-
Υπάρχουν πολλά πράγματα για Ε9. Ειτε καινούργια από wallothnesch και jaymic μέσω διαδικτύου, είτε από την πηγή που σε τιμές είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός με τους παραπάνω, είτε μεταχειρισμένα με μια βόλτα στον Ασπροπυργο που πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα, στη γνωστή μαντρα και στις διπλανές. Μοντέλο χωρίς ζήτηση = φτηνά πράγματα στην πιάτσα. Υπάρχει και ενα ολόκληρο κάπου, πολλά χρόνια αραγμένο. Οτι χρειαστείς πές μου για περισσότερα.
Το weberaki τον Μάρτη που κατεβαινω Ελλάδα συναντιόμαστε και πίνουμε εναν καφέ και το φέρνω μαζι.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
[ Το μοτέρ αυτό δεν έχει πολλαπλή εισαγωγής, είναι σκαμμένη μέσα στην κεφαλή. Πού θα μπεί το διπλό καρμπυρατέρ? οέο?Πριτς ... που δεν εχει πολλαπλη . ( εδω εχω πολλαπλη για 500αρακι για διπλο weber 40 ari alquatti )
kp 61 ελα να σου κανω δωρο για την γιορτη σου μια πολλαπλιτσα για το 32 dmtr που θα σου δωσει ο Γιαννης .....
Χταποδακι στα καρβουνα ΑBARTH ομως ......... μονον ματι , θα παρεις
Θα μας υποσχεθεις ομως εδω ........ οτι θα αλλαξεις τον αντισεξουαλικο καθρεπτη στο υπεροχο κατα τα αλλα , μινι σου ...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
[ Το μοτέρ αυτό δεν έχει πολλαπλή εισαγωγής, είναι σκαμμένη μέσα στην κεφαλή. Πού θα μπεί το διπλό καρμπυρατέρ? οέο?
Πριτς ... που δεν εχει πολλαπλη . ( εδω εχω πολλαπλη για 500αρακι για διπλο weber 40 ari alquatti )
kp 61 ελα να σου κανω δωρο για την γιορτη σου μια πολλαπλιτσα για το 32 dmtr που θα σου δωσει ο Γιαννης .....
Χταποδακι στα καρβουνα ΑBARTH ομως ......... μονον ματι , θα παρεις
Θα μας υποσχεθεις ομως εδω ........ οτι θα αλλαξεις τον αντισεξουαλικο καθρεπτη στο υπεροχο κατα τα αλλα , μινι σου ...
μαστορα μου εχω φερει σεχουλιαρικους καθρεφτες αλλα ακομα το σιαχνω το επιπλο... δεν εχει τελειωσει
-
Ααα ετσι ...., γιατι με τρομαξες
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
[ Το μοτέρ αυτό δεν έχει πολλαπλή εισαγωγής, είναι σκαμμένη μέσα στην κεφαλή. Πού θα μπεί το διπλό καρμπυρατέρ? οέο?
Πριτς ... που δεν εχει πολλαπλη . ( εδω εχω πολλαπλη για 500αρακι για διπλο weber 40 ari alquatti )
kp 61 ελα να σου κανω δωρο για την γιορτη σου μια πολλαπλιτσα για το 32 dmtr που θα σου δωσει ο Γιαννης .....
Χταποδακι στα καρβουνα ΑBARTH ομως ......... μονον ματι , θα παρεις
Θα μας υποσχεθεις ομως εδω ........ οτι θα αλλαξεις τον αντισεξουαλικο καθρεπτη στο υπεροχο κατα τα αλλα , μινι σου ...
Μιλάω για το μοτέρ 903/958 κ.εκ. αυτό που έχει βιδωμένο το καρμπυρατέρ κατευθείαν πάνω στην κεφαλή.
Τα Άμπαρτ είχαν τελικά διαφορετική κεφαλή? Συμπιεση είχε σίγουρα υψηλότερη, μόνο έμβολα άλλαζε?
Και αν τελικά το DMTR έμπαινε στην υπάρχουσα κεφαλή, είχε ανταπτοράκι 'χωνί' απο 2 πεταλούδες σε μία τρύπα? Τέτοια καφρίλα?
-
θελω 1 bucket μεταχειρισμενο
-
7pas100
Επικαδμίωση κάνουν όλα τα εργαστήρια που κάνουν ψευδαργυρώσεις, στην γλώσσα τους το κίτρινο που έχουν όρισμένα εξαρτήματα των αυτοκινήτων, το λένε ' κόκκινο ', πχ διάφορα μικρά ελατήρια, εξαρτήματα για γκαζιέρες καρμπυρατέρ όπως είναι διάφοροι μικροί άξονες, μικρές βάσεις, κλπ, και βέβαια κάνουν και το κλασσικό λευκό όπως το λένε.Για πολλά χρόνια πήγαινα με το τσουβάλι και μου τα έκαναν ' κόκκινα ' ή λευκά, χρεώνουν με το κιλό, είναι φτηνοδουλειά, άνοιξε τον χρυσό οδηγό της περιοχή σου στις επιμεταλλώσεις, σίγουρα θα βρείς κάποιον.
-
@ εκείνους που ενδιαφέρονταν για το Σκαραβαίο
Δεν μπορώ να βρώ τον καθηγητή μου
Θα ξαναδοκιμάσω το ΣΚ
-
Ξέρει κανείς κάποιον που να φτιάχνει παλιές βάσεις μοτέρ-σαζμαν (καοτσούκ);
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ξέρει κανείς κάποιον που να φτιάχνει παλιές βάσεις μοτέρ-σαζμαν (καοτσούκ);Για δες αυτον που φτιαχνει συνεμπλοκ και βασεις γενικα , μπαινοντας απο Καβαλας στην Σπυρου Πατση , δεξια Σερρων ....
-
:
-
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
[
Μιλάω για το μοτέρ 903/958 κ.εκ. αυτό που έχει βιδωμένο το καρμπυρατέρ κατευθείαν πάνω στην κεφαλή.Τα Άμπαρτ είχαν τελικά διαφορετική κεφαλή? Συμπιεση είχε σίγουρα υψηλότερη, μόνο έμβολα άλλαζε?
Και αν τελικά το DMTR έμπαινε στην υπάρχουσα κεφαλή, είχε ανταπτοράκι 'χωνί' απο 2 πεταλούδες σε μία τρύπα? Τέτοια καφρίλα?
Η διαφορα της κεφαλης του Αbarth ειναι ελαχιστη μονον στον χωρο καυσεως απ'το 903 -965 .
Τα παραπανω ειχαν μονο weberaki με αντιστοιχη μονη εισαγωγη 6-7 εκατοστα αλουμινιο δηλ.
Διαφορες εταιρειες ειχαν κανει παραλληλογραμο πανω μερος σε τετοιες πολλαπλιτσες για να μπαινει το διπλο dmtr σαν του abarth .To ABARTH εχει καπακι πιανολας και εισαγωγη σε χυτευση αλουμινενια .
Η τριγωνικη με καμπυλες τωρα , εισαγωγη οντως βρησκεται στην πανω μερια της κυλινδροκεφαλης των , και για τις τεσσερεις βαλβιδες εισαγωγης και ομως απ'αυτο το καπακι εφταναν τα α112 και εβγαζαν 100 αλογακια ατιθασα που εκαναν αμαξαρες ΓΕΡΜΑΝΙΚΕς , ΓΑΛΛΙΚΕς , (ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΓΙΑ ΑΓΓΛΙΚΕΣ Κ' ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕς ) με 1600 και 2000 cc να αλλαζουν δρομο -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ξέρει κανείς κάποιον να κάνει επικαδμίωση? (ξέρετε, αυτή τη χρυσαφί επιμετάλλωση που έχουν πολλά λαμαρινένια εξαρτήματα απο το εργοστάσιο)νομιζω κανει ο καρυστινος στον αγιο δημητριο τηλ 9718203
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Ξέρει κανείς κάποιον να κάνει επικαδμίωση? (ξέρετε, αυτή τη χρυσαφί επιμετάλλωση που έχουν πολλά λαμαρινένια εξαρτήματα απο το εργοστάσιο)
νομιζω κανει ο καρυστινος στον αγιο δημητριο τηλ 9718203
κανει σιγουρα
εχω κανει πριν 5 χρονια ενα κουβα βιδες, παξιμαδια, και λαμακια εναντι γελοιου ποσου -
τωρα πια δεν νομιζω να ειναι γελία η τιμη (δυστυχως)
-
Ζηταω σιδερενιες ζαντες 14' απο corolla AE86.
-
@ 21Quadra, Ritmo 130TC, KP61: Μερσί για τις πληροφορίες! Αλλά Καρυστινό δε θα πάρω...μου είχε φερθεί εντελώς αντιεπαγγελματικά πριν λίγα χρόνια και τον έγραψα στη μαύρη λίστα...
@APR: Δεν είναι άσκοπο να φτιάχνεις εισαγωγή χωνί??? Προς τί το όφελος αφού τελικά η ελάχιστη διατομή είναι τα 32mm του σημείου όπου βιδώνει το μονό καρμπυρατέρ...αν είναι έτσι, να ψάξω κανένα τετραπλό Holley να φτιάξω εισαγωγή που να κλείνει σε 28mm και να το φορέσω στο 4L
@Stoukerman: Απο έγκυρες πηγές που ρώτησα, δεν υπάρχει 7x100 Allen. Αν είναι τέτοιας σημασίας υπάρχει πάντα η λύση του 8x100 και τορνίρισμα.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
@
@APR: Δεν είναι άσκοπο να φτιάχνεις εισαγωγή χωνί??? Προς τί το όφελος αφού τελικά η ελάχιστη διατομή είναι τα 32mm του σημείου όπου βιδώνει το μονό καρμπυρατέρ...αν είναι έτσι, να ψάξω κανένα τετραπλό Holley να φτιάξω εισαγωγή που να κλείνει σε 28mm και να το φορέσω στο 4L.
Ποιος την φταχνει ? Εννοεις γιατι απ'το εργοστασιο δεν τοποθετησαν κατευθειαν το καρμπυρατερ πανω στο καπακι ?
ΣΕΒΕΝ ..... συγκεντρωσουουου.....Και αλλοι λογοι να μην υπηρχαν , οπως θερμοκρασιες κ.τ.λ. χωρις την απαιτουμενη αποσταση ,απο πεταλουδα 28 κατευθειαν σε οπη 88 (σχημα ρομβου με καμπυλες στις γωνιες ), ουτε την απαιτουμενη ταχυτητα ροης θα αποκτουσε για να μπορεσει να φτασει στην τετραπλη διασπαση προς τις βαλβιδες εισαγωγων !
Το υψος της ...ας την πουμε πολλαπλη δεν ειναι παραπανω απο 60-70 mm , και του διπλου το ιδιο .
](http://img220.imageshack.us/my.php?image=a6df2zd6.jpg)[/img]Αυτο που βλεπεις το οβαλ ανοιγμα ,ειναι για το 32 dmtr , στην κατω μερια που φαινεται στρογγυλη οπη , δεν ειναι .... ειναι ο ρομβος που σου λεω , καθετος και μεγαλος ομως
70 hp φρομ μαδερ -
Δεν έγινα κατανοητός...Τί όφελος μπορεί να υπάρχει απο ένα διπλό (σύνθετο καλύτερα) καρμπυρατέρ όταν πιο κάτω η διατομή στραγγαλίζεται στα 32 (υποθέτω) χιλιοστά?
edit: σόρρυ τώρα διάβασα πιο κάτω, όταν λές 'ρόμβος' για τί διαστάσεις μιλάμε?
Ψάχνετε κάτι?