-
επειδη δεν βρισκω θεμα για εγγυησεις μαλλον θα το γραψω εδω. Συμφωνα με πολυ εγκυρη πηγη η audi εχει εκδωσει οδηγια για καποια ανταλλακτικα τα οποια θα βγαινουν εκτος εγγυησης πολυ γρηγορα ( 6 μηνες η 10.000 χλμ) αποκλειστικα και μονο για αυτ/τα στην ελλαδα. Μολις εχω το εγγραφο θα το σκαναρω και θα το ανεβασω. Αν δεν μπορουν να φτιαξουν αυτ/τα που να ανετχουν 2-3 χρονια στην ελλαδα ας σταματησουν να τα πουλανε εδω
-
δεν παίζει κάτι τέτοιο... εκτός αν βαφτίσουν αναλώσιμα τα ανταλλακτικά αυτό.
-
Να δούμε ποια ανταλλακτικά είναι και μετά κράζουμε.
-
κατ αρχην γνωριζω για αμορτισερ και αντλιες καυσιμου.
-
Η αντλία καυσίμου δεν είναι που χαλάει λόγω της κακής ποιότητας της βενζίνης?
-
Eίναι και μια εύκολη δικαιολογία αυτή...
-
αν η αντλια χαλαει σε 10.000 απο κακη βενζινη τοτε μαλλον θα βαζει νερο απ το σπιτι του
-
BMW 318 E46 MOD 1998 αγορασμένο καινούριο.Στά 200.000 χλμ που του έχει κάνει ο πατέρας μου (αποκλειστικά σε ταξίδια και χωρίς ακρότητες ) του έχει κοστίσει + 4 με 5 εκατομύρια σε βλάβες, από κινητηρα, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις (αστοχίες) και δεν ξερω εγώ τί άλλο ! Ούτε θέλει να ξανακούσει γιά BMW!! Kατα τα άλλα OPEL CORSA mod 2001 αγορασμένο καινουριο 110.000 πίνοντας του το αίμα , μονο τα τυπικα σερβις και RENAULT CLIO 50.000 χλμ , αγορασμένο καινούριο και αυτό , τα κλασσικα γαλλικα κουσουρια (πολλαπλασιαστης) και ΤΡΙΓΜΟΥΣ ... Α ! και FORD RANGER 2.5 TD DOUBLE CAB (μοντ 2006) που λογικά θα ζησει πιό πολύ και από εμένα !! Παντως αυτο το BM πρέπει να είναι φαινόμενο !!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η αντλία καυσίμου δεν είναι που χαλάει λόγω της κακής ποιότητας της βενζίνης?ΕΛΕΟΣ και τα αμορτισέρ από αυτό χαλάνε και τα rcd και όλα γενικώς
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η αντλία καυσίμου δεν είναι που χαλάει λόγω της κακής ποιότητας της βενζίνης?
ΕΛΕΟΣ και τα αμορτισέρ από αυτό χαλάνε και τα rcd και όλα γενικώς
Ερώτηση έκανα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η αντλία καυσίμου δεν είναι που χαλάει λόγω της κακής ποιότητας της βενζίνης?
ΕΛΕΟΣ και τα αμορτισέρ από αυτό χαλάνε και τα rcd και όλα γενικώς
Ερώτηση έκανα.
ΟΚ
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67845
Aν και έχει πολυ γενική αναφορά σε προβλήματα ... Αν τα πιο αξιόπιστα είναι έτσι ... τα πιο αναξιόπιστα ...τι παθαίνουν και ποια είναι?????????
Τα υπόλοιπα Ιαπωνικά (Primera, Mazda 6 κλπ) και Γερμανικά (Bmw σειρά 3, Mondeo κλπ) είναι ποιο κάτω???
-
Καλα..για τη C-class ποτε προλαβαν και ειδαν τι προβληματα εμφανιζει?
Ακομα δεν κυκλοφορησε καλα καλα... -
1 - sterlet του 92 180000 ΚΜ [τωρα το εχει ο πατερας μου] μονο ενας θερμοστατης και μια λαμπα στην μπλαφονιερα , λαδι δεν τρωει ουτε γραμμαριο, σαν πιτσιρικας τοτε φουλ κοφτες , απειρα χειροφρενα [ειχα κοψει ντιζα απο χειροφρενο],τακακια αλαξα μια φορα μονο και αυτη στα 140000ΚΜ ,και τελος εχει την εξατμηση ακομα απο την μανα του. 2 - subaru vivio 95000KM το πρωτο αμαξι της γυναικας μου [υπαρχει ακομα στην οικογενεια το εχει ο πεθερος μου] ουτε λαμπα , εξατμηση μονο στα 80000 ΚΜ . 3 - ειχα μια corola verso [ την πουλησα στον αδερφο μου με 19000 ΚΜ ] κλασικα κανενα προβλημα. Τωρα εχω τρια αυτοκινητα 1- της γυναικας μου ενα sirion 1.3 2.5 xρονων 13000 ΚΜ ολα καλα , μονο κατι ακουω απο το μπροστινο οταν παω σε λακουβες η ανωμαλο δρομο κατι σαν μποσικο , δεν το εχω δει. 2 - το δικο μου ενα prius 48000 ΚΜ ολα καλα. 3 - και το δευτερο το δικο μου ενα fiat doblo 1.3 βενζινη 115000 ΚΜ για την δουλεια. ειχα αντισταση εσθ. λαμδα , τρις φορες χαλασμενο A/C οπως και τωρα ,παραθυρο ηλεκτρικο [το αλαξα ολο με το γρυλο και το μοτερ, οχι πολυ ακριβο ομως] και πριν 5000 ΚΜ 400 ευρω για φλατζα κεφαλης. αυτα στα ποιο σοβαρα, και τελος ο τηλεχειρησμος απο νωρις μας αφησε χωρις να μπορουν να κανουν κατι , και απο την 5η πορτα μου εχει φυγει απο τη θεση της η κλειδαρια δυο φορες [λασκαρουν οι βιδες] με αποτελεσμα οταν βαζεις το κλειδι να ξεκλειδωσεις δεν απασφαλιζει. Για το doblo παντος ειναι ενα μεγαλο σε ογκο αυτοκινητο και φθηνο οποτε η ποιοτητα δεν χωραει.Το αυτοκινητο αυτο ηταν ο λογος που οταν λεγαμε για sirion η panta [σε αυτα τα δυο ειχαμε καταληξει] πηγαμε στο sirion.
-
Το Opel Astra H 1.6 Easytronic (6/2006) κοινως το Γλαστρακι μου, μεχρι σημερα εχει μπει συνεργειο για τα παρακατω:
-Θερμοστατης
Μετα απο τροχαιο το παθε και οφειλοταν στο τροχαιο, επειδη 'κρεμασε' το ψυγειο
-Μπαταρια
Μετα απο ενα χρονο, ψωφησε και την αλλαξαν χωρις δευτερη κουβεντα
-DSI
Το παθαινουν ολα καποια στιγμη... Εμενα το παθε στην Θεσσαλονικη και επεστρεψα Αθηνα:)
-Συμπλεκτης, ρουλεμαν, δισκο πλατο
Τα αντικατεστησαν στην εγγυειση.
-Τωρα μου λεει που και που πως εχω μια καμενη λαμπα μπροστα, αλλα ειναι ολες ΟΚ...
-Λαδακι καιει
Αλλα οχι πολυΜια χαρα μου βγηκε το Γλαστρακι:)
-
Το Clio μου θα μπει κάποια μέρα συνεργείο για να αλλαχθούν ΟΛΕΣ οι κόπιτσες στα πλαστικά των θυρών και στην κονσόλα, γιατί έχουν σπάσει, με αποτέλεσμα τα πλαστικά να τρίζουν και να κοπανάνε. Έχει περίπου 80.000 χλμ τώρα. Επίσης, θα αλλαχθεί η μέσα τσιμούχα στην πόρτα του οδηγού και η τσιμούχα του παραθύρου του συνοδηγού, γιατί δεν εφαρμόζουν σωστά τώρα πια και μετακινούνται. Μηχανικά, ηλεκτρολογικά όλα ΟΚ και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι.
-
Φοβερά αξιόπιστο το Seat inca που έχουμε στην εταιρεία. Μόλις δυο φορές αλλάξαμε κιβώτιο ταχυτήτων μια στα 50.000 χιλιόμετρα (μέχρι τότε είχαμε αλλάξει μόλις δυο ντίζες συμπλέκτη) και μια στα 155.000 χιλιόμετρα.
-
-
Λοιπον εχουμε κ λεμε......
Mercedes C180 μοντελο '98, μεταχειρισμενο απο γερμανια.
Μετα απο 8χρονια μαζι της κ 180.000km (τα περισσοτερα σε μεγαλα ταξιδια),
το μονο που μας εβγαλε ηταν εναν καμενο αισθητηρα στην εισαγωγη αερα (λογικα μαλλον φταιμε εμεις γιατι ειχαμε να καθαρισουμε το φιλτρο αρκετο καιρο).
Τωρα τελευταια κανει ενα σφυριγμα ο κλιματισμος οταν αφηνεις το γκαζι...Mitsubishi Pajero μοντελο '86 πετρελαιο, καινουργιο.
Mετα απο 22χρονια μαζι του κ 550.000km (τα περισσοτερα εκτος δρομου),
ειχε καποια μικροπροβληματα αλλα μας αφησε χρονους περσι απο κομενο υμαντα χρονισμου (γινοταν επισκευη αλλα η σαπιλα ειχε φτασει στο απροχωρητο).
p.s. πηραμε ενα ιδιο!! -
Ο χρήστης konnidis88 έγραψε:
Λοιπον εχουμε κ λεμε......Mercedes C180 μοντελο '98, μεταχειρισμενο απο γερμανια.
Μετα απο 8χρονια μαζι της κ 180.000km (τα περισσοτερα σε μεγαλα ταξιδια),
το μονο που μας εβγαλε ηταν εναν καμενο αισθητηρα στην εισαγωγη αερα (λογικα μαλλον φταιμε εμεις γιατι ειχαμε να καθαρισουμε το φιλτρο αρκετο καιρο).
Τωρα τελευταια κανει ενα σφυριγμα ο κλιματισμος οταν αφηνεις το γκαζι...w202 με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα δει σε εξωτερικό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη, μεσα σε μισή ώρα το είχε φτιάξει ο μάστορας αλλά είχα φύγει στο ενδιάμεσο και δεν είχα δει περί τίνος πρόκειται!
θα προσπαθήσω να μάθω και θα σου πω
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?