-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ακριβώς όπως τα λες, με επιπλέον ότι δεν θέλω να φύγω απο τα 30000 ευρώ ούτε ένα λεπτό.
Σε ασημί θα το πάρω (υπάρχει ετοιμοπαράδωτο).Εγω το πηρα μαυρο γιατι αρεσε και στην γυναικα μου το χρωμα αυτο.
Μεγεια.
-
Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν μαύρο ... και θέλουμε αλλαγή. Σε μαύρο το είχε η έκθεση και μου άρεσε πολύ αλλά ... η γυναίκα αποφασίζει
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν μαύρο ... και θέλουμε αλλαγή. Σε μαύρο το είχε η έκθεση και μου άρεσε πολύ αλλά ... η γυναίκα αποφασίζειEνταξει η αλλαγη χρειαζεται. Εγω ειχα γκρι πιο πριν...
Και ασημι ωραιο ειναι και θα θελει και λιγοτερο πλυσιμο απο το δικο μου...
-
αυτές οι μπάρες στην οροφή είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις;
http://www.autoblog.com/media/2007/03/x ... ess_26.jpg
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
αυτές οι μπάρες στην οροφή είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις; http://www.autoblog.com/media/2007/03/x ... ess_26.jpgΌχι, δεν είναι στάνταρ στην βασική των 30.000 ευρώ αλλά μόνο στην υπερξοπλισμένη με την επίσης στάνταρ ηλιοροφή γύρω στα 33.000 ευρώ.
Στην βασική έκδοση έχει απλές μαύρες ράγες. -
Παντως πολλοι βλεπω και αναφερουν τον σχεδιασμο στα αρνητικα του X-Trail αλλα ενω στις φωτογραφιες φαινεται μετριο , στην πραγματικοτητα μπορω να πω οτι ειναι πολυ πιο ομορφο.
Εχει και το κλασικο διαχρονικο σουλουπι που φωναζει 'τζιπ' απο μακρια ανω πολλοι απο τους ανταγωνιστες εχουν γινει 'σοφτ'.
-
Ευχαριστα νεα για οσους αγορασουν X-Trail η Qashqai. Aπο το 2008 πλεον αλλαγη λαδιων καθε 15,000 χιλιομετρα (η ενα χρονο) και γενικο σερβις καθε
30,000 χιλιομετρα (η δυο χρονια).Πλεον δηλαδη συμφερει ακομη περισσοτερο σε σχεση με Outlander , Vitara και CRV.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά
Μήπως ξέρει κανείς η έκδοση LE με τον κινητήρα των 2.5 λίτρων τι εξοπλισμό έχει πέραν του βασικού...?
Τι πιστεύετε? Αξίζει τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με το δίλιτρο? -
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιάΜήπως ξέρει κανείς η έκδοση LE με τον κινητήρα των 2.5 λίτρων τι εξοπλισμό έχει πέραν του βασικού...?
Τι πιστεύετε? Αξίζει τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με το δίλιτρο?Σύμφωνα με το προσπέκτους:
Εκδοση LE (επιπλέον έκδοσης SE)
Φιμέ κρύσταλλα πλευρικά και πίσω,
Ηλεκτρική ηλιοροφή,
Ράγες οροφής με προβολείς
Χρώμιο στις χειρολαβές εξωτερικά
Ασημί κατώφλι στον χώρο αποσκευών
Αναδιπλούμενοι εξωτ. καθρέπτες
Δερμάτινο σαλόνι
Ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
Ταμπλό με διάκοσμο τιτανίου
φωτιζόμενα σκιάδα οδηγού συνοδηγού.
έξυπνο κλειδίΕκδοση SE
Προβολείς με αυτόματο άνοιγμα
χρωμιωμένη μάσκα
προβολείς ομίχλης
θερμαινόμενοι εξωτ. καθρέπτες
Ζαντες αλουμ. 17 με ελαστικά 215/60
Δερμάτινο τιμονι/λεβιές ταχ./χειρόφρενο
6δισκο με Bluetooth και χειρισμό στο τιμόνι
6 ηχεία
πίσω υποβραχιόνιο με ποτυροθήκες -
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιάΜήπως ξέρει κανείς η έκδοση LE με τον κινητήρα των 2.5 λίτρων τι εξοπλισμό έχει πέραν του βασικού...?
Τι πιστεύετε? Αξίζει τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με το δίλιτρο?Παντως και το διλιτρο ειναι αρκετα γρηγορο (λογω του εξαταχυτου κιβωτιου) , εχει απο τις καλυτερες ρεπριζ της κατηγοριας.
-
Ο χρήστης Rivers έγραψε:
Γενικα στα 30 χιλιαρικα ειναι απιθανο να βρεις καλυτερο SUV all around.Νομίζω έχεις δίκιο. Στα 30.000 πρέπει να είναι το καλύτερο.
Ξέρει κανείς πόσο χρεώνονται τα Xenon?
Εσείς που το έχετε πήγατε σε κανένα χιόνι ή λάσπη τώρα στις διακοπές για να μας πείτε εντυπώσεις...? -
Καλή χρονιά σε όλους και καλορίζικα τα αυτοκίνητα.Εγώ έχω το2,0 πετρέλαιο 173 ίππους από 25/10/07 έκανα 7400 χλμ.κανένα πρόβλημα,άψογο.Πέρασε τις εξετάσεις χιόνι,λάσπη (λογική) με άριστα.Κάποιος αεροδυναμικος θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες από τις ράγες με τα φωτα.Σαν σχέδιο,μάσκα καταπληκτική και προφίλ το ίδιο ως τις τελευταίες πίσω κολώνες που μαζί με τα πίσω φώτα δείχνουν ογκώδεις.Ομως αυτό έγινε πιστεύω(και αξίζει)για χάρη του μεγάλου πορτ μπαγκάζ,όσο για τα φώτα είναι πιο ευδιάκριτα από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο και χαρίζει ασφάλεια σε σταμάτημα στην εθνική.Κατανάλωση λογικότατη.
-
Να ρωτήσω πόσο κάνει το X-Trail diesel και πόσο περίπου είναι η καταναλωσή του /100 κμ.
-
Ο χρήστης BMW_E46_318 έγραψε:
Να ρωτήσω πόσο κάνει το X-Trail diesel και
πόσο περίπου είναι η καταναλωσή του /100 κμ.Η έκδοση που αγόρασα με τους 173 ίππους και με το cruise control(που το θεωρώ απαραίτητο) είναι έκδοση se αλλά και με πολλά στοιχεία από την LE ,όπως ανοιγόμενη ηλιοροφή,ράγες με προβολείς κλπ μου βγήκε 38720 ευρώ με πινακίδες,μεταλικά κλπ.Κατανάλωση από 10 έως 11 λιτρ.πόλη ανάλογα την κίνηση και έξω 9 έως 10 λίτρα/100χλμ με 140-150 χλμ/ωρα.
-
Καλημερα.Εδω και 3 μερες ειμαι και γω ενας κατοχος του 2λιτρου βενζινοκινητου μοντελου στην εκδοση SE.Μου εφτασε 32200 και απο εξοπλισμο ειναι πληρες.Φοβερη ποιοτητα κατασκευης και κυλισης και ανυπομονω να κανω κανενα ταξιδακι να το χαρω σε ανοικτο δρομο...
-
Καλοτάξιδο και να το χαρείς. Οδεύω και εγώ προς παραγγελία ...
Γράψε γενικά εντυπώσεις ... -
Mετα απο σχεδον 1 μηνα και 1,250 κμ εχω γραψει μεση καταναλωση 8.0-8.5 λτ/100 χμ.
Βεβαια μιλαμε για κινηση σε επαρχιακους δρομους αλλα και παλι για το μεγαθος και το βαρος του X-Trail μιλαμε για αρκετα χαμηλα νουμερα.
Παντως σε σταθεροτητα στις υψηλες ταχυτητες (120+) και σε οδικη συμπεριφορα στις στροφες το αμαξι εχει υπερβει τις απαιτησεις μου. Μονο σε πολυ κλειστες στροφες χρειαζεται προσοχη λογω της (περιορισμενης) υποστροφης , αλλα κατα τ'αλλα η Nissan εχει κανει φοβερη δουλεια , και το κυριοτερο αν και σχετικα ανετη η αναρτηση δεν παρουσιαζει ποτε τασεις πλευσης κατι που δεν ειναι δεδομενο οταν μιλαμε για ενα SUV.
Τελος σημερα αφαιρεσα τους λασπωτηρες μπρος-πισω , αφηστε που δεν ειδα να χρειαζονται σε κατι (κατα την κινηση σε ασφαλτο) νομιζω οτι το αμαξι ειναι πιο ομορφο χωρις αυτους.
-
Α μην το λες, βοηθάνε πολύ τους από πίσω σου.
-
Το τεύχος Φεβρουαρίου του Ελληνικού Topgear συγκρίνει τα Tiguan, Nissan X-Trail (νέο), Outlander και RAV4 και τα βγάζει με τη σειρά αυτη.
Αν βαλουμε δηλαδη στην εξισωση και οτι το Tiguan εχει ανεπαρκεις χωρους (ειδικα αποσκευων) τοτε ουσιαστικα το X-Trail βγαινει νικητης.Εχει κανεις το περιοδικο να μας γραψει με λιγα λογια τι λεει για το X-Trail?
Νεο NISSAN X-TRAIL...