-
Έχω παρατηρήσει δραματική μείωση των χιλιομέτρων που διανύω με το matiz 1.0 μου. Όταν το πήρα μεταχείρω με 49,000 χλμ, με 30 λίτρα απλή αμόλυβδη έβγαζα ~ 500 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα (σπίτι-δουλειά) δλδ ~ 6 λίτρα / 100 χλμ, και τώρα που έφτασα τα 95,000 χλμ με 30 λίτρα μετά βίας φθάνω τα 400 χλμ. Το τσεκάρισα 4 φορές για να μην πέσω έξω και είναι σταθερά εκεί στα ~ 400 χλμ δλδ ~ 8 λίτρα / 100 χλμ.
Σέρβις εν τω μεταξύ (μεγάλο σέρβις) έκανα πριν 15 μέρες και το είχα πει και στο μάστορα, αλλά τζίφος. Έχω κάνει όλους τους ελέγχους (πίεση ελαστικών – αλλαγή πρατηρίου – ακόμη και v-power έβαλα !!! αλλαγή όλων των φίλτρων, το στυλ οδήγησης το ίδιο) αλλά τίποτα…
Καμιά ιδέα εκτός από το να το πουλήσω ???
Επίσης καμιά ιδέα για μεταχείρω που να καίει ~ 5 λίτρα ??? -
Έχω παρατηρήσει δραματική μείωση των χιλιομέτρων που διανύω με το matiz 1.0 μου. Όταν το πήρα μεταχείρω με 49,000 χλμ, με 30 λίτρα απλή αμόλυβδη έβγαζα ~ 500 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα (σπίτι-δουλειά) δλδ ~ 6 λίτρα / 100 χλμ, και τώρα που έφτασα τα 95,000 χλμ με 30 λίτρα μετά βίας φθάνω τα 400 χλμ. Το τσεκάρισα 4 φορές για να μην πέσω έξω και είναι σταθερά εκεί στα ~ 400 χλμ δλδ ~ 8 λίτρα / 100 χλμ.
Σέρβις εν τω μεταξύ (μεγάλο σέρβις) έκανα πριν 15 μέρες και το είχα πει και στο μάστορα, αλλά τζίφος. Έχω κάνει όλους τους ελέγχους (πίεση ελαστικών – αλλαγή πρατηρίου – ακόμη και v-power έβαλα !!! αλλαγή όλων των φίλτρων, το στυλ οδήγησης το ίδιο) αλλά τίποτα…
Καμιά ιδέα εκτός από το να το πουλήσω ???
Επίσης καμιά ιδέα για μεταχείρω που να καίει ~ 5 λίτρα ??? -
Έχω παρατηρήσει δραματική μείωση των χιλιομέτρων που διανύω με το matiz 1.0 μου. Όταν το πήρα μεταχείρω με 49,000 χλμ, με 30 λίτρα απλή αμόλυβδη έβγαζα ~ 500 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα (σπίτι-δουλειά) δλδ ~ 6 λίτρα / 100 χλμ, και τώρα που έφτασα τα 95,000 χλμ με 30 λίτρα μετά βίας φθάνω τα 400 χλμ. Το τσεκάρισα 4 φορές για να μην πέσω έξω και είναι σταθερά εκεί στα ~ 400 χλμ δλδ ~ 8 λίτρα / 100 χλμ.
Σέρβις εν τω μεταξύ (μεγάλο σέρβις) έκανα πριν 15 μέρες και το είχα πει και στο μάστορα, αλλά τζίφος. Έχω κάνει όλους τους ελέγχους (πίεση ελαστικών – αλλαγή πρατηρίου – ακόμη και v-power έβαλα !!! αλλαγή όλων των φίλτρων, το στυλ οδήγησης το ίδιο) αλλά τίποτα…
Καμιά ιδέα εκτός από το να το πουλήσω ???
Επίσης καμιά ιδέα για μεταχείρω που να καίει ~ 5 λίτρα ??? -
to chek engine δεν σου ανάβει?
-
Σε μένα πάντως η αύξηση της κατανάλωσης οφειλόταν τελικά σε χαλασμένο θερμοστάτη. Μια άλλη περίπτωση είναι να την άκουσε ο λ, αλλά τότε θα είχες λαμπάκι μάλλον.
Για παρατήρησε λίγο πώς συμπεριφέρεται η θερμοκρασία.
-
Check engine δεν άναψε ποτέ.
Επίσης η θερμοκρασία είναι στα κανονικά επίπεδα όπως παλαιότερα. -
Ζεσταίνεται το ίδιο γρήγορα; Με θερμοκρασία κάπου στους 50-60 ακούμπα το πάνω κολάρο του ψυγείου, κανονικά πρέπει να είναι εντελώς κρύο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ζεσταίνεται το ίδιο γρήγορα; Με θερμοκρασία κάπου στους 50-60 ακούμπα το πάνω κολάρο του ψυγείου, κανονικά πρέπει να είναι εντελώς κρύο.Έχω την εντύπωση πως ζεσταίνεται 3 με 5 λεπτά αργότερα (το πρωί) αλλά μάλλον οφείλεται στα λάδια.
Οι 50-60 βαθμοί που περίπου είναι με τη νορμάλ όπως στη φωτό?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ζεσταίνεται το ίδιο γρήγορα; Με θερμοκρασία κάπου στους 50-60 ακούμπα το πάνω κολάρο του ψυγείου, κανονικά πρέπει να είναι εντελώς κρύο.Aφου σου λέει ρε ότι η θερμοκρασία είναι στα ίδια επίπεδα,ντε και καλα εσύ να αλλάξει θερμοστάτη?
Η θερμοκρασία στη φωτό είναι οκ.Διατηρείτε εκεί και ανοιχτό δρόμο?
Οτι και να σου πούμε από δω φίλε μου όλα εικασίες θα είναι.
Δεν είναι κάτι στάνταρ.
Ισως δυσλειτουργεί ο λάμδα,η πίεση καυσίμου να είναι εκτός ορίων κλπ.
Θέλει ψάξιμο. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ζεσταίνεται το ίδιο γρήγορα; Με θερμοκρασία κάπου στους 50-60 ακούμπα το πάνω κολάρο του ψυγείου, κανονικά πρέπει να είναι εντελώς κρύο.
Aφου σου λέει ρε ότι η θερμοκρασία είναι στα ίδια επίπεδα,ντε και καλα εσύ να αλλάξει θερμοστάτη?
Οτι και να σου πούμε από δω φίλε μου όλα εικασίες θα είναι.
Δεν είναι κάτι στάνταρ.
Ισως δυσλειτουργεί ο λάμδα,η πίεση καυσίμου να είναι εκτός ορίων κλπ.
Θέλει ψάξιμο.Είπα εγώ να αλλάξει θερμοστάτη; Να ελέγξει τα κολάρα μήπως έχει κολλήσει μισάνοιχτος είπα. Και εμένα αν το πήγαινα νορμάλ 90 ανέβαζε εν τέλη, αλλά στο χαλαρό τα 75 με τπτ. Τσπ.
Εvolander, δοκίμασε όταν περάσει το πρώτο τεταρτημόριο ο δείκτης. Αν και δεν ξέρω καθόλου τι θερμοκρασία λειτουργίας έχει το μοτέρ σου, ούτε πότε ανοίγει ο θερμοστάτης.
Όπως είπε και o G60 πάντως, θέλει ψάξιμο γιατί δεν είναι κάτι το προφανές. Εδώ άλλος χρήστης είχε παρατηρήσει αυξημένη κατανάλωση λόγω υπερβολικά σφιγμένου ρουλεμάν.
Τι λάδια άλλαξες; Άλλαξες και ιξώδες;
-
Σε εμάς πάντως που υπήρξε πιο δραματική βέβαια επιδείνωση της κατανάλωσης (από 10 στα 15λ ανά 100χλμ...) υπήρχε απώλεια βενζίνης από τις σωληνώσεις!!!
Συγκεκριμένα στο σέρβις μας είπαν ότι το σωληνάκι ήταν 'νωτισμένο'.
Δες αν υπάρχει μεταβολή στο δείκτη βενζίνης αν μείνει ακίνητο 2-3 μέρες.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η θερμοκρασία στη φωτό είναι οκ.Διατηρείτε εκεί και ανοιχτό δρόμο?
Ισως δυσλειτουργεί ο λάμδα,η πίεση καυσίμου να είναι εκτός ορίων κλπ.
Θέλει ψάξιμο.Η θερμοκρασία μένει σταθερή εκεί πάντα.
-
Τότε δεν είναι θερμοστάτης.
Βενζίνη βάζεις από το ίδιο πρατήριο;
-
Το ποιό πιθανό το οποίο και σε αυτή την περίπτωση δεν το αντιλαμβάνετε ως βλάβη η μονάδα αν λειτουργεί σε περιορισμένο εύρος ωμικής αντίστασης,είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας του ψεκασμού (όχι της ένδειξης στο καντράν).
Αυτό φένεται στη διάγνωση αλλά όχι ως βλάβη.
Θα πρέπει να ξέρει ο μηχανικός να μπει στις παραμέτρους για τοι δει.
Και το λέω γιατί οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν να τα δουλεύουν εκτός απ την απλή ανάγνωση βλαβών.
Αν δείξει κάτι καλώς αλλιώς.......ευχέλαιο -
Πρατήριο άλλαξα δύο φορές αλλά τίποτα.
Βενζίνη δεν παρατήρησα να χάνει τα σκ που δεν το παίρνω.
Τα μετρήματα και οι παρατήρηση για την αύξηση κατανάλωσης είναι 2 πριν το σέρβις και 2 μετά (άρα μάλλον δεν φταίει το λάδι). Ο κορεάτης λέει: SJ 5w-30 // SJ 10w-30, και εγώ του έβαλα 5w-40 motul x-cess.
Πριν δεν ξέρω τι είχε γιατί το άφηνα στο έλεος του κάθε εξουσιοδοτημένου, απλά ζεσταινόταν πιό γρήγορα 3-5 λεπτά. -
Εγώ με ένα αυτοκίνητο αν έβαζα βενζίνη κι έκανα αμέσως συγκεκριμένη διαδρομή (Αθήνα-Κύμη) είχα μικρή κατανάλωση, αν έβαζα βενζίνη και δεν πήγαινα αμέσως είχα άλλη μεγαλύτερη κατανάλωση.... νοτισμένο σωληνάκι κλπ...
-Απώλεια καυσίμου ως άνω. Επίσης βούλωμα αερισμού ντεπόζιτου, σωληνάκι επιστροφής καυσίμου.
-Μέθοδος μέτρησης. Είσαι σίγουρος ότι έκαιγες μόνο 6?
-σίγουρα δεν άλλαξες τρόπο οδήγησης, φορτίο?
-θερμοκρασίες, αισθητήρες αέρα, λ κλπ που αναγκάζουν το σύστημα να κάνει πλούσιο μίγμα. Μήπως ξεχάσανε κανένα στουπί στην είσοδο του φίλτρου αέρα.... έχει καταρρεύσει τίποτα στην εξάτμιση...
-Αυξημένες τριβές Ι: κολλημένο πιστονάκι δισκόφρενου, κολλημένη δαγκάνα φρένου, σφιχτό χειρόφρενο, ευθυγράμμιση στο θεό (κάτι θα ένιωθες σε τιμόνι, φθορά ελαστικών)
-αυξημένες τριβές ΙΙ: κιβώτιο, διαφορικό, λάδια, λάστιχα, ρουλεμάν τροχών, λίπανση, δίσκος συμπλέκτη
-αυξημένες τριβές ΙΙΙ: κουζινέτα στροφαλοφόρου, βουλωμένοι δίαυλοι λαδιού κλπ
-αυξημένες τριβές ΙV: μπαταρία ξεραμένη που ζορίζει πολύ το δυναμό που κυριολεκτικά γονατίζει τον κινητήρα (αλλά τότε είναι αισθητό ότι ο κινητήρας ζορίζεται), ξεχασμένος κλιματισμός αναμένος.
-μειωμένη απόδοση κινητήρα που απαιτεί περισσότερο γκάζι: σύστημα ανάφλεξης, συμπίεση κινητήραΘα ξεκίναγα από έλεγχο μπουζί (σου λέει για ανάφλεξη και έγχυση), μπαταρίας και μέτρηση συμπίεσης κινητήρα.
Επίσης καλό είναι να αποκλείσεις τυχόν γιό που αποσυνδέει το χιλιομετρητή και πάει βόλτες όταν κοιμάσαι... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα ξεκίναγα από έλεγχο μπουζί (σου λέει για ανάφλεξη και έγχυση), μπαταρίας και μέτρηση συμπίεσης κινητήρα.
Επίσης καλό είναι να αποκλείσεις τυχόν γιό που αποσυνδέει το χιλιομετρητή και πάει βόλτες όταν κοιμάσαι...Μάλλον θα το πάω πάλι σε εξουσιοδοτημένο... πήρα τηλ και μου είπαν πως θέλει καθαρισμό στα μπεκ (52 ευρώ)!
-
Εγώ όταν κάποιο διάστημα είχα παρατηρήσει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση του Τζίμνι ανακάλυψα ότι με κλέβει ο βενζινάς..
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Θα ξεκίναγα από έλεγχο μπουζί (σου λέει για ανάφλεξη και έγχυση), μπαταρίας και μέτρηση συμπίεσης κινητήρα.
Επίσης καλό είναι να αποκλείσεις τυχόν γιό που αποσυνδέει το χιλιομετρητή και πάει βόλτες όταν κοιμάσαι...Μάλλον θα το πάω πάλι σε εξουσιοδοτημένο... πήρα τηλ και μου είπαν πως θέλει καθαρισμό στα μπεκ (52 ευρώ)!
Δες και τα μπουζοκαλώδια μήπως θέλουν άλλαγμα. Αν έχεις παρατηρήσει και μειωμένη απόδοση στο τράβηγμα του κινητήρα, μάλλον εκεί είναι η αιτία.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Θα ξεκίναγα από έλεγχο μπουζί (σου λέει για ανάφλεξη και έγχυση), μπαταρίας και μέτρηση συμπίεσης κινητήρα.
Επίσης καλό είναι να αποκλείσεις τυχόν γιό που αποσυνδέει το χιλιομετρητή και πάει βόλτες όταν κοιμάσαι...Μάλλον θα το πάω πάλι σε εξουσιοδοτημένο... πήρα τηλ και μου είπαν πως θέλει καθαρισμό στα μπεκ (52 ευρώ)!
Δες και τα μπουζοκαλώδια μήπως θέλουν άλλαγμα. Αν έχεις παρατηρήσει και μειωμένη απόδοση στο τράβηγμα του κινητήρα, μάλλον εκεί είναι η αιτία.
Κοίταξε μειωμένη απόδοση στο τράβηγμα δεν παρατήρησα, αλλά δεν έχω αλλάξει καθόλου τα μπουζοκαλώδια παρόλο που θέλουν κάθε 30κ. Λες να είναι αυτό?
Που οφείλεται η κατακόρυφη αύξηση κατανάλωσης?