-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
... 2η. Απο 1400 κυβικά έως 3200 ... σαν πολύ μεγάλο ανοιγμα ...
(Το σκεπτικό μου είναι ότι πρόκειται για ένα τεράστιο και σίγουρα βαρύ αυτοκίνητο που θα ... κινήται με 1400 κυβικά και 122 άλογα ...)3600...
Είμαι πολύ περίεργος να δω τιμές, δεδομένου πως το Octavia 1.8TSI έχει
21990 ευρώ, το Passat 1.4TSI από 19840 και το 1.8TSI από 25760, ενώ το
απερχόμενο Superb 1.8T 193PS χαρίζεται 23190 ευρώ.Αλήθεια, Octavia 1.4TSI δε θα βγει;
Ευχαριστώ για την διόρθωση ... να διορθώσω και εμένα ... 125 άλογα στα 1400.
-
Μου δίνει την αίσθηση ότι ένωσαν 2 αμάξια...άλλο μπρος άλλο πίσω.
Το μπρος είναι πολύ ομορφο...το πίσω άθλιο, δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο αμάξι ειδικά αυτά τα φώτα μπλιαχ!
πόσο βάρος έχει; θα αντέξει ο 1.4ΤFSi 125; (εντάξει ροπή αλλά...)
-
To παρόν είναι το FAW Honggi C601 και η κινέζικη εταιρία FAW έχει σχέση με την VW.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Μου δίνει την αίσθηση ότι ένωσαν 2 αμάξια...άλλο μπρος άλλο πίσω.Το μπρος είναι πολύ ομορφο...το πίσω άθλιο, δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο αμάξι ειδικά αυτά τα φώτα μπλιαχ!
πόσο βάρος έχει; θα αντέξει ο 1.4ΤFSi 125; (εντάξει ροπή αλλά...)
]
Στο Α4 δλδ πώς αντέχει ο 1800αρης -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μου δίνει την αίσθηση ότι ένωσαν 2 αμάξια...άλλο μπρος άλλο πίσω.
Το μπρος είναι πολύ ομορφο...το πίσω άθλιο, δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο αμάξι ειδικά αυτά τα φώτα μπλιαχ!
πόσο βάρος έχει; θα αντέξει ο 1.4ΤFSi 125; (εντάξει ροπή αλλά...)
]
Στο Α4 δλδ πώς αντέχει ο 1800αρηςτώρα έμαθα την ύπαρξή του...δεν ξέρω περισσότερη ροπή ίσως;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
πόσο βάρος έχει; θα αντέξει ο 1.4ΤFSi 125; (εντάξει ροπή αλλά...)
]
Στο Α4 δλδ πώς αντέχει ο 1800αρηςΠροφανώς ο 1,8 έχει κάτι παραπάνω (ίσως πέρα απο ροπή...) γιατί αλλιώς, με την ίδια λογική θα μπορούσαν να βάλουν στο Α4 τον 1,4...
Και ακόμα χειρότερα που το Σκόντα φαίνεται μεγαλύτερο και βαρύτερο απο το Α4 ... (στοιχεία, διαστάσεις, βάρος κλπ δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα ... ότι βλέπουμε στις φωτογραφίες...) -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
πόσο βάρος έχει; θα αντέξει ο 1.4ΤFSi 125; (εντάξει ροπή αλλά...)
]
Στο Α4 δλδ πώς αντέχει ο 1800αρηςΠροφανώς ο 1,8 έχει κάτι παραπάνω (ίσως πέρα απο ροπή...) γιατί αλλιώς, με την ίδια λογική θα μπορούσαν να βάλουν στο Α4 τον 1,4...
Και ακόμα χειρότερα που το Σκόντα φαίνεται μεγαλύτερο και βαρύτερο απο το Α4 ... (στοιχεία, διαστάσεις, βάρος κλπ δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα ... ότι βλέπουμε στις φωτογραφίες...)Αντί να βάλουν τον 1.4tsi στο Octavia τον έβαλαν στο Superb! Εντωμεταξύ για το νέο A4 προσφέρουν κινητήρα τούρμπο 1800 κ.ε. με την εξωφρενική ισχή των 120 αλόγων!!
Μάλλον εκεί στο Group VW τελευταία πρέπει να χαπακώνονται άγρια....
-
Να σου πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί ... υπάρχουν TSi, FSi, TFSi ... με 1,4 και 1,8 και 2,0 και ... με 120 αλογα, 125, 140, 150, 170, 200, πόσοι κινητήρες υπάρχουν?
Ο κινητήρας με τα 120 άλογα αλλού είναι 122, αλλού 125 ... αλλού 133 ... μήπως η λεπτομέρεια μπερδεύει? -
Tην τελευταία φορά που προσπάθησα να μετρήσω τις κλιμακώσεις ιπποδύναμης, έβγαλα περισσότερα σπυράκια από όταν μετρούσα τα άστρα.
Πέρα από την πλάκα, αυτοί έχουν πάει την διαφοροποίηση σε άλλο επίπεδο εντελώς.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
πόσο βάρος έχει; θα αντέξει ο 1.4ΤFSi 125; (εντάξει ροπή αλλά...)
]
Στο Α4 δλδ πώς αντέχει ο 1800αρηςΠροφανώς ο 1,8 έχει κάτι παραπάνω (ίσως πέρα απο ροπή...) γιατί αλλιώς, με την ίδια λογική θα μπορούσαν να βάλουν στο Α4 τον 1,4...
Και ακόμα χειρότερα που το Σκόντα φαίνεται μεγαλύτερο και βαρύτερο απο το Α4 ... (στοιχεία, διαστάσεις, βάρος κλπ δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα ... ότι βλέπουμε στις φωτογραφίες...)Μπα απλά δεν κάνει το μεσαίο Audi να βγεί με 1.4 για λόγους κύρους σύμφωνα με τους marketeers τoυ group
-
Δηλαδή μόνο με 'μεσαίο' αυτοκίνητο κύρους θα μπορούν το καλοκαιρι, 4 επιβάτες με αποσκευές και κλιματισμό ... να ανέβουν στην Κατάρα ... γιατί το 'μεγάλο' Skoda 1,4 ... Τι να σου κάνει μόνο η ροπή ...
Καθαρά παιχνίδια marketing αλλά εκτός πραγματικότητας ... -
Εντός εντός όσο και αν φαίνεται παράξενο.
Το Superb δεν μου αρέσει ούτε μέσα ούτε έξω BTW -
Ξέρει κανείς αν το Superb βασίζεται στην πλατφόρμα του Passat? Έχει
εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα; Σκέφτομαι το ενδεχόμενο ο 1.4 να μην
ταιριάζει καλά σε διαμήκη διάταξη και γι'αυτό να μην τοποθετήθηκε στο Α4. -
Λένε ότι έχει πάτωμα από Phaeton
-
Από το http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=52994
Αναλυτικότερα, το μήκος του αμαξώματος έχει φτάσει τα **4,838 **μέτρα, παρουσιάζοντας αύξηση 3,8 εκατοστών. Αυξημένο κατά 1,8 εκατοστά είναι και το πλάτος, σε αντίθεση με το ύψος και το μήκος του μεταξονίου που έχει περιοριστεί.
Απο το http://automoto.pathfinder.gr/autos/mod ... 78512.html
...ότι το μοντέλο της Skoda είναι βασισμένο στη 5η γενιά του VW Passat.
Απο το http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=1951
...H Superb θα βασίζεται και πάλι στο πάτωμα του VW Passat.
-
Στο πρώτο post έγραφε για Phaeton. Μάλλον λάθος πληροφορίες είχαν κυκλοφορήσει στην αρχή
-
H αποσταση μεταξυ ττης μπροστινης πορτας και του φτερου ,ειναι πολυ μικρη.Αρα μαλλον εγκαρσια θα ειναι ο κινητηρας.Βεβαια μπορει και οχι,αν ο κινητηρας ειναι πολυ μπροστα.Εχει και τεραστιο καπω...
Μπορει να παιζει να μην μπαινει κατα μηκος ο 1,4 Τ:hmmm:
Ειχα ακουσει οτι ο 1,8Τ 20ν διεφερε αναμεσα στα μοντελα με εγκαρσια και κατα μηκος τοποθετηση.Αυτοι που εμπαιναν κατα μηκος ειχαν μικροτερο καρτερ.Αυτο το λεω με επιφυλαξη. -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Εντωμεταξύ για το νέο A4 προσφέρουν κινητήρα τούρμπο 1800 κ.ε. με την εξωφρενική ισχή των 120 αλόγων!!Μάλλον εκεί στο Group VW τελευταία πρέπει να χαπακώνονται άγρια....
Αυτό πραγματικά θα ήθελα να μάθω πως/γιατί το έκαναν, όταν αυτή τη στιγμή βγαίνουν 90 - 100 άλογα από ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1400 κ.εκ.
-
Για την ροπή ρε παιδιά..
-
και για το πρεστίζ;
αλλιώς χτυπά ένας 1400άρης σε Audi A4 στα κομπλεξικά μάτια των αγοραστών...
Skoda Superb II