-
για θεσσαλονίκη έχω ακούσει πολλά
Για Αθήνα όμως τίποτα. κανένας από Αθήνα?
-
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5310.html
απ ότι βλέπω κι εδώ ούτε στην Αθήνα ασχολούνται....
150 ευρώ κι αν
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Δεν πρόκειται να κάνουν μπλόκο ή να σταματήσουν κανέναν για να τον γράψουν για diesel....Αν όμως σε σταματήσουν για έλενχο, άδεια δίπλωμα κτλ και τότε το δουν, τότε μπορεί να φας το πρόστιμο...Εχω κολλητό που έχει X3 και κυκλοφορεί μέσα στην Θεσσαλονίκη κανονικά, έχει πάει από το 2.0d και έχει ξεκολλήσει το d και δεν τον έχει ενοχλήσει κανείς...
Λες και άμα το δουν θα καταλάβουν τι σημαίνει το d...
Σαν κάποιο βλάκα που είχε ίδιο με το δικό μου και ξήλωσε το multijet!
Εδώ σε βενζινά πάω και πάει να μου βάλει βενζίνη(μπλιαχ...) και θα το καταλάβουν αυτοί....ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ! -
Ήδη εδώ και ένα χρόνο κάτοχος SUV Diesel, κανένα πρόβλημα γενικά
Φυσικά θέλει προσοχή και πάντα να κινήσαι νόμιμα (φανάρια, λουρίδες, ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ κ.λπ.)Πάντως από εσωτερικές πληροφορίες στο Υπουργείο σκέφτονται να καταργήσουν την 'υπεύθυνη δήλωση' για κατοικία εκτός των απαγορευμένων περιοχών ΝΤΙΖΕΛ (για τις πινακίδες κυκλοφορίας). Αντί της δήλωσης μελετάται καποιο άλλο αποδεικτικό π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ ή κάτι που να δείχνει μόνιμη κατοικία (π.χ φορολογική δήλωση??)
-
αυτο σημαινει οτι δε σκεφτονται να αποσυρουν την απαγορευση...
-
καμμια εσωτερικη πληροφορηση για την αρση της απαγορευσης σε αθηνα θεσαλονικη δεν υπαρχει?
-
κανένας δεν απάντησε σε αυτό που ρώτησα...
Αν το αγοράσω μεταχειρισμένο από άλλον.... τι δήλωση και που να με βρούνε....????
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
κανένας δεν απάντησε σε αυτό που ρώτησα...Αν το αγοράσω μεταχειρισμένο από άλλον.... τι δήλωση και που να με βρούνε....????
Στο ΚΕΠ όπου θα γίνει η μεταβίβαση, θα πρέπει να δηλωθεί διεύθυνηση επαρχιας (ή τουλάχιστον εκτός του 'απαγορευμένου δακτυλίου για πινακίδες ΝΤΙΖΕΛ.) Το ΚΠΕ όταν θα στείλει την παλιά άδεια κυκλοφορίας στο Υπουργείο μεταφορών, εκει μάλλον θα τσεκάρουν που μένεις ....
-
ωραία,.... εχω και επαρχεία..... λόγω ΔΟΥ!!!!!
-
Πληρωνεις τελη κυκλοφορίας αλλα σου απαγορευουν να κυκλοφορείς σε ολη την ελληνικη επικρατεια
Ειναι νομιμο; -
σαφεστα είναι μη νόμιμο.... ότι και να σου πουνε... Το θέμα ειναι να τελεσιδικήσει.... κάπου...
βάζουμε από 10 ευρώ ο καθένας? να βρούμε ένα δικηγόρο,.... και μετά να παρουμε και αποζημείωση?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πληρωνεις τελη κυκλοφορίας αλλα σου απαγορευουν να κυκλοφορείς σε ολη την ελληνικη επικρατεια
Ειναι νομιμο;Τα ίδια και με τον δακτύλιο: τις μισές μέρες του χρόνου δεν μπαίνεις είτε έχεις δουλειά, είτε όχι, τα τέλη όμως παραμένουν ολόκληρα ...
-
Ο χρήστης ollram έγραψε:
Πάντως από εσωτερικές πληροφορίες στο Υπουργείο σκέφτονται να καταργήσουν την 'υπεύθυνη δήλωση' για κατοικία εκτός των απαγορευμένων περιοχών ΝΤΙΖΕΛ (για τις πινακίδες κυκλοφορίας). Αντί της δήλωσης μελετάται καποιο άλλο αποδεικτικό π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ ή κάτι που να δείχνει μόνιμη κατοικία (π.χ φορολογική δήλωση??)
Tον Μάρτιο του 2007 που αγόρασα το diesel μου ζήτησαν για να εκδώσουν πινακίδες πιστοποιητικό από το Δήμο που να δείχνει ότι είμαι μόνιμος κάτοικος. (Δήμος Ανατολικής Αττικής).
-
εφορία που έχεις?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εφορία που έχεις?ΔΟΥ Κορωπίου
-
Ακουμε τί γινεται με τα αποθεματα του πετρελαιου, ανεξαρτητα αν ειναι αληθεια ή οχι. Βλεπουμε τις τιμες να ανεβαινουν προς τα πανω αλλα βλεπω οτι τα jeep, τα suv και λοιπα 4Χ4 αγροτικα εχουν υπερπολλαπλασιαστει στους δρομους.
-
Ο χρήστης ollram έγραψε:
Ήδη εδώ και ένα χρόνο κάτοχος SUV Diesel, κανένα πρόβλημα γενικάΦίλε ollram.
Έκανες τη σωστή κίνηση.Καλορίζικο!!! -
**Γιατί απαγορεύονται ακόμα τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. **
Η παροιμιώδης ανικανότητα του ελληνικού κράτους και των υπηρεσιών του είναι φαίνεται αυτή που τελικώς ευθύνεται για την πολυετή απαγόρευση της κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Το ραντεβού των κατοίκων των δύο αυτών πόλεων με την πετρελαιοκίνηση κατά πάσα πιθανότητα αναβάλλεται για το... 2010, όταν η ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει τον εξοπλισμό με ειδικές «παγίδες» μικροσωματιδίων σε όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, επεκτείνοντας το μέτρο που σήμερα ισχύει μόνο για εκείνα που ζυγίζουν πάνω από 1,9 τόνους.
Ενώ, όμως, σαν κυρίαρχο επιχείρημα υπέρ της απαγόρευσης προβάλλεται το γεγονός ότι οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερα μικροσωματίδια από όσα οι βενζινοκινητήρες, αντιστοίχως υποβαθμίζονται τα εξής:
-
Πρώτον, οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου, ρύπους σημαντικούς για την ατμόσφαιρα των πόλεων. Ακόμα και για τα μικροσωματίδια, η περίφημη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που χρησιμοποιούν οι πολέμιοι της πετρελαιοκίνησης δείχνει ότι με τη χρήση πετρελαιοκινητήρων νέας τεχνολογίας η επιβάρυνση δεν θα ξεπεράσει το 1%!
-
Δεύτερον, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που πλημμυρίζουν την ατμόσφαιρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με μικροσωματίδια (εκτός από τους καυστήρες των πολυκατοικιών) είναι σήμερα τα φορτηγά, τα πούλμαν και τα λεωφορεία, δημόσιας χρήσης τα περισσότερα. Τα οχήματα αυτά κατά μέσο όρο έχουν ηλικία 18 ετών και είναι συνήθως κακοσυντηρημένα, ενώ στην Ευρώπη έχουν μέση ηλικία 6-7 ετών, είναι τεχνολογικά πιο σύγχρονα και ρυπαίνουν απίθανα λιγότερο. Μια εναρμόνιση της κατάστασης των μεγάλων οχημάτων στην Ελλάδα ανάλογα με εκείνη στην Ε.Ε. θα έφερνε μείωση της ρύπανσης από μικροσωματίδια κατά 40%!
-
Τρίτον, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας καταναλώνουν περίπου 30% λιγότερο όγκο καυσίμων από όσο τα βενζινοκίνητα. Ετσι, για μια δεδομένη διαδρομή, ένα diesel Ι.Χ. θα κάψει 30% λιγότερα λίτρα καυσίμου με προφανές κέρδος για τον ιδιοκτήτη του αλλά και για την οικολογική πλευρά του ζητήματος. Το πετρέλαιο είναι βαρύτερο καύσιμο και λιγότερο επεξεργασμένο από τη βενζίνη.
-
-
Ο χρήστης tasven έγραψε:
[b]Γιατί απαγορεύονται ακόμα τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ.- Τρίτον, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας καταναλώνουν περίπου 30% λιγότερο όγκο καυσίμων από όσο τα βενζινοκίνητα. Ετσι, για μια δεδομένη διαδρομή, ένα diesel Ι.Χ. θα κάψει 30% λιγότερα λίτρα καυσίμου με προφανές κέρδος για τον ιδιοκτήτη του αλλά και για την οικολογική πλευρά του ζητήματος. Το πετρέλαιο είναι βαρύτερο καύσιμο και λιγότερο επεξεργασμένο από τη βενζίνη.
Αααααααυτός είσαι.
Κάτι τέτοιο συνεπάγεται αντίστοιχη μείωση στα φορολογικά έσοδα του Κράτους από τον ΕΦΚ. -
Ο χρήστης tasven έγραψε:
- Πρώτον, οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου, ρύπους σημαντικούς για την ατμόσφαιρα των πόλεων.
Δύο λάθη στο παραπάνω απόσπασμα, 1ον το διοξείδιο του άνθρακα *δεν *είναι ρύπος σημαντικός για την ατμόσφαιρα των πόλεων και 2ον οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν *περισσότερα *οξείδια του αζώτου από τους βενζινοκινητήρες
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;