-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Λογικό είναι ένας 6κύλινδρος σε σχέση με ένα 1800άρι kompressor να λειτουργεί πιο ομαλά, εδώ ούτε που σηκώνει συζήτηση! Και εγώ θα προτιμούσα μια E280 από μια E200!
Mercedes γιατί πολύ απλά σημαίνει ξεκούραστα ταξίδια, ηχομόνωση για να μην κουδουνίζει το κεφάλι σου στο τέλος κάθε διαδρομής, Ε αυτής της χρονολογίας θα την βρεί και φθηνά αλλά και με πολύ καλό εξοπλισμό, + τον κινητήρα που αν και 4κύλινδρος 1.8 όταν παίζει με τον kompressor γίνεται το έλα να δεις αλλάζει κυριολεκτικά το αυτοκίνητο και δίνεις ρέστα στη Mercedes που το ESP το έχει Standard!
Φιλε με κούφανες .. δηλαδή μέσα στην 5ρα κουδουνίζει το κεφάλι σου μετά από διαδρομή?
Οχι εσυ με κούφανες (νταξ υπερβάλω)
είδες πουθενά τη λέξη 5άρα στο κείμενο?
Δεν είπα ότι στην 5άρα κουδουνίζει , εκεί που έκανες bold δεν έκανα σύγκριση με τη 5άρα αλλά περισσότερο κατάθεση άποψης πάνω στην Ε! Σαν σύνολο για 'απολαυστικά' ταξίδια η Ε είναι καλύτερη! Τώρα θα μου πεις...γιατί η 5άρα δεν είναι απολαυστική? Είναι αρκεί να το θέλει ο οδηγός και να βάλει και αυτός τα χεράκια του(και τα ποδαράκια του ) -
ok δεν το είπες αλλα εννοείτε, αφού συγκρίνουμε μονο αυτά τα δυο αυτοκίνητα στο topic
Tι εννοείς με το ότι χρειάζεται να βάλει ο οδηγός τα χεράκια του για να γίνει απολαυστική η 5άρα?
-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Λογικό είναι ένας 6κύλινδρος σε σχέση με ένα 1800άρι kompressor να λειτουργεί πιο ομαλά, εδώ ούτε που σηκώνει συζήτηση! Και εγώ θα προτιμούσα μια E280 από μια E200!
Mercedes γιατί πολύ απλά σημαίνει ξεκούραστα ταξίδια, ηχομόνωση για να μην κουδουνίζει το κεφάλι σου στο τέλος κάθε διαδρομής, Ε αυτής της χρονολογίας θα την βρεί και φθηνά αλλά και με πολύ καλό εξοπλισμό, + τον κινητήρα που αν και 4κύλινδρος 1.8 όταν παίζει με τον kompressor γίνεται το έλα να δεις αλλάζει κυριολεκτικά το αυτοκίνητο και δίνεις ρέστα στη Mercedes που το ESP το έχει Standard!
Φιλε με κούφανες .. δηλαδή μέσα στην 5ρα κουδουνίζει το κεφάλι σου μετά από διαδρομή?
Οχι εσυ με κούφανες (νταξ υπερβάλω)
είδες πουθενά τη λέξη 5άρα στο κείμενο?
Δεν είπα ότι στην 5άρα κουδουνίζει , εκεί που έκανες bold δεν έκανα σύγκριση με τη 5άρα αλλά περισσότερο κατάθεση άποψης πάνω στην Ε! Σαν σύνολο για 'απολαυστικά' ταξίδια η Ε είναι καλύτερη! Τώρα θα μου πεις...γιατί η 5άρα δεν είναι απολαυστική? Είναι αρκεί να το θέλει ο οδηγός και να βάλει και αυτός τα χεράκια του(και τα ποδαράκια του )ok δεν το είπες αλλα εννοείτε, αφού συγκρίνουμε μονο αυτά τα δυο αυτοκίνητα στο topic
Tι εννοείς με το ότι χρειάζεται να βάλει ο οδηγός τα χεράκια του για να γίνει απολαυστική η 5άρα?
Εννοώ ότι στην 5 εάν οδηγήσεις και λίγο πιο κοντά στο όρια θα σου το ανταποδώσει (με τα χεράκια και ποδαράκια εννοούσα τα χέρια στο τιμόνι και τα ποδαράκια στα πεντάλ) και έτσι γίνεται απολαυστική! Εξίσου απολαυστικό είναι να μπεις μέσα σε μια Ε να βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις για μια διαδρομή 3 ώρες, ε όταν φτάνεις και βγαίνεις έξω από το αμάξι, αυτό το ατσαλάκωτο και ξεκούραστο συναίσθημα δε συγκρίνεται, είναι απλά απολαυστικό!
Αυτό επειδή ο καθένας το απολαυστικό το ορίζει ανάλογα με τα γούστα του!Εάν τύχει και καταλήξεις σε E200 Kompressor, ελπίζω να κοιτάξεις για Avantgarde
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Εννοώ ότι στην 5 εάν οδηγήσεις και λίγο πιο κοντά στο όρια θα σου το ανταποδώσει (με τα χεράκια και ποδαράκια εννοούσα τα χέρια στο τιμόνι και τα ποδαράκια στα πεντάλ) και έτσι γίνεται απολαυστική! Εξίσου απολαυστικό είναι να μπεις μέσα σε μια Ε να βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις για μια διαδρομή 3 ώρες, ε όταν φτάνεις και βγαίνεις έξω από το αμάξι, αυτό το ατσαλάκωτο και ξεκούραστο συναίσθημα δε συγκρίνεται, είναι απλά απολαυστικό!
Αυτό επειδή ο καθένας το απολαυστικό το ορίζει ανάλογα με τα γούστα του!Εάν τύχει και καταλήξεις σε E200 Kompressor, ελπίζω να κοιτάξεις για Avantgarde
Συγκρίνετε!
Μια απορία. Έχεις οδηγήσει ποτέ 5 Series E60?
-
Ο θείος μου είχε οδηγήσει και τα δύο πριν αγοράσει την Ε200 και μου έχει πει ενώ ο ήχος του κινητήρα της BMW είναι απίστευτος, όπως και το τράβηγμά του, όσον αφορά την άνεση η Ε200 δε συγκρίνεται με της 520, τόσο από άποψη ανάρτησης, όσο και από άποψη ηχομόνωσης. Είναι κλάσεις ανώτερη.
Από κει και πέρα όσον αφορά το ποιό αυτοκίνητο είναι πιο συμμετοχικό στην οδήγηση πραγματικά δεν τον απασχόλησε. Παρότι πρώην κάτοχος Audi A4 1.8T που το πήγαινε με τα λάστιχα να στριγγλίζουν, την Ε200 την ήθελε απλά για να κινείται με υψηλές ΜΩΤ, μέσα στη χλιδή του σαλονιού του αυτοκινήτου. Είναι δηλαδή θέμα προτεραιοτήτων. Πίστεψέ με δε πάντως ότι ούτε με την Ε200 πάει χαλαρά και ήρεμα, απλά δεν τον ενδιαφέρει να μπαίνει πλέον με όσα στις στροφές. Άσε δε που μου έχει πει ότι παρότι δεν της φαίνεται έχει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και σπάνια επεμβαίνει το ESP.
Προς θεού δηλαδή η 5άρα δεν είναι κακό αυτοκίνητο, είναι όμως για κάποιον που θέτει προτεραιότητα τη συμμετοχή στην οδήγηση ή που απλά θέλει ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλιώς η Ε200 είναι μονόδρομος.
-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Εννοώ ότι στην 5 εάν οδηγήσεις και λίγο πιο κοντά στο όρια θα σου το ανταποδώσει (με τα χεράκια και ποδαράκια εννοούσα τα χέρια στο τιμόνι και τα ποδαράκια στα πεντάλ) και έτσι γίνεται απολαυστική! Εξίσου απολαυστικό είναι να μπεις μέσα σε μια Ε να βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις για μια διαδρομή 3 ώρες, ε όταν φτάνεις και βγαίνεις έξω από το αμάξι, αυτό το ατσαλάκωτο και ξεκούραστο συναίσθημα δε συγκρίνεται, είναι απλά απολαυστικό!
Αυτό επειδή ο καθένας το απολαυστικό το ορίζει ανάλογα με τα γούστα του!Εάν τύχει και καταλήξεις σε E200 Kompressor, ελπίζω να κοιτάξεις για Avantgarde
Συγκρίνετε!
Μια απορία. Έχεις οδηγήσει ποτέ 5 Series E60?
Αν σου πω ότι ξέχασα να γραψω κατι στο προηγούμενο μήνυμα...?
Επειδή όλο και κάποιος θα βρεθεί να ρωτήσει...εχω οδηγήσει 2004 E60 και φυσικά 2005 W211!
Αυτά...- σε όλα με τον θείο!
-
5άρα. Να δούμε την καινούργια Ε γιατί η τωρινή είναι αναξιόπιστη για Merc.
-
aserf
iliaspΕγώ τώρα τι να πω? γούστα είναι αυτά
Πιστεύω ότι κάποιος που θα δόση τόσα χρήματα για ένα αμάξι, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι πάρει σβάρνα τις μάντρες και να αρχίσει τα test drive.. και οποια τον κερδίσει..
Έτσι έκανα εγώ και με κέρδισε η μπέμπαp.s. κάτι άσχετο, ποτε μου δεν ήμουν κολλημένος με μια μάρκα.. πιο πριν είχα μέρκα W203
-
Εννείται ρε συ cosco! Κολλημένος με μια μάρκα ποτέ...με ένα αμάξι όμως σίγουρα
Και εγώ εάν ήμουν σε φάση αγοράς θα οδηγούσα όποια με ενδιέφεραν και θα κατέληγα σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια!
Και ένα Poll στους 4τροχους καλό ειναι αλλά τότε ξεκινάνε και τα μπερδέματα καθώς βασίζεσαι στο γούστο και τα κριτήρια άλλων!
-
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας είναι ψιλοτσόντα πάντως
-
rocsta
εσυ κανε μοκο φιλαρακι... -
Προσωπικα διαφωνω ,με την αποψη οτι η 5αρα δεν ειναι ανετη.Εχω κανει αρκετα χιλιομετρα με 520 E39, η οποια μαλιστα φοραει κιτρινα BILSTEIN,και μια χαρα ξεκουραστα με παει.Ενταξει δεν ειναι και μαγικο χαλί αλλα και σε μεγαλα ταξιδια εχω φτασει ατσαλακωτος.
Η Ε60 πρεπει να ειναι ακομα πιο ανετη. -
Δεν είπε κανείς ότι η 5αρα δεν είναι άνετη, συγκριτικά όμως η Ε είναι ΠΙΟ άνετη.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν είπε κανείς ότι η 5αρα δεν είναι άνετη, συγκριτικά όμως η Ε είναι ΠΙΟ άνετη.Αυτό ήθελε bold aserf!
-
aserf
Οκ!
Φυσικα ειναι θεμα τι ζηταει ο καθενας.
Απλα για μενα προσωπικα δε τιθεται καν θεμα σκεψης αναμεσα στα δυο αυτοκινητα.Θεωρω τη BMW ανωτερη.Αυτοι οι εξακυλινδροι δε παιζονται σε ποιοτητα λειτουργιας... Και αυτο ειναι κομματι της ανεσης ,οχι μονο οι αναρτησεις. -
το ιδιο διλλημα ειχαμε προ ενος ετους.παραδοσιακος αγοραστης bmw ο πατερας μου για ποικιλους λογους.κριτηρια ,ενα ανετο αμαξι σε χωρους για 4ταξιδευοντες,με αξιοπρεπεις επιδοσεις και πισωκινητο.αρα περιοριστηκαμε εκει.
η bmw υπερεχει σε λειτουργεια μοτερ,σε κιβωτιο ταχυτητων(χειροκινητο),ελεγχο συμπεριφορας στα παρα παρα πολλα,τοσα που δεν νομιζω οτι θα παει ποτε.
η merk υπερεχει σε ποιοτητα κυλισης,ανεση γενικα,κιβωτιο(αυτοματο) και ρεπριζ κατ'ελαχιστο.
διαλεξαμε σειριακη-αυτοματη merk.δεν ειναι για κολπα,αν και τα κανει και δεν λεει οχι..απτη ποιοτητα θεωρω οτι εχει ενα κλικ καλυτερη.σε βαζει σε δικο της ρυθμο,διαφορετικο απο αλλα αμαξια,κατι που της δινει μια διαφορετικοτητα.. την χρηση που της ζηταμε να κανει,ταξιδια δηλαδη με 4ατομα,βολτες χαλαρες,και σαν 3ο αυτοκινητο,την υπερκαλυπτει...
σε σερβις ειναι οντως φθηνοτερη απο την bmw.
θεμα εμφανισης,εσωτερικου διακοσμου δεν εβαλα γιατι ειναι κατι υποκειμενικο.αν και συμπαθω σχετικα τις bmw,και απεχθανομαι κυριολεκτικα τις merk,θεωρω οτι η Ε ειναι σαφως πιο αρμονικη και ομορφη απο την 5...
καλη επιλογη...
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
το ιδιο διλλημα ειχαμε προ ενος ετους.παραδοσιακος αγοραστης bmw ο πατερας μου για ποικιλους λογους.κριτηρια ,ενα ανετο αμαξι σε χωρους για 4ταξιδευοντες,με αξιοπρεπεις επιδοσεις και πισωκινητο.αρα περιοριστηκαμε εκει.η bmw υπερεχει σε λειτουργεια μοτερ,σε κιβωτιο ταχυτητων(χειροκινητο),ελεγχο συμπεριφορας στα παρα παρα πολλα,τοσα που δεν νομιζω οτι θα παει ποτε.
η merk υπερεχει σε ποιοτητα κυλισης,ανεση γενικα,κιβωτιο(αυτοματο) και ρεπριζ κατ'ελαχιστο.διαλεξαμε σειριακη-αυτοματη merk.δεν ειναι για κολπα,αν και τα κανει και δεν λεει οχι..απτη ποιοτητα θεωρω οτι εχει ενα κλικ καλυτερη.σε βαζει σε δικο της ρυθμο,διαφορετικο απο αλλα αμαξια,κατι που της δινει μια διαφορετικοτητα.. την χρηση που της ζηταμε να κανει,ταξιδια δηλαδη με 4ατομα,βολτες χαλαρες,και σαν 3ο αυτοκινητο,την υπερκαλυπτει...
-
αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια. Ακουω συνεχεια για συγκρισεις οδικης συμπεριφορας και μου φαινεται ακρως υπεβολικο να μιλαμε συνεχεια για τα ορια του αυτοκινητου. Εγω ενα ταπεινο xantia οδηγω και δεν εχω βρεθει ποτε μα ποτε σε σημειο να νιωσω οτι το αυτοκινητο εγινε επικινδυνο. τωρα αν μου τυχει το ξαφνικο οπως θα πειτε... και χρειαστει η φοβερη ενεργητικη ασφαλεια, τοτε και F1 να ειχα για μενα τον απλο οδηγο ξαφνικο θα ειναι και θα την πατησω... Θελω να πω οτι η οδικη συμπεριφορα αναμεσα σε Ε200 και 520 δεν ειναι και τοσο τεραστια που να σηκωνει συζητησεις επι συζητησεων. Για την πλειοψηφια των αγοραστων τελειο ειναι και το ενα και το αλλο αυτοκινητο **εκτος και αν το αγοραζουν για 3ο αυτοκινητο και τα κριτηρια τιθενται απο το 1ο και το 2ο ** (αληθεια τι εχετε; Bentley; )
-
γιατι λετε για τη βελουδινη χροια του εξακυλινδρου? αφου πλεον η 520 εχει 4κυλινδρο (που εισαι **Nικο 120i **?)
-
-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
-
αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια. Ακουω συνεχεια για συγκρισεις οδικης συμπεριφορας και μου φαινεται ακρως υπεβολικο να μιλαμε συνεχεια για τα ορια του αυτοκινητου. Εγω ενα ταπεινο xantia οδηγω και δεν εχω βρεθει ποτε μα ποτε σε σημειο να νιωσω οτι το αυτοκινητο εγινε επικινδυνο. τωρα αν μου τυχει το ξαφνικο οπως θα πειτε... και χρειαστει η φοβερη ενεργητικη ασφαλεια, τοτε και F1 να ειχα για μενα τον απλο οδηγο ξαφνικο θα ειναι και θα την πατησω... Θελω να πω οτι η οδικη συμπεριφορα αναμεσα σε Ε200 και 520 δεν ειναι και τοσο τεραστια που να σηκωνει συζητησεις επι συζητησεων. Για την πλειοψηφια των αγοραστων τελειο ειναι και το ενα και το αλλο αυτοκινητο **εκτος και αν το αγοραζουν για 3ο αυτοκινητο και τα κριτηρια τιθενται απο το 1ο και το 2ο ** (αληθεια τι εχετε; Bentley; )
-
γιατι λετε για τη βελουδινη χροια του εξακυλινδρου? αφου πλεον η 520 εχει 4κυλινδρο (που εισαι **Nικο 120i **?)
Φιλε χωρις να θελω να βγουμε εκτος θεματος, η προσωπικη μου εμπειρια ειναι διαφορετικη.
Ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα στη φιλοσοφια μεταξυ των δυο κατασκευαστων.
Απο προσωπικη εμπειρια εχω καταληξει οτι μια 5αρα πχ,εχει πιο αμεση και αποτελεσματικη συμπεριφορα,απο μια SLK ας πουμε και αυτο λεει πολλα.Ιδιαιτερα οσο ανεβαινουν τα κυβικα ,οι ιπποι και η ροπη οι διαφορες γινονται μεγαλυτερες.
Τεραστια ειναι και η διαφορα στο τιμονι,ειδικα στην επαναφορα. -
-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
- γιατι λετε για τη βελουδινη χροια του εξακυλινδρου? αφου πλεον η 520 εχει 4κυλινδρο (που εισαι **Nικο 120i **?)
Αφού μιλάμε συγκεκριμένα για την 520i του 2004 που είναι με τον εξακύλινδρο.
-
και μονο οτι η Ε200Κ εχει 5 αστερια στο EuroNcap ενω η 520 3 παρακαλω και μετα απο βελτιωσεις αρον-αρον επιασε τα 4..
η Ε ειναι πιο πολυτελης, πιο ανετη, πιο ομορφη (με σχεδον κλασικο σχημα, αν και αυτα ειναι προσωπικα γουστα), πιο λιμουζινα. η 5αρα ειναι πιο σφιχτη αλλα ποσο σπορ μπορει να ειναι ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας με κοντα 5 μετρα μηκος και διλιτρο κινητηρα?
θα προτεινα μερσεντες λοιπον.
520 vs E200K