-
και εγω ο αφελης ειχα την εντυπωση οτι μιλουσαμε για (γρηγορα) αμαξια.
αν η ταχυτητα δεν ειναι βασικο κριτηριο, τοτε να μιλησουμε για καναπεδες με μοτερ απο σκουτερ που θα μας πηγαινουν απο το σαλονι στη κρεβατοκαμαρα... -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
αν παρεις το s2000 σε σχεση με το δικο μου αυτοκινητο για παραδειγμα εχω πολυ καλυτερο πλαισιο(δεν πηρα καμπριο να δειχνομαι),καλυτερο στησιμο,εξισου καλο και γρηγορο κιβωτιο(πιο μικρες διαδρομες απο απλο a3),χιλιαδες φορες καλυτερα φρενα,και πιο πολυ γκαζι...
Έλεος...έλεος...έλεος....
οχι ελεος.. αφου γι αυτο το πηρες! ελα, λοιπον! σε πιασαμε! παραδεξου το!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
αν παρεις το s2000 σε σχεση με το δικο μου αυτοκινητο για παραδειγμα εχω πολυ καλυτερο πλαισιο(δεν πηρα καμπριο να δειχνομαι),καλυτερο στησιμο,εξισου καλο και γρηγορο κιβωτιο(πιο μικρες διαδρομες απο απλο a3),χιλιαδες φορες καλυτερα φρενα,και πιο πολυ γκαζι...
Έλεος...έλεος...έλεος....
να χαιρεσαι όταν ακους τέτοιες δηλωσεις
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
οχι ελεος.. αφου γι αυτο το πηρες! ελα, λοιπον! σε πιασαμε! παραδεξου το!Γμτ...δε σας πείθω, ε;
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
αν παρεις το s2000 σε σχεση με το δικο μου αυτοκινητο για παραδειγμα εχω πολυ καλυτερο πλαισιο(δεν πηρα καμπριο να δειχνομαι),καλυτερο στησιμο,εξισου καλο και γρηγορο κιβωτιο(πιο μικρες διαδρομες απο απλο a3),χιλιαδες φορες καλυτερα φρενα,και πιο πολυ γκαζι...
Έλεος...έλεος...έλεος....
οχι ελεος.. αφου γι αυτο το πηρες! ελα, λοιπον! σε πιασαμε! παραδεξου το!
Αστε τα αυτα ρε!Με τα παλιοκάμπριο,τα παλιοπισωκινητα,τα παλιοιαπωνικα.Αφού ειστε παλιοεπιδειξίες.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και εγω ο αφελης ειχα την εντυπωση οτι μιλουσαμε για (γρηγορα) αμαξια.
αν η ταχυτητα δεν ειναι βασικο κριτηριο, τοτε να μιλησουμε για καναπεδες με μοτερ απο σκουτερ που θα μας πηγαινουν απο το σαλονι στη κρεβατοκαμαρα... -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Φίλε μου QsisVTS ΤΙ σχέση έχουν τα πλαστικά που τρίζουν με το πλαίσιο???? Ημαρτον... Το οτι δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμολόγησης (δεν είναι τόσο επιμελώς βιδωμένα ΠΑΝΩ στο πλαίσιο σε συνδυασμό με τις σκληρότερες αναρτήσεις) εμφανίζουν τους τριγμούς... Κριτής του σωστού και στιβαρού πλαισίου είναι τα πλαστικα???? Αν είναι δυνατόν.Επίσης όπως λες και εσύ ο ίδιος θυσίασες κάποια χαρακτηριστικά αυτοκινήτων που σου άρεσαν για ένα ποιο all around αυτοκίνητο και όχι για κάτι εξειδικευμένο που θα ήθελες να έχεις... έτσι και αυτός που παίρνει το s2000 θυσιάζει τα πλαστικά και τις ανέσεις για να πάρει κάτι που τον εκφράζει. Είναι θέμα προτεραιοτήτων.
Φάσκεις και αντιφάσκεις...θεωρείς το drive το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτων ΑΛΛΑ μ@λ@κίες του τύπου οι χρόνοι που φέρανε αμάξια μικρότερης ιπποδύναμης, δεν τα χάφτεις σου ξινίζουν και είναι στημένα επειδή… στα χαρτιά δεν στέκει!! Αν ήτανε έτσι θα διαβάζαμε τα χαρακτηριστικά, θα βλέπαμε ποιο έχει την μεγαλύτερη και θα το ανακηρύτουμε καλύτερο! Άλλο η πίστα άλλο τα χαρτιά... Με το σκεπτικό σου μπορώ να αμφισβητώ οποιοδήποτε γεγονός δεν μου αρέσει ή γιατί δεν μου κάθεται καλά εμένα στο μυαλουδάκι μου. Αν είναι έτσι τα κλείσουνε όλα τα ειδικά περιοδικά με τα δοκιμαστικά του και να δημοσιεύουνε μόνο τις τελευταίες σελίδες με τα τεχνικά. Για οτιδήποτε δεν μας αρέσει υπάρχει μια θεωρεία συνομωσίας...
EDDIE έχεις δίκιο για το σταριλίκι και τα DVD με τις μουτσούνες τους αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνουνε καλά την δουλεία τους ή ότι δεν μπορούνε να πάνε τα αμάξια στην πίστα. Και αυτό μπορεί να ισχύει για οποιοδήποτε συντάκτη οποιουδήποτε περιοδικού...
εγω μιλω για μεταλικους τριγμους σε στροφες,τα πλαστικα εννοειται πως ειναι για πεταμα...το οτι θεωρω το drive το καλυτερο περιοδικο(αλλωστε ποιος να το ανταγωνιστει οι 4Τ που γραφουν για ο,τι θεμα να ναι εκτος απο αυτοκινητα????) δε σημαινει οτι ειναι τελειο,κανει πολλα λαθη που δε συμφωνουν με τη λογικη παρε αν θες συγκριτικα απο 3 διαφορτικες πιστες απο το fastestlaps για opel gt και mx5 http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 9ce265872c και πες μου αν και στις 3 περιπτωσεις εγινε λαθος και ευτυχως που υπαρχει ο πατελος να μας ανοιξει τα ματια...
δε θελω απο ενα περιοδικο αποτελεσματα που να με βολευουν γιατι το drive μια χαρα χρονο δινει στο δικο μου,θελω απλα να μη διαβαζω παραλογισμους...θυμηθηκα κι αλλο ενα τωρα που το c2 vts,που ειχα,εκανε ιδιο χρονο παρα 5 εκατοστα του δευτερολεπτου με το παλιο s3!!!!ειχα χαρει τοτε μιας και το αμαξακι αυτο στριβει το κωλο του,αλλα μετα το σκεφτηκα και λεω ειναι δυνατον????
συμφωνω πως αλλο η πιστα αλλα οταν μιλαμε για 100 αλογα διαφορα σε 2 συγχρονα αυτοκινητα οχι με διαφορα 20ετιας και οχι απο ανυπαρκτες εταιρειες οι διαφορες διαβαζοντας και μονο τα χαρακτηριστικα εννοουνται απο πριν... -
κατι ακομα τα αποτελεσματα του γυρου..ρυθμιζονται πολυ ευκολα με ενα σετ slick οπως και οι ιδιοι εδειξαν με το typer,επισης αν δειτε στο drive στο συγκριτικο opel gt vs mx-5 το συνολικο οφελος του μαζντα στις στροφες αν αθροισουμε τους χρονους που εκεινοι μετρησαν ειναι 45 εκατοστα του δευτερολεπτου...με τελικη 10,6 km/h(185,5 εναντι175) παραπανω υπερ του gt συν το πιθανο οφελος στη μαραμικρη ευθεια χαρη της περισσοτερης ιπποδυναμης/ισχυος δε θα πρεπε να καλυφθει αυτη η διαφορα για να μην πω οτι θα επρεπε να περαστει?????? παρολα αυτα 0,3' πιο αργο...δηλαδη με το γκαζι του καλυψε μονο 0,15'τι ωραια μαθηματικα?????
αν ηταν τοσο αξιοπιστοι ας εβαζαν στο dvd μονο γυρους πιστας με γραμμες και χρονομετρο κι οχι συνεχη παντιλικια,δε νομιζω οτι αυτο νοιαζει τον κοσμο και οτι για αυτο πηγαν στη πιστα,εκτος και αν αυτο κανουν και τσαμπα δινουμε τα λεφτακια μας καθε μηνα...καθιστε και μετρηστε τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ νουμερα και μετα πειτε οτι εχω εμπαθεια μαζι τους....
ολα αυτα βεβαια στη σελιδα 53 του περιοδικου προσπαθουν να τα δικαιολογησουν μιλωντας για 'το κοσμο του ανεξηγητου'.......
και οι ιδιοι καταλαβαν τις παπαριες που γραφουν και εσπευσαν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα..... -
Τo παλιό S3 ήταν αποτυχία?....
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8625
Σύγκριση που έγινε το 2002 με Subaru Impreza WRX (255 PS) και Honda Civic Type R και έμεινε τελευταίο και με διαφορά μέσα στα Μέγαρα....
Χρόνοι
Subaru Impreza WRX 1:14.65.
Honda Civic Type R 1:14.85
Audi S3 1:15.70Το ταπερ τοτε έκανε 28000 και το S3 κάπου στα 43000......
-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
Τo παλιό S3 ήταν αποτυχία?....http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8625
Σύγκριση που έγινε το 2002 με Subaru Impreza WRX (255 PS) και Honda Civic Type R και έμεινε τελευταίο και με διαφορά μέσα στα Μέγαρα....
Χρόνοι
Subaru Impreza WRX 1:14.65.
Honda Civic Type R 1:14.85
Audi S3 1:15.70Το ταπερ τοτε έκανε 28000 και το S3 κάπου στα 43000......
E, γι'αυτό πουλησε ελάχιστα (τα περισσότερα που βλέπεις έχουν έρθει από Γερμανία ), ενώ το Type-R I ξεσκίσ σε πωλήσεις!
Τώρα όμως το Type-R ακρίβυνε (33Κ είναι σοβαροί;;; ), ενώ παράλληλα δεν είναι ούτε ταχύτερο, ούτε καλύτερο στο δρόμο. Είναι βέβαια πιο εντυπωσιακό...
Το καινούριο S3 είναι κι αυτό κατά τι ακριβότερο, αλλά ειναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερο από το παλιό, κι αυτό είναι το λογικό άλλωστε...
Η Honda, δεν βελτίωσε το Type-R ως όφειλε, του άλλαξε απλώς φάτσα και του πήρε και την καλή πίσω ανάρτηση για λόγους κόστους. Επιπλέον, ο Σαρακάκης νόμισε πως ο χρόνος έχει σταματήσει και δεν κοίταξε γύρω του να δει τι προσφέρει ο ανταγωνισμός.
Γι'αυτό πλέον το Type-R έχει πολύ μικρότερες πωλήσεις και δεν βλέπω και για ποιο λόγο να γίνουν και περισσότερες. -
Πρωτα απ ολα θεωρω τεραστια ιεροσυλια εστω κ την αναφορα του s2000 σε σχεση με το s3 ...Ελεος ρε παιδια....... Κατα τ αλλα οι συνθηκες ζεστης που επηρεαζουν τα turbo δυστυχως υπαρχουν. Οι αριθμοι σαφως δινουν το προβαδισμα στο S3 αλλα απο πλευρας αξιοπιστειας δεν μπορω να δεχτω οτι ειναι στην ιδια κατηγορια...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Πρωτα απ ολα θεωρω τεραστια ιεροσυλια εστω κ την αναφορα του s2000 σε σχεση με το s3 ...Ελεος ρε παιδια....... Κατα τ αλλα οι συνθηκες ζεστης που επηρεαζουν τα turbo δυστυχως υπαρχουν. Οι αριθμοι σαφως δινουν το προβαδισμα στο S3 αλλα απο πλευρας αξιοπιστειας δεν μπορω να δεχτω οτι ειναι στην ιδια κατηγορια...Να προσθέσω με την σειρά μου:
Η Lotus Exige είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο από το Hyundai Getz, αλλά επειδή δεν αρέσει στην πεθερά μου και επιπλέον το Hyundai είναι σαφώς ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, θα πάρω το Hyundai.Συγνώμη κιόλας, αλλά την καραμέλα της αξιοπιστίας την χρησιμοποιούμε δια πάσα νόσο και πάσα μαλ@κι ή μου φαίνεται;
Μια χαρά θα συγκριθεί ΚΑΙ με το s2000 το S3, γιατί κάνουν τα ίδια λεφτά και είναι ΚΑΙ τα δύο ΣΠΟΡ αυτοκίνητα. Το πόσο σπορ, δεν μας ενδιαφέρει, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ απευθύνονται σε ανθρώπους που γουστάρουν να πανε γρήγορα!Το αν ανήκει κάποιος από μας σε συγκεκριμένη...σχολή (γιαπωνεζόφιλος, ιταλόφιλος κλπ κλπ) είναι πραγματικά άσχετο!
Με εκνευρίζουν ΚΑΙ οι Audi uber alles και οι Japan giati ta alla einai astanapan!
-
Οπότε να βγάλουμε και τον Sting αναξιόπιστο και πληρωμένο και κουλάδι και χίλια δυό αφού με την πορσε 911 S έκανε καλύτερο χρόνο απο μια M6 507ίππων (152 ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΙΠΠΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ) και απο μια aston martin vantage να δεν κάνω λάθος, πάλι περισσότερων ίππων (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο είναι) στο συγκριτικό που είχανε κάνει στο isle of man και ΟΟΟΟΟΛΟΥΣ αυτούς που κάνουνε ταχύτερους γύρους με μικρότερης ιπποδύναμης αμάξια!!! Πότε θα το χωνέψουμε αυτό ρε γ@μωτο...τα ράσα δεν κάνουν τον παπά!!! Στα χαρτία γύροι δεν γίνονται.
Δες και το βιντεάκι...
http://www.youtube.com/watch?v=WWBSS9tF ... re=related
και μην αρχίσουμε τα έβρεχε και δεν μπορούσε να περάσει την δύναμη στον δρόμο και λοιπές π@π@ριές... με τις ίδιες συνθήκες έτρεξε με όλα και η 911 είναι πολύ πιο δύστροπη και λόγω διάταξης...
Φιλική συμβουλή...σε κλειστή διαδρομή μην ποντάρεις στον δυνατότερο
-
Stig και όχι Sting. Ο τελευταίος αν οδηγούσε, σίγουρα θα ήταν αναξιόπιστος!
-
πωωωω μ@λ@κια, έχεις δίκιο high... τώρα το είδα...
Δεν μπορείς να πείς...ωραίος καλλιτέχνης που κάνει τρελούς χρόνους στις πίστες
-
Αλλα πιστεύω οτι είναι αξιόπιστος ο Stig
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Οπότε να βγάλουμε και τον Sting αναξιόπιστο και πληρωμένο και κουλάδι και χίλια δυό αφού με την πορσε 911 S έκανε καλύτερο χρόνο απο μια M6 507ίππων (152 ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΙΠΠΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ) και απο μια aston martin vantage να δεν κάνω λάθος, πάλι περισσότερων ίππων (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο είναι) στο συγκριτικό που είχανε κάνει στο isle of man και ΟΟΟΟΟΛΟΥΣ αυτούς που κάνουνε ταχύτερους γύρους με μικρότερης ιπποδύναμης αμάξια!!! Πότε θα το χωνέψουμε αυτό ρε γ@μωτο...τα ράσα δεν κάνουν τον παπά!!! Στα χαρτία γύροι δεν γίνονται.Δες και το βιντεάκι...
http://www.youtube.com/watch?v=WWBSS9tF ... re=related
και μην αρχίσουμε τα έβρεχε και δεν μπορούσε να περάσει την δύναμη στον δρόμο και λοιπές π@π@ριές... με τις ίδιες συνθήκες έτρεξε με όλα και η 911 είναι πολύ πιο δύστροπη και λόγω διάταξης...
Φιλική συμβουλή...σε κλειστή διαδρομή μην ποντάρεις στον δυνατότερο
η Μ6 ειναι 600 κιλα βαρυτερη απο τη porsche και ενα τοσο βαρυ αυτοκινητο(πανω απο 2 τονους)δε το σωζουν τα αλογα..
σε κλειστη διαδρομη το μικρο μεταξονιο(σαν της porsche) μπορει θα σωσει ενα πιο αδυναμο αυτοκινητο...
η Μ6 μπορει να χει 500 αλογα αλλα δεν ειναι supercar η carrera απο την αλλη και στην πιο απλη εκδοχη της μπορει να μην ειναι τοσο γρηγορη(στην ευθεια) για να τη θεωρησουν καποιοι supercar,αλλα εχει στησιμο supercar και πρακτικα αυτο ειναι....
αρα με τα 'χαρτια' εξηγειται μια χαρα και αυτο -
Άρα για όλα υπαρχει μια εξήγηση...
Σευχαριστώ
-
Αυτα ελεγα πριν λίγο σε ενα φιλο,οτι άπαξ και εγινες με καποιο τροπο διασημος στην Ελλαδα,ταυτόχρονα σε θεωρούνε και ως αξιόπιστο ή 'αυθεντια',ενω δημιουργεις πιστούς που κυρησουν παντού το λόγο σου.
Ο Στιγκ φιλε μου ειναι ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ,και όχι δημοσιογραφος.Ενας Στίγκ ίσως να γραψει χρονους στην πίστα των Σερρων που θα μας κανει να τριβουμε τα ματια μας*.Αλλα δημοσιογραφος,ουδεις.
*με ό,τι αυτοκίνητο κι'αν οδηγησει.
-
τώρα το πρόσεξα... 1.710(Μ6) - 1.420(911) = 290Kg 600Kg?
Kg/ίππο Μ6: 3,37
Kg/ίππο 911: 4Μια χαρά την βγάζει η Μ6 με τους ίππους της.
Λέγοντας κλειστή διαδρομή εννοώ με εκκίνηση και τερματισμό χρονομετρημένο. Εσύ το πήγες στο σφιχτή απο την άποψη στενή και αργή λόγω πολλών στροφών. Δεν είδα να είναι κάτι τέτοιο η διαδρομή εκείνη.
AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R