-
ακουσα στις ειδησεις για φορολογια στα jeep μεγαλου κυβισμου και απαγορευση κυκλοφοριας στο κεντρο της πολης οποιος γνωριζει περισσοτερα ας με διαφωτισει pls
-
ακουσα στις ειδησεις για φορολογια στα jeep μεγαλου κυβισμου και απαγορευση κυκλοφοριας στο κεντρο της πολης οποιος γνωριζει περισσοτερα ας με διαφωτισει pls
-
ακουσα στις ειδησεις για φορολογια στα jeep μεγαλου κυβισμου και απαγορευση κυκλοφοριας στο κεντρο της πολης οποιος γνωριζει περισσοτερα ας με διαφωτισει pls
-
Στην Ιταλια απο οτι ξερω ΙΣΧΥΟΥΝ αυτα που λες, κατα Ελλαδα μερια δεν εχω ακουσει κατι προς το παρον.
-
Ριχνουν ιδεες για να δουν αντιδρασεις
Στην χωρα των Καγιεν παντως και με την ΝΔ στο τιμονι δεν παιζει τετοιο σεναριο πιστευω -
Και δε θα το έβρισκα και καθόλου παράλογο εδώ που τα λέμε...
Έχει παραγινει το κακό στο κέντρο με δαύτους... -
και εμεις τι θα κανουμε ρε παλικαρια???
το ιδιο ειναι το Lc μου με το ML,καγιεν ή το τουαρεγκ??
να φορουλουν τα αυτοκινητα με την ιπποδύναμη !!!(οτι συμφερει τον καθενα !!) παντως για το κεντρο μεσα ειμαι με το μετρο για τα διοδια και εξω ολα τα μεγαλα (πανω απο 1400) -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ριχνουν ιδεες για να δουν αντιδρασεις
Στην χωρα των Καγιεν παντως και με την ΝΔ στο τιμονι δεν παιζει τετοιο σεναριο πιστευω+1
-
Ανεξάρτητα με το αν είναι 4Χ4 η οχι, οτιδήποτε πάνω απο 3000cc πρέπει να εχει αλλη, πιο βαρια, φορολογια.
-
Το μέτρο όμως θα πάρει και τα Panda 4x4, Swift 4x4 κλτ μικρά... ή μόνο με τα κυβικά ;
Ίσως να πρέπει να μπεί αναλογικά με το Co2 των ρύπων για να έχει και κάποια λογική... (Στην χώρα του παραλόγου να μιλάς για λογική...)
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Ανεξάρτητα με το αν είναι 4Χ4 η οχι, οτιδήποτε πάνω απο 3000cc πρέπει να εχει αλλη, πιο βαρια, φορολογια.Και γιατί ρε παιδιά να πιάνει πάνω από 3000 κε και όχι πάνω από 1000 κ.ε???
Δεν σας φτάνουν 1000 για την Αθήνα??? -
ας αποφασίσουμε .. ποια είναι η πολιτική μας και γιατί.....
ΧΛΟΜΟ στο ελλαδισταιν ....με τα cc (δεν εχει καμιά λογική )
με τους hp
με την πραγματική αξία του οχήματος ?
με το πλάτος ?
me to μήκος ?
με τα CO2
με το πόσο ασφαλές είναι το αυτοκίνητο ?
με τα χλμ του διανύουμε το χρόνο ?
με το πόσο χρόνο κάνει στα μέγαρα ?
με το τι χρώμα είναι ?με έναν μαθηματικό τύπο που λαμβάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα ?
ίσως το πιο δίκαιο ....αλλά που να βρεις την κοινή λογική και παιδεία στην Ελλάδα ...
από πουλ μουρ .... 1οι !!!!
-
Οτι κυκλοφορει και ειναι πάνω απο 1.300 κιλά δεν θα μπαίνει στο κεντο.
Ισως να ειναι και πολλα τα 1.300. Αλλα εδω που εχουμε φτασει !!!!! -
Πιστεύω πως για Αθήνα κ.λ.π το μοναδικό κριτήριο πρέπει να είναι τα κυβικά εκατοστά και τίποτε άλλο.
Επίσης καθαρά υποκειμενικά θεωρώ πως τα 1000 κυβικά με εξαίρεση τα 1200 κυβικά πρέπει να είναι το ανώτατο όριο. -
Ok για φορολογία των κητών....
Οk για περιορισμούς.....Αλλά τί? θα κοβουν βόλτες οι grandSUV γύρω από το κέντρο και τα καυσαέρια θα μένουν και αυτά απ'έξω?
Η το SJ 410 του μπατζανάκη μου, που καιει 1 lt λάδι ανα 100 κμ είναι λιγότερο ρυπογόνο?
-
Εξω ολοι απο το κεντρο,εκτος απο λεωφορεια, υβριδικα,παπιά και δυστυχως και ταξι.Αλλα οχι χυμα στο κυμα αντε τους πεταμε ολους εξω....εχουμε πρωτα φροντισει για την ανεμποδιστη μετακινηση ΟΛΩΝ των αθηναιων (οχι μονο των κεντρωων), χωρις να χρειαζεται να αλλαξουν 10 τρόλευ
-
Με το βάρος όπως κάνουν εδώ?:roll:
-
Δεν θα ήταν πιο λογικό να κάτσει να σκεφτεί κανείς πρώτα ποιος είναι ο στόχος ενός τέτοιου μέτρου? Τι επιδιώκουμε δηλαδή να κερδίσουμε με την όποια απαγόρευση?
Αν λοιπόν στόχος του μέτρου είναι ο περιορισμός των καυσαερίων, τότε το κριτήριο θα πρέπει να είναι οι εκπομπές ρύπων - κυβικά, ιπποδύναμη, αξία αγοράς ή κόστος χρήσης κλπ, δεν έχουν καμία σχέση με το ζητούμενο. Όλοι μας άλλωστε βλέπουμε καθημερινά να κυκλοφορούν στην (όποια) πόλη μας αρχαία 1400άρια που ρυπαίνουν περισσότερο από τα σύγχρονα 3λιτρα...
Αν στόχος του μέτρου είναι η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, τότε κριτήριο θα πρέπει να είναι το μήκος. Και πάλι, κυβικά, ιπποδύναμη, αξία αγοράς ή κόστος χρήσης κλπ, δεν έχουν καμία σχέση ούτε κι εδώ... Είναι προφανές πως μια E-class ή ένα 407 (και σύντομα και οι διάφορες κινέζικες απομιμήσεις αυτών...) καταλαμβάνουν χώρο διπλάσιο από ένα Smart ή ένα Cuore.
Φυσικά και θα μπορούσε ο στόχος να είναι συνδυαστικός, να θέλουμε να πετύχουμε δηλαδή και περιορισμό των καυσαερίων αλλά και αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, δράσεις που έτσι κι αλλιώς είναι αλληλένδετες. Οπότε, ανάλογα θα μπορούσε να διαμορφωθεί και μια φόρμουλα συνδυασμού των κριτηρίων.
Για παράδειγμα:
Αν έχεις Cuore που συνδυάζει μικρό μήκος + ελάχιστους ρύπους, μπες τζάμπα στο δακτύλιο.
Αν έχεις Lada 2105 του '85 που καπνίζει σαν ξυλόσομπα, πλήρωσε πχ. -
Ο χρήστης ZooL έγραψε:
Εννοείτε επίσης, πως τίποτε από τα παραπάνω ορθολογιστικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ σ' αυτή την τρελή χώρα που ζούμε...
Κάποιος αρμόδιος (όχι ο βωβός) θα ξυπνήσει ένα πρωί, κι αναλόγως τι όνειρο είδε το προηγούμενο βράδυ θα νομοθετήσει...
Και οι περισσότεροι από εμάς, αφού χτυπηθούμε σαν τους (ντεμοντέ) φραπέδες για λίγο, στα παράθυρα ή στα fora, μετά από λίγες μέρες θα επιστρέψουμε στα (sic) latte μας και στις επόμενες εκλογές θα τους ξαναψηφίσουμε (τους μεν ή τους δε, καμία σημασία δεν έχει)...
Όπως ακριβώς κάναμε και για την αφανισμένη Πελοπόννησο, για την καμένη Πάρνηθα, για τη ρημαγμένη Χαλκιδική και πάει λέγοντας...Χ.
+1
Διότι, αν μη τι άλλο, είμαστε αμπελοφιλόσοφοι ΑΑΑ...
-
Εγώ αν εχω ένα αυτοκίνητο 2000 κ.εκ. και μου απαγορεύσουνε την είσοδο στο κέντρο θα αγοράσω και δεύτερο, μικρότερο αυτοκίνητο. Αρα θα πιάνω δύο θέσεις παρκαρίσματος. Αρα ένα τέτοιο μέτρο θα είναι αρλούμπα.
--Λόγω της δουλειάς μου (βραδυνό ωράριο) αναγκάζομαι να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά με το αυτοκίνητο γιατί σχολάω στις 3 το βράδυ και δεν υπάρχουν συγκοινωνίες. Το σπίτι μου είναι δίπλα σε σταθμό του ηλεκτρικού και η δουλειά μου δίπλα σε άλλο σταθμό του ηλεκτρικού κι όμως δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω. -
Ο χρήστης ZooL έγραψε:
... Εννοείτε βέβαια, πως πριν γίνει οτιδήποτε από τα παραπάνω, θα πρέπει να έχει φτιαχτεί ένα αποτελεσματικό σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών, θα έχει θεσμοθετηθεί ένα αδιάβλητο σύστημα πιστοποίησης και ελέγχου των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων (βλ. 'εκπομπές CO2' και το πόσο σοβαρά εφαρμόζεται σήμερα το σύστημα της κάρτας καυσαερίων...), κλπ, κλπ...
Εννοείτε επίσης, πως τίποτε από τα παραπάνω ορθολογιστικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ σ' αυτή την τρελή χώρα που ζούμε...
Κάποιος αρμόδιος (όχι ο βωβός) θα ξυπνήσει ένα πρωί, κι αναλόγως τι όνειρο είδε το προηγούμενο βράδυ θα νομοθετήσει...
Και οι περισσότεροι από εμάς, αφού χτυπηθούμε σαν τους (ντεμοντέ) φραπέδες για λίγο, στα παράθυρα ή στα fora, μετά από λίγες μέρες θα επιστρέψουμε στα (sic) latte μας και στις επόμενες εκλογές θα τους ξαναψηφίσουμε (τους μεν ή τους δε, καμία σημασία δεν έχει)...
Όπως ακριβώς κάναμε και για την αφανισμένη Πελοπόννησο, για την καμένη Πάρνηθα, για τη ρημαγμένη Χαλκιδική και πάει λέγοντας...Χ.
Φίλε μου, μαζί σου.
Αυτά 'λέει' η κοινή λογική, η οποία όμως, είναι 'είδος σε ανεπάρκεια' στους εκάστοτε κυβερνώντες, για να μην πώ ότι ... λείπει τελείως! Δυστυχώς
Ενώ, εμείς οι ... 'σωστά σκεπτόμενοι' πολίτες στην κρίσιμη στιγμή, φερόμαστε ανάλογα ...! πάλι ΔΥΣΤΥΧΩΣ !! , όπως πολύ σωστά περιγράφεις ...Φιλικά
Μάξιμος
νεο χαρατσι για jeep?