-
Αυτό το χαρτί περιλαμβάνει και ερωτήσεις για τον αντιπρόσωπο ή για την Χόντα γενικά?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αυτό το χαρτί περιλαμβάνει και ερωτήσεις για τον αντιπρόσωπο ή για την Χόντα γενικά?Εστιάζει κυρίως σε ερωτήσεις που αφορούν τον αντιπρόσωπο και συγκεκριμένα :την εξυπηρέτηση, την επεξήγηση της εγγύησης και των service. Την ποιότητα γενικά της έκθεσης και την κατάσταση του αυτοκινήτου κατά την παραλαβή.
Υπάρχουν και κάποιες που αναφέρονται γενικά στη Honda αλλά ειναι 2 ή 3.
Η βαθμολογία ειναι σε κλίμακα του 5 απο το -δυσαρεστημένος- έως το
-πολύ ικανοποιημένος- -
Ο χρήστης proctor έγραψε:
Αυτό το χαρτί περιλαμβάνει και ερωτήσεις για τον αντιπρόσωπο ή για την Χόντα γενικά?
Εστιάζει κυρίως σε ερωτήσεις που αφορούν τον αντιπρόσωπο και συγκεκριμένα :την εξυπηρέτηση, την επεξήγηση της εγγύησης και των service. Την ποιότητα γενικά της έκθεσης και την κατάσταση του αυτοκινήτου κατά την παραλαβή.
Υπάρχουν και κάποιες που αναφέρονται γενικά στη Honda αλλά ειναι 2 ή 3.
Η βαθμολογία ειναι σε κλίμακα του 5 απο το -δυσαρεστημένος- έως το
-πολύ ικανοποιημένος-κλασικά τυποποιημένα ερωτηματολόγια με κλίμακα likert. Τι να κάνουν οι μανατζαραίοι να πεινάσουν;;;
-
Ο χρήστης proctor έγραψε:
Εστιάζει κυρίως σε ερωτήσεις που αφορούν τον αντιπρόσωπο και συγκεκριμένα :την εξυπηρέτηση, την επεξήγηση της εγγύησης και των service. Την ποιότητα γενικά της έκθεσης και την κατάσταση του αυτοκινήτου κατά την παραλαβή.
Υπάρχουν και κάποιες που αναφέρονται γενικά στη Honda αλλά ειναι 2 ή 3.
Η βαθμολογία ειναι σε κλίμακα του 5 απο το -δυσαρεστημένος- έως το
-πολύ ικανοποιημένος-Μάλιστα!!! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα ...
Προσωπικά θα έστελνα με τυπική βαθμολογία (όχι αυστηρά), εκτός αν υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα (με την ανάλογη βαθμολογία), θα σύρραπτα απο πίσω και το κουπόνι των 50 ευρώ (θα κράταγα ένα αντίγραφο και απο τα δύο) και θα τα έστελνα στον εισαγωγέα αναφέροντας σε κάποιο σημείο ότι 'δεν θέλω να συμμετέχω στα 'παιχνίδια' και στις 'λογικές' του μανατζμεντ και του μαρκετινγκ ούτε του εισαγωγέα ούτε του πωλητή'. Και ας πάνε να βγάλουνε τα μάτια τους ...
Είναι 'μαγκιές' και των δύο και αν ήθελαν ειλικρίνεια θα την αγόραζαν απο μένα ...
Προφανώς ο έμπορος για 50 ευρώ αγοράζει την καλή γνώμη και απο την άλλη ο εισαγωγέας δεν γνωρίζει και θέλει να μάθει με ρουφιάνικο τρόπο τον έμπορο του. Στην μέση ο πελάτης ... Ας βρουν άλλο τρόπο να κάνουν σωστά την δουλειά τους ... -
στην αγγλία παει το ερωτηματολόγιο κατευθείαν
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
στην αγγλία παει το ερωτηματολόγιο κατευθείανστην Γερμανία πάει. Εκεί κάπου έγραφε το δικό μου σε κάποια υπηρεσία της χόντα europe
-
Αγγλία? Καλά μην προκαλέσουμε και ρήξη των ελληνοιαπωνικοαγγλικών σχέσεων εξαιτίας ενός φυλλαδίου ... Δώστο στον πωλητή με ύφος ότι του το πουλάς με όλα άριστα μήπως και φανεί χρήσιμος αργότερα !!!
Δήλαδή όλοι οι κάτοχοι των εκατοντάδων χιλιάδων Χόντα που πωλούνται στην Ελλάδα έχουν στείλει στην εταιρία τα καλύτερα ... για τον Σαρακάκη!!!
Για να είναι τα τελευταία 100 χρόνια αποκλειστικός εισαγωγέας στην Ελλάδα...Ή στην Γερμανία? Ελληνοιαπωνικογερμανοαγγλική ρήξη ...
-
Ο χρήστης digital.centaur έγραψε:
Παιδιά έστειλα email στην Honda σχετικά με το θέμα της εγγύησης και μου απάντησαν τα εξής*Σας ευχαριστούμε για το e-mails σας.
Η υφιστάμενη εγγύηση αποτελείται από την εργοστασιακή εγγύηση (3 έτη / 100,000 Km) και από επέκταση εγγύησης 4 έτη χωρίς όριο χιλιομέτρων (σύνολο 7 έτη) για μηχανικά και ηλεκτρικά εξαρτήματα, από αστοχία υλικού και αιφνίδια βλάβη.
Η νέα εγγύηση θα ισχύει για παραγγελίες από 1/2/2008 και θα αποτελείται από την εργοστασιακή εγγύηση (3 έτη / 1000,000 Κm) και από επέκταση εγγύησης 7 έτη για τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό. Η νέα εγγύηση είναι δώρο από την εταιρεία μας και αφορά τον 1ο αγοραστή του αυτοκινήτου.Φυσικά, κάθε Honda αυτοκίνητο έχει 3 έτη εγγύηση χρώματος και 12 έτη εγγύηση σκουριάς χωρίς όριο χιλιομέτρων, παρεχόμενα από το Εργοστάσιο.
Όλες οι εγγυήσεις παρέχονται μόνο στο Δίκτυο Επίσημων Συνεργείων Honda.
Ο κάτοχος δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τα ετήσια service στο Επίσημο Δίκτυο, αλλά πρέπει οι οδηγίες συντήρησης να τηρούνται. Φυσικά, προτιμούμε να πραγματοποιούνται οι συντήρήσεις στο επίσημο δίκτυο για να διασφαλίζεται η ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Στη διάθεση σας
Δ.Κ. Πεθαίνος
Τεχνικός Δντης Επ. Honda*Άρα όποιος θέλει την παλιά εγγύηση μέχρι 31/1 παραγγελία προλαβαίνει.
Δηλαδή μπορούμε να πηγαίνουμε σε οποιοδήποτε συνεργείο και να παίρνουμε μια σφραγίδα καλής εκτέλεσης. Και μετά αν συμβεί κάτι δεν θα γυρίσουν να πουν ότι τα service δεν αναγνωρίζονται, άρα δεν ισχύει η εγγύηση?
-
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
Παιδιά έστειλα email στην Honda σχετικά με το θέμα της εγγύησης και μου απάντησαν τα εξής
*Σας ευχαριστούμε για το e-mails σας.
Η υφιστάμενη εγγύηση αποτελείται από την εργοστασιακή εγγύηση (3 έτη / 100,000 Km) και από επέκταση εγγύησης 4 έτη χωρίς όριο χιλιομέτρων (σύνολο 7 έτη) για μηχανικά και ηλεκτρικά εξαρτήματα, από αστοχία υλικού και αιφνίδια βλάβη.
Η νέα εγγύηση θα ισχύει για παραγγελίες από 1/2/2008 και θα αποτελείται από την εργοστασιακή εγγύηση (3 έτη / 1000,000 Κm) και από επέκταση εγγύησης 7 έτη για τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό. Η νέα εγγύηση είναι δώρο από την εταιρεία μας και αφορά τον 1ο αγοραστή του αυτοκινήτου.Φυσικά, κάθε Honda αυτοκίνητο έχει 3 έτη εγγύηση χρώματος και 12 έτη εγγύηση σκουριάς χωρίς όριο χιλιομέτρων, παρεχόμενα από το Εργοστάσιο.
Όλες οι εγγυήσεις παρέχονται μόνο στο Δίκτυο Επίσημων Συνεργείων Honda.
Ο κάτοχος δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τα ετήσια service στο Επίσημο Δίκτυο, αλλά πρέπει οι οδηγίες συντήρησης να τηρούνται . Φυσικά, προτιμούμε να πραγματοποιούνται οι συντήρήσεις στο επίσημο δίκτυο για να διασφαλίζεται η ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Στη διάθεση σας
Δ.Κ. Πεθαίνος:shifty:
Τεχνικός Δντης Επ. Honda*Άρα όποιος θέλει την παλιά εγγύηση μέχρι 31/1 παραγγελία προλαβαίνει.
Δηλαδή μπορούμε να πηγαίνουμε σε οποιοδήποτε συνεργείο και να παίρνουμε μια σφραγίδα καλής εκτέλεσης. Και μετά αν συμβεί κάτι δεν θα γυρίσουν να πουν ότι τα service δεν αναγνωρίζονται, άρα δεν ισχύει η εγγύηση?
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Παιδιά έστειλα email στην Honda σχετικά με το θέμα της εγγύησης και μου απάντησαν τα εξής
*Σας ευχαριστούμε για το e-mails σας.
Η υφιστάμενη εγγύηση αποτελείται από την εργοστασιακή εγγύηση (3 έτη / 100,000 Km) και από επέκταση εγγύησης 4 έτη χωρίς όριο χιλιομέτρων (σύνολο 7 έτη) για μηχανικά και ηλεκτρικά εξαρτήματα, από αστοχία υλικού και αιφνίδια βλάβη.
Η νέα εγγύηση θα ισχύει για παραγγελίες από 1/2/2008 και θα αποτελείται από την εργοστασιακή εγγύηση (3 έτη / 1000,000 Κm) και από επέκταση εγγύησης 7 έτη για τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό. Η νέα εγγύηση είναι δώρο από την εταιρεία μας και αφορά τον 1ο αγοραστή του αυτοκινήτου.Φυσικά, κάθε Honda αυτοκίνητο έχει 3 έτη εγγύηση χρώματος και 12 έτη εγγύηση σκουριάς χωρίς όριο χιλιομέτρων, παρεχόμενα από το Εργοστάσιο.
Όλες οι εγγυήσεις παρέχονται μόνο στο Δίκτυο Επίσημων Συνεργείων Honda.
Ο κάτοχος δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τα ετήσια service στο Επίσημο Δίκτυο, αλλά πρέπει οι οδηγίες συντήρησης να τηρούνται . Φυσικά, προτιμούμε να πραγματοποιούνται οι συντήρήσεις στο επίσημο δίκτυο για να διασφαλίζεται η ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Στη διάθεση σας
Δ.Κ. Πεθαίνος
Τεχνικός Δντης Επ. Honda*Άρα όποιος θέλει την παλιά εγγύηση μέχρι 31/1 παραγγελία προλαβαίνει.
Δηλαδή μπορούμε να πηγαίνουμε σε οποιοδήποτε συνεργείο και να παίρνουμε μια σφραγίδα καλής εκτέλεσης. Και μετά αν συμβεί κάτι δεν θα γυρίσουν να πουν ότι τα service δεν αναγνωρίζονται, άρα δεν ισχύει η εγγύηση?
-
Την τριτη εχω ραντεβου για το προβλημα. Ανησυχω πολυ για το αν θα βγαλω ακρη..
-
Παιδιά λυπηθήτε με λίγο να μην διαβάσω όλα τα μηνύματα 487 σελίδες...
Ερωτήσεις:
-
Ολα τα hatchback civic κατασκευάζονται αγγλία; Και τα s;
-
Μόνο στο s έκανε έκπτωση τώρα;
-
Στα χαρτιά δείχνει ότι έχει απόσταση 15 εκ από έδαφος. Στην πράξη 'βρίσκει' εύκολα κάτω;
-
Υπάρχει λόγος να αποφύγω την αγορά του αυτοκινήτου; Σοβαρές βλάβες κλπ;
-
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Παιδιά λυπηθήτε με λίγο να μην διαβάσω όλα τα μηνύματα 487 σελίδες...Ερωτήσεις:
-
Ολα τα hatchback civic κατασκευάζονται αγγλία; Και τα s;
-
Μόνο στο s έκανε έκπτωση τώρα;
-
Στα χαρτιά δείχνει ότι έχει απόσταση 15 εκ από έδαφος. Στην πράξη 'βρίσκει' εύκολα κάτω;
-
Υπάρχει λόγος να αποφύγω την αγορά του αυτοκινήτου; Σοβαρές βλάβες κλπ;
- ναι
- ναι
- δεν ξέρω
- δε νομίζω
-
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Παιδιά λυπηθήτε με λίγο να μην διαβάσω όλα τα μηνύματα 487 σελίδες...Ερωτήσεις:
-
Ολα τα hatchback civic κατασκευάζονται αγγλία; Και τα s;
-
Μόνο στο s έκανε έκπτωση τώρα;
-
Στα χαρτιά δείχνει ότι έχει απόσταση 15 εκ από έδαφος. Στην πράξη 'βρίσκει' εύκολα κάτω;
-
Υπάρχει λόγος να αποφύγω την αγορά του αυτοκινήτου; Σοβαρές βλάβες κλπ;
- ναι
- ναι και το sedan
- οχι ευκολα
- μαλλον οχι
-
-
προφανώς ρωτούσε για το σχήμα του 5θυρου τρίθυρου για την έκπτωση
Χτες όμως που ειδα διαφήμιση δεν είχε και έκπτωση στο s. To προσέξατε?
-
10000 km σήμερα....
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Εξωτερική Εμφάνιση: Εφόσον η 1η εντύπωση είναι και η πιο ισχυρή. Το κύριο επιφώνημα είναι 'Μα είναι μεγάλο....'. Τα 4.54 μέτρα δεν κρύβονται σε μήκος ούτε και η σχεδίαση forward cabin της Honda. Δεν συγκρίνεται με το νέο Corolla που είναι και φαίνεται πολύ πιο ογκώδες (αλλά Lexus το τελευταίο) ούτε όμως είναι και τόσο ριζοσπαστικό όπως το Prius που από μακρυά σε προετοιμάζει ότι έχεις εμπρός σου το κάτι νέο. (Βαθμός 8/10) *
Το πλάτος δε και το κάθετο κόψιμο των θόλων προστατεύει από κάθε λογής κακοτοπιές ειδικά στα στενά σοκάκια και στις πιλοτές. Βαθμολογία 7.5/10 όμως γιατί στο παρκάρισμα απλά τα 4.54 είναι πολλά...
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Εσωτερική Εμφάνιση: Δεν είναι το 5θυρο όσαν αφορά τη ριζοσπαστικότητα του design. Οι πληροφορίες προσφέρονται σε 2 επίπεδα με το ταχύμετρο, δείκτες θερμοκρασίας (που μετατρέπεται σε γραφικό δείκτη της στιγμιαίας κατανάλωσης) και βενζινόμετρο στο άνω επίπεδο και στο κάτω επίπεδο, στροφόμετρο, IMA στα αριστερά (δείκτης υποβοήθησης και φρεναρίσματος όπως και επίπεδο φόρτισης) και σχέση στο αυτόματο κιβώτιο δεξιά. Εργονομικό φάουλ IMHO ο τρόπος παρουσίασης των ενδείξεων του υπολογιστή όπου ο κύριος χιλιομετρητής (άκουσον άκουσον) εναλλάσεται με μέση κατανάλωση (6.4 lt/100 στα πρώτα 70 χιλιόμετρα ξεκινόντας από μία κατανάλωση στα πρώτα 9 των 30 lt/100 ---> άστα να πάνε 3.84 λίτρα αυτά όμως δεν ισχύουν ας το δούμε μετά το 1ο γέμισμα) και την εξωτερική θερμοκρασία. (Βαθμός 8/10) *
Δεν αλλάζει κάτι ούτε και εδώ. Το φώς κουράζει όμως το βράδυ και για το λόγο αυτό είναι σχεδόν πάντα στην χαμηλότερη ένταση. Το γεγονός ότι υπάρχουν δύο ρυθμίσεις (με σβηστά και αναμένα τα φώτα) δεν λέει και πολλά. Το πρόβλημα με τη χαμηλή ένταση είναι στην ΑΟ όπου στο μπες βγες από τα τούνελ απλά δεν έχεις πληροφόρηση με αναμένα τα φώτα έξω από το τούνελ και εκεί πρέπει να το ρυθμίσεις στο μέσον για να βλέπεις τι γίνεται. Μέσα στο τούνελ όμως το φως είναι ιδιαίτερα δυνατό για τα γούστα μου. Το πράσινο φως τελικά είναι το καλύτερο ΙΜΗΟ όπως έχει αποδείξει τόσο η εμπειρία μου με τους Ιταλούς όσο και με τον έταιρό Ιάπωνο-Γερμανό Καπαδόκη. Για τον τρόπο ενδείξεων του υπολογιστή ταξιδιού ΙΜΗΟ πρέπει να αλλάξει στο επόμενο μοντελάκι. Αντίστοιχα τα 2 επίπεδα σε λογική Head Level και Head Down Display είναι ίσως πλεονασμός για ένα απλό όχημα (Ίδιος βαθμός)
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Εργονομία: Φάουλ η θέση των δευτερευόντων δεικτών για την εναλλαγή της ένδειξης στο θερμόμετρο και την εναλλαγή των ενδείξεων. Φάουλ οι θέση των δύο διακοπτών για τα θερμαινόμενα καθίσματα και ακόμα μεγαλύτερο φάουλ το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη. Κοινώς θα καούν τα οπίσθια μας αν δεν κοιτάξουμε το λαμπάκι πίσω από το κιβώτιο. Χάθηκε να βάλουν μία ένδειξη στο σύστημα κλιματισμού??? Φάουλ η τρελή θέση για τα φώτα ομίχλης όπως και το γεγονός ότι δεν μπορείς να
χειριστείς τα εμπρός και πίσω φώτα ανεξάρτητα (πίσω ένα φως). Ίσως καλύτερα για την Ελλάδα όμως για να μην τυφλώνεται ο κοσμάκης. Ο τεμπέλης (υποβραχίονιο χυδαϊστί) είναι στη σωστή θέση και ο χώρος άφθονος. Ο μοχλός του CVT (Cont. Variable Trans ή κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης ΚΣΜΣ) στη σωστή θέση. Το τιμόνι για τα γούστα μου δεν πάει πολύ πίσω αλλά το κάθισμα είναι εύκολα προσαρμόσιμο. (8.5/10) *
Δυστυχώς καλοκαιριάτικα χωρίς να το προσέξω είχα ενεργοποιήσει το θερμαινόμενο κάθισμα και ψήθηκα σε χαμηλή φωτιά. Το πρώτο φάουλ περί των διακοπτών του trip και του ροοστάτη των οργάνων ξεπεράστηκε γρήγορα αποδεικνύοντας ότι ακόμα και οι μικροί διακόπτες αν κάνουν μόνον ένα πράγμα δεν απειλούν την χρηστικότητα απλά αυξάνουν το χρόνο εκμάθισης αποδεικνύοντας ΠΟΣΟ δίκαιο ΕΙΧΕ η SAAB και πόσο λάθος κάνουν τα αυτοκινητοβιομηχανικά trust. Εκεί βέβαια που πρέπει να εκτελεστεί ο σχεδιαστής με συνοπτικές διαδικασίες είναι στο θέμα του πολυχειριστηρίου των φώτων. Όχι μία αλλά 4 φορές προσπαθόντας να δω καλύτερα τις άκρες του δρόμου βρέθηκα χωρίς μεσαία φώτα!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΠΛΑ. Το τιμόνι βέβαια δεν πάει πίσω ούτε εμπρός απλά μόνον πάνω κάτω. Συνεχίζω να έχω το πρόβλημα με τη στεφάνη. Πολύ χαμηλά και δεν βλέπω τον χιλιομετρητή. Πολύ ψηλά και δεν βλέπω το ταχύμετρο. Η ρύθμιση ύψους δεν βοηθά. Πολύ χαμηλά και απλά δεν βλέπεις τίποτα εμπρός. Ευτυχώς οι καθρέπτες δεξιά και αριστερά βοηθούν. Ο βαθμός πέφτει στο 8/10.
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Υλικά - Ποιότητα Συναρμογής: Τυπικά Ιαπωνική και μάλιστα πολύ καλή. Ναι είναι σκληρά αλλά α. Δεν ακούγεται τίποτα β. είναι ευχάριστα στην αφή γ. εναλλάσονται αρμονικά. Δεν ακούγεται τίποτα να τρίζει επαναλαμβάνω και αυτό ακόμα και στα σημεία που το COLT μου (my other precious) χτυπούσε χαρακτηριστικά (δίκτυο τραμ). Στα καθίσματα μου ήρθαν ευχάριστες αναμνήσεις (η Πηνελόπη μου το Tipo μου δηλαδή) με το βελούδο να σε αγκαλιάζει όπως πρέπει. Οικονομία μάλλον έχει γίνει στα πλαστικά εκεί όπου δεν φαίνονται (χαμηλά στις πόρτες) αλλά δεν τα βλέπει οπότε..... who cares. (9/10) *
Και όμως τρίζει σε ορισμένες καταστάσεις ειδικά στην Πέτρου Κόκκαλη όπου τα φορτηγά του Μεγάρου Μουσικής έχουν μετατρέψει την δεξιά λωρίδα σε trekking camp. Η ποιότητα όμως δεν έχει μεταβληθεί καθόλου μόνον η σκόνη έχει κάνει τα πράγματα πιο μουντά (δεν το πλένω). Το πλαστικό που δεν κούμπωνε κουμπόθηκε μία και καλή στο service και από την ημέρα εκείνη πρόβλημα ουδέν. Κανένα δε πρόβλημα με την αντικατάσταση της CDέρας. Από τις πόρτες ναι μπαίνει νερό όταν βρέχει αλλά αυτό αποβάλλεται μέσα από τις μικρές οπές στη βάση της πόρτας. Βαθμός αναλοίωτος.
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Χώροι: Για μεταξόνιο 2.70 περίμενα περισσότερα. Σε σχέση με τα 2.578 του Golf (δεν υπάρχει σύγκριση με το Golf plus που είναι σε άλλο πλανήτη) και τα 2.625 του 5θυρού απογοητεύεσαι. Δεν λείπει o χώρος (1.87 ύψος και 100 κιλά βάρος κάθομαι καλά πίσω από το εμπρός κάθισμα με εμένα οδηγό) αλλά και δεν περισσεύει. Θετικό το γεγονός ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι εντελώς επίπεδο. Κρίμα όμως που οι Γιαπωνέζινες νόρμες δεν επιτρέπουν πλάτη στο 1.80 γιατί το 1.75 τρεις Ευρωπαίους χοντροκέφαλους όπως ο γραφών δεν θα χωράνε.... (7.5/10) *
Λάθος εδώ. Φαίνεται στενάχωρο αλλά δεν είναι καθόλου. 4 άτομα ταξιδεύουν πολύ καλά και 3 άτομα χωράνε πίσω και στο πλάτος καθώς το επίπεδο δάπεδο δεν εξαναγκάζει τον μεσαίο επιβάτη να ανοίγει τα πόδια του. Πρακτικός περιορισμός το ωφέλιμο που είναι ακόμα μικρότερο από τα 395 κιλά καθώς με απόβαρο 1378 κιλά δεν μένει και πολύ για ωφέλιμο. Ο χώρος αποσκευών ανεπαρκής όμως και η δυνατότητα φόρτωσης αντικειμένων μεγάλου μήκους αδύνατη. Βαθμός 8/10.
Στο δρόμο τώρα
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Κινητήρας - Μετάδοση - Επιδόσεις : .... Για κοπιάστε κύριοι με τα 1600ρια και μερικοί με τα 1800 να δοκιμάσετε (οι κύριοι με τις κάθε λογής τουρμπίνες - δι-τούρμπινα με στρωματοποιημένο ψεκασμό καυσίμου απευθείας στο θάλαμο καύσης και με πολλαπλές φτερούγες δεν πρέπει να λάβουν υπόψη το παραλήρημα του γραφόντος) το υβριδικό. Στο πάτημα του γκαζιού ξαφνικά βλέπεις τη βελόνα το assist να ανεβαίνει στην πλήρη υποβοήθηση το κιβώτιο από τις 1200 ~ 1400 στροφές ανεβαίνει στις
4000~4500 και τα 50-80 να διαρκούν τελικά πολύ λίγο. Αν η θέση του κιβωτίου είναι στο S τότε απλά γράψτε όπου 1500 το 2500~3000 και όπου 4000~4500 το 4500~5000 για ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Το κιβώτιο απλά καμία σχέση με τα ημιαυτόματα της αγοράς και τα δύο ζωνάρια δουλεύουν πολύ καλά. Θόρυβος υπάρχει μετά της 5000 στροφές (γουργουρίζει από τις 3500 χιλιάδες) και ναι για τα χιλιόμετρα του το έλιωσα (είδα 5500....). Στο 0-100 δεν εντυπωσιάζει όσο στις ρεπρίζ αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Πάντως πριν από καμία ανάβαση με λίγο κόσμο στο όχημα καλό να βγάζουμε γρήγορα και άκαιρα συμπεράσματα. Σε σύγκριση με το Prius δεν ένοιωσα μειονεκτικά. Το πολυδιαφημισμένο VTEC τελικά δουλεύει καλά. Το κιβώτιο είναι πάντως όλα τα λεφτά και μόνον για αυτό θα το αγόραζα το όχημα.... Well done HONDA (9/10). *
Ο 8βάλβιδος ως και τις 5000 στροφές σε κερδίζει αλλά πιο πάνω απλά λαχανιάζει. Τα 16βάλβιδα δεν παίζονται εκεί στις 5500+. Ο κινητήρας πια καθώς έχει ανοίξει προσφέρει αυτό που ζητά κανείς χωρίς κομπιάσματα και το κιβώτιο απλά εξαιρετικό. Πρακτικά το ξεχνάς στο D εκτός και αν για λόγους αφής του λεβιέ θέλεις να παίξεις. Ροπή χαμηλά όσο ένα καλό 1600. Το μόνο πρόβλημα είναι όταν τα ηλεκτρονικά μπλέκονται όπως συνέβει το καλοκαίρι στην Άφισσο που το VSA πεισματικά δεν επέτρεπε στα ελαστικά να σπινάρουν και τελικά αναγκάστικα να προσεγγίσω το Ξενοδοχείο από άλλο δρόμο. Στα 50-80 το 'kick-down' δίνει επιταχύνσεις περισσότερο από ικανοποιητικές ακόμα και με 4 άτομα όπως διαπίστωσα στο ταξίδι στο Πήλειο. Ο Βαθμός παραμένει....
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Οδική Συμπεριφορά: ΝΑΙ ενεργοποίησα το VSA!!!!! Το τιμόνι πολύ καλό για ηλεκτρικό (ακόμα αναπολώ όμως το τιμόνι της ZX που σου κελαϊδούσε όχι όπως σήμερα που είναι μουγκά όλα) και η πίσω ανάρτηση κράτησε την ουρά και στα 55+ στην είσοδο της Ποσειδώνος στο τελείωμα του Κηφισσού όπως και στο σημείο που ενεργοποιήθηκε το VSA (στο φανάρι του Παγκρατίου με την Βασιλέως Κωνσταντίνου). Τώρα βέβαια δεν δίνετε βαθμολογία γιατί απλά δεν γίνεται να κριθεί ένα όχημα αν το δε πάς σε φιδάκι δρόμο και ήμουν κουρασμένος για Σούνιο απόψε. *
Μετά από 4 με 5 ταξιδάκια στο Σούνιο, Διόνυσο, στριφτερά κομμάτια στο Πήλειο, επαρχιακούς στενούς δρόμους στον Πύργο και κίνηση στους Ελληνικούς Αυτοκινητοδρόμους έχουμε: Το τιμόνι ok. Το VSA σε συνεργασία με το μοχλικό πίσω, την ροπή αδράνειας λόγω συστοιχειών στο πίσω κάθισμα και τα ελαστικά 'υψηλού' προφίλ δημιουργούν ένα υπερ-ασφαλές απολύτως υποστροφικό σύνολο. Ακόμα και στον Διόνυσο το πίσω μέρος δεν έφυγε ακόμα και όταν πιέστηκε. Το VSA είναι ιδιαίτερα διακριτικό σε συνθήκες κίνησης (όχι σε συνθήκες εκκίνησης όμως λόγω και του ηλεκτροκινητήρα). Η ευστάθεια και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης υπεράνω κριτικής (τηρουμένων των αναλογιών και του ηλεκτρο-σερβό) χωρίς όμως να φτάνει κάποια Rally ή (ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ) τον μάγο που λέγεται BMW. Η Βαθμολογία 8.5/10.
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Άνεση: Ρυθμισμένο για άνεση ακούω αλλά δεν το νιώθω. Το πωπόμετρο μου δίνει ένα μίζερο 7.5/10 για την ώρα. Πολύ καλύτερο από το COlt αλλά όχι τόσο καλό όσο το VW GOLF IV με τα 195/65 ελαστικά του (καλά με τα 175/80 τα μαμίσια το GOLF ήταν θεός). Το στερεο με το 6δισκό καλό και δεν χάνει σταθμούς όπως και δεν κάνει ώρα για να τους βρει και σε σχέση με αυτά που έχω μέχρι στιγμής ακούσει το συγκεκριμένο είναι μάλλον ενθαρυντικό. (Τελικός Βαθμός 7.75/10) *
Και όμως Κύριοι εδώ είχα άδικο. Η μέση μου δεν με ταράζει όπως συνέβαινε στο GOLF και αυτό λόγω του καθίσματος. Εντάξει δεν είναι 2CV αλλά εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών (Γερμανικών και Ιταλικών) αν και υστερεί από του Γάλλους. Σε σχέση με το 5θυρο απλά καμία σχέση. Βαθμός 8/10.
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Θόρυβος: Κουκούλι αλλά με κάποια κενά. Οι αναρτήσεις ακούγονται αλλά επαρκώς σιγασμένες τόσο για τις εγκάρσιες όσο και για τις διαμήκεις ανωμαλίες. Με ενοχλεί ο θόρυβος των ελαστικών ειδικά σε κάτι κομμάτια που έχουν να ασφαλτοστρωθούν από το 1970 (επί της Ποσειδώνος) αλλά για αυτό δεν φταίνε και οι Ιάπωνες. Στα ελαστικά την πατήσαμε και δυστυχώς έχουμε Dunlop.... Ο κινητήρας ακούγεται αλλά δεν είναι ενοχλητικός. Βαθμός (8/10) *
Με χαλαρούς ρυθμούς στα 100 χιλιόμετρα την ώρα ο θόρυβος είναι τόσο χαμηλός που πρακτικά οι επιβάτες θα αποκοιμηθούν εκτός και αν στο καλό ηχοσύστημα (τηρουμένων των αναλογιών) παίζουν τίποτα δυνατά κομματάκια (Iced Earth, Bathory, Megadeth, Iron Maiden κ.λπ). Το ηχοσύστημα με το SVC δουλεύει πολύ καλά. Προσωπικά έχω επιλέξει το Low που δίνει και την μικρότερη αύξηση της έντασης ίσως και λόγω κουφαμάρας εξαιτίας και της ηλικίας. Στους Αυτοκινητοδρόμους λοιπόν κανένα απολύτως πρόβλημα. Με το Cruise ανοικτό μπορεί να συμβεί κάποια στιγμή να ακουστεί λίγο ο κινητήρας αλλά αυτό δεν θα ξυπνήσει κάποιον. Στους επαρχιακούς με καλό οδόστρωμα (καί όχι τόσο καλό οδόστρωμα) και πάλι κανένα πρόβλημα και ο κάποιος θόρυβος όταν περνά είναι αυτός ο θόρυβος που αρέσει όπως στις Merc (με πολύ χαμηλή οξύτητα). Στην Αθήνα με τις χιλιάδες λακούβες σε ένα κομμάτι στον Κηφισσό απλά ακούγεται και αυτό ενοχλεί. Οι πόρτες κλείνουν χωρίς πρόβλημα. Ήμουν λίγο αυστηρός τότε. Βαθμός 8.5/10.
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
- Άνεση Οδήγησης: Τα φώτα δεν είναι καντηλία αλλά δεν μπορώ να πώ ότι είναι και στο επίπεδο του 407 (πχ). Το Cruise control διασκεδαστικό και όταν στη στροφή από Συγγρού στην Ποσειδώνος κατεύθυνση προς Πειραιά (όπου η ταχύτητα από τα 90 είχε πέσει στα 60) το επά-ενεργοποίησα (στο φρενάρισμα απομπλέκεται αλλά κρατά την ταχύτητα στην μνήμη και με την επιλογή επανα-ενεργοποιείται και στην επιτάχυνση απλά δεν κλείνει οπότε για τον αυτοκινητόδρομο είναι ότι πρέπει) στο apex είχε ενδιαφέρον το πόσο προοδευτικά αλλά και γρήγορα επιτάχυνε το όχημα. Πολύ όμως γρήγορα για τα Ελληνικά δεδομένα (ο Έλλην είναι γρήγορος στην ευθεία αλλά στις στροφές ΚΟ ΚΟ ΚΟ) και σίγουρα θέλει συνήθεια. Η αφή του τιμονιού ευχάριστη όχι όμως κάτι το ιδιαίτερο (περίμενα κάτι καλύτερο από το δέρμα που δεν είναι δέρμα αλλά δερματίνη και ο μοχλός του ΚΣΜΣ δεν είναι επεδυμένος με δέρμα αλλά από μιάς πολύ καλής ποιότητας πλαστικού ευχάριστου στο χέρι (καλύτερα ώστε να μην παίζεις με το μοχλό αλλά με το μπούτι της τρυφερής ύπαρξης στο δεξί κάθισμα και ναι είμαι και σεξιστής αλλά τι να κάνουμε....). Τα κουμπιά όπως είπαμε δεν είναι ότι καλύτερο όσον αφορά τις θέσεις τους και οι δύο μοχλοί αρκετά πολύπλοκοι μου φαίνονται (δεν δοκίμασα τις λεπίδες που ονομάζει η HONDA υαλοκαθαριστήρες). Βαθμός 8/10 *
Το φώτα καλά αλλά όχι εξαιρετικά. Τα φώτα ομίχλης όμως στα στενά στριφτερά κομμάτια βοηθούν αποτελεσματικά. Το CC απαραίτητο εργαλείο αν θέλεις να κρατά μία σταθερή ταχύτητα και ειδικά με τα τωρινά πρόστιμα επιβεβλημένο αξεσουάρ για όλη την Ευρώπη (εκτός και αν θέλεις να γίνεις μεγάλος χορηγός των εκάστοτε Κυβερνήσεων της Ε.Ε.). Τελικά το τιμόνι είναι δέρμα και καλό στην υφή αλλά στην ώρα 9 όπου και συνήθως εφάπτεται ο κάλος του αριστερού αντίχειρα, έχει αρχίσει μία μικρή φθορά που όμως οπτικά βελτιώνει την αίσθηση καθώς σπάει την εκνευριστική ομοιομορφία της όψης της στεφάνης. Η αίσθηση των πλήκτρων καλή και ιδιαίτερη μνεία στα πλήκτρα στο τιμόνι που δείχνουν πόσο μεγάλη προσοχή έχει δοθεί εκεί. Μόνη εξαίρεση τα πλήκτα για τα θερμαινόμενα. Θα ήθελα πάντως να μπορώ να ενεργοποιώ το ράδιο-CD από το τιμόνι όμως (πατώντας το πλήκτρο για δύο δεύτερα ή περισσότερο στο mode). Οι υαλοκαθαριστήρες εντυπωσιακοί στο βλέμμα αλλά όχι στην απόδοση. Το GOLF έχει καλύτερο πλυντικό σύστημα και με μία ή δύο κινήσεις των υαλοκαθαριστήρων δεν υπάρχει κανένα απολύτως σημάδι. Το HONDA για το ίδιο αποτέλεσμα θέλει μία παραπάνω και αν λάβουμε υπόψη ότι το GOLF δεν έχει τελευταίας γενεάς λεπίδες αυτό κάτι σημαίνει. Πιθανά λόγω και της αεροδυναμικής οι λεπίδες δεν ασκούν την πίεση που πρέπει. Ο Βαθμός παραμένει ο ίδιος τελικά.
Τέλος
Κατανάλωση και άλλα στοιχεία εδώ
-
πολύ ωραία η παρουσίαση του Χρήστου...σχεδόν δημοσιογραφική.
Θα εστιάσω σε κάτι που φαντάζει λιγότερο σημαντικό αλλά αρκετά εκνευριστικό με τα δικά μου κριτήρια. Στις ...λεπίδες όπως σωστά έγραψε ο Χρήστος που το αυτοκίνητο μας έχει για υαλοκαθαριστήρες. Είστε ικανοποιημένοι από αυτές;;; Σε μένα τρίζουν εδώ και έξι μήνες ενώ δεν καθαρίζουν και σωστά. Επιχείρησα να τις καθαρίσω με πανάκι...καθάρισα το παρμπριζ όσο καλύτερα μπορούσα όμως η βελτίωση ήταν προσωρινή. Δεν ξέρω τι φταίει και θα τ' αντικαταστήσω στο σέρβις που έρχεται τις επόμενες μέρες. Υποθέσεις και μάλιστα αφελής μπορώ να κάνω μόνο...είναι ίσως πολύ σκληρές και τρίβουν στο παρμπριζ την σκόνη;;; Είναι ελαττωματικές οι συγκεκριμένες στο δικό μου;;; Μακάρι να βρω λύση με την αντικατάσταση τους. Άντε να δούμε και σε μένα την περιβόητη ετήσια χρέωση στο σέρβις.Άσχετο...στην μιτσουμπίσι αρνήθηκαν να βάλουν 7ετή εγγύηση στο κολτ που αναμένουμε την άλλη εβδομάδα υποχρεώνοντας μας στην αποδοχή της δεκαετούς εγγύησης. Θεωρητικά θα βελτιωθούν τώρα οι υπηρεσίες του Σ...
Για να δούμε και εμείς οι δύσπιστοι... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Άσχετο...στην μιτσουμπίσι αρνήθηκαν να βάλουν 7ετή εγγύηση στο κολτ που αναμένουμε την άλλη εβδομάδα υποχρεώνοντας μας στην αποδοχή της δεκαετούς εγγύησης. Θεωρητικά θα βελτιωθούν τώρα οι υπηρεσίες του Σ...
Για να δούμε και εμείς οι δύσπιστοι...Αν ανατρέξεις 1-2 σελίδες πίσω θα δεις την επίσημη απάντηση που πήρα από Honda. Μήπως πρέπει να στείλεις και ένα email στην αντιπροσωπεία να δεις τι ισχύει για το Colt ;
-
Ο χρήστης digital.centaur έγραψε:
Άσχετο...στην μιτσουμπίσι αρνήθηκαν να βάλουν 7ετή εγγύηση στο κολτ που αναμένουμε την άλλη εβδομάδα υποχρεώνοντας μας στην αποδοχή της δεκαετούς εγγύησης. Θεωρητικά θα βελτιωθούν τώρα οι υπηρεσίες του Σ...
Για να δούμε και εμείς οι δύσπιστοι...Αν ανατρέξεις 1-2 σελίδες πίσω θα δεις την επίσημη απάντηση που πήρα από Honda. Μήπως πρέπει να στείλεις και ένα email στην αντιπροσωπεία να δεις τι ισχύει για το Colt ;
Ψάξτο λίγο το θέμα γιατί αναφέρεται 'Η νέα εγγύηση θα ισχύει για παραγγελίες από 1/2/2008', εκτός αν δεν γνωρίζουν την σωστή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ...
-
εγω ΄λέω να τους δέρνει κατευθείαν.
Ηonda Civic 2005