Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    520 vs E200K
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 520 vs E200K
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    44
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iliasp last edited by

      Ο χρήστης cosco έγραψε:

      Λογικό είναι ένας 6κύλινδρος σε σχέση με ένα 1800άρι kompressor να λειτουργεί πιο ομαλά, εδώ ούτε που σηκώνει συζήτηση! Και εγώ θα προτιμούσα μια E280 από μια E200!

      Mercedes γιατί πολύ απλά σημαίνει ξεκούραστα ταξίδια, ηχομόνωση για να μην κουδουνίζει το κεφάλι σου στο τέλος κάθε διαδρομής, Ε αυτής της χρονολογίας θα την βρεί και φθηνά αλλά και με πολύ καλό εξοπλισμό, + τον κινητήρα που αν και 4κύλινδρος 1.8 όταν παίζει με τον kompressor γίνεται το έλα να δεις αλλάζει κυριολεκτικά το αυτοκίνητο και δίνεις ρέστα στη Mercedes που το ESP το έχει Standard!

      Φιλε με κούφανες .. δηλαδή μέσα στην 5ρα κουδουνίζει το κεφάλι σου μετά από διαδρομή?

      Οχι εσυ με κούφανες (νταξ υπερβάλω)
      είδες πουθενά τη λέξη 5άρα στο κείμενο?
      Δεν είπα ότι στην 5άρα κουδουνίζει , εκεί που έκανες bold δεν έκανα σύγκριση με τη 5άρα αλλά περισσότερο κατάθεση άποψης πάνω στην Ε! Σαν σύνολο για 'απολαυστικά' ταξίδια η Ε είναι καλύτερη! Τώρα θα μου πεις...γιατί η 5άρα δεν είναι απολαυστική? Είναι αρκεί να το θέλει ο οδηγός και να βάλει και αυτός τα χεράκια του(και τα ποδαράκια του )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosco last edited by

        ok δεν το είπες αλλα εννοείτε, αφού συγκρίνουμε μονο αυτά τα δυο αυτοκίνητα στο topic

        Tι εννοείς με το ότι χρειάζεται να βάλει ο οδηγός τα χεράκια του για να γίνει απολαυστική η 5άρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iliasp last edited by

          Ο χρήστης cosco έγραψε:

          Λογικό είναι ένας 6κύλινδρος σε σχέση με ένα 1800άρι kompressor να λειτουργεί πιο ομαλά, εδώ ούτε που σηκώνει συζήτηση! Και εγώ θα προτιμούσα μια E280 από μια E200!

          Mercedes γιατί πολύ απλά σημαίνει ξεκούραστα ταξίδια, ηχομόνωση για να μην κουδουνίζει το κεφάλι σου στο τέλος κάθε διαδρομής, Ε αυτής της χρονολογίας θα την βρεί και φθηνά αλλά και με πολύ καλό εξοπλισμό, + τον κινητήρα που αν και 4κύλινδρος 1.8 όταν παίζει με τον kompressor γίνεται το έλα να δεις αλλάζει κυριολεκτικά το αυτοκίνητο και δίνεις ρέστα στη Mercedes που το ESP το έχει Standard!

          Φιλε με κούφανες .. δηλαδή μέσα στην 5ρα κουδουνίζει το κεφάλι σου μετά από διαδρομή?

          Οχι εσυ με κούφανες (νταξ υπερβάλω)
          είδες πουθενά τη λέξη 5άρα στο κείμενο?
          Δεν είπα ότι στην 5άρα κουδουνίζει , εκεί που έκανες bold δεν έκανα σύγκριση με τη 5άρα αλλά περισσότερο κατάθεση άποψης πάνω στην Ε! Σαν σύνολο για 'απολαυστικά' ταξίδια η Ε είναι καλύτερη! Τώρα θα μου πεις...γιατί η 5άρα δεν είναι απολαυστική? Είναι αρκεί να το θέλει ο οδηγός και να βάλει και αυτός τα χεράκια του(και τα ποδαράκια του )

          ok δεν το είπες αλλα εννοείτε, αφού συγκρίνουμε μονο αυτά τα δυο αυτοκίνητα στο topic

          Tι εννοείς με το ότι χρειάζεται να βάλει ο οδηγός τα χεράκια του για να γίνει απολαυστική η 5άρα?

          Εννοώ ότι στην 5 εάν οδηγήσεις και λίγο πιο κοντά στο όρια θα σου το ανταποδώσει (με τα χεράκια και ποδαράκια εννοούσα τα χέρια στο τιμόνι και τα ποδαράκια στα πεντάλ) και έτσι γίνεται απολαυστική! Εξίσου απολαυστικό είναι να μπεις μέσα σε μια Ε να βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις για μια διαδρομή 3 ώρες, ε όταν φτάνεις και βγαίνεις έξω από το αμάξι, αυτό το ατσαλάκωτο και ξεκούραστο συναίσθημα δε συγκρίνεται, είναι απλά απολαυστικό!
          Αυτό επειδή ο καθένας το απολαυστικό το ορίζει ανάλογα με τα γούστα του!

          Εάν τύχει και καταλήξεις σε E200 Kompressor, ελπίζω να κοιτάξεις για Avantgarde

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cosco last edited by

            Ο χρήστης iliasp έγραψε:
            Εννοώ ότι στην 5 εάν οδηγήσεις και λίγο πιο κοντά στο όρια θα σου το ανταποδώσει (με τα χεράκια και ποδαράκια εννοούσα τα χέρια στο τιμόνι και τα ποδαράκια στα πεντάλ) και έτσι γίνεται απολαυστική! Εξίσου απολαυστικό είναι να μπεις μέσα σε μια Ε να βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις για μια διαδρομή 3 ώρες, ε όταν φτάνεις και βγαίνεις έξω από το αμάξι, αυτό το ατσαλάκωτο και ξεκούραστο συναίσθημα δε συγκρίνεται, είναι απλά απολαυστικό!
            Αυτό επειδή ο καθένας το απολαυστικό το ορίζει ανάλογα με τα γούστα του!

            Εάν τύχει και καταλήξεις σε E200 Kompressor, ελπίζω να κοιτάξεις για Avantgarde

            Συγκρίνετε!

            Μια απορία. Έχεις οδηγήσει ποτέ 5 Series E60?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              aserf last edited by

              Ο θείος μου είχε οδηγήσει και τα δύο πριν αγοράσει την Ε200 και μου έχει πει ενώ ο ήχος του κινητήρα της BMW είναι απίστευτος, όπως και το τράβηγμά του, όσον αφορά την άνεση η Ε200 δε συγκρίνεται με της 520, τόσο από άποψη ανάρτησης, όσο και από άποψη ηχομόνωσης. Είναι κλάσεις ανώτερη.

              Από κει και πέρα όσον αφορά το ποιό αυτοκίνητο είναι πιο συμμετοχικό στην οδήγηση πραγματικά δεν τον απασχόλησε. Παρότι πρώην κάτοχος Audi A4 1.8T που το πήγαινε με τα λάστιχα να στριγγλίζουν, την Ε200 την ήθελε απλά για να κινείται με υψηλές ΜΩΤ, μέσα στη χλιδή του σαλονιού του αυτοκινήτου. Είναι δηλαδή θέμα προτεραιοτήτων. Πίστεψέ με δε πάντως ότι ούτε με την Ε200 πάει χαλαρά και ήρεμα, απλά δεν τον ενδιαφέρει να μπαίνει πλέον με όσα στις στροφές. Άσε δε που μου έχει πει ότι παρότι δεν της φαίνεται έχει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και σπάνια επεμβαίνει το ESP.

              Προς θεού δηλαδή η 5άρα δεν είναι κακό αυτοκίνητο, είναι όμως για κάποιον που θέτει προτεραιότητα τη συμμετοχή στην οδήγηση ή που απλά θέλει ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλιώς η Ε200 είναι μονόδρομος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iliasp last edited by

                Ο χρήστης cosco έγραψε:

                Εννοώ ότι στην 5 εάν οδηγήσεις και λίγο πιο κοντά στο όρια θα σου το ανταποδώσει (με τα χεράκια και ποδαράκια εννοούσα τα χέρια στο τιμόνι και τα ποδαράκια στα πεντάλ) και έτσι γίνεται απολαυστική! Εξίσου απολαυστικό είναι να μπεις μέσα σε μια Ε να βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις για μια διαδρομή 3 ώρες, ε όταν φτάνεις και βγαίνεις έξω από το αμάξι, αυτό το ατσαλάκωτο και ξεκούραστο συναίσθημα δε συγκρίνεται, είναι απλά απολαυστικό!
                Αυτό επειδή ο καθένας το απολαυστικό το ορίζει ανάλογα με τα γούστα του!

                Εάν τύχει και καταλήξεις σε E200 Kompressor, ελπίζω να κοιτάξεις για Avantgarde

                Συγκρίνετε!

                Μια απορία. Έχεις οδηγήσει ποτέ 5 Series E60?

                Αν σου πω ότι ξέχασα να γραψω κατι στο προηγούμενο μήνυμα...?
                Επειδή όλο και κάποιος θα βρεθεί να ρωτήσει...εχω οδηγήσει 2004 E60 και φυσικά 2005 W211!
                Αυτά...

                @Aserf

                • σε όλα με τον θείο!
                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  5άρα. Να δούμε την καινούργια Ε γιατί η τωρινή είναι αναξιόπιστη για Merc.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosco last edited by

                    aserf
                    iliasp

                    Εγώ τώρα τι να πω? γούστα είναι αυτά

                    Πιστεύω ότι κάποιος που θα δόση τόσα χρήματα για ένα αμάξι, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι πάρει σβάρνα τις μάντρες και να αρχίσει τα test drive.. και οποια τον κερδίσει..
                    Έτσι έκανα εγώ και με κέρδισε η μπέμπα

                    p.s. κάτι άσχετο, ποτε μου δεν ήμουν κολλημένος με μια μάρκα.. πιο πριν είχα μέρκα W203

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iliasp last edited by

                      Εννείται ρε συ cosco! Κολλημένος με μια μάρκα ποτέ...με ένα αμάξι όμως σίγουρα

                      Και εγώ εάν ήμουν σε φάση αγοράς θα οδηγούσα όποια με ενδιέφεραν και θα κατέληγα σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια!

                      Και ένα Poll στους 4τροχους καλό ειναι αλλά τότε ξεκινάνε και τα μπερδέματα καθώς βασίζεσαι στο γούστο και τα κριτήρια άλλων!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • rocsta
                        rocsta last edited by

                        Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας είναι ψιλοτσόντα πάντως

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanix last edited by

                          rocsta
                          εσυ κανε μοκο φιλαρακι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Προσωπικα διαφωνω ,με την αποψη οτι η 5αρα δεν ειναι ανετη.Εχω κανει αρκετα χιλιομετρα με 520 E39, η οποια μαλιστα φοραει κιτρινα BILSTEIN,και μια χαρα ξεκουραστα με παει.Ενταξει δεν ειναι και μαγικο χαλί αλλα και σε μεγαλα ταξιδια εχω φτασει ατσαλακωτος.
                            Η Ε60 πρεπει να ειναι ακομα πιο ανετη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aserf last edited by

                              Δεν είπε κανείς ότι η 5αρα δεν είναι άνετη, συγκριτικά όμως η Ε είναι ΠΙΟ άνετη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iliasp last edited by

                                Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                Δεν είπε κανείς ότι η 5αρα δεν είναι άνετη, συγκριτικά όμως η Ε είναι ΠΙΟ άνετη.

                                Αυτό ήθελε bold aserf!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  aserf
                                  Οκ!
                                  Φυσικα ειναι θεμα τι ζηταει ο καθενας.
                                  Απλα για μενα προσωπικα δε τιθεται καν θεμα σκεψης αναμεσα στα δυο αυτοκινητα.Θεωρω τη BMW ανωτερη.Αυτοι οι εξακυλινδροι δε παιζονται σε ποιοτητα λειτουργιας... Και αυτο ειναι κομματι της ανεσης ,οχι μονο οι αναρτησεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dr-spiderman last edited by

                                    το ιδιο διλλημα ειχαμε προ ενος ετους.παραδοσιακος αγοραστης bmw ο πατερας μου για ποικιλους λογους.κριτηρια ,ενα ανετο αμαξι σε χωρους για 4ταξιδευοντες,με αξιοπρεπεις επιδοσεις και πισωκινητο.αρα περιοριστηκαμε εκει.

                                    η bmw υπερεχει σε λειτουργεια μοτερ,σε κιβωτιο ταχυτητων(χειροκινητο),ελεγχο συμπεριφορας στα παρα παρα πολλα,τοσα που δεν νομιζω οτι θα παει ποτε.

                                    η merk υπερεχει σε ποιοτητα κυλισης,ανεση γενικα,κιβωτιο(αυτοματο) και ρεπριζ κατ'ελαχιστο.

                                    διαλεξαμε σειριακη-αυτοματη merk.δεν ειναι για κολπα,αν και τα κανει και δεν λεει οχι..απτη ποιοτητα θεωρω οτι εχει ενα κλικ καλυτερη.σε βαζει σε δικο της ρυθμο,διαφορετικο απο αλλα αμαξια,κατι που της δινει μια διαφορετικοτητα.. την χρηση που της ζηταμε να κανει,ταξιδια δηλαδη με 4ατομα,βολτες χαλαρες,και σαν 3ο αυτοκινητο,την υπερκαλυπτει...

                                    σε σερβις ειναι οντως φθηνοτερη απο την bmw.

                                    θεμα εμφανισης,εσωτερικου διακοσμου δεν εβαλα γιατι ειναι κατι υποκειμενικο.αν και συμπαθω σχετικα τις bmw,και απεχθανομαι κυριολεκτικα τις merk,θεωρω οτι η Ε ειναι σαφως πιο αρμονικη και ομορφη απο την 5...

                                    καλη επιλογη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikodoc_z4 last edited by

                                      Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
                                      το ιδιο διλλημα ειχαμε προ ενος ετους.παραδοσιακος αγοραστης bmw ο πατερας μου για ποικιλους λογους.κριτηρια ,ενα ανετο αμαξι σε χωρους για 4ταξιδευοντες,με αξιοπρεπεις επιδοσεις και πισωκινητο.αρα περιοριστηκαμε εκει.

                                      η bmw υπερεχει σε λειτουργεια μοτερ,σε κιβωτιο ταχυτητων(χειροκινητο),ελεγχο συμπεριφορας στα παρα παρα πολλα,τοσα που δεν νομιζω οτι θα παει ποτε.
                                      η merk υπερεχει σε ποιοτητα κυλισης,ανεση γενικα,κιβωτιο(αυτοματο) και ρεπριζ κατ'ελαχιστο.

                                      διαλεξαμε σειριακη-αυτοματη merk.δεν ειναι για κολπα,αν και τα κανει και δεν λεει οχι..απτη ποιοτητα θεωρω οτι εχει ενα κλικ καλυτερη.σε βαζει σε δικο της ρυθμο,διαφορετικο απο αλλα αμαξια,κατι που της δινει μια διαφορετικοτητα.. την χρηση που της ζηταμε να κανει,ταξιδια δηλαδη με 4ατομα,βολτες χαλαρες,και σαν 3ο αυτοκινητο,την υπερκαλυπτει...

                                      1. αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια. Ακουω συνεχεια για συγκρισεις οδικης συμπεριφορας και μου φαινεται ακρως υπεβολικο να μιλαμε συνεχεια για τα ορια του αυτοκινητου. Εγω ενα ταπεινο xantia οδηγω και δεν εχω βρεθει ποτε μα ποτε σε σημειο να νιωσω οτι το αυτοκινητο εγινε επικινδυνο. τωρα αν μου τυχει το ξαφνικο οπως θα πειτε... και χρειαστει η φοβερη ενεργητικη ασφαλεια, τοτε και F1 να ειχα για μενα τον απλο οδηγο ξαφνικο θα ειναι και θα την πατησω... Θελω να πω οτι η οδικη συμπεριφορα αναμεσα σε Ε200 και 520 δεν ειναι και τοσο τεραστια που να σηκωνει συζητησεις επι συζητησεων. Για την πλειοψηφια των αγοραστων τελειο ειναι και το ενα και το αλλο αυτοκινητο **εκτος και αν το αγοραζουν για 3ο αυτοκινητο και τα κριτηρια τιθενται απο το 1ο και το 2ο ** (αληθεια τι εχετε; Bentley; )

                                      2. γιατι λετε για τη βελουδινη χροια του εξακυλινδρου? αφου πλεον η 520 εχει 4κυλινδρο (που εισαι **Nικο 120i **?)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:

                                        1. αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια. Ακουω συνεχεια για συγκρισεις οδικης συμπεριφορας και μου φαινεται ακρως υπεβολικο να μιλαμε συνεχεια για τα ορια του αυτοκινητου. Εγω ενα ταπεινο xantia οδηγω και δεν εχω βρεθει ποτε μα ποτε σε σημειο να νιωσω οτι το αυτοκινητο εγινε επικινδυνο. τωρα αν μου τυχει το ξαφνικο οπως θα πειτε... και χρειαστει η φοβερη ενεργητικη ασφαλεια, τοτε και F1 να ειχα για μενα τον απλο οδηγο ξαφνικο θα ειναι και θα την πατησω... Θελω να πω οτι η οδικη συμπεριφορα αναμεσα σε Ε200 και 520 δεν ειναι και τοσο τεραστια που να σηκωνει συζητησεις επι συζητησεων. Για την πλειοψηφια των αγοραστων τελειο ειναι και το ενα και το αλλο αυτοκινητο **εκτος και αν το αγοραζουν για 3ο αυτοκινητο και τα κριτηρια τιθενται απο το 1ο και το 2ο ** (αληθεια τι εχετε; Bentley; )

                                        2. γιατι λετε για τη βελουδινη χροια του εξακυλινδρου? αφου πλεον η 520 εχει 4κυλινδρο (που εισαι **Nικο 120i **?)

                                        Φιλε χωρις να θελω να βγουμε εκτος θεματος, η προσωπικη μου εμπειρια ειναι διαφορετικη.
                                        Ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα στη φιλοσοφια μεταξυ των δυο κατασκευαστων.
                                        Απο προσωπικη εμπειρια εχω καταληξει οτι μια 5αρα πχ,εχει πιο αμεση και αποτελεσματικη συμπεριφορα,απο μια SLK ας πουμε και αυτο λεει πολλα.Ιδιαιτερα οσο ανεβαινουν τα κυβικα ,οι ιπποι και η ροπη οι διαφορες γινονται μεγαλυτερες.
                                        Τεραστια ειναι και η διαφορα στο τιμονι,ειδικα στην επαναφορα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosco last edited by

                                          Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:

                                          1. γιατι λετε για τη βελουδινη χροια του εξακυλινδρου? αφου πλεον η 520 εχει 4κυλινδρο (που εισαι **Nικο 120i **?)

                                          Αφού μιλάμε συγκεκριμένα για την 520i του 2004 που είναι με τον εξακύλινδρο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            silvio last edited by

                                            και μονο οτι η Ε200Κ εχει 5 αστερια στο EuroNcap ενω η 520 3 παρακαλω και μετα απο βελτιωσεις αρον-αρον επιασε τα 4..
                                            η Ε ειναι πιο πολυτελης, πιο ανετη, πιο ομορφη (με σχεδον κλασικο σχημα, αν και αυτα ειναι προσωπικα γουστα), πιο λιμουζινα. η 5αρα ειναι πιο σφιχτη αλλα ποσο σπορ μπορει να ειναι ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας με κοντα 5 μετρα μηκος και διλιτρο κινητηρα?
                                            θα προτεινα μερσεντες λοιπον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr