-
http://www.youtube.com/watch?v=qRq5WjyP ... re=related
Αυτοι σιγουρα εχουν επισκευτει την Ελλαδα κανουν με απολυτη επιτυχια το γνωστο κολπο καλυψη-αποκρυψη πισω απο νταλικα
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
γιατι το λες αυτο?
Πάντως πέρα απο τη δεδομένη ηλιθιότητα των φορτηγατζήδων, θα πρέπει να υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ηλιθιότητα απο την πλευρά της σήμανσης.
Σε λίγα λεπτά μαζεύτηκαν τόσοι ηλίθιοι μαζί που ήθελαν να πάνε κάπου αλλού απο εκει που οδηγεί ο δρόμος; Στατιστικά δύσκολο -
Εκτός και αν ήταν κονβόι με συγκεκριμένο προορισμό και είχαν πάρει λάθος οδηγίες.....
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
**Η πράξη ενώς σχολείου που έλαβε ΟΛΑ τα απαραίτητα και νόμιμα μέτρα προκειμένου οι μαθητές του να διασχίσουν έναν από τους ποιό πολυσύχναστους και επικίνδυνους δρόμους της Αθήνας με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια είχε σαν αποτέλεσμα:1- οι μαθητές να παρουσιαστούν σαν αγέλη και να παρομοιαστούν με κοπάδι από πρόβατα και γίδια.
2- οι τροχονομοι που ανέλαβαν το έργο να χαρακτηριστούν ζώα
3- η όλη ενέργεια να θεωρηθεί σχεδόν σαν επαναστατική πράξη ενάντια στο κράτος και κατάλησης των θεσμών.
Και όλα αυτά από τα μέλη ενώς από τα μεγαλύτερα αυτοκινητιστικά forums της Ελλάδας.
Μέλη, τα οποία με την συμμετοχή τους εδώ θα έπρεπε αν μη τί άλλο να είναι περισσότερο συνηδειτοποιημένα και κυρίως ευαισθητοποιημένα σε θέματα οδικής ασφάλειας και ειδικά οδικής ασφάλειας ευπαθών ομάδων όπως είναι τα παιδιά.
Και όλα αυτά για 6 κωλολεπτά της ώρας.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΟΙ.
ΕΥΓΕ. **Ε, εντάξει. Υπερβολή κι άγιος ο Θεός.
Καταρχάς, αγέλη δεν τους περιέγραψα εγώ.
ΟΜΩΣ ως αγέλη αντιμετώπισαν τα παιδιά οι καθηγητές τους! Τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν από το σχολείο πως να συμπεριφέρονται στο δρόμο.
Πως να περνάνε με πράσινο κι όχι με κόκκινο ως πρόβατα που τα σαλαγάει ο βοσκός. Πως να σέβονται τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, αντί να τους 'προσπερνάνε' με ένα νεύμα και μια 'συνεννόηση' του αρχηγού. Απλά πράγματα που σε άλλες χώρες τα μαθαίνουν οι μαθητές στη θεωρία και τα εφαρμόζουν στην πράξη.Δεν είναι τα 6 λεπτά της ώρας, αλλά οι συνέπειες που είχαν αυτά στην κυκλοφορία εκατοντάδων ή και χιλιάδων ανθρώπων που κινούνταν στην ευρύτερη περιοχή το ίδιο διάστημα.
Αν έλεγα 'κι αν έπρεπε να περάσει κάποιο ασθενοφόρο, τί θα γινόταν;', ορισμένοι θα αδιαφορούσαν γιατί σιγά μη συνέπιπτε με το 6λεπτο η ανάγκη. Όμως να που συνέβη! Καλές οι θεωρίες, αλλά στην πράξη ορίστε που δεν κολλάνε.
Από την άλλη, εφόσον ένα σύνολο παιδιών δεν μπορεί να πειθαρχήσει στο να σταματήσει στο φανάρι για λίγο, τότε τα ειρωνικά 'ΕΥΓΕ' θα έπρεπε να τα ακούνε εκείνοι που δεν τα έμαθαν ούτε τα στοιχειώδη, μολονότι ήταν δική τους δουλειά. -
Ο χρήστης madox έγραψε:
Youtube VideoΑυτοι σιγουρα εχουν επισκευτει την Ελλαδα κανουν με απολυτη επιτυχια το γνωστο κολπο καλυψη-αποκρυψη πισω απο νταλικα
Αυτοι με την καμερα ειναι ακομα πιο ηλιθιοι.Προσπερνανε χωρις να εχουν καθολου ορατοτητα απλα ακολουθωντας τον φορτηγατζη.
-
Manosk,
θα συμφωνήσω μαζί σου πως η κυκλοφοριακή αγωγή είναι ανύπαρκτη στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Το αποδεικνύει η καθημερινότητά μας, αλλά και τα post στο forum.
Στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση οι καθηγητές τους δεν τα δίδαξαν πως να αγνοούν τον κώδικα, αλλά πως να τον σέβονται. Δεν αρκέστηκαν απλώς στο σχετικό άρθρο, αλλά κάλεσαν την τροχαία, η οποία και ρύθμισε την κυκλοφορία. Αναρωτιέμαι πως θα μπορούσαν να δείξουν έμπρακτα περισσότερο σεβασμό.
Προσπερνάς με απίστευτη ευκολία και άνεση την ανάγκη επιτήρησης των μαθητών. Πραγματικά δε μπορώ να το διατυπώσω πιο απλά και φαντάζομαι πως αν το ξανασκεφτείς με περισσότερη ψυχραιμία, θα συμφωνήσεις.
Έτσι κι αλλιώς και οι καθηγητές και οι τροχονόμοι δεν έκαναν τίποτα περισσότερο από το να τηρήσουν αυστηρά τις προβλεπόμενες οδηγίες. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό τους εντάσσει στα ζώα. -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
**Η πράξη ενώς σχολείου που έλαβε ΟΛΑ τα απαραίτητα και νόμιμα μέτρα προκειμένου οι μαθητές του να διασχίσουν έναν από τους ποιό πολυσύχναστους και επικίνδυνους δρόμους της Αθήνας με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια είχε σαν αποτέλεσμα:1- οι μαθητές να παρουσιαστούν σαν αγέλη και να παρομοιαστούν με κοπάδι από πρόβατα και γίδια.
2- οι τροχονομοι που ανέλαβαν το έργο να χαρακτηριστούν ζώα
3- η όλη ενέργεια να θεωρηθεί σχεδόν σαν επαναστατική πράξη ενάντια στο κράτος και κατάλησης των θεσμών.
Και όλα αυτά από τα μέλη ενώς από τα μεγαλύτερα αυτοκινητιστικά forums της Ελλάδας.
Μέλη, τα οποία με την συμμετοχή τους εδώ θα έπρεπε αν μη τί άλλο να είναι περισσότερο συνηδειτοποιημένα και κυρίως ευαισθητοποιημένα σε θέματα οδικής ασφάλειας και ειδικά οδικής ασφάλειας ευπαθών ομάδων όπως είναι τα παιδιά.
Και όλα αυτά για 6 κωλολεπτά της ώρας.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΟΙ.
ΕΥΓΕ. **Dpolal
ακριβως αυτα που λες. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγωτερο.
Κατουρα τα συνειδητοποιηση, μουτζωστα ευαισθητοποιηση.
Αναριωτεμαι αν ο τυπας που εξανεστει, ηταν ποτε παιδι η εχει παιδια. -
Πολύ καλά. Μάθετε στα παιδιά σας ότι όταν είναι 'πολλά' μπορούν να κόβουν το δρόμο σε χιλιάδες άλλους. Ότι τα φανάρια για τους πεζούς αναφέρονται στους 'άλλους πεζούς'. Ότι η ώρα διδασκαλίας κυκλοφοριακής αγωγής είναι για να λουφάρουμε από το μάθημα - όπως η 'Αγωγή του Πολίτη' ας πούμε.
Για τους ανωτέρω λόγους σήμερα έχουμε πολίτες που δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και αρνούνται να συμμορφωθούν στις υποχρεώσεις τους, τόσο ως οδηγοί ή πεζοί, όσο και στις υπόλοιπες κοινωνικές πτυχές.
Η ευαισθητοποίηση και συνειδητοποίηση αγαπητέ/-ή **ammophila **σημαίνει να διδάσκεις στο παιδί πως να κινηθεί σωστά για τη δική του ασφάλεια. Αν θεωρείς ότι σημαίνει να σταματάνε οι άλλοι με πράσινο για να μην περιμένουν κάποιοι με κόκκινο, τότε θα πρέπει να αναθεωρηθεί ολόκληρος ο ΚΟΚ. Εγώ πάντως είχα μάθει να σταματάω στο φανάρι ως παιδί, το ίδιο θα μάθω και στο παιδί μου.Όσον αφορά την 'ανάγκη επιτήρησης των μαθητών' κι επειδή είναι γνωστό σε όλους μας ότι τα παιδιά είναι διαόλια όταν θέλουν να διασκεδάσουν, αρκεί να σημειώσω ότι όσο πιθανό είναι να ξεφύγει κάποιο που περιμένει στοιχημένο, τόσο πιθανό είναι να ξεφύγει εν κινήσει παίζοντας. Μα αν ήταν έτσι, τότε θα πρέπει να καταργηθούν οι μετακινήσεις των σχολείων με τα πόδια ΤΕΛΕΙΩΣ. Από την πλευρά μου, αυτό που λέω είναι να γίνονται οι μετακινήσεις με σύστημα, έχοντας υπόψη τις κυκλοφοριακές συνθήκες και έχοντας εκ των προτέρων διδάξει στα παιδιά πως πρέπει να συμπεριφέρονται ως πεζοί. Γιατί ένας πεζός χωρίς κυκλοφοριακή αγωγή είναι βέβαιο ότι θα γίνει αργότερα οδηγός με κακή κυκλοφοριακή αγωγή.
-
Manosk,
πραγματικά με μπερδεύεις. Τροχονόμοι ρύθμιζαν την κυκλοφορία, δεν έκλεισαν το δρόμο τα παιδιά για να σπάνε πλάκα. Χρειάζεται να αναθεωρηθεί ο ΚΟΚ για να υπερισχύουν οι υποδείξεις τροχονόμου έναντι οριζόντιας ή κάθετης σήμανσης; Τη δουλειά τους έκαναν και τον ΚΟΚ εφάρμοσαν και οι καθηγητές και οι τροχονόμοι.
Σχετικά με την επιτήρηση έχω κουραστεί να γράφω και να εξηγώ τα ίδια πράγματα. Προσπαθούμε να περιορίσουμε τους παράγοντες που θα οδηγούσαν πιθανώς σε ατύχημα ή ανεπιθύμητες συμπεριφορές. Επειδή δε μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να ξεφύγει της προσοχής μας κάποιο παιδί, δε σημαίνει πως δε θα προσπαθήσουμε.
Είναι φανερό πως στη δική σου ιεράρχηση προηγείται η ταχύτερη κίνηση των εποχουμένων και έπεται η ασφαλής διέλευση των μαθητών. Στην ιεράρχηση του νομοθέτη, των τροχονόμων και των καθηγητών η ιεράρχηση είναι η αντίστροφη. Στην περίπτωση που κουβεντιάζουμε πάντως ούτε παρανομία ούτε αμέλεια υπήρξε. -
Μετά το περιπολικό που έκανε σφήνες στη Βουλιαγμένης χθες, νέο κρούσμα μπάτσου σήμερα. Αστυνομικός με μηχανή στη Βασιλέως Κωνσταντίνου να ξεκινάει από φανάρι τάπα και να συνεχίζει κάνοντας σούζες με τους γύρω οδηγούς να τον κοιτάνε απορημένοι
-
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μετά το περιπολικό που έκανε σφήνες στη Βουλιαγμένης χθες, νέο κρούσμα μπάτσου σήμερα. Αστυνομικός με μηχανή στη Βασιλέως Κωνσταντίνου να ξεκινάει από φανάρι τάπα και να συνεχίζει κάνοντας σούζες με τους γύρω οδηγούς να τον κοιτάνε απορημένοιΓια τα έχοντα την αστυνομική ιδιότητα ζώα έχουμε ειδικά αφιερωμένο θέμα
-
Ο χρήστης geolib έγραψε:
γιατι το λες αυτο?
Πάντως πέρα απο τη δεδομένη ηλιθιότητα των φορτηγατζήδων, θα πρέπει να υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ηλιθιότητα απο την πλευρά της σήμανσης.
Σε λίγα λεπτά μαζεύτηκαν τόσοι ηλίθιοι μαζί που ήθελαν να πάνε κάπου αλλού απο εκει που οδηγεί ο δρόμος; Στατιστικά δύσκολοΕκτός και αν ήταν κονβόι με συγκεκριμένο προορισμό και είχαν πάρει λάθος οδηγίες.....
Βασικα εχει ξαναμπει το συγκεκριμενο, και καπου (μεσα στο youtube?) ειχε αναφερθει οτι ειχε πεσει συρμα για μπλοκο για υπερβαρα φορτηγα λιγο πιο κατω και ολοι αυτοι οι φορτηγατζηδες την εκαναν ετσι για να πανε απο αλλο δρομο.
Για το σχολειο:
Οι καθηγητες πολυ καλα επραξαν και ασχοληθηκαν/νοιαστηκαν αρκετα ωστε να το οργανωσουν ετσι. Δεν λεμε αυτο, λεμε τα εξης δυο πραγματα:
α) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η συγκεκριμενη διαταξη να εχει σκοπο να δινει σε οποιονδηποτε τυχαιο πχ δασκαλο την δυναμη να αποφασιζει αν και ποσο θα κλεισει τετοιους κεντρικοτατους δρομους για να περασει οποιοδηποτε σχολειο.
β) Οι ΜΠΑΤΣΟΙ ειναι αυτοι που φταινε στην συγκεκριμενη περιπτωση που δεν το οργανωσαν καλυτερα ωστε να περασουν σε 3-4 κομματια τα παιδια, και οχι ολα μαζι.
γ) Οποιος λεει οτι ετσι δυσκολευει το εργο του εκπαιδευτικου γιατι μοιραζονται τα παιδια, η απαντηση ειναι οτι αφου μιλαμε για τοοοοοοσα πολλα παιδια, θα επρεπε αντιστοιχα να υπαρχουν και 10+ δασκαλοι για να τα επιβλεψουν μοιρασμενα σε κομματια.
-
Για το κονβόι: λογική εξήγηση
Για το σχολείο.
Παίδες, plzzzzzz..... νισάφι πια με τους παράλληλους μονόλογους....
-
Ούτε το Κυπριακό να λύνατε!
-
Χα Χα Χα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτοι σιγουρα εχουν επισκευτει την Ελλαδα κανουν με απολυτη επιτυχια το γνωστο κολπο καλυψη-αποκρυψη πισω απο νταλικα
Αυτοι με την καμερα ειναι ακομα πιο ηλιθιοι.Προσπερνανε χωρις να εχουν καθολου ορατοτητα απλα ακολουθωντας τον φορτηγατζη.
Αρχιζει να παιρνει διαστασεις επιδημιας αυτο το κολπο
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Αυτοι σιγουρα εχουν επισκευτει την Ελλαδα κανουν με απολυτη επιτυχια το γνωστο κολπο καλυψη-αποκρυψη πισω απο νταλικα
Αυτοι με την καμερα ειναι ακομα πιο ηλιθιοι.Προσπερνανε χωρις να εχουν καθολου ορατοτητα απλα ακολουθωντας τον φορτηγατζη.
Αρχιζει να παιρνει διαστασεις επιδημιας αυτο το κολπο
...μη το ψαχνεις.
-
-
Mαζί με μερικά ακόμα αμάξια 'επισήμων' μπρός και πίσω από την δημαρχική Thesis
Ζώα,Ζώα,Ζώα [#9]