Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 13
    • 14
    • 6 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    69
    270
    724
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos272 last edited by

      Μεταβλητής γεωμετρίας είναι η τουρμπίνα των Diesel (1,9 150ΗΡ και νομίζω ο νέος 1,6 105ΗΡ), ενώ των βενζινοκινητήρων (120,150 ΗΡ) σταθερής γεωμετρίας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        farmakopoios last edited by

        διπλο ποστ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          farmakopoios last edited by

          Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
          Μεταβλητής γεωμετρίας είναι η τουρμπίνα των Diesel (1,9 150ΗΡ και νομίζω ο νέος 1,6 105ΗΡ), ενώ των βενζινοκινητήρων (120,150 ΗΡ) σταθερής γεωμετρίας.

          +1 Αλλωστε η υλοποιηση της τουρμπινας μεταβλητης γεωμετριας στους diesel ειναι φθηνοτερη και ευκολοτερη.. (μεταβλητης γεωμετριας σε βενζινοκινητηρα εχει μονο η GT 2 νομιζω.. )

          Ως προς την προτιμηση μου μεταξυ των 2 της ψηφοφοριας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            ftskamins last edited by

            Ο χρήστης ntamp έγραψε:

            δεν ξερω ακριβως ποια φοραει αλλα ειναι σιγουρα σταθερης γεωμετριας
            Απο λαθος ειχε ακουστει μεταβλητης.Οπου κ να το δειτε γραμμενο ειναι λαθος.

            Πάντως στο site της Abarth αναφέρει:
            geometria fissa στα specs της τουρμπίνας...

            Συγνωμη αλλα θα με τρελανεις....τι σημαινει geometria fissa???Ξερεις?
            fissa=σταθερη απο κει βγηκε κ το ομοριζο αγγλικο fix fixed geometry
            Φιλικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              ftskamins last edited by

              αυτο παλι για το 150hp απλο πουντο που το ακουσες??
              Το 120hp ειναι στις 16000 ευρω το abarth στα 17800.Που θα χωρεσει το απλο??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                farmakopoios last edited by

                ftskamins

                Cool down mate Δεν ξερουν ολοι ιταλικα

                @ntamp
                Απλο Τ-Jet με 150 αλογα δεν εχει.. Αbarth 155 και esseesse 180

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  ftskamins last edited by

                  Sorry ειμαι στο γραφειο κ ειμαι τσιτα...Παρασκευη βλεπεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    ntamp last edited by

                    ftskamins,
                    non posso parlare italiano il mio amico

                    ο Grande Punto διεύρυνε την γκάμα εκδόσεών του με την προσθήκη της νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων της Fiat, που η ίδια ονομάζει T-Jet. Στην Ελλάδα, διατίθεται σε πρώτη φάση στο Grande Punto ο T-Jet κινητήρας με τους 120 ίππους, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ο ισχυρότερος ίδιας τεχνολογίας των 150 ίππων. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα φέρει το όνομα και τις “επεμβάσεις” της Abarth.

                    http://www.automotopress.gr/showdokimes.asp?ID=628&DID=12

                    Farmakopoios,
                    Ακόμα δεν υπάρχει, πάντως άκουσα-διάβασα, πως είναι στα 'σκαριά'.

                    • Εκτός και αν εννοούνε το Abarth, αν και νομίζω θα βγει 150GP(5άρι σασμάν) και 150/155 GPA (180GPA SS)
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      farmakopoios last edited by

                      Μαλλον το Abarth θα εννοουνε..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        panos272 last edited by

                        Να διορθώσω ότι μεταβλητής γεωμετρίας είναι ο 1.6 Diesel με τα 120ΗΡ, αλλά όχι αυτός με τα 105ΗΡ. Οι κινητήρες αυτοί είναι διαθέσιμοι στο Bravo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          ftskamins last edited by

                          Ο χρήστης ntamp έγραψε:
                          ftskamins,
                          non posso parlare italiano il mio amico

                          ο Grande Punto διεύρυνε την γκάμα εκδόσεών του με την προσθήκη της νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων της Fiat, που η ίδια ονομάζει T-Jet. Στην Ελλάδα, διατίθεται σε πρώτη φάση στο Grande Punto ο T-Jet κινητήρας με τους 120 ίππους, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ο ισχυρότερος ίδιας τεχνολογίας των 150 ίππων. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα φέρει το όνομα και τις “επεμβάσεις” της Abarth.

                          http://www.automotopress.gr/showdokimes.asp?ID=628&DID=12

                          Farmakopoios,
                          Ακόμα δεν υπάρχει, πάντως άκουσα-διάβασα, πως είναι στα 'σκαριά'.

                          • Εκτός και αν εννοούνε το Abarth, αν και νομίζω θα βγει 150GP(5άρι σασμάν) και 150/155 GPA (180GPA SS)

                          Ζητησα συγνωμη
                          Αυτα ηταν ραδιο αρβυλα πριν ξεκαθαρισει το τοπιο.Απο στομα εκπροσωπου της FIAT τα ειχα ακουσει κ γω αλλα οπως αποδειχτηκε ελεγε μπαρουφες.
                          Μου ειχε πει οτι 18000 ευρω θα κανει το απλο με τα 150 αλογα και 20000+ το abarth.Βλακειες δηλαδη!!!
                          Ευτυχως ειχε αδικο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            joeyj last edited by

                            Απο εμφανιση το fiat!! Το οπελ το ειδα απο κοντα και παραειναι υπερβολικο και φορτωμενο (δοξα το θεο δεν το πηρα!)
                            Απο επιδοσεις ισως το opel να ειναι πιο γρηγορο, στην ευθεια τουλαχιστον οπως ολα τα opc!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Από εμφάνιση το Corsa. :bad: :verybad: :extrabad: :ultrabad:
                              Από στήσιμο, δεν γνωρίζω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thodoros last edited by

                                Κανα νεο απο την μεταξυ τους συγκριση μετα το τεστ των 4ΤΡΟΧΩΝ?Γιατι δεν αγορασα ακομα το τελευταιο τευχος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Συνολικα βγαζουν καλυτερο το Abarth απο αποψη αισθησης, φρενων, κρατηματος και ρεμπριζ.Αλλα το Corsa ειναι καλυτερο στην ευθεια.Γενικα και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ καλα ,με το Abarth να ειναι πιο ξεχωριστο και το Corsa πιο extreme.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsa-opc last edited by

                                    Aπλά να αναφέρω χωρίς να το έχω διαβάσει το άρθρο ότι η σύγκριση αναφέρεται στο SS και στο ΟPC! Λογικό είναι αφού το Abarth είναι στην κλάση του GSi!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      grande-jerry last edited by

                                      καλά δε νομίζω να αλλάζουνε και πολύ τα πράγματα και με το απλό abarth. ειδικά με το opc!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michaliscorsa last edited by

                                        Μετά απο test drive και των δύο έχω να πώ πως το abarth είναι συνολικά καλύτερο. Καλύτερες ρεπρίζ (τουλάχιστον σε αίσθηση, τα νουμερα στα περιοδικά θα δείξουν), καλύτερο πατημα και αίσθηση τιμονιού στο δρόμο, φρένα τουλάχιστον μια κατηγορία επάνω και καθισματα (αν και υποκειμενικό) αγκαλιάζουν το σώμα πιο σωστά. Στα σύν η τιμή του που δίνει περισσότερα πραγματα με χαμηλότερο κόστος.

                                        Οσο για την ευθεία...το GPA χαντακώνεται απο στάση, καθαρα λόγο της κοντής 1ης του, και το οτι ακόμα και η 2α με το ζόρι βρίσκει πρόσφυση. Σε ρεπρίζ απο 2α σίγουρα θα είναι μαζί με το Corsa. Για το SS δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς ούτε που το έχω δει σταματημένο. Επίσης οι φήμες λένε οτι εχει βγάλει 150+ ρόδα και περίπου 170+ μοτέρ σε γνωστό αυστηρο δυναμόμετρο της ΑΘήνα. Αν κρίνω απο το Bravo που βγάζει συνήθως απο 160 εώς 165 μοτέρ στα περισσότερα δυναμόμετρα τότε μάλλον το GPA τα βγάζει όντως. Επίσης τα δύο αυτοκίνητα έχουν και μια διαφορά ~100κιλών ύπερ του Punto.

                                        ps. εγώ πάντως τη Δευτέρα πάω με την προκαταβολή στο χέρι για να το παραγγείλω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                          Συνολικα βγαζουν καλυτερο το Abarth απο αποψη αισθησης, φρενων, κρατηματος και ρεμπριζ.Αλλα το Corsa ειναι καλυτερο στην ευθεια.Γενικα και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ καλα ,με το Abarth να ειναι πιο ξεχωριστο και το Corsa πιο extreme.

                                          Οταν λεω Abarth εννοω το SS.Ετσι κι αλλιως αυτο εννοειται σε ολο το αρθρο απλως αυτος που το εγραψε ξεχασε να βαλει ενα SS.Αν γινεται οι Mods να το διορθωσουν για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.Το απλο Abarth φυσικα και δεν εχει καμια ελπιδα μπροστα στο OPC...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Ενδιαφέρον πάντως, το OPC έχει και ψυχή και ουσία από ό,τι φαίνεται έναντι τόσο σημαντικού αντιπάλου...
                                            Bravo στην Opel που κατασκευάζει τέτοια αυτοκίνητα...
                                            (για τη Fiat δεν το συζητάμε, τα Abarth/Abarth SS ήταν αδιανόητο να είναι κάτι λιγότερο από κορυφαία)...

                                            _

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 6 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr