-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις δηλαδή? Εμένα δεν έχει κανένα πρόβλημα (να χτυπήσω ξύλο) μετά από 5000κμ.Κάτι νέο...οι πηγές μου λένε ότι η BMW ετοιμάζει 2lt Turbo με 240hp και lightweight construction σε μοτέρ και αμάξωμα. Θα λέγεται 120CSi
Θα μπει στην 1 Coupe και θα περιλαμβάνει Efficient Dynamics.
CSi=Crime Scene Investigation! Ας το κάνει επιτέλους η BMW το...έγκλημα, το μέλλον είναι στα turbo!
(το μόνο κακό θα είναι η τιμή.... )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις δηλαδή? Εμένα δεν έχει κανένα πρόβλημα (να χτυπήσω ξύλο) μετά από 5000κμ.
Κάτι νέο...οι πηγές μου λένε ότι η BMW ετοιμάζει 2lt Turbo με 240hp και lightweight construction σε μοτέρ και αμάξωμα. Θα λέγεται 120CSi
Θα μπει στην 1 Coupe και θα περιλαμβάνει Efficient Dynamics.
CSi=Crime Scene Investigation! Ας το κάνει επιτέλους η BMW το...έγκλημα, το μέλλον είναι στα turbo!
(το μόνο κακό θα είναι η τιμή.... )
Έτσι φαίνεται...και μετά το award winning 3lt twin-turbo...έρχεται αυτό. Οι κακές γλώσσες μιλάνε για νέο μοτεράκι για τη νέα Μ5...V10 bi-turbo ...πάμε να πιάσουμε ιπποδυνάμεις F1
-
Απ'ότι θυμάμαι οι τεχνικοί της Μ είχαν πει σε συνέντευξη οτι προτιμούν τα ατμοσφαιρικά μοτερ λόγω καθαρόαιμου χαρακτήρα.
-
Κάπου το είχα ακούσει/διαβάσει και εγώ αυτό...
-
Νίκο έχει προκύψει πρόβλημα με την εισαγωγή στους νέους κινητήρες (από ότι ακούγεται ανεπίσημα).
Στο δικό μου αμάξι όταν είναι σε κίνηση εμφανίζονται αρχικοί μικροδισταγμοί, οι οποίοι γίνονται πολύ ενοχλητικοί. Δηλαδή π.χ. είσαι στο φανάρι και περιμένεις. Με το που πατάς το γκάζι να ξεκινήσεις εμφανίζεται ο πρώτος μικροδισταγμός, βάζεις δευτέρα πατάς γκάζι και εμφανίζεται και δεύτερος. Τρελένεσαι, 8.000 χιλ. έχει ρε γαμ@τ@.
Δεν το παρουσιάζει σε όλα τα αμάξια. Μια Ε92 320 (μοντέλο 4ος /07) που είχα ήταν μια χαρά, κανένα πρόβλημα.
Απλά σε μερικά αμάξια από ότι ακούω παρουσιάζονται αυτοί οι μικροδισταγμοί, δεν είναι γενικό το φαινόμενο (ούτε στον άσσο που μου έχουν δώσει εμφανίζεται τίποτα)
Είδωμεν... -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Νίκο έχει προκύψει πρόβλημα με την εισαγωγή στους νέους κινητήρες (από ότι ακούγεται ανεπίσημα).
Στο δικό μου αμάξι όταν είναι σε κίνηση εμφανίζονται αρχικοί μικροδισταγμοί, οι οποίοι γίνονται πολύ ενοχλητικοί. Δηλαδή π.χ. είσαι στο φανάρι και περιμένεις. Με το που πατάς το γκάζι να ξεκινήσεις εμφανίζεται ο πρώτος μικροδισταγμός, βάζεις δευτέρα πατάς γκάζι και εμφανίζεται και δεύτερος. Τρελένεσαι, 8.000 χιλ. έχει ρε γαμ@τ@.
Δεν το παρουσιάζει σε όλα τα αμάξια. Μια Ε92 320 (μοντέλο 4ος /07) που είχα ήταν μια χαρά, κανένα πρόβλημα.
Απλά σε μερικά αμάξια από ότι ακούω παρουσιάζονται αυτοί οι μικροδισταγμοί, δεν είναι γενικό το φαινόμενο (ούτε στον άσσο που μου έχουν δώσει εμφανίζεται τίποτα)
Είδωμεν...///Μία είναι η λύση Μιχάλη..
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Νίκο έχει προκύψει πρόβλημα με την εισαγωγή στους νέους κινητήρες (από ότι ακούγεται ανεπίσημα).
Στο δικό μου αμάξι όταν είναι σε κίνηση εμφανίζονται αρχικοί μικροδισταγμοί, οι οποίοι γίνονται πολύ ενοχλητικοί. Δηλαδή π.χ. είσαι στο φανάρι και περιμένεις. Με το που πατάς το γκάζι να ξεκινήσεις εμφανίζεται ο πρώτος μικροδισταγμός, βάζεις δευτέρα πατάς γκάζι και εμφανίζεται και δεύτερος. Τρελένεσαι, 8.000 χιλ. έχει ρε γαμ@τ@.
Δεν το παρουσιάζει σε όλα τα αμάξια. Μια Ε92 320 (μοντέλο 4ος /07) που είχα ήταν μια χαρά, κανένα πρόβλημα.
Απλά σε μερικά αμάξια από ότι ακούω παρουσιάζονται αυτοί οι μικροδισταγμοί, δεν είναι γενικό το φαινόμενο (ούτε στον άσσο που μου έχουν δώσει εμφανίζεται τίποτα)
Είδωμεν...Η 320i 4/07 είχε το μοτέρ με τα 150άλογα.
Όταν λες δισταγμός...εννοείς ότι πατάς γκάζι και δε κάνει τίποτα??
Σε πόσα αυτοκίνητα και πιο χρονικό διάστημα?
Πάντως έχω κάνει κάμποσα χιλιόμετρα...και είμαι ΟΚ όπως σου είπα (χτύπα ξύλο).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η 320i 4/07 είχε το μοτέρ με τα 150άλογα.
Όταν λες δισταγμός...εννοείς ότι πατάς γκάζι και δε κάνει τίποτα??
Σε πόσα αυτοκίνητα και πιο χρονικό διάστημα?
Πάντως έχω κάνει κάμποσα χιλιόμετρα...και είμαι ΟΚ όπως σου είπα (χτύπα ξύλο).
Παντέλο όχι τώρα....
Νίκο είχα μία από τις πρώτες Ε92 (και μάλιστα Μ-Pack) που ήρθαν Ελλάδα και φυσικά είναι 170 hp (ήταν η νέα κουπέ). Κανένα πρόβλημα.
Δισταγμό εννοώ κάνει μια αρχική υστέριση (δεν ''ακούει'' άμεσα στο γκάζι - κάτι σαν σκορτσάρισμα). -
Tο προβλημα που ειχες παλιοτερα δεν ηταν απο τη βενζινη τελικα ε?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Tο προβλημα που ειχες παλιοτερα δεν ηταν απο τη βενζινη τελικα ε?Όχι από ότι φαίνεται, είναι πιο πολύπλοκο....
-
Στο Χ3 αλλαχθηκε ο κινητηρας λογω αστοχιας υλικου (ελαττωματικο ελατηριο) στον πεμπτο κυλινδρο,και ειχε το αυτοκινητο 2000 χιλιομετρα.Διαβαζοντας σε forum ξενο για τη νεα Χ5 υπαρχουν πολλα προβληματα και αρκετοι δυσαρεστημενοι πελατες.
Και μια ερωτηση.Στον μεικτο κυκλο η καταναλωση ηταν 14,2,κατι που θεωρω πολυ.Το μηδενισα και τωρα γραφει 18,5 Μα τι γινεται?
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Η 320i 4/07 είχε το μοτέρ με τα 150άλογα.
Όταν λες δισταγμός...εννοείς ότι πατάς γκάζι και δε κάνει τίποτα??
Σε πόσα αυτοκίνητα και πιο χρονικό διάστημα?
Πάντως έχω κάνει κάμποσα χιλιόμετρα...και είμαι ΟΚ όπως σου είπα (χτύπα ξύλο).
Παντέλο όχι τώρα....
Νίκο είχα μία από τις πρώτες Ε92 (και μάλιστα Μ-Pack) που ήρθαν Ελλάδα και φυσικά είναι 170 hp (ήταν η νέα κουπέ). Κανένα πρόβλημα.
Δισταγμό εννοώ κάνει μια αρχική υστέριση (δεν ''ακούει'' άμεσα στο γκάζι - κάτι σαν σκορτσάρισμα).Μάλιστα.
Επειδή με μπέρδεψες λίγο...δισταγμό στο γκάζι σου κάνει η 320i Coupe? Ποιά άλλη έχεις?
-
Παιδια, γνωριζει κανεις αν το μοντελο 2006 της Μ3 Ε46 εχει καμμια διαφορα σε σχεση με αυτο του 2005? Επισης,ποτε σταματησε η παραγωγη της Μ3 Ε46?
-
o φιλος αναφερετε στην πανεμορφη Ε93 που εχει τωρα...
bmw-motorsport speaking -
MICZ, πόσες BMW έχεις?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
MICZ, πόσες BMW έχεις?Νίκο έχουμε και λέμε
316i E36 αγοράστηκε καινούργιο το 1992 (πουλήθηκε)
316ci αγοράστηκε καινούργιο το 2001, που έγινε 325 (πουλήθηκε σε φίλο)
VW Golf V Gti αγοράστηκε καινούργιο το 2005 (πουλήθηκε σε φίλο)
Μ3 Ε46 του 2001 αγοράστηκε από μένα μεταχειρισμένη στη Γερμανία(πουλήθηκε)
320i E92 του 2007 (πουλήθηκε)
116i του 2007 (με τους 115 ίππους) (την έχω ακόμα!)
320i Ε93 του 2007 (8ος) (την έχω ακόμα!)Την σειρά 1 του 2008 με τους 122 μου την έχουν δώσει μέχρι να πάρω πίσω την Ε93.
Νίκο πιστεύω να βοήθησα!Παρεπιπτόντως το πρόβλημα οδεύει προς λύση (χρειάζονται και αυτά επαναπρογραμματισμό και update ύστερα από κάθε αλλαγή, όπως τα κινητά )
-
Βοηθατε χριστιανοι. Το μοντελο 2006 της Μ3 Ε46 εχει καμμια διαφορα σε σχεση με αυτο του 2005? Επισης,ποτε σταματησε η παραγωγη της Μ3 Ε46?
-
Tέλη 2006 πρέπει να σταμάτησε η Μ3 αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Βοηθατε χριστιανοι. Το μοντελο 2006 της Μ3 Ε46 εχει καμμια διαφορα σε σχεση με αυτο του 2005? Επισης,ποτε σταματησε η παραγωγη της Μ3 Ε46?Όχι δεν έχει,εκτός από την Cs που είχε κρεμαγιέρα-τιμόνι-φρένα από csl,και ζάντες ίδιες με της csl αλλά λίγο πιό βαριές.
Η παραγωγή της coupe σταμάτησε τέλη 2005,και της cabrio 4/06. -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
MICZ, πόσες BMW έχεις?
Νίκο έχουμε και λέμε
316i E36 αγοράστηκε καινούργιο το 1992 (πουλήθηκε)
316ci αγοράστηκε καινούργιο το 2001, που έγινε 325 (πουλήθηκε σε φίλο)
VW Golf V Gti αγοράστηκε καινούργιο το 2005 (πουλήθηκε σε φίλο)
Μ3 Ε46 του 2001 αγοράστηκε από μένα μεταχειρισμένη στη Γερμανία(πουλήθηκε)
320i E92 του 2007 (πουλήθηκε)
116i του 2007 (με τους 115 ίππους) (την έχω ακόμα!)
320i Ε93 του 2007 (8ος) (την έχω ακόμα!)Την σειρά 1 του 2008 με τους 122 μου την έχουν δώσει μέχρι να πάρω πίσω την Ε93.
Νίκο πιστεύω να βοήθησα!Παρεπιπτόντως το πρόβλημα οδεύει προς λύση (χρειάζονται και αυτά επαναπρογραμματισμό και update ύστερα από κάθε αλλαγή, όπως τα κινητά )
την Ε92 γιατί την πούλησες ..... ?? είναι τέλεια !!!!
BMW FORUM