-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Stin misi timi 8a to epernes......
Se sxesh me ti? me auta pou sou dinoun tora h kainourgio? 18K pou zhtas kai alla 6K gia no to ftiakshs den einai sumferousa epilogh.
Ti 6 gia na ftia3w ti? To autokinito pigainei mia xara. Kai se dealer na pas 1-2 pragmata pou exoun f8arei (nai men fr8arei alla den xreiazontai antikatastasi akoma) den 8a sou stoixisei panw apo 1k auti tin stigmi. Se dealer, mporeis na pas allou kai na plirwseis poli ligotera an exeis ton xrono.
Afou den ektimas oti sto edina se wholesale price, pigaine pare ena sapio gia 5k afou nomizeis oti einai kalytero deal...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Afou den ektimas oti sto edina se wholesale price, pigaine pare ena sapio gia 5k afou nomizeis oti einai kalytero deal...
hahaha Kalo. Re oute h idia h antiprosopia h VW den ta 8elh piso. Edo fenete poso upostirizoun to proion tous. Sou petane kai times pou den 8elhs na akoshs gia antalagh gia allo.
Agi. Fantasou. kai esh to ntantebes san moraki. Fantasou o mesos oros odigos ti problhmata 8a eixe. Kai ase ta Whole Sale. haha ksexnas me pion mhlas re? Alou afta.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Afou den ektimas oti sto edina se wholesale price, pigaine pare ena sapio gia 5k afou nomizeis oti einai kalytero deal...
hahaha Kalo. Re oute h idia h antiprosopia h VW den ta 8elh piso. Edo fenete poso upostirizoun to proion tous. Sou petane kai times pou den 8elhs na akoshs gia antalagh gia allo.
Agi. Fantasou. kai esh to ntantebes san moraki. Fantasou o mesos oros odigos ti problhmata 8a eixe. Kai ase ta Whole Sale. haha ksexnas me pion mhlas re? Alou afta.
O logos pou oi times einai xamiles einai giati yparxoun polla autokinita stin agora. An nomizeis oti h timi den einai wholesale pigaine mia bolta apo tis antiproswpeies na pareis quotes. Kai min 3exnas oti me to diko mou 3ereis tin istoria tou enw to allo den to 3ereis...auto apo mono tou exei 2k a3ia.
Kai twra na pareis VW/Audi ta idia problimata 8a exeis meta to telos ths eggyisis kai h antiproswpeia 8a sou dinei poli liga.
Asto kai pare Sportage na deis tin ygeia sou!!!
-
[list:2ahxck5x]Αγη, τελικα το πουλησες?[/list:u:2ahxck5x][list:2ahxck5x]Τι αμαξι σκεφτεσαι να παρεις?Ιαπωνα?[/list:u:2ahxck5x]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:3us88ic0]Αγη, τελικα το πουλησες?[/list:u:3us88ic0][list:3us88ic0]Τι αμαξι σκεφτεσαι να παρεις?Ιαπωνα?[/list:u:3us88ic0]Den to poulisa akoma...alla h pro8esi mou einai na to poulisw (an einai dynaton giati edw oi times einai xamiles) kai na parw 2004 S2000 h an to afisw gia tou xronou na parw ena M3. Den eimai kolimenos me germanika/iapwnika, to mono pou 8elw einai na parw sport autokinito auti tin fora.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
[list:3894si5m]Αγη, τελικα το πουλησες?[/list:u:3894si5m][list:3894si5m]Τι αμαξι σκεφτεσαι να παρεις?Ιαπωνα?[/list:u:3894si5m]
Den to poulisa akoma...alla h pro8esi mou einai na to poulisw (an einai dynaton giati edw oi times einai xamiles) kai na parw 2004 S2000 h an to afisw gia tou xronou na parw ena M3. Den eimai kolimenos me germanika/iapwnika, to mono pou 8elw einai na parw sport autokinito auti tin fora.
[list:3894si5m]Aν ειναι να παρεις S2000 και να περιοριστης σε διθεσιο, γιατι δεν κοιτας προς Impreza h Αudi?[/list:u:3894si5m][list:3894si5m]Φυσικα η επιλογη μιας Μ3 ειναι υπερανω ολων, μιλαω ομως σε περιπτωση αποριψης της.[/list:u:3894si5m]
-
Μην τρελαίνεσαι ρε G60... Ούτε εγώ τους πάω τους Άγγλους ( φαίνεται νομίζω ) αλλά στην προκειμένη περίπτωση η έρευνα είναι μάλλον αμερόληπτη αρκεί να διαβάσεις τι λέει το site για το ποια είναι η εταιρεία και τι ακριβώς κάνει. Αρκεί να δείς πόσες βλάβες βγάζει η XM για να πείς οτι είναι αμερόληπτοι οι άνθρωποι. ΧΜ = από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα ειδικά τα ηλεκτρικά της κόλαση .
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Aν ειναι να παρεις S2000 και να περιοριστης σε διθεσιο, γιατι δεν κοιτας προς Impreza h Αudi?[/list][list:2uqcs056]Φυσικα η επιλογη μιας Μ3 ειναι υπερανω ολων, μιλαω ομως σε περιπτωση αποριψης της.[/list:u:2uqcs056]Giati oute to Impreza STi oute to Audi einai sport autokinita. To di8esio den me peirazei anti8eta to 8elw. Episis portimw tin klasiki diata3i (piswkinisi). Eidika to Audi einai no no se auto giati einai ypostrofiko. Episis, ta problimata sta Audi einai polla an bgoun ektos eggyisis kai den yparxei sport Audi auti tin stigmi (ektos apo S4, S6 kai RS pou einai out of my price range)...
Basika, ta autokinita pou me endiaferoun einai ektos apo to S2k, 350Z, kai M3 (used), meta pame se Corvette Z06, h Porsche h kati tetoio ta opoia einai poli akriba gia mena. 350Z to koitaw alla to S2k sygkinei perissotero.
Apo oti exw katalabei to S2k einai mixanima epipedou Porsche se poli xamiloteri timi alla me to meion tou mikroterou kinitira.
-
Τώρα ανεβαίνει στα 2200cc οπότε εξαλείφεται αρκετά πιστεύω αυτό το μειονέκτημα. Όμως S2000 και χιόνι συμβιβάζονται? Είναι και πισωκίνητο... Αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα. Πάντως θα προτιμούσα μια Μ3 σε καλή κατάσταση.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τώρα ανεβαίνει στα 2200cc οπότε εξαλείφεται αρκετά πιστεύω αυτό το μειονέκτημα. Όμως S2000 και χιόνι συμβιβάζονται? Είναι και πισωκίνητο... Αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα. Πάντως θα προτιμούσα μια Μ3 σε καλή κατάσταση.An to parw auto ton xeimwna 8a apofeugw na to odigaw otan exei xioni.
M3 is 20-30k pio akribi, allo price range.
-
Σίγουρα αλλά και πάλι παίρνεις πιο μεγάλο αμαξι και σίγουρα πιο 'χρηστικό'
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αν ειχα ενα πχ σιτροεν θα το ειχα πληρωσει τριπλο.....
Πραγματικά σου αρέσει να υπερβάλλεις έτσι? Εντάξει είσαι fun της VW αλλά είπαμε ήρεμα δεν σου φταίνε οι άλλες μάρκες σε τίποτα. Πολλά πράγματα είναι απλώς μύθοι. Αξιοπιστία VAG? Λοιπόν το http://www.reliabilityindex.co.uk τοποθετεί την Citroen και την Peugeot πιο ψηλά από την VW και την Audi. Peugeot 101 Citroen 108 VW 110 και Audi 142...
Και η Citroen έχει και την XM που από μια ηλικία και μετά επισκέπτεται τακτικότατα τα συνεργεία. Θες και άλλα Xsara: 8 Golf 4 : 67 και ΖΧ : 67 Golf III : 59 βλέπεις οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες για ΖΧ, Golf III αλλά είναι τεράστια για Xsara και IV και συνυπολόγισε και το αυξημένο κόστος του σέρβις της VW. Σημειωτέον οτι είμαι κάτοχος Xsara και έχω αλλάξει λάδια, λάδια, λάδια και λάδια. Ά και 2 σωληνάκια φρένων που έπεσαν θύμα τρωκτικών.
Μεταξύ Focus και Megane κλείνω προς Focus μεριά παρόλο που κανένα από τα 2 δεν με συγκινεί ιδιαίτερα.αυξημενο κοστος σερβις της VW απο σιτροεν? παιρνεις ορκο?
α και προτιμω να μου χαλαει ενα διακοπτακι και να το αλλαζω παρα να πρεπει πχ, να αλλαξω και ολο το μηχανισμο ΜΑΖΙ με το διακοπτακι.
Γαλλοι you know?
Ακομα η VAG καποια πραγματα τα φτιαχνει απο πολυ καλα εως τελεια. Και αυτο της δινει ενα μικρο -ξαναλεω- μικρο αλλοθι
Α ειμαι και φαν της BMW επισης. Αν ειχα φραγκα, χωρις δευτερη σκεψη....
Τωρα για το site....τι να πω δεν εμπιστευομαι ιδιαιτερα. Συμβουλευτικα ισως.... -
Γαλλικό έχω i know έτσι δηλαδή πιστεύω...αν εσύ πάλι δεν πιστεύεις ε νταξει δεν θα μαλώσουμε ξέρω επίσης και από Kosmocar ( φίλος έχει Polo ) και από Renault ( αυτοί είναι ακριβοί εντάξει ).BMW fun και εγώ πάντως. Όσο για το site και εγώ το βλέπω καθαρά συμβουλευτικά άλλωστε είναι να μην σου τύχει
-
δεν ειπα οτι δε πιστευω. αλλα τα γαλλικα ειναι οπως σου τυχει.
δυο κολλητοι μου εχουν. Ενα κλιο και ρ19 πραγματικα σκυλια.
αλλα οσο περιπλεκονται και αυξανονται τα ηλεκτρονικα....
τελος παντων δε βγαζουμε ευκολα ακρη. Αυτα λεγονται απο κοντα. Αντε ποτε το επομενο 4τ meeting? -
Συμφωνώ απολύτως! Ελπιζώ αυτή τη φορά να καταφέρω να έρθω στο επόμενο meeting γιατί μέχρι στιγμής έχω χάσει ουκ ολίγα!
-
Τα πλεονεκτήματα του MEGANE ΙΙ έναντι του FOCUS είναι τα εξής.
- Είναι ποιο νέο μοντέλο
- Εχει μεγαλύτερο μεταξόνιο
-. Εχει ένα εξαιρετικό σασί με τρομερή ακαμψία και άριστη απόδοση στα τελευταία crash test του Euroncap. Επίσης το σασί έχει διπλό πάτο!! που συντελεί στα μέγιστα για την ακαμψία,στιβαρότητα.(Αυτά να τα βλέπoυν τα νεα GOLF,ASTRA κλπ!! )
-. Μεγαλύτερους τροχούς από το FOCUS (συνολική διάμετρο) όπως έρχονται με τον βασικό εξοπλισμό.
-. Δεν ξέρω αν είναι πλεονέκτημα αυτό αλλά έχει το πλατύτερο αμάξωμα στην κατηγορία του (1.777 χιλ) και....στις περισσότερες περιπτώσεις και από την μεσαία κατηγορία!!
-. Η κάρτα κλειδί όντως δουλευει καλά και απροβλημάτιστα και είναι πολύ εργονομική στο σταμάτα-ξεκίνα. Επίσης δεν χτυπάει και το μπρελόκ ..στα πλαστικά!.
-. Τα φρένα στα 1.6 είναι πολύ καλά (δίσκοι 280 χιλ εμπρός) με εξαιρετική απόκριση στο άγγιγμα του πεντάλ. - Το μοτερ είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία με εξαιρετική ροπή και κατανάλωση και σύγκρηση με το μοτέρ του FOCUS απλά δεν γίνετε.
-. Τα πλαστικά του εσωτερικού είναι κορυφαία για την κατηγορία και άμεσα συγκρινόμενα μόνο με τα νεα GOLF & ASTRA+ NEO FOCUS. Και η συναρμογή των πλαστικών είναι πολύ καλή όπου και εδώ πιστεύω θα είναι άμεσα συγκρίσιμο με το ΝΕΟ FOCUS.
-. Και τώρα στο ποιο κρίσιμο σημείο (για τον Ελληνα πάντα) που είναι και το σχήμα του. Και FOCUS KAI MEGANE II έδωσαν κάτι νέο στην μικρομεσαία κατηγορία (καιρός ήταν) με το MEGANE II να πηγαίνει λίγο ποιο μακριά (όχι αποδεκτό σχήμα από όλους). - Κορυφαίος συνδιασμός άνεσης – κρατήματος με μια ανάρτηση να αποροφά τα πάντα αλλά ταυτόχρονα να μην γέρνει και να έχει κορυφαία πρόσφυση στις στροφές.
Tώρα τα πλεονεκτήματα του FOCUS έναντι του MEGANE II είναι
-Πιο αποδεκτό σχήμα στο πίσω μέρος από το σύνολο των αγοραστών
-Φιλοσοφία ανάρτησης όπου θεωρητικά KAI MONO δίνει προβάδισμα στο FOCUS ενώ στην πράξη υποφέρει από άνεση στο δρόμο αλλά ταυτόχρονα δίνει καλύτερη αίσθηση στα στροφιλίκια χωρίς να υπερτερεί απόλυτα στην πρόσφυση!.
-5 χρόνια Εγγυηση είναι και αυτό πολύ σημαντικός παράγοντας στην αγορά νέου αυτοκινήτου για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο.
-Υδραυλικό τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση σε συγκριση με το ηλεκτρικό του MEGANE.
-Καλύτερη τιμή που όμως δικαιολογήται από τους παλιούς κινητήρες από τον λιγότερο εξοπλισμό ασφαλείας και τα χρονάκια που έχει στην παραγωγή.Τώρα με την έλευση του Νεου FOCUS τα πράγματα θα είναι διαφορετικά και τότε θα πρέπει να γίνει καλύτερα η αντιπαράθεση των δυο.
-
To mono provlima pou me apasxoli ine i aksiopistia sto megane II. Genika to amaksi mou aresi polli alla ama ine na vgazi sinexos provlimata tote asta na pane!!!! Exi kanenas to sigkekrimeno montelo na mou pi an tou exoun prokipsi kapia provlimata? Apo odikis simperifora kai kinitira meta apo test drive emina apolita efxaristimenos. To amaksi ine fantastiko.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
To mono provlima pou me apasxoli ine i aksiopistia sto megane II. Genika to amaksi mou aresi polli alla ama ine na vgazi sinexos provlimata tote asta na pane!!!! Exi kanenas to sigkekrimeno montelo na mou pi an tou exoun prokipsi kapia provlimata? Apo odikis simperifora kai kinitira meta apo test drive emina apolita efxaristimenos. To amaksi ine fantastiko.To έχει ενας φίλος μου από τον Ιανουαριο και μέχρι στιγμής όλα ΟΚ βέβαια είναι αρκετά νωρίς ακόμη αλλά ποιος γνωρίζει για το μέλλον? Το μόνο σίγουρο είναι ότι το καινούργιο αυτοκίνητο είναι ένα ρίσκο και ανεξαρτήτου κατηγορίας ,μάρκας και φιλοσοφίας κατασκευαστή λόγο πολυπλοκότητας τα μικροπροβλήματα μάλλον θα αυξάνονται αντι να απολαμβάνουμε φθινουσα πορεία!
-
πηγαινε δες το μεγκαν, μπορει να μη σου αρεσει αλλα μπορει και να το παρεις εκεινη τη στιγμη...
α ρε Αγη εισαι σε διλημμα... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σίγουρα αλλά και πάλι παίρνεις πιο μεγάλο αμαξι και σίγουρα πιο 'χρηστικό'M endiaferei h plaka auti tin stigmi para h xrisi, e3allou autokinita yparxoun polla...an 8elw xristiko paw kai noikiazw ena Van....
Αγορά