-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος απλά κρατάς πατημένο συμπλέκτη και η μηχανή δε σβήνει. Αν βαριέσαι να πατάς και συμπλέκτη, απλά το απενεργοποιείς για την περίσταση και δε λειτουργεί το σύστημα start-stop.
Πως το απενεργοποιείς; Δηλαδή είναι εύκολο (κουμπί) ή πρέπει να μπεις σε 3-4 μενού.
Έχει κουμπί.
Ακριβώς. Το ενοχλητικό όμως είναι ότι αν θέλεις να το σβήσεις μια και καλή δε μπορείς...γιατί όταν βγάλεις εντελώς τη κάρτα-κλειδί από τη θήκη της, ενεργοποιείται μόνο του πάλι και πρέπει να το ξανά-πατήσεις. Εγώ πάντως το έχω συνεχώς στο ΟΝ...γιατί με βοηθάει πολύ.
(Το είχα ξαναρωτήσει)
Σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, όπου μπορεί και να έρχεσαι σε πλήρη στάση (με 'α' ) έως και κάθε 1-2 μέτρα, ή όπου για μια διαδρομή 10χιλιομέτρων θα πρέπει να σταματήσεις πλήρως πάνω από 40-50 φορές, τα αλλεπάλληλα μιζαρίσματα δε θα πηδήξουν τη μπαταρία;
Απενεργοποιείται αυτόματα το σύστημα αν η φόρτιση της μπαταρίας πέσει κάτω από κάποιο επίπεδο (φαντάζομαι πως ναι); Manually;
Αν έχεις καθημερινά όμως τέτοιες συνθήκες, δεν μειώνεται πολύ η ζωή της μπαταρίας;Κοίτα...γιαυτό σου είπα ότι θα μάθεις τα κόλπα . Πάνω από τα 3κμ/ω μένει σβηστό το μοτέρ. Μπορείς λοιπόν να 'τσουλίσεις' αν θέλεις το αυτοκίνητο χωρίς να πάρει μπροστά αν το κρατάς κάτω από τα 3κμ/ω.
Βασικά αυτό που κάνω...είναι όταν βλέπω ότι μπροστά ανοίγει, κρατάω τον συμπλέκτη για 2δευτερόλεπτα όσπου να ξεκινήσουμε πάλι.
Η μίζα δε νομίζω να έχει κανένα πρόβλημα...γιατί σίγουρα θα το σκέφτηκε και η BMW αυτό. Το σύστημα είναι της Bosch...και προσωπικά το εμπιστεύομαι. Μέχρι τώρα όλα καλά...μόνο μια φορά έκανα μια χαζομάρα και το μπέρδεψα...έβγαλε error και έπρεπε να πάω να το σβήσουν. Πάτησα ΠΟΛΥ γρήγορα το συμπλέκτη και το μπέρδεψα
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
[kouk mode] [/mode]Πολλή παρέα με τους εγκάθετους κάνεις Λεωνίδα!
-
Βγήκαν οι τιμές και εξοπλισμός της 1 Coupe για την Ελλάδα!!!
Ορίστε...
-
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μπήκε η Sachs με τα top mount
Υψος -8mm εμπρός και -2mm πίσω, 10 κλικ εμπρός - 8 πίσω (από τα 20)Πρώτη εντύπωση ..... μαγικό χαλί σε άνεση, το αυτοκίνητο είναι πιο άνετο από πριν !!!! Δουλεύουν εντυπωσιακά καλά τα upside down !!
Σχεδόν ... **2 μοίρες αρνητικό camber εμπρός , 2+ πίσω σαν πρώτη ρύθμιση **και βλέπουμε
Επίσης: Αύριο θα είμαι (πρώτα ο Θεός) στο Soelden!
-
Ε τώρα εγώ να μην χαρώ?
Να λοιπόν!!
Απίστευτη θα έχει γίνει η οπλάρα Βασίλη!!
-
http://carscoop.blogspot.com/2008/01/sc ... ction.html
Ετοιμαζεται η εκδοση παραγωγης της 1 tii. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βγήκαν οι τιμές και εξοπλισμός της 1 Coupe για την Ελλάδα!!!
Ορίστε...
Download Basic Equipment, 1er CoupeWow, 50K για 306hp με 18άρες ζάντες. Τρέμε συναγωνισμέ!
Θα το προτιμούσα σε σχέση με την 335i? Με 58Κ θα το έπαιρνα με Μ-πακέτο καί άλλα 'καλούδια' και θα γλύτωνα 10Κ (χωρίς αυτόματο και δέρματα βέβαια).
-
Προσωπικά θα το προτιμούσα...είναι λίγο Μ3 killer σε ρεπρίζ
-
-
-
-
Εντάξει το καταλάβαμε σου αρέσει πολύ.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
http://www.metacafe.com/watch/502446/E39 M5 από τα καλύτερα super saloons και οχι μόνο!
-
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ηρθε η Sachs ....
Μπήκε η Sachs με τα top mount
Υψος -8mm εμπρός και -2mm πίσω, 10 κλικ εμπρός - 8 πίσω (από τα 20)Πρώτη εντύπωση ..... μαγικό χαλί σε άνεση, το αυτοκίνητο είναι πιο άνετο από πριν !!!! Δουλεύουν εντυπωσιακά καλά τα upside down !!
Σχεδόν 2 μοίρες αρνητικό camber εμπρός , 2+ πίσω ... σαν πρώτη ρύθμιση και βλέπουμε
Kαλορίζικη Βασίλη, ακούγεται τέλειο.
Μες στη βδομάδα πάω κι εγώ τη δικιά μου για -2,5 μοίρες εμπρός. -
γιατι ρε, υποστρεφει?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βγήκαν οι τιμές και εξοπλισμός της 1 Coupe για την Ελλάδα!!!Ορίστε...
Είναι τόσο υψηλές οι τιμές που πρέπει να πληρώσουμε ακόμα και
για να τις δούμε; -
Υπάρχει και η επιλογή free
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υπάρχει και η επιλογή free...πάλι απρόσεκτος! Πως να εξιλεωθώ;:
Τιμές σειράς 1 Coupe
135i 49.750 ευρώ
135i MSport 52.900 ευρώ
120d 36.700 ευρώ
123d 39.450 ευρώ
BMW FORUM