-
sorry link20 έχεις δίκιο.
Σήμερα είδαμε την Α150 και της άρεσε πολύ. Μπορεί να της άρεσε που ήταν Mercedes ή που ήταν κάπως ψηλή σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά και το κάθισμα το βρήκε πολύ καλό και το μέγεθοσ και το dissign.
Θα κάνουμε και ένα test drive αλλά δεν ήθελε να δει τίποτε άλλο.Η τιμή βγήκε λίγο τσουχτερή 25,200 για την elegance auto και parctronic
Μπορώ να πετύχω κάτι καλύτερο αν πάω σε άλλους αντιπροσωπους ή κανένα δώρο ή αυτά δεν ισχύουν στη mercedes?
-
Αν πας σε κλασικ 150, δίνουν δώρο ηλεκτρικούς καθρέπτες ανακλινόμενους, ζάντες αλουμινίου, ραδιο cd και μεταλλικό χρώμα. Ουσιαστικά δεν έχεις τα νικελ εξωτερικά και το ξύλο στο σαλόνι.
-
Sorry, αλλά γιατί βάζεις τα 1.6 ως κάτω όριο ?
Δηλαδή κανά Jazz, κανά Swift κλπ., που σε προβληματίζουν ? Ταξιδεύουν καλά με πάνω από 100 στην εθνική και προσφέρουν αξιοπιστία στο max. Γιατί σώνει και καλά πρέπει να χώσεις +10Κ για το mini ? -
Το Α150 είναι σίγουρα καλό αυτοκίνητο και έχει αυτά που ζητάς(και σε τομέα ποιότητας ίσως και παραπάνω).
Απλά το θεωρώ πολύ ακριβό.Δηδαδή στα μικρά, ένα yaris μια c4 κτλ θα ήταν καλύτερες προτάσεις(σχέση απόδοσης-τιμής πάντα).Οταν το Α3, 1.6(ίσως και με τον 1.4 τουρμπο) με tiptonic ξεκινάει απο 22.300Κ
δεν νομίζω πως το Α150 μπορεί να θεωρείται ενδεδειγμένη επιλογή.
Επίσης θα σου πρότεινα να δεις το c30 το αυτόματο.Είναι όμορφο και πολύ άνετο(volvo λέμε) και νομίζω καλύπτει αυτά που ζητάς -
το μερσεντές όμως έχει μεταπώληση. ενώ το σιτροέν ....
Πάπντως αν τη βόλεψε σε στίσιμο το αλφάκι, ας δεί και το Α3. -
Κοίτα τα:
- Honda Jazz
- VW σε DSG (όχι τα Tiptronic)
-
- VW σε DSG (όχι τα Tiptronic)
Ακόμα καλύτερα.Μάλιστα το νέο 7αρι dsg θα μπαίνει στο 1400 με τα 122 άλογα, οπότε έχεις ακόμα μία εξαιρετική πρόταση.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
το μερσεντές όμως έχει μεταπώληση. ενώ το σιτροέν ....
Πάπντως αν τη βόλεψε σε στίσιμο το αλφάκι, ας δεί και το Α3.Στην τιμή της Α-class αγοράζεις...2 C4, οπότε τι κι αν δεν έχει μεταπώληση; Στο τέλος κερδισμένος θα είσαι! Αλλά σίγουρα, δεν θ'αγόραζα ΚΑΝΕΝΑ από τα δύο σε αυτόματο!
Για μένα, είτε πας για το κορυφαίο DSG που με τον TSI με τα 122 άλογα και 7 ταχύτητες θα είναι σουπερ, είτε πας σε ημιαυτόματη λύση δηλαδή ΜΜΤ (Auris μπλιαχ ),Sensodrive, Dualogic-DFN, είτε στα σπανιότερα CVT (όπως το Jazz).
Για μένα, καλύτερη πρόταση από το Golf DSG στην μεσαία κατηγορία ΔΕΝ υπάρχει, ενώ αν περισσεύουν τα λεφτά, ίσως το Α3 αν βγαίνει με το S-tronic πάντα!
Αλλιώς, μικρότερη κατηγορία, γιατί όχι μια Musa DFN full extra;
Ή πολλή καλή και φτηνή λύση, που τα έχει ΟΛΑ και καρά-συμφέρει το C3 sensodrive; Ειδικά το XTR είναι και πιο χαριτωμένο νομίζω... -
To C4 έχει 16.000 χιλιάδες το 1.6. Δεν θα θέλει και κανα διχίλιαρο για το αυτόματο. ΕΠίσης, θελεις να μπλεξεις με την απαράδεκτη ελληνική αντιπροσωπεία;; Σιτροέν εχουμε και εμεις και όσο πανε χειροτερεύουνε.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
To C4 έχει 16.000 χιλιάδες το 1.6. Δεν θα θέλει και κανα διχίλιαρο για το αυτόματο. ΕΠίσης, θελεις να μπλεξεις με την απαράδεκτη ελληνική αντιπροσωπεία;; Σιτροέν εχουμε και εμεις και όσο πανε χειροτερεύουνε.Τιμές:
C4 1.6 SX Pack Auto 110 * / 6 / Clima / C 17.220,00 -
Suzuki Swift, Mitsubishi Colt και τα δύο ιαπωνικά (σε όνομα), βγαίνουν σε αυτόματα και είναι οικονομικά προσφέρουν αξιοπρεπείς επιδόσεις.... της φτάνουν όμως σε χώρους?
Ειδικά το Colt που το έχει γνωστός μου μοιάζει καλή περίπτωση.
Θα προτιμούσα το Honda Jazz από τα προηγούμενα αν έβγαινε σε 1500-1600 κυβικά. -
Κοίτα και το Lancia Musa DFN.
θα εκπλαγείς με το πόσο καλούς χώρους έχει που δεν του φαίνεται από έξω.
αλλίως Jazz ή VW με DSG -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ή πολλή καλή και φτηνή λύση, που τα έχει ΟΛΑ και καρά-συμφέρει το C3 sensodrive; Ειδικά το XTR είναι και πιο χαριτωμένο νομίζω...
C3 από τα χειρότερα αμάξια που έχω οδηγήσει... προσωπική άποψη βέβαια (και να σκεφτείτε ότι σκεφτόμουν να το αγοράσω, μέχρι που το έκανα βόλτα... ). Και αυτή που οδήγησα ήταν ολοκαίνουρια (2.000χμ στο κοντέρ), οπότε δεν παίζει να ήταν κουρασμένα τα αμορτισέρ ή κακομεταχειρισμένη γενικά...
Πάντως το Sensodrive είναι μια χαρά κιβωτιάκι (αν δεν το συγκρίνεις με το dsg φυσικά! ), και απ' ότι θυμάμαι βγαίνει και C4 με sensodrive (πρόσφατα πήρε C4 συγγενής μου και απ' ότι θυμάμαι το είχα δει στο προσπέκτους, απλά ο συγκεκριμένος είχε ήδη πουλήσει το αμάξι του και δεν μπορούσε να περιμένει 3μήνες που ήθελε...) Λέτε να ήταν το κλασσικό αυτόματο 4άρι;;; Το θυμάμαι γιατί μου είχε κάνει εντύπωση...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ή πολλή καλή και φτηνή λύση, που τα έχει ΟΛΑ και καρά-συμφέρει το C3 sensodrive; Ειδικά το XTR είναι και πιο χαριτωμένο νομίζω...
C3 από τα χειρότερα αμάξια που έχω οδηγήσει... προσωπική άποψη βέβαια (και να σκεφτείτε ότι σκεφτόμουν να το αγοράσω, μέχρι που το έκανα βόλτα... ). Και αυτή που οδήγησα ήταν ολοκαίνουρια (2.000χμ στο κοντέρ), οπότε δεν παίζει να ήταν κουρασμένα τα αμορτισέρ ή κακομεταχειρισμένη γενικά...
Πάντως το Sensodrive είναι μια χαρά κιβωτιάκι (αν δεν το συγκρίνεις με το dsg φυσικά! ), και απ' ότι θυμάμαι βγαίνει και C4 με sensodrive (πρόσφατα πήρε C4 συγγενής μου και απ' ότι θυμάμαι το είχα δει στο προσπέκτους, απλά ο συγκεκριμένος είχε ήδη πουλήσει το αμάξι του και δεν μπορούσε να περιμένει 3μήνες που ήθελε...) Λέτε να ήταν το κλασσικό αυτόματο 4άρι;;; Το θυμάμαι γιατί μου είχε κάνει εντύπωση...
-Τι δεν σου άρεσε στο C3; Εγώ το...αντιπαθούσα σφόδρα, κυρίως για την εμφάνισή του αλλά και για την μετριότατη ποιότητά του, αλλά όταν το οδήγησα αναθεώρησα εν μέρει: η ποιότητα ήταν εμφανώς αναβαθμισμένη, τα γκάτζετ που είχε πάνω τα έβρισκες μόνον σε άλλες κατηγορίες, ενώ και η εμφάνιση του XTR τρωγόταν... ΔΕΝ θα το αγόραζα πάντως, αλλά για προσωπικούς λόγους και όχι γιατί είναι κακό! Ίσα , ίσα, το βρήκα καλό, αλλά όχι όσο όμορφο και πολυτελές θα ήθελα!
-Δεν νομίζω πως η C4 έχει Sensodrive... Δυστυχώς πρόκειται για κλασικό με μετατροπέα ροπής που στην πόλη σε θέλη με το μπιτόνι για να βάζεις βενζίνη! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Δεν νομίζω πως η C4 έχει Sensodrive... Δυστυχώς πρόκειται για κλασικό με μετατροπέα ροπής που στην πόλη σε θέλη με το μπιτόνι για να βάζεις βενζίνη!
Δε ξερω σε πιο C4 αναφερεσαι...
Η C4 picaso ,Παντως δεν εχει μετατροπεα ροπης.Ειναι ημιαυτοματο με συμβατικο δισκο συμπλεκτη.Ειναι αυτο που εχει το λεβιεδακι στη κολωνα του τιμονιου.Πρεπει να μπαινει μονο στα πετρελαιοκινητα.
Το κιβωτιο αυτο ,μου αφησε πολυ αρνητικες εντυπωσεις.Ειχα μπει σε ενα C4 picaso HDi...Καθολου ομαλες αλλαγες και πολυ αργες...Εκτος του οτι το αυτοκινητο ετριζε ολοκληρο...και δεν ειχε και πολλα χιλιομετρα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
-Δεν νομίζω πως η C4 έχει Sensodrive... Δυστυχώς πρόκειται για κλασικό με μετατροπέα ροπής που στην πόλη σε θέλη με το μπιτόνι για να βάζεις βενζίνη!
Δε ξερω σε πιο C4 αναφερεσαι...
Η C4 picaso ,Παντως δεν εχει μετατροπεα ροπης.Ειναι ημιαυτοματο με συμβατικο δισκο συμπλεκτη.Ειναι αυτο που εχει το λεβιεδακι στη κολωνα του τιμονιου.Πρεπει να μπαινει μονο στα πετρελαιοκινητα.
Το κιβωτιο αυτο ,μου αφησε πολυ αρνητικες εντυπωσεις.Ειχα μπει σε ενα C4 picaso HDi...Καθολου ομαλες αλλαγες και πολυ αργες...Εκτος του οτι το αυτοκινητο ετριζε ολοκληρο...και δεν ειχε και πολλα χιλιομετρα.Εγώ αναφέρομαι στο hatchback. To Picasso δεν το ξέρω, αλλά είναι κρίμα αν τρίζει...
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο γαμώτ...
Κλασικά, σε 2-3 χρόνια θα το έχουν φτιάξει και τα μοντέλα τότε ΔΕΝ θα τρίζουν, αλλά ολοι θα έχουν κόψει λάσπη! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Τι δεν σου άρεσε στο C3;
Τα πάντα.
Ανάρτηση: άθλια (κοπάνημα, θόρυβος, μηδέν κράτημα, κλίσεις)
Τιμόνι: γιούχου (trademark)
Κινητήρας: (ο 1,4 75ps) μέτριος και σχετικά θορυβώδης.
Φρένα: τίποτα το ιδιαίτερο
Ποιότητα κατασκευής: το μεγάλο ανέκδοτο (και να φανταστείς ότι εγώ έχω 206... )Να συνεχίσω;;;
Ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα (είχε παρουσιαστεί πριν από κανένα 6-8μηνο), αλλά αν αυτό το πράμα που οδήγησα έγινε αυτοκίνητο, μιλάμε για θαύμα πραγματικό...
-
΄Το Α3 1.4 ή 1.6 βγαίνει αυτόματο?
Τι λέτε σε σχέση μς Α150?
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
΄Το Α3 1.4 ή 1.6 βγαίνει αυτόματο?Τι λέτε σε σχέση μς Α150?
Το 1,6 ξέχνα το... πιο αργό κι από την καθυστέρηση και καίει απίστευτα (12+ λίτρα στα 100χμ). Το έχουμε και μιλάω εκ πείρας... Το 1,4 με το τούρμπο μάλλον θα είναι πιο οικονομικό λόγω ροπής, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν βγαίνει αυτόματο...
Σε σχέση με την Α150 δεν ξέρω...
-
To C3 αυτόματο το έχει φίλη μου και πολύ θα ήθελε να απαλλαγεί από αυτό αν μπορούσε. Δεν έχουμε συζητήσει τα θετικά και μη αλλά την έχει αφήσει στο δρόμο 4 φορές στα 3 χρόνια και αυτό της φτάνει....
Ποιο 1600αρι αυτόματο?