλο σου?
οχι, δεν φτάνει να καταλάβω τον αρνητισμό σου σε ότι εχει να κάνει με honda εδω και κανα 2 χρόνια
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ετσι ειναι φιλε οπως τα λες.
μη σου πω, οτι σε 10 χρονια θα κλεισουν ολες οι εταιριες εκτος απο τη Χοντα που με τη τεχνολογικη πρωτοπορια θα εξαφανισει τον ανταγωνισμο που θα παρακολουθησει ανημπορος να αντιδρασει.
για να μην αναφερω τα κατορθωματα της στην F1 που επισης εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο τα τελευταια χρονια.
δε φταει ο Σαρακακης γι αυτο?
μεχρι εκει φτανει το μυαλο σου?
οχι, δεν φτάνει να καταλάβω τον αρνητισμό σου σε ότι εχει να κάνει με honda εδω και κανα 2 χρόνια
για να σε βοηθησω, στασου μπροστα σε ενα καθρεφτη και αντι για Χοντα στο ποστ σου βαλε VW.
ε βεβαια, αρνητισμο ειναι ευκολο να τον διακρινεις, την απλη απτη βλακεια γιατι δε τη βλεπεις? Ή μηπως τη βλεπεις μονο εκει που θελεις?
προσωπικα, στο εχω ξαναπει, χεστηκ@ για ολες τις εταιριες.
χθες fiat, σημερα seat, αυριο κατι αλλο.
edit***
δε βαζω ολη την οικογενεια και το σοι να αγοραζουν ...'ταδε μαρκα'.
-
Το πρόβλημα σου είναι ότι ένα πολύ ωραίο αστείο..... το γύρισες σε εκφράσεις του μέχρι που φτάνει το μυαλό μου.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το πρόβλημα σου είναι ότι ένα πολύ ωραίο αστείο..... το γύρισες σε εκφράσεις του μέχρι που φτάνει το μυαλό μου.παραλιγο...
μηπως εχει και λιακαδα εξω τωρα?
-
ΡΕ ΣΕΙΣ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
-
Καλα το εγραψες,φτιαξε το μιξερακι του φραπε σαν ηλεκτρολογος που εισαι και ασχολησου με τα ηλεκρολογικα σου. Τα μηχανολογικα αστα γι'αυτους που περασαν ωρες στα εργαστηρια, που εκαναν εργασιες πανω στα λαδια, που εγραψαν πτυχιακες για το vtec της Honda και αλλα πολλα. Μαλλον η ζηλεια σου που δεν εχεις Honda σε εχει κυριεψει.Την επομενη φορα κοιτα να κανεις καλυτερη επιλογη !!!!
-
Εγω δεν μπορώ καλύτερα... Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μου
Ηonda Civic 2005