Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 Διάφορα Νέα - Φεβρουάριος 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 Διάφορα Νέα - Φεβρουάριος 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Formula 1
    31
    123
    170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spike last edited by

      Σου φαίνομαι για αντι-μακλαρενικός;

      Σχολίασα μία είδηση...όπου Μclaren βάλε οποιαδήποτε ομάδα. Ιδια θα ήτανε η αντίδρασή μου.

      ΥΓ. Ας μην έδινε αφορμές .... να μην τα ακούει τώρα. Πάντως λευκή περιστέρα δεν την λες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanix last edited by

        ΥΓ. Ας μην έδινε αφορμές .... να μην τα ακούει τώρα. Πάντως λευκή περιστέρα δεν την λες.

        Δεν την λες...αλλα δεν λες και ολους τους αλλους που σηωνουν το λαβαρο της τιμιοτητας ενω οι ομαδες που υποστηριζουν εχουν κανει χειροτερα στο χωρο...
        Αυτο...

        Υ.Γ και συγγνωμη απο σενα για την ειρωνεια πριν ..ηταν της στιγμης!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spike last edited by

          Ο χρήστης Thanix έγραψε:

          ΥΓ. Ας μην έδινε αφορμές .... να μην τα ακούει τώρα. Πάντως λευκή περιστέρα δεν την λες.

          Δεν την λες...αλλα δεν λες και ολους τους αλλους που σηωνουν το λαβαρο της τιμιοτητας ενω οι ομαδες που υποστηριζουν εχουν κανει χειροτερα στο χωρο...
          Αυτο...

          Υ.Γ και συγγνωμη απο σενα για την ειρωνεια πριν ..ηταν της στιγμης!

          dont bother...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης Thanix έγραψε:
            Δηλαδη η αποφαση ειναι αισχος ,απαραδεκτη κτλ.....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ????

            Είναι απαράδεκτη γιατί η FIA είχε αποφασίσει τότε με τα περί Stepney-gate ότι μια από τις ποινές θα είναι ότι η McLaren θα έχει το τελευταίο pit-box και βεβαίως τα τελευταία νούμερα στο μονοθέσιο.

            Συνεπώς είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να αλλάζει.

            Αλλά προφανώς ούτε κι εσύ ξέρεις όπως φαίνεται το λόγο που είναι καλύτερο το πρώτο από το τελευταίο...το οποίο θέτει το δικό σου σχόλιο (ειρωνείας?) απαράδεκτο.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanix last edited by

              Αλλά προφανώς ούτε κι εσύ ξέρεις όπως φαίνεται το λόγο που είναι καλύτερο το πρώτο από το τελευταίο...το οποίο θέτει το δικό σου σχόλιο (ειρωνείας?) απαράδεκτο

              Σου ειπε κανεις οτι δεν ξερω τις διαφορες μεταξυ των pit-boxes?
              Εκει που αξιζε να ζητησω συγγνωμη ζητησα για την ειρωνεια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                st-devote last edited by

                ... εκτιμω οτι το μοναδικο πλεονεκτημα ειναι για την θεση 1 , οπου ο οδηγος μπορει να φερει το μονοθεσιο σχεδον παραλληλα με το πιτ lane. Me αυτον τον τροπο φαινεται να ελαχιστοποιει τις πιθανοτητες λαθους τοποθετησης του μονοθεσιου στην θεση πιτ. Ειδικα σε κλειστα pit lane το θεωρητικο πλεονεκτιμα ειναι μεγαλυτερο.

                Οι υπολοιπες θεσεις ειναι ισαξιες ως προς αυτον το παραγοντα.

                Αυτοι που κινουνται στο πιτ εχουν προτεραιοτητα σε σχεση με αυτους που εχουν κανει πιτ και θελουν να βγουν σε αυτό. Ο λολιποπ στο 1ο πιτ εχει την καλυτερη ορατοτητα. ( εαν θα συνεχισει να υπαρχει λολιποπ μετα τα φωτα της φερραρι )

                Τα υπολοιπα πλεονεκτιματα ειναι θεμα γκλαμουριας ... και πρεστιζ ....αλλο να εχεις για γειτονα την Φερραρι και αλλο τους .... ινδους

                υγ ... στα οσα χρονια βλεπω φ1 ... ενω εχω ακουσει και διαβασει τα μυρια οσα ... ποτε δεν ακουσα καποιον να γκρινιαζει λεγοντας οτι εαν ειχαν καλυτερη θεση στο pit lane ισως και να ..κτλ ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  Δεν είναι έτσι. Τα τελευταία pit boxes είναι πολύ μικρότερα από τα πρώτα. Ο χώρος για τους μηχανικούς είναι περιορισμένος και σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει χώρος για να δουλεύονται και τα δύο μονοθέσια ταυτόχρονα. Τα πρώτα boxes έχουν πολύ μεγαλύτερο εμβαδό. Ως εκ τούτου αν η McLaren τοποθετηθεί στο box 5, δεν θα έχει πρόβλημα η Ferrari, αλλά η ομάδα που θα χωθεί σε μικρότερο box εξαιτίας αυτής της μετακίνησης της McLaren.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madox last edited by

                    Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                    Δεν είναι έτσι. Τα τελευταία pit boxes είναι πολύ μικρότερα από τα πρώτα. Ο χώρος για τους μηχανικούς είναι περιορισμένος και σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει χώρος για να δουλεύονται και τα δύο μονοθέσια ταυτόχρονα. Τα πρώτα boxes έχουν πολύ μεγαλύτερο εμβαδό. Ως εκ τούτου αν η McLaren τοποθετηθεί στο box 5, δεν θα έχει πρόβλημα η Ferrari, αλλά η ομάδα που θα χωθεί σε μικρότερο box εξαιτίας αυτής της μετακίνησης της McLaren.

                    Δεν ισχυει αυτο που λες με τα pitboxes.To διαβασες πουθενα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Όχι, όχι...τώρα που το λέει ο Μάνος (cavallino) κάτι μου θυμίζει...το έχω διαβάσει κι εγώ κάπου.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        st-devote last edited by

                        ...egv το διαβασα στο forum tou f1techical αλλα με δεδομενο οτι εχουμε αρκετες νεες πιστες την τελευταια 10 ετια δεν με καλυπτει ως σχολιο.

                        Εχουμε ... νεες πιστες ΑΑ προδιαγραφων

                        1. Τουρκια
                        2. Κινα
                        3. Μπαχρειν
                        4. Μαλαισια

                        δεν μπορω να φανταστω οτι μπορει να συμβαινει στα υπερσυχρονα

                        1. Ινδυ
                        2. Βαρκελωνη
                        3. Νεο στο Σπα
                        4. φουτζι

                        Για Μονακο - Σιλβερ - Ιντερλαγκος ... το θεωρω πολυ πιθανο ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hellenic-tifosi last edited by

                          Όντως, όσο πιο παλιά η πίστα, τόσο χειρότερες οι ανέσεις στα μικρά μποξ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            Στο πρώτο Pitlane μπαίνεις όπως θέλεις, δε χρειάζεται να σπάσεις πολύ την πορεία σου. Στα επόμενα σε εμποδίζει ο ακραίος μηχανικός που στέκεται σα σκιάχτρο στην άκρη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cavallino last edited by

                              Moυ ήρθε στο κινητό με SMS πριν από λίγο:

                              Rumor ?!?! Honda has discovered a bug in the software of the MECU. When three buttons on the steering wheel are pushed in a certain sequence the mapping of the MECU is altered to a very aggresive mode which would make up for the ban of launch control and thus allows very fast starts to be made. Whether or not McLaren knows about this (not unlikely) and whether there are more of these bugs is unknown. The FIA is said to start an investigation. Trulli seems to have been right. Meanwhile Ferrari, like the others teams continue to collect data about the MECU to 'personalize' the system. They use two parallel systems: the MECU and the Magneti Marelli (that's why they're still a supplier/sponsor) they've had till last year. Using both systems allows the teams to make comparisons and to optimalize the standard unit (of which the final version should be ready at the beginning of March) to the personal demands.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                ...When three buttons on the steering wheel are pushed in a certain sequence ....

                                βρηκανε cheats .....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  madox last edited by

                                  Ακομα δεν ξεκινησαν και βρηκαν cheats? Μηπως οι χρονοι της FERRARI στο μπαχρειν οφειλονταν σε αυτο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cavallino last edited by

                                    Στο launch control;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      patro last edited by

                                      εγω παντως ειδα οτι ηδη ξεκινησε πολεμος με αυτο το θεμα ... και καλα οτι η μακλαρεν ηξερε .

                                      φημες φημες φημες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        velissarios last edited by

                                        Απο το http://www.msfree.gr/details.php?id=544

                                        Έντονη φημολογία έχει αναπτυχθεί, σύμφωνα με την οποία οι μηχανικοί της Honda ανακάλυψαν πρόβλημα στην λειτουργία της κοινής Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας (MECU), της οποίας κατασκευαστής είναι η McLaren. Πιο συγκεκριμμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του «κατασκόπου» μας Δημήτρη Παπαδόπουλου, όταν τρία κουμπιά στο τιμόνι πατηθούν με καθορισμένη σειρά, η χαρτογράφηση της MECU γίνεται πιο επιθετική με αποτέλεσμα την κάλυψη των απωλειών πρόσφυσης από την απουσία traction control. Το αν αυτό το γνωρίζει η ίδια η McLaren ή είναι μέρος του σχεδιασμού της MECU δεν είναι ακόμα γνωστό, αλλά η συγκεκριμένη φήμη έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς έρχεται μετά από τις δηλώσεις του Jarno Trulli πως κάποιες ομάδες χρησιμοποιούν συστήματα που αντικαθιστούν το traction control. Αναμένεται η κίνηση της Ομοσπονδίας, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη εκτός από την διεξαγωγή έρευνας επί του θέματος....'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          madox last edited by

                                          Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                          Στο launch control;

                                          Δεν ειναι μονο launch control απο οτι καταλαβα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Bullshit ΙΜΗΟ.

                                            Σιγά μην έχει και mode για ενεργοποίηση του HALO.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr