-
Όπως λέει και ένας φίλος χόμπυ είναι αυτά
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εάν πήγαιναν μπροστά...δε θα εγκατέλειπαν τα διπλά ψαλίδια μπροστά μετά από τόσα χρόνια. Τι έγινε? Ξαφνικά δε τους άρεσαν? Αλλά βλέπεις υπήρχε διαφωνία με το πόσο καλύτερα είναι τα διπλά ψαλίδια (που είναι) από McPherson (και το αστείο είναι ότι το Α4 έβαλε διπλά μπροστά!) σε συζητήσεις. Αλλά τώρα απεφάνθη να μπει στη Junior ιμιάκαμπτος πίσω και McPherson μπροστά, με ηλεκτρικό τιμόνι ΦΙΑΤ (και όχι Alfa) και μοτέρ...ΦΙΑΤ. Συγνώμη, αλλά εγώ δε βλέπω βήματα μπροστά.
Το βάρος λένε ότι θα μειωθεί...αλλά δεν έχει ακουστεί/ανακοινωθεί τίποτα επίσημο. Λένε και για πίσω κίνηση...αλλά το 2010+. Εδώ έλεγαν πριν κάτι χρόνια ότι η 147 θα βγει το 2007...και όπως κατάλαβα επιλέχθηκε η γρήγορη λύση Junior με πάτωμα G.Punto και όλα τα παρελκόμενα για να σώσει την σχεδόν 10ετής 147...γιαυτό και δεν είδαμε mules κλπ.
Δεν απεφανθησαν ποτε σε καποια λυση συγκεκριμενα... απλα πηραν το πατωμα του Punto και αυτο φερει συγκεκριμενες τεχνικες λυσεις. Επισης σε μια τετοια μικρη κατηγορια οι πολλαπλοι ΔΕΝ ειναι θεμιτοι για λογους πρακτικους. Οσο και 'σπορ' να εισαι, παραυτα πρεπει να ζυγιζεις τα πραγματα.
Απο ποτε η επιλογη τεχνικων λυσεων απο την FPT (το Super market του Fiat Group) αποτελει κατωτερη επιλογη επειδη τα υιοθετησαν πρωτα στην Fiat? Αν εβγαινε δηλαδη ο tjet πρωτα στην Alfa, θα ηταν τοτε ανωτερη τεχνικα λυση και προοδος? Σε καθε περιπτωση ειναι σαφως προτιμοτερη λυση απο τους υπαρχοντες κινητηρες της Alfa για την μικρη κατηγορια. Απο εκει και περα... τι σημασια εχουν τα τιμονια απο που προερχονται? Γνωριζεις εκ των προτερων ποια θα ειναι η ρυθμιση τους? Που και στο κατω κατω, και της Fiat ειναι μια χαρα... και ας διαμαρτυρονται για την ελαφροτητα.
Ξερω πως το Fiat Group χρησιμοποιει εδω και χρονια κοινες λυσεις, διαφοροποιοντας ομως τα χαρακτηριστικα αναλογα με το υφος της μαρκας... Ας μην προδικαζουμε!
-
madox κουβέντα κάνουμε...ασχολούμαι και συζητάμε.
Nikos997 τα διπλά στην 147 ήταν πολύ καλά πάντως και καλύτερα από τα McPherson στο Golf V μπροστά. To ίδιο και στη GT.
Πιστεύω και κρίνοντας από το V6TB...και η Άλφα μοτέρ με turbo να έβγαζε, ίδιο αποτέλεσμα θα είχε...ίσως με καλύτερο στροφάρισμα. Το πρόβλημα βεβαίως είναι η υψηλή κατανάλωση για turbo σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μοτέρ ΦΙΑΤ όμως 1.6 και μοτέρ Άλφα 1.6...έχουν διαφορές. Βλέπε 147 1.6T.Spark και τον 1.6 του Stilo.
-
Συγκρίνεις τον V6TB του τότε με ένα σύγχρονο τούρμπο ( πχ της 335 ) για να καταλάβω δλδ?
-
που να παρουσιαστει κιολας....
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΥΓ: Τα λέω αυτά μέχρι να βγει η GTA...
Υπάρχουν βάσιμες υποψίες για κάτι τέτοιο?
Junior GTA εννοώ. 1,8 JTB 230 άλογα και 'αλαφρωμένη'. Αυτή σε αντίθεση με τις V8 που λιβανίζουν εδώ και 3 χρόνια πιστεύω ότι θα τη βγάλουν και θα έχει το μέγιστο πλεονέκτημα ότι δεν θα υπάρχει ένα g punto στα ίδια άλογα.
Κι αυτή ακόμα στο λιβάνισμα είναι ή έχουμε κάτι πιο χειροπιαστό?
-
-
Υπερβολές... υπερβολές.... υπερβολές...
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Όσον αφορά την Alfa δε κατάλαβες καλά..Εδώ και 10-12 χρόνια βλέπω 33άρες και 75άρες πάνω σε οδικές βοήθειες Για να μην μιλήσω για 147-156-159-166 όπου στο test του Auto-Triti έπιασαν κορυφή ως τα πλέον αναξιόπιστα. Εδώ υπάρχουν στοιχεία κύριε
Η Αυριάνη πάρεχει εγκυρη ενημέρωση...
-
Μην ψωνίζετε ρε παιδιά. Δεν σας αναγκάζει κανείς...
-
-
-
@Nikos Το ήξερες ότι κυκλοφορεί λίστα με τυπικές βλάβες για Golf; Πήγαινε να πεις σε ιδιοκτήτη που του έκανε μακροβούτι το ηλεκτρικό παράθυρο ή το ημιαξόνιο πήγε για βρούβρες εν κινήσει ότι το autοtsiknopempth έκανε έρευνα και έβγαλε την Alfa Romeo για τα ρέματα.
Φιλικά πάντα. -
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
αν κ δεν εχω δει κατι τετοιο θα το λαβω υποψιν μιας κ ειναι 15ετιας αμαξια κ εχουν περασει σε τεταρτο ιδιοκτητη που ειναι συνηθως η μπετατζης η ρωσοποντιος η ελαιοχρωματιστης.
Γερμανικά 15ετίας? Όσα θες. Από BMW (40eετίας να τ' αφήσω?), Mercedes (30ετίας), Golf 1ης, 2ης γενιάς, μακράν πιο πολλά τα Γερμανικά από Ιταλικά.
Όσον αφορά την αξιοπιστία τους, πάσο, αλλά τα τελευταία χρόνια είναι πραγματικά αξιόπιστα (από 2005 και μετά που βγήκε ο TFSI έχουν Ιαπωνική αξιοπιστία και μάλλον έχουν λυθεί τα προβλήματα και του 20vt). Για TSI όλοι την ψάχνουν για ζημιές αλλά τελικά π@π@ρια. τίποτα σοβαρό, ο ειδικός τύπος λέει ότι είναι αξιόπιστοι. Εν αναμονή νέων ερευνών..Όσον αφορά την Alfa δε κατάλαβες καλά..Εδώ και 10-12 χρόνια βλέπω 33άρες και 75άρες πάνω σε οδικές βοήθειες Για να μην μιλήσω για 147-156-159-166 όπου στο test του Auto-Triti έπιασαν κορυφή ως τα πλέον αναξιόπιστα. Εδώ υπάρχουν στοιχεία κύριε
Έχω και τη δική μου εμπειρία
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
αν κ δεν εχω δει κατι τετοιο θα το λαβω υποψιν μιας κ ειναι 15ετιας αμαξια κ εχουν περασει σε τεταρτο ιδιοκτητη που ειναι συνηθως η μπετατζης η ρωσοποντιος η ελαιοχρωματιστης.
Γερμανικά 15ετίας? Όσα θες. Από BMW (40eετίας να τ' αφήσω?), Mercedes (30ετίας), Golf 1ης, 2ης γενιάς, μακράν πιο πολλά τα Γερμανικά από Ιταλικά.
Όσον αφορά την αξιοπιστία τους, πάσο, αλλά τα τελευταία χρόνια είναι πραγματικά αξιόπιστα (από 2005 και μετά που βγήκε ο TFSI έχουν Ιαπωνική αξιοπιστία και μάλλον έχουν λυθεί τα προβλήματα και του 20vt). Για TSI όλοι την ψάχνουν για ζημιές αλλά τελικά π@π@ρια. τίποτα σοβαρό, ο ειδικός τύπος λέει ότι είναι αξιόπιστοι. Εν αναμονή νέων ερευνών..Όσον αφορά την Alfa δε κατάλαβες καλά..Εδώ και 10-12 χρόνια βλέπω 33άρες και 75άρες πάνω σε οδικές βοήθειες Για να μην μιλήσω για 147-156-159-166 όπου στο test του Auto-Triti έπιασαν κορυφή ως τα πλέον αναξιόπιστα. Εδώ υπάρχουν στοιχεία κύριε
Μα καλα διαβαζεις γαιδουροφυλλαδες?
-
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Μα καλα διαβαζεις γαιδουροφυλλαδες?
Η έρευνα του ΑΤ δημοσιεύτηκε στο internet. sorry, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε όλες τις έρευνες οι Alfa δεν πάνε καλά..
Και τι μ αυτο αν εγω δημοσιευσω αυριο μια ερευνα θα την πιστεψεις?Εχουν παρει φωτια πολλα πληκτρολογια για τα συγκεκριμενα 'περιοδικα'
-
Πιστευε και μη ερευνα
-
Για την 'έρευνα' αξιοπιστίας του Auto Τρίτη έχω να παρατηρήσω τα εξής:
- Δεν αναφέρουν πουθενά απαραίτητα στοιχεία όπως διάρκεια έρευνας, στατιστικό δείγμα, στατιστική μεθοδολογία, χρονολογίες κατασκευής των μοντέλων που αφορά η έρευνα. Δηλαδή ΔΕΝ αναφέρουν ΚΑΝΕΝΑ από τα στοιχεία που αναφέρουν οι έρευνες οργανισμών όπως JD Power...
- Όχι απλά είναι ψηφοφορία μέσω ίντερνετ (σαν κι αυτές του in.gr και του CNN, στις οποίες υπάρχει disclaimer ότι δεν έχουν επιστημονική βάση), αλλά δεν υπήρχε δικλείδα ασφαλείας για το πόσες φορές μπορούσε ο κάθε χρήστης να ψηφίσει. Δηλαδή, αν ήθελε κάποιος να θάψει τον Χ ή Ψ κατασκευαστή, μπορούσε να ψηφίσει πεντακόσιες φορές απ'τον υπολογιστή του...
Άρα, η 'έρευνα' του Auto Τρίτη είναι διαβλητή και διάτρητη και, προφανέστατα, κάποιους που υιοθετεί (και μάλιστα άκριτα και αβασάνιστα) την αρθρογραφία αυτού του εντύπου δημιουργεί ερωτηματικά για το αν είναι ευήθης ή εμπαθής. Τι από τα δυο είναι χειρότερο; Δεν ξέρω.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008