-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
To παράδειγμα του Υ (που είναι το πιο κομψό μικρό αλλά με το που μπείς στο εσωτερικό, σου χτυπάει αμέσως η ανακολουθία στην αίσθηση ποιότητας που αρχικά σου δημιουργείται) δε πρέπει να επαναληφθεί.
Μάλλον δεν έχεις μπεί σε Ypsilon γιατί η διαφορά ποιότητας σε σχέση με το Punto Μκ2 αλλά και όλα τα άλλα στην κατηγορία είναι χαόδης.
Ο σχεδιασμός ειναι υποκειμενικός αλλά η ανώτερη ποιότητα υλικών είναι αναμφισβήτητη. -
Το αν έχω μπεί ή όχι άσε το σε εμένα να το γνωρίζω.
Εγώ έγραψα για ανακολουθία εσωτερικού με εξωτερικό. Η πολυτέλεια δε σταματάει σε ένα ποιοτικό ύφασμα στο ταμπλό ή την βαμένη ασημί κονσόλα. Δείχνει φθηνή σε σύγκριση με αυτά που οπτικά σου προσφέρει και σε προϊδεάζει με ποιότητα κατασκευής (όχι απτής) όχι σημαντικά καλύτερης από ένα Punto mk2.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Το αν έχω μπεί ή όχι άσε το σε εμένα να το γνωρίζω.Εγώ έγραψα για ανακολουθία εσωτερικού με εξωτερικό. Η πολυτέλεια δε σταματάει σε ένα ποιοτικό ύφασμα στο ταμπλό ή την βαμένη ασημί κονσόλα. Δείχνει φθηνή σε σύγκριση με αυτά που οπτικά σου προσφέρει και σε προϊδεάζει με ποιότητα κατασκευής (όχι απτής) όχι σημαντικά καλύτερης από ένα Punto mk2.
Με εξαίρεση το Μini ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο μικρό που να έχει την ποιότητα υλικών και κατασκευής που έχει το Ypsilon στην κατηγορία Β.
-
Πολύ απόλυτο το σχόλιό σου θα έλεγα.
-
Δικαίωμα σου πέρα ως πέρα είναι να το πιστεύεις αυτό, απλώς ίσως ορισμένοι έχουμε άλλου είδους κριτίρια εκτίμησης και αξιολόγησης.
Ας επιστρέψουμε όμως στο θέμα μας, τη Delta.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το αν έχω μπεί ή όχι άσε το σε εμένα να το γνωρίζω.
Εγώ έγραψα για ανακολουθία εσωτερικού με εξωτερικό. Η πολυτέλεια δε σταματάει σε ένα ποιοτικό ύφασμα στο ταμπλό ή την βαμένη ασημί κονσόλα. Δείχνει φθηνή σε σύγκριση με αυτά που οπτικά σου προσφέρει και σε προϊδεάζει με ποιότητα κατασκευής (όχι απτής) όχι σημαντικά καλύτερης από ένα Punto mk2.
Με εξαίρεση το Μini ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο μικρό που να έχει την ποιότητα υλικών και κατασκευής που έχει το Ypsilon στην κατηγορία Β.
Είπες το Mini? Eίσαι σίγουρος?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Είπες το Mini? Eίσαι σίγουρος?
Μαλλον λαθος εκανε ο φιλος montecarlo... Ειμαι απολυτα σιγουρος πως θα διορθωσει. Εκ παραδρομης θα ηταν...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η συζήτηση και το θέμα αυτά καθαυτά είναι ενδιαφέροντα.Απλά δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να γίνουν.Αφενός γιατί ως αρκετά εξειδικευμένα μάλλον δεν ενδιαφέρουν πολλούς σε ένα topic που αφορά ένα συγκεκριμένο μοντέλο,αφετέρου γιατί νίωθω,καθώς το μέσον είναι απρόσωπο,ότι δημιουργούνται περισσότερο αφορμές για παρανοήσεις και παρεξηγήσεις,παρά γόνιμου διαλόγου.Δεν εννοώ φυσικά εσένα προσωπικά.
Θα ήταν καλύτερο αν επρόκειτο να ασχοληθούμε με το θέμα να το κάνουμε στην ενότητα του κλασικού αυτοκινήτου,που λόγω μικρότερης επισκεψιμότητας,θα προσελκύσει μόνο όσους πραγματικά ενδιαφέρονται.Και δεν θα τα σπάμε και στους υπόλοιπους.Έχεις δίκιο, επειδή όμως είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις, χωρίζουμε το θέμα για την ομορφιά και πάει στην αυτοκίνηση
Συνεχίστε εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=29534 [mod]
-
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)Αυτο παλι πως το συμπαιρανες? Εδω εβγαλε επιτελους την Delta και αναμενεται μια μινι-ανασταση της εταιριας.. και συ μιλας για θανατο
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)
Αυτο παλι πως το συμπαιρανες? Εδω εβγαλε επιτελους την Delta και αναμενεται μια μινι-ανασταση της εταιριας.. και συ μιλας για θανατο
Θάνατος, είναι οι κάργιες..... (Καρυωτάκης forevah!)
Λάλατο μέχρι τάνατο λέμε!
Κοιτάχτε, είναι απλό: για να θεωρηθεί η Lancia εν ζωή, πρέπει να βγάλει μια έκδοση της Delta με φουσκωμένα φτερά και να καταργήσει το Ypsilon γιατί το αγοράζουν γυναίκες και μας χαλάνε την mucho-σύνη!Εγώ πάω να βάψω μπλε το δικό μου και να το φουντάρω, αφού με το ζόρι το κρατάω για να μην πεθάνει κι αυτό, διασωληνωμένο το έχω...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)
Αυτο παλι πως το συμπαιρανες? Εδω εβγαλε επιτελους την Delta και αναμενεται μια μινι-ανασταση της εταιριας.. και συ μιλας για θανατο
Ανάσταση εσύ θεωρείς ένα μοντέλο που ουσιαστικά είναι ένα BRAVO με άλλη φάτσα? Μια εταιρία με πάνο απο 100 χρόνια παράδοση οφείλει να εξελίσει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑ δικά της μοντέλα και όχι να ανακατέβει μοντέλα του GRUPPO ώστε να βγάλει 'κάτι' με το σήμα της.
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)
Αυτο παλι πως το συμπαιρανες? Εδω εβγαλε επιτελους την Delta και αναμενεται μια μινι-ανασταση της εταιριας.. και συ μιλας για θανατο
Ανάσταση εσύ θεωρείς ένα μοντέλο που ουσιαστικά είναι ένα BRAVO με άλλη φάτσα? Μια εταιρία με πάνο απο 100 χρόνια παράδοση οφείλει να εξελίσει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑ δικά της μοντέλα και όχι να ανακατέβει μοντέλα του GRUPPO ώστε να βγάλει 'κάτι' με το σήμα της.
Εμενα ως καταναλωτη τι με ενδιαφερει η ιστορια? Δεν ειμαι ιστορικος... Τι με ενδιαφερει αν δανειζετε μερη απο αλλο αμαξι? Το αποτελεσμα μετραει και οχι ο τροπος...
Αυτο θα κρινω...
Τα περι ιστοριας και αποκλειστικων λυσεων, προσωπικα τα χαρακτηριζω ως μπαρουφες. Οπως εχω πει και στο τοπικ της Αλφα, αν πχ το αμαξωμα αυτο, η τους κινητηρες αυτους τους βαζανε πρωτα σε Αλφα η Λαντσια... οι μισοι Alfisti & Lanciιστοι θα προσκυνουσατε αυτη την στιγμη και θα λεγατε 'πωπω τι ωραιο αμαξωμα η τι ωραιος κινητηρας' Απλα τωρα η καταγωγη αυτων των μερων επειδη μπηκανε πρωτα σε ΦΙΑΤ δεν ειναι premium, αρα ειναι χαλια.
Τελος θα ηταν εντελως αστοχο να εξελιξουν κατι αλλο, εφοσον η FPT και ΦΙΑΤ εχουν κατι που τους βολευει. Ποιος ο λογος να εξελιξεις κατα συνεπεια κατι αλλο? Για νακαταληξει σε υπερογκο κοστος στον υποψηφιο πελατη με αμφιβολα τεχνικως αποτελεσματα?
Και φυσικα το θεωρω ανασταση... γιατι τοσα χρονια απλα ΔΕΝ υπηρχε Delta. Τωρα, καλη η κακη... εστω υπαρχει και αυτο ειναι ανασταση.
Προσωπικα κρινω επι της ουσιας... απο κει και περα κολοκυθοπιτα...
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)
Αυτο παλι πως το συμπαιρανες? Εδω εβγαλε επιτελους την Delta και αναμενεται μια μινι-ανασταση της εταιριας.. και συ μιλας για θανατο
Ανάσταση εσύ θεωρείς ένα μοντέλο που ουσιαστικά είναι ένα BRAVO με άλλη φάτσα? Μια εταιρία με πάνο απο 100 χρόνια παράδοση οφείλει να εξελίσει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑ δικά της μοντέλα και όχι να ανακατέβει μοντέλα του GRUPPO ώστε να βγάλει 'κάτι' με το σήμα της.
Δυστυχώς-ευτυχώς έτσι έχουν τα πράγματτα σήμερα. Δεν υπάρχει περίοδος χάριτος για καμιά αυτοκινητοβιομηχανία. Η επιβίωση έχει τον πρώτο λόγο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τελικά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ολοι οι Ιταλόφιλοι οτι η Lancia απλά έχει πεθάνει.. Κρίμα και ήλπιζα οτι η Δελτα θα είναι κάτι εξαιρετικό (όπως η 147 όταν βγήκε και χάσαμε την μπάλα)
Αυτο παλι πως το συμπαιρανες? Εδω εβγαλε επιτελους την Delta και αναμενεται μια μινι-ανασταση της εταιριας.. και συ μιλας για θανατο
Ανάσταση εσύ θεωρείς ένα μοντέλο που ουσιαστικά είναι ένα BRAVO με άλλη φάτσα? Μια εταιρία με πάνο απο 100 χρόνια παράδοση οφείλει να εξελίσει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑ δικά της μοντέλα και όχι να ανακατέβει μοντέλα του GRUPPO ώστε να βγάλει 'κάτι' με το σήμα της.
Εμενα ως καταναλωτη τι με ενδιαφερει η ιστορια? Δεν ειμαι ιστορικος... Τι με ενδιαφερει αν δανειζετε μερη απο αλλο αμαξι? Το αποτελεσμα μετραει και οχι ο τροπος...
Αυτο θα κρινω...
Τα περι ιστοριας και αποκλειστικων λυσεων, προσωπικα τα χαρακτηριζω ως μπαρουφες. Οπως εχω πει και στο τοπικ της Αλφα, αν πχ το αμαξωμα αυτο, η τους κινητηρες αυτους τους βαζανε πρωτα σε Αλφα η Λαντσια... οι μισοι Alfisti & Lanciιστοι θα προσκυνουσατε αυτη την στιγμη και θα λεγατε 'πωπω τι ωραιο αμαξωμα η τι ωραιος κινητηρας' Απλα τωρα η καταγωγη αυτων των μερων επειδη μπηκανε πρωτα σε ΦΙΑΤ δεν ειναι premium, αρα ειναι χαλια.
Τελος θα ηταν εντελως αστοχο να εξελιξουν κατι αλλο, εφοσον η FPT και ΦΙΑΤ εχουν κατι που τους βολευει. Ποιος ο λογος να εξελιξεις κατα συνεπεια κατι αλλο? Για νακαταληξει σε υπερογκο κοστος στον υποψηφιο πελατη με αμφιβολα τεχνικως αποτελεσματα?
Και φυσικα το θεωρω ανασταση... γιατι τοσα χρονια απλα ΔΕΝ υπηρχε Delta. Τωρα, καλη η κακη... εστω υπαρχει και αυτο ειναι ανασταση.
Προσωπικα κρινω επι της ουσιας... απο κει και περα κολοκυθοπιτα...
Το ίδιο θα έλεγα και αν ήταν Alfa Romeo η βάση φίλε μου. Άλλο Lancia άλλο Alfa Romeo άλλο Fiat..
-
Το κυριότερο σφάλμα της Lancia όλα αυτά τα χρόνια ήταν που είχε αποφασίσει και έβγαλε στην παραγωγή μοντέλα όπως την Lybra και άλλα πολυμορφικά (Phaedra, Musa) και δεν είχε βγάλει την Delta νωρίτερα.
Στην αγορά πρέπει να έχεις πάντα κάποιο μοντέλο ειδικά σε κατηγορίες όπως η μικρομεσαία. Στις υπόλοιπες κατηγορίες τι πωλήσεις να κάνει...;
-
Σωστόοοος.
Μεγάλο κακό τα κενά στην ιστορία.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το κυριότερο σφάλμα της Lancia όλα αυτά τα χρόνια ήταν που είχε αποφασίσει και έβγαλε στην παραγωγή μοντέλα όπως την Lybra και άλλα πολυμορφικά (Phaedra, Musa) και δεν είχε βγάλει την Delta νωρίτερα.Στην αγορά πρέπει να έχεις πάντα κάποιο μοντέλο ειδικά σε κατηγορίες όπως η μικρομεσαία. Στις υπόλοιπες κατηγορίες τι πωλήσεις να κάνει...;
Για να κάνεις πωλήσεις στις άλλες κατηγορίες βασική προϋπόθεση είναι να έχεις πωλήσεις πρώτα στα μικρομεσαία, όπου διαμορφώνεται η άποψη της πλειοψηφίας για τη φίρμα σου. Μετά προχωράς και παραπάνω.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το κυριότερο σφάλμα της Lancia όλα αυτά τα χρόνια ήταν που είχε αποφασίσει και έβγαλε στην παραγωγή μοντέλα όπως την Lybra και άλλα πολυμορφικά (Phaedra, Musa) και δεν είχε βγάλει την Delta νωρίτερα.
Στην αγορά πρέπει να έχεις πάντα κάποιο μοντέλο ειδικά σε κατηγορίες όπως η μικρομεσαία. Στις υπόλοιπες κατηγορίες τι πωλήσεις να κάνει...;
Για να κάνεις πωλήσεις στις άλλες κατηγορίες βασική προϋπόθεση είναι να έχεις πωλήσεις πρώτα στα μικρομεσαία, όπου διαμορφώνεται η άποψη της πλειοψηφίας για τη φίρμα σου. Μετά προχωράς και παραπάνω.
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά το ποστ μου αυτό ακριβώς υποστηρίζω και εγώ.
Καυτηριάζω το γεγονός πως τόσα χρόνια δεν έχει εκπρόσωπο στην μικρομεσαία κατηγορία και επιλέγει να παίζει σε άλλες κατηγορίες που τα τελευταία χρόνια ουδέποτε είχε ικανοποιητικές πωλήσεις (πχ πολυμορφικά, μεσαία, μεγάλα).
-
Απλά επεξέτεινα τα γραφόμενά σου. Ήταν ουσιαστικά καταστροφική η κίνηση της Fiat να μην αφήσει τη Lancia να έχει μικρομεσαίο μοντέλο - τη στιγμή που η Alfa είχε την αρκετά πετυχημένη 147 και η Fiat παιδευόταν με το μάλλον αντιεμπορικό Stilo.
Lancia Delta 2008