Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 315
    • 316
    • 190 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    74674
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou last edited by

      Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
      Το αυτοκινητο ειναι μια Mercedes E190 μοντελο '90 με 180.000χλμ! Το πηραμε απο συγγενη που το ειχε στην τριχα, και απο το βιβλιο service ειδα οτι και αυτος εβαζε Aral 20W50. Ρωτησα και τον μηχανικο μου κ μου επιβεβαιωσε οτι αυτο ειναι το σωστο ιξωδες για το αμαξι, αν και η χρηση του ειναι κυριως για μικρες αποστασεις οποτε ισως να ηταν προτιμοτερο το 15W40 που λες. Ή εστω 15W40 τον χειμωνα και 20W50 το καλοκαιρι. Ισως μια αλλη καλη λυση στο 20W50 να ηταν το Castrol High Mileage...

      http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=83&prod_id=386

      Εγώ έβαλα 30άρι, Castrol High Mileage 10w30 (δεν το έχει στο site αλλά το φέρνει) καθώς και Lamco 5w30 σε Xantia ΄98 με 175000 χλμ. Εγώ βέβαια είμαι ... περίπτωση Η λογική επιλογή είναι 40άρι εκτός αν κάνει κυρίως
      αποστάσεις 20λέπτου όπου πιστεύω καλό είναι να πας σε 30άρι.

      Επίσης έχω βάλει σε Corsa 1.2 16v '99 Amsoil XL 5w20 και πάει καλά η δοκιμή (διάρκεια διαδρομής κυρίως 5λεπτά! και μια φορά την βδομάδα 40λεπτά - ευτυχώς να φεύγουν και οι υγρασίες)

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Είσαι 100% σίγουρος ότι ο δείκτης είναι από αυτό το κινητήρα;

        Αμφιβολίες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Είσαι 100% σίγουρος ότι ο δείκτης είναι από αυτό το κινητήρα;

          Αμφιβολίες...

          Απολύτως! [..έλεγξα το part number... ]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Μετά από κίνηση σε εθνική, σταμάτησε σε πάρκινγκ και κοίταξε το δείκτη για αφρό. Αν δεν χτυπάει η στάθμη του λαδιού στο στροφαλοφόρο είναι μια χαρά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης mesastou έγραψε:
              ...Lamco 5w30 σε Xantia ΄98 με 175000 χλμ.

              Το σκέφτηκα (για πολύ πιο παλιό αμάξι) αλλά είναι Α1. Μάλλον το 5W40 θα πάρω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Οχι, ήταν πάντα στην μέση μεταξύ min και max..

                Άρα από το min στο max είναι περίπου 2λίτρα. Δεν είναι και εντελώς τρελό, είναι; Βέβαια αν τα λάδια ζεσταθούν θα ξεπεράσουν το max. Η BMW πως γράφει να τα μετράς, με κρύο ή ζεστό το λάδι; Μήπως βάλατε πολλά;

                Μήπως τα 6.5 λίτρα είναι χωρίς αλλαγή φίλτρου;

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Τα λάδια δεν έχουν ποτέ αφρό.

                  Και τα έχω μετρήσει κρύα, ζεστά και μετά από ταξίδι. Είναι στο max ακριβώς!

                  mesastou, δεν προσδιορίζεται πουθενά αυτό. Αναφέρεται ξερά...6,5lt

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Αν κατά την τελευταία αλλαγή ,τα προηγούμενα λάδια στράγγισαν για πολλλλλλή ώρα και με κάποια βοηθητική κλίση ,να βγήκε μεγαλύτερη ποσότητα απ'ότι συνήθως . Βάλε και μισό λίτρο η διαφορά ανάμεσα στη μέση και το max , δεν εξηγείται αλλιώς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mjacob last edited by

                      Το ότι χρειάζεται 6.5λ κατά την αλλαγή, σημαίνει ότι πρέπει να φτάσει το max η στάθμη με αυτή την ποσότητα; Δλδ δεν θα ήταν λίγο παράτολμο η συνιστώμενη ποσότητα να φέρνει στα όρια το δείκτη; Οποιοδήποτε λάθος -κακό στράγγισμα κλπ- θα έθετε αυτόματα τον κινητήρα εκτός ορίων λειτουργίας.

                      Το max δηλώνει τη μέγιστη επιτρεπτή τιμή η οποία μπορεί να έχει μια ορισμένη απόσταση από την τυπικά αναγκαία, και προφανώς από την ελάχιστη δυνατή, για λόγους ασφαλείας.

                      Κατ' αυτό τον τρόπο το να συμπληρώνεις την τυπικά αναγκαία ποσότητα είναι λογικό να είναι ακριβώς στο μέσον Min-Max.

                      PS στο civic η κατά manual ποσότητα στο δείκτη φαινόταν περίπου 200ml(1/5) κάτω από το max.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ίσως να φταίει και ότι στράγγισε πάααααρα πολύ ώρα την μία φορά, και ρουφήξαμε με την αντλία την δεύτερη.

                        Λογικό πάντως αυτό που λέει ο mjacob.

                        Σε κάθε περίπτωση, το ανέφερα επειδή μου έκανε εντύπωση το +1 λίτρο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citastak last edited by

                          Παιδιά, κατά καιρούς, βρίσκω μικρές φυσαλίδες πάνω στο δείκτη λαδιών (3-4).
                          Αυτό, τα τελευταία 10.000κμ. Είναι φυσιολογικό αυτό;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Εεε, οι φυσαλίδες κάνουν κακό. Αν τα κοιτάς όμως με το που κλείνεις τη μηχανή μπορεί να είναι φυσιολογικό, δεν ξέρω.
                            Ψάξε στον γκούγκλη τους όρους foaming ή καλύτερα antifoaming agents. ( motor engine oil) .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Μη φρικάρεις, άλλο μερικές φυσαλίδες, άλλο αφρισμένο λάδι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bad-boy last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                καλημερα! με τα δοχεια αναθυμιασεων λαδιου τι παιζει? αξιζει να βαλουμε? χρειαζεται συσγκεκριμενη διασταση για καθε αυτοκινητο?

                                Κρατάει τις αναθυμιάσεις από το λάδι (κρατάει το λάδι και περνάει μόνο αέρας) που ρουφάει ο κινητήρας. Το πλεονέκτημα είναι ότι δεν λερώνεται η εισαγωγή με τα λάδια.

                                Αξίζει αν το φτιάξεις μόνος σου ή δώσεις μέχρι 10 ευρώ - ένα κουτί είναι.

                                αρα αν δεν εχουμε δοχειο αναθυμιασεων λερωνεται η πεταλουδα

                                εμενα μου εδειξαν μια βαλβιδα στο μοτερ μου, η οποια λεει μαζευει τις αναθυμιασεις και οτι επαρκει...και οτι χρειαζεται δοχειο αναθυμιασεων μονο αν δυναμωσω το μοτερ σε αλογα...

                                και αν βαλω δοχειο τελικα θα πρεπει κατα καιρους να το ανοιγω να το καθαριζω γιατι θα μαζευει πραμα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης bad boy έγραψε:
                                  αρα αν δεν εχουμε δοχειο αναθυμιασεων λερωνεται η πεταλουδα

                                  Αναθυμιάσεις η πεταλούδα βλέπει μόνο όταν δεν επαρκεί η ποσότητα που ρουφάει η βαλβίδα που σου έδειξαν (μπορεί στο τέρμα γκάζι κλπ). Αλλιώς οι αναθυμιάσεις περνάνε από τη βαλβίδα PCV και λερώνουν την εισαγωγή από τη βαλβίδα και μετά. Λερώνεται φυσικά και η βαλβίδα PCV και θέλει αλλαγή (βλέπε οδηγίες κατασκευαστή).

                                  Μερικοί λένε ότι είναι καλύτερο να ρουφάει λίγο λάδι ο κινητήρας, δεν ξέρω...

                                  και αν βαλω δοχειο τελικα θα πρεπει κατα καιρους να το ανοιγω να το καθαριζω γιατι θα μαζευει πραμα?

                                  Ναι, μαζεύει βρώμικο λάδι.

                                  εμενα μου εδειξαν μια βαλβιδα στο μοτερ μου, η οποια λεει μαζευει τις αναθυμιασεις και οτι επαρκει...και οτι χρειαζεται δοχειο αναθυμιασεων μονο αν δυναμωσω το μοτερ σε αλογα...

                                  Μπορεί όταν 'δυναμώνουν' το μοτέρ να χαλάει και να έχει πάρα πολλές αναθυμιάσεις.

                                  Τότε μάλλον χρειάζεται να μαζεύουν τα λάδια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bad-boy last edited by

                                    thanks Leonp

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Καλύτερα χωρίς ΡΜ, κάποιος θα ξέρει καλύτερα για το Ignis. Νομίζω ότι σ' αυτό το μοντέλο η Suzuki είχε βάλει ένα καινούριο σύστημα Positive Crankcase Ventilation (PCV) για να μην πηγαίνει πολύ λάδι μαζί με τις αναθυμιάσεις στο κινητήρα. Στο σιβίκ μου έχει ένα σχετικά μεγάλο σωλήνα (που τραβάει τις αναθυμιάσεις) που σηκώνεται ψηλά και μετά κατεβαίνει στη βαλβίδα. Μ΄ αυτό το τρόπο το περισσότερο λάδι ξεχωρίζει και ακόμα κι αν έβαζα κουτί, θα μάζευε πολύ λίγο λάδι (σε άλλα μοντέλα είναι διαφορετικό).

                                      Αν η βαλβίδα PCV είναι σχετικά μεγάλη (μεταλλική) αυτές δεν χαλάνε ποτέ (σχεδόν ). Μπορείς να τη πλύνεις με σπρέι ή μέσα σε πετρέλαιο και μετά αν τη κουνάς και χτυπάει (κινείται μέσα η βαλβίδα) είναι μια χαρά. Το αμάξι σου είναι σχετικά καινούριο, δεν θα έχει προλάβει να λερώσει η βαλβίδα. Αν είναι μικρή και πλαστική, κάνει λίγα ευρώ (5?) και δεν αξίζει η διαδικασία. Οι κατασκευαστές συνιστούν αλλαγή, κοίταξε κάθε πόσα χιλιόμετρα στο βιβλιαράκι.

                                      Μη καταργήσεις το σύστημα PCV, καθαρίζει τα λάδια και συμβάλλει στη μακροζωία του κινητήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bad-boy last edited by

                                        ok!

                                        κατι αλλο να ρωτησω τωρα. ακουσα απο καποιον σημερα οτι η Mobil 1 κλεινει?
                                        Και εγω που βαζω Mobil1 0w-40 και ειμαι ευχαριστημενος τι θα κανω μετα...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g47 last edited by

                                          To αυτοκινητο μου εχει λαδακι μεχρι τη μεση περιπου τωρα.
                                          Ειναι σωστη ως σκεψη, στη μεση του διαστηματος κατα το οποιο θα παει service, να συμπληρωνω λαδι και να το παω μεχρι το Max, αντε λιγο παρακατω, ωστε να το ''αναζοωγωνω' μεχρι τοτε?
                                          Δεν καιει καθολου το ατιμο ωστε να συμπληρωνω και δεν ξερω αν θα εχω το ιδιο αποτελεσμα.

                                          Γειά σας θάλασσες και όρη
                                          γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                          για της Αστραπής την Κόρη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Ο χρήστης g47 έγραψε:
                                            To αυτοκινητο μου εχει λαδακι μεχρι τη μεση περιπου τωρα.
                                            Ειναι σωστη ως σκεψη, στη μεση του διαστηματος κατα το οποιο θα παει service, να συμπληρωνω λαδι και να το παω μεχρι το Max, αντε λιγο παρακατω, ωστε να το ''αναζοωγωνω' μεχρι τοτε?
                                            Δεν καιει καθολου το ατιμο ωστε να συμπληρωνω και δεν ξερω αν θα εχω το ιδιο αποτελεσμα.

                                            Υποψιάζομαι ότι το περισσότερο λάδι θέλει και περισσότερη ώρα να ζεσταθεί. Αυτό μπορεί να είναι καλό μπορεί και κακό, ανάλογα με την χρήση που κάνεις.
                                            Πέρα απο το παραπάνω σίγουρα δεν είναι κακό να συμπληρώσεις, ειδικά αν υπολογίζεις πως θα σου περισσέψει
                                            Μια κάπως παράτολμη λύση - που ίσως και να μην έχει αποτέλεσμα - αν θες να σου καίει λίγο παραπάνω είναι ... να πας σε ποιο ψιλό λάδι.

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 190 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr