Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Scoda Octavia5 TSI - 160HP
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Scoda Octavia5 TSI - 160HP
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    25
    119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
      Μιλάτε για το μοντέλο 1.8 ΤFSi με 160 HP/5.000 σ.α.λ., 25,5 Kgm/1.500 σ.α.λ. που ανακοινώνει μικτή κατανάλωση στα 5,7 lt/100 Km ?????

      Σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα, η τυποποιημένη κατανάλωση από την πραγματική απέχει παρασάγγας. Η τυποποιημένη ανακοινώνεται και είναι χρήσιμη για να συγκρίνεις αυτοκίνητα ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ (αφού όλα είναι μετρημένα με τον ίδιο τρόπο), αλλά όχι για να μάθεις πόσο καίει το αμάξι σου στ' αλήθεια. Μετριέται σε εργαστηριακές συνθήκες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • N
        nikodoc_z4 last edited by

        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

        θα δούμε το μοτέρ αυτό σε passat ?????

        Λογικό είναι, αφού θα τον δούμε και στο νέο Α4!

        μπηκε και στο passat. πολυ καιει!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • K
          kergaz last edited by

          Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:

          θα δούμε το μοτέρ αυτό σε passat ?????

          Λογικό είναι, αφού θα τον δούμε και στο νέο Α4!

          μπηκε και στο passat. πολυ καιει!!!!!!

          To έχεις δοκιμάσει και το λές αυτό; Αν ναι μπορείς σε παρακαλώ να δώσεις κάποια επιπλέον στοιχεία γιατί με ενδιαφέρει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • N
            nikodoc_z4 last edited by

            το λεω γιατι απεχει πολυ απο την τυποποιημενη. περιπου 2πλασια in real world. το εχει ενας φιλος και εχει 11lt μεση και ζει σε χωριο. καθολου σταματα ξεκινα και μικρες ταχυτητες. ενταξει τρεχει λιγο αλλα οχι 200αρες! παντως 11lt για την υποδυναμη του ειναι καλα θα ελεγα. και επισης σε τετοιους κινητηρες η επιλογη ειναι δικη σου. θες τα επιπλεον τουρμποαλογα? πληρωσε τα. θες νορμαλ αποδοση? 8-9lt

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              papazent last edited by

              εγώ πάντως που το πήρα βόλτα μου έκανε εντύπωση η δύναμή του πάνω απο τις 5.000 που πραγματικα νοιωθεις οτι είναι σταθερή μέχρι τον κοφτη. Έτη φωτός μπροστά απο τον 20ν. στρίβει κίολας, θα μπορούσε άνετα να κινεί και το rs νομίζω. Το ποιό άσχημο στο αυτοκίνητο είναι τα φρένα που ζορίζονται πραγματικά πολύ μαυτήν την δύναμη(και φανταστείτε οτι αυτό που οδήγησα φορούσε καινούρια bridgestone) και ειδικά αν το αμολήσεις σε καμμια κατηφόρα θα εύχεσαι να είχαν βάλει και κλαπέτο για να σταματάς! Αλλά απο την άλλη με τόσα λεφτά δεν πρέπει να έχεις κανένα μα κανένα παράπονο...στο κάτω κάτω, άλλαζεις τακάκια και ίσως στρώσει η κατάσταση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • J
                johnkyr last edited by

                μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.000 δεν έχει ?
                γιατί να το πας παραπάνω ???

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr