-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
το satin finish, που είναι μαύρο γυαλιστερό.Καλά έκανες!Το χρώμιο είναι απαίσιο..
Καλοτάξιδο! -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Kαλά χιλιόμετρα!Με το 350Ζ στις ίδιες συνθήκες τί κατανάλωση θα περίμενες?
Εμμμ..χμμμ...δύσκολο να πώ γιατί έχω καιρό να οδηγήσω το Ζ τόοοοσο αργά. Πάντως, σε αυτή την διαδρομή που συνδυάζει και στροφές-κίνηση-αυτοκινητόδρομο, θα περίμενα ένα 10άρι, χαλαρά. Και στην 335i είμασταν 3 1/2 άτομα μέσα.
Το ηχοσυστημα ειναι απαραδεκτα κακο σε ποιοτητα ηχου ...Ο κινητηρας και το κιβωτιο, δυστηχως εχουν λαγκ....Τελος η ποιοτητα κυλισης αυτου το BMW ηταν η καλυτερη ολων των BMW που εχω οδηγησει, και τα εχω οδηγησει σχεδον ολα. ....
Οσον αφορά το radio-CD, το σχόλιό μου αναφερόταν στο γεγονός ότι δεν έδωσα 1€ έξτρα για αυτό. Σίγουρα, δεν είναι Harman Kardon .
Κάποιο lag στο κιβώτιο είναι αναμενόμενο για αυτόματο ωστόσο το συγκεκριμένο, για αυτό που είναι, είναι άψογο. Με άλλα λόγια, στις 9/10 περιπτώσεις, στον δρόμο, υπερτερεί πολύ απο το χειροκίνητο. Μην ξεχνάμε και το πρόβλημα perception IMO που υπάρχει συχνά: κάνουμε kick-down και περιμένουμε αμέσως το 'κατέβασμα'. Στοιχηματίζω ότι ο χρόνος που μεσολαβεί απο το πάτημα στο Paddle '-' στο τιμόνι και το downshifting είναι ο ίδιος μέχρι ο μέσος/καλός οδηγός να πατήσει το clutch, να μετακινήσει τον μοχλό ταχυτήτων και να αφήσει ξανά το clutch.
In any case, περισσότερα σε λίγο!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Overall για μενα, ειχα πουληθει απο τα σπεκς και απο τα ριβιους στα περιοδικα σε αυτο το οχημα, ομως μετα το τεστ μου, αλλαξα γνωμη. Δεν αξιζει ακομη και τα 45Κ δολλαρια που τιμαται στις ΗΠΑ. Ποσο μαλλον τα 6 δισσεκατομμυρια Ευρω στην Ελλαδα.Αν δεν αγοράζεις τα αμάξια αλλά lease (2-3 χρόνια), δεν συμφέρουν οι BMW; Έχουν άλλα αμάξια καλύτερη τιμή μεταπώλησης (εκεί);
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
.... απο πλευρας ροπης/δυναμης ο κινητηρας δεν εντυπωσιαζει οσο οι επιδοσεις επιταχυνσης του αυτοκινητου. Δηλαδη επηδει το εχουν τουναρει ως Τζι Τι, σου φενεται οτι πας πιο αργα απο οτι πας και το κλωτσημα στην πλατη δεν ειναι οσο εντονο οσο πραγματικα ειναι.....η ποιοτητα κυλισης αυτου το BMW ηταν η καλυτερη ολων των BMW που εχω οδηγησει, και τα εχω οδηγησει σχεδον ολα. .....ειχα πουληθει απο τα σπεκς και απο τα ριβιους στα περιοδικα σε αυτο το οχημα, ομως μετα το τεστ μου, αλλαξα γνωμη. Δεν αξιζει ....Δεν το ξέρω το αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι μόνος σου εξηγείς την κατάσταση, λόγω εξαιρετικής ποιότητας κύλισης και γραμμικότητας του κινητήρα δεν έχεις ξεσπάσματα και δεν νιώθεις την ταχύτητα. Αυτό δεν το κάνει αργό απλά στερεί λίγο από το συναίσθημα που προσφέρουν άλλες πιο άγριες κατασκευές. Η άλλη πλευρά όμως είναι ότι έχεις ένα πολύ καλό, ξεκούραστο και πολιτισμένο αυτοκίνητο που τολμάς να το δώσεις στη θειά σου και που όποτε θέλεις μπορεί να πάει πολύ γρήγορα χωρίς να ζοριστείς. Και λόγω των χρημάτων που κοστίζει σε σχέση με άλλα (είτε εδώ είτε εκεί) αυτοί που θα το αγοράσουν θεωρώ ότι είναι αρκετά συνειδητοποιημένοι σχετικά με το τί θέλουν (wishful thinking.... όλοι οι κάγκουρες θα το πάρουν για να του ανεβάσουν την πίεση και να βγάλουν 500 άλογα...). Για σένα μάλλον δεν κάνει γιατί εσύ προφανώς αναζητάς διαφορετικά πράγματα, αυτό βέβαια δεν το κάνει κακό αυτοκίνητο απλά ακατάλληλο για σένα....Περί γούστου κολοκυθόπιτα....
-
-
Να συμπληρώσω ότι η BMW Κουλούρης (και ο πωλητής Ν.Δ.) με εξυπηρέτησαν άψογα!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
το satin finish, που είναι μαύρο γυαλιστερό.
Καλά έκανες!Το χρώμιο είναι απαίσιο..
Ban the de-chromers!
-
Θα κλαψω απο συγκίνηση και ζήλια
Καλοτάξιδη, τι άλλο να πει κανείς.........
-
μπράβο!!! Ενα πραγματικό GRAND TOURISMO που χρειάζεται πραγματικούς αυτοκινητόδρομους και μακάρι να πέσει σε οδηγούς με χαρακτηρα που θα το πάνε εκεί που πρέπει και όπως πρέπει και οχι μόνο σε παραλιακές...
-
Καλοταξιδο φιλε...
Να το χαρεις οσο εσυ θες -
Καλοτάξιδο, εύχομαι να το ευχαριστηθείς πάρα πολύ!
Αρκεί να πω ότι πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό ζηλεύω μη-miata αυτοκίνητο!
Edit για ερώτηση: έχει run flat λάστιχα ή κανονικά;
-
καλοταξιδο παντα!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
καλοταξιδο παντα!λαθος θρεντ!
-
Τα ελαστικά είναι όντως run-flat. Δεν έχω ακόμα άποψη.
Ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλιά σας!
Ο χρήστης ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
μπράβο!!! Ενα πραγματικό GRAND TOURISMO που χρειάζεται πραγματικούς αυτοκινητόδρομους και μακάρι να πέσει σε οδηγούς με χαρακτηρα που θα το πάνε εκεί που πρέπει και όπως πρέπει και οχι μόνο σε παραλιακές...Μα φυσικά το πήρα για βόλτες στην παραλιακή. Θα πατάω και φρένο στις στροφές γιατί μου είπαν ότι 'εχει κίνηση πίσω' το οποίο δεν το κατάλαβα αλλά ακούγεται επικίνδυνο!
Just kidding!To αυτοκίνητο εννοείται ότι θα κάνει και το απαραίτητο 'αγροτικό' του στην πίστα καθώς και σε μοναχικές (δηλ.=γυναιξί και τέκνοις σπίτι) διαδρομές.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
...To αυτοκίνητο εννοείται ότι θα κάνει και το απαραίτητο 'αγροτικό' του στην πίστα καθώς και σε μοναχικές (δηλ.=γυναιξί και τέκνοις σπίτι) διαδρομές.
Ότι και να κάνει καλοτάξιδο καλόστριφτο και καλή διασκέδαση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Overall για μενα, ειχα πουληθει απο τα σπεκς και απο τα ριβιους στα περιοδικα σε αυτο το οχημα, ομως μετα το τεστ μου, αλλαξα γνωμη. Δεν αξιζει ακομη και τα 45Κ δολλαρια που τιμαται στις ΗΠΑ. Ποσο μαλλον τα 6 δισσεκατομμυρια Ευρω στην Ελλαδα.
Αν δεν αγοράζεις τα αμάξια αλλά lease (2-3 χρόνια), δεν συμφέρουν οι BMW; Έχουν άλλα αμάξια καλύτερη τιμή μεταπώλησης (εκεί);
Τα BMW εχουν πολυ καλη τιμη μεταπωλησης. Αλλα αυτος που παιρνει τετοια αυτοκινητα δεν βλεπει την τιμη μεταπωλησης. Τα οχηματα στις ΗΠΑ χανουν την αξια τους εξαιρετικα γρηγορα, ανεξαρτητα με μαρκα. Τα καλυτερα οχηματα απο πλευρας τιμης μεταπωλησης χανουν το 50% της αξιας των μετα απο 3 χρονια μολις. Φαντασου ενα 335 για 22Κ δολλαρια μολις 3ων ετων. Ειναι δωρεαν βασικα, ειδικα εαν τα μεταφρασεις σε Ευρω.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.... απο πλευρας ροπης/δυναμης ο κινητηρας δεν εντυπωσιαζει οσο οι επιδοσεις επιταχυνσης του αυτοκινητου. Δηλαδη επηδει το εχουν τουναρει ως Τζι Τι, σου φενεται οτι πας πιο αργα απο οτι πας και το κλωτσημα στην πλατη δεν ειναι οσο εντονο οσο πραγματικα ειναι.....η ποιοτητα κυλισης αυτου το BMW ηταν η καλυτερη ολων των BMW που εχω οδηγησει, και τα εχω οδηγησει σχεδον ολα. .....ειχα πουληθει απο τα σπεκς και απο τα ριβιους στα περιοδικα σε αυτο το οχημα, ομως μετα το τεστ μου, αλλαξα γνωμη. Δεν αξιζει ....
Δεν το ξέρω το αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι μόνος σου εξηγείς την κατάσταση, λόγω εξαιρετικής ποιότητας κύλισης και γραμμικότητας του κινητήρα δεν έχεις ξεσπάσματα και δεν νιώθεις την ταχύτητα. Αυτό δεν το κάνει αργό απλά στερεί λίγο από το συναίσθημα που προσφέρουν άλλες πιο άγριες κατασκευές. Η άλλη πλευρά όμως είναι ότι έχεις ένα πολύ καλό, ξεκούραστο και πολιτισμένο αυτοκίνητο που τολμάς να το δώσεις στη θειά σου και που όποτε θέλεις μπορεί να πάει πολύ γρήγορα χωρίς να ζοριστείς. Και λόγω των χρημάτων που κοστίζει σε σχέση με άλλα (είτε εδώ είτε εκεί) αυτοί που θα το αγοράσουν θεωρώ ότι είναι αρκετά συνειδητοποιημένοι σχετικά με το τί θέλουν (wishful thinking.... όλοι οι κάγκουρες θα το πάρουν για να του ανεβάσουν την πίεση και να βγάλουν 500 άλογα...). Για σένα μάλλον δεν κάνει γιατί εσύ προφανώς αναζητάς διαφορετικά πράγματα, αυτό βέβαια δεν το κάνει κακό αυτοκίνητο απλά ακατάλληλο για σένα....Περί γούστου κολοκυθόπιτα....
Συμφωνοι με ολα πιο πανω.
Ομως παρεξηγηθηκα εν μερη.
Η ποιοτητα κυλισης και γενικα το Τζι Τι τουναρισμα του οχηματος, ηταν για μενα τα ατου του (σε σχεση με τι θα ηθελα να οδηγω σημερα).
Απλα, επηρεασμενος απο δυο γεγονοτα απο τον τυπο και απο πληροφοριες στο ιντερνετ τα οποια ηταν:
-
Δυναμομετρηθηκε ο κινητηρας (απο τα πρωτα 335 που εφτασαν στις οχθες μας) στα 295+ αλογα στους τροχους. Δηλαδη αυτος ο κινητηρας πραγματικα κανει κοντα στα 340 αλογα σιγουρα.
-
Τα 4.9 δευτερα για τα 0-60 μ/ω απο κανα δυο περιοδικα και ολοι να γραφουν οτι το λαγκ εχει εξαληφθει,
Περιμενα πολλα περισσοτερα.
Αλλιως το 335 ειναι ενα εξαιρετικο οχημα. Απλα my expectations were higher στο θεμα drivetrain.
Επισης το αλλο προβλημα που ειχε με το οχημα, αν και δευτερευον, ειναι οτι απο εξω δεν μοιαζει για οχι με τις παραπανω επιδοσεις. Ενταξει δεν ειμαι και 22 να θελω φτερουγες, αλλα ειναι πολυ συντηριτικο το ντισαιν απο εξω. Φυσικα αυτο ηταν κατι που η εταιρια ακολοθουσε σχεδον παντα, αλλα αλλη συζητηση αυτη.
Εαν οδηγουσα αυτο με το 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο ισως να αλλαζα γνωμη ομως!
-
-
Νομιζω ολα τα BMW που εισαγονται στις ΗΠΑ ερχονται με ραν φλατ λαστιχα.
Μαχμαρα, ποσο ηταν η τελικη τιμη, out the door, στην Ελλαδα? Καινουργιο το αγορασες ετσι?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εαν οδηγουσα αυτο με το 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο ισως να αλλαζα γνωμη ομως!Έχετε αυτό το κόλλημα με τα χειροκίνητα κιβώτια στην Αμερική
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Κατάφερα και έκανα την πρώτη μεγάλη διαδρομή με την 335i και παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις, οι οποίες θα 'ανανεωθούν' μόλις 'στρωθεί' η BMW.
Εξωτερικό - Σχεδίαση: 4/5
Κλασσικά όμορφο κουπέ (ή, μάλλον, δίπορτο σεντάν). Το χρώμα νομίζω το πέτυχα, και οι 18άρες είναι spot-on και σχεδόν απαραίτητες για το look ενός δυνατού αυτοκινήτου ΙΜΗΟ. Το πίσω μέρος πάσχει απο έλλειψη φαντασίας οπότε προγραμματίζω την προμήθεια Μ-προφυλακτήρα κάποια στιγμή.Εσωτερικό - χώροι - σχεδίαση - εργονομία: 5/5
Αψογο! Ισως βέβαια να έχω επηρεαστεί απο την 3ετή εμπειρία μου απο το Hilux ...em, το 350Z το οποίο ήταν μια οδηγική μηχανή χωρίς καμία πολυτέλεια. Τα κοραλλί καθίσματα τελικά δεν βγάζουν μάτι, το Isofix κάθισμα μπήκε τέλεια και το καρότσι χώρεσε στο πορτ-μπαγκάζ .
Το Μ-τιμόνι με τα paddles δεν παίζεται, το 'basic' ραδιόφωνο-CD-mp3 είναι υπαρκετά καλό (έβαλα και ένα 'στικάκι' 1GB καί έχω καμιά 100αριά τραγούδια!) και δεν μου λείπει καθόλου η δεύτερη μεγάλη 'εξτρά' οθόνη.
Η ηλιοροφή πάει γάντι, και το βράδυ ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός είναι πολύ cool.Θέση Οδήγησης: 2/5
Oύπς. Εδώ ίσως έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας, και πάλι λόγω 350Ζ. Ενω στο Nissan κυριολεκτικά 'φορούσα' το αυτοκίνητο, στην 335 απλά κάθομαι πάνω του. Νιώθω σαν να έχω 3 χρυσούς οδηγούς κάτω απο το κάθισμα και ασυναίσθητα σκύβω το κεφάλι και λυγίζω την μέση. Το κάθισμα ρυθμίζεται σε 14 κατευθύνσεις (χωρίς υπερβολή) αλλά ακόμα δεν έχω βρεί την σωστή θέση οδήγησης.Οδήγηση - ποιότητα κύλισης: 4/5
Τα παραπάνω ξεχνιούνται με το ποιυ βάλεις μπρός. Η εξάτμιση έχει έναν (σχετικά) πολεμικό τόνο, το τιμόνι εχει καλή αισθηση και η Μ-ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά, ταυτόχρονα, δεν κοπανάει στην ελληνική 'άσφαλτο'.Κιβώτιο - κινητήρας: 5/5
Δεν βρίσκω το λόγο να βάλεις manual σε αυτό το μοντέλο: το 6τάχυτο αυτόματο είναι ένα διαμάντι. Γρήγορο, ρυθμίσιμο και 'υπάκουο', ακόμα περισσότερο με τα paddles στο τιμόνι. Η βαθμολογία εδώ βέβαια είναι σε κάποιο βαθμό ένα educated guess καθώς προφανώς οδηγώ μέχρι τις 4.000 και συνήθως στις 1000-2500. Μία-δύο φορές που έκανα το λαθος να βυθίσω λίγο παραπάνω το πόδι μου στο πεντάλ του γκαζιού, ο τρίλιτρος με αντάμοιψε με 'σπινιάρισμα' απο το ρελαντί!Συνολική εκτίμηση: 4/5
Δεν είναι sports coupe αλλά ένα πραγματικό GT. Πρός το παρόν γεύομαι την 'κυριλέ' πλευρά του, περιμένω εναγωνίως την άγρια!Το οδηγησα πριν 2 μηνες. Διαφωνω στα εξεις σημεια
Το ηχοσυστημα ειναι απαραδεκτα κακο σε ποιοτητα ηχου για την τιμη του ατυοκινητου. Ακομη και την τιμη του στις ΗΠΑ (45Κ δολλαρια, δηλαδη 30Κ Ευρω με το ζορι).
Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι θεμα συνηθειας διοτι εμενα ουτε με απογοητευσε ουτε με εξεπληξε.
Ο κινητηρας και το κιβωτιο, δυστηχως εχουν λαγκ. Τα αυτοματα κιβωτια ετσι κι αλλιως παρουσιαζουν λαγκ στην υποθεση, ακομη και να μην εχει τουρμπο κινητηρα, στην περιπτωση του 335 με το αυτοματο, δεν καταλαβαινω γιατι ολοι λενε οτι δεν υπαρχει. Με το χειροκινητο ισως να ειναι καλυτερα τα πραγματα, δεν το οδηγησα, ομως με το αυτοματο υπαρχει προβλημα λαγκ.
Τελος απο πλευρας ροπης/δυναμης ο κινητηρας δεν εντυπωσιαζει οσο οι επιδοσεις επιταχυνσης του αυτοκινητου. Δηλαδη επηδει το εχουν τουναρει ως Τζι Τι, σου φενεται οτι πας πιο αργα απο οτι πας και το κλωτσημα στην πλατη δεν ειναι οσο εντονο οσο πραγματικα ειναι.
Τελος η ποιοτητα κυλισης αυτου το BMW ηταν η καλυτερη ολων των BMW που εχω οδηγησει, και τα εχω οδηγησει σχεδον ολα. Ειναι εντελως Τζι Τι τουναρισμενη η αναρτηση.
Overall για μενα, ειχα πουληθει απο τα σπεκς και απο τα ριβιους στα περιοδικα σε αυτο το οχημα, ομως μετα το τεστ μου, αλλαξα γνωμη. Δεν αξιζει ακομη και τα 45Κ δολλαρια που τιμαται στις ΗΠΑ. Ποσο μαλλον τα 6 δισσεκατομμυρια Ευρω στην Ελλαδα.
Συχναζω στο Bimmerfest και στο E90post μια και εχω στο ματι το 335Xi.
Το μονο που με τρομαζει ειναι οτι ειναι τουρμπατο και ξεροντας την αδυναμια μου στις βελτιωσεις βλεπω να δινω 45 χιλ και αλλες 20 σε βελτιωσεις.Προσπαθησε να οδηγησεις το 6αρι κιβωτιο. Ολοι λενε οτι μεταμορφωνει το αυτοκινητο. το στερεο ειναι Dolby 5.1 κτλ κτλ... Ολοι λενε οτι ειναι πολυ καλο.
Εχω παει κανα δυο φορες να το οδηγησω αλλα εχουν μονο αυτοματα και ο καιρος ειναι χιονια κτλ. Ισως αυτο το Σαββατοκυριακο.
Μαλλον ψαχνω για ατμοσφαιρικο μια και το Σουμπαρου ειναι προ την εξοδο.
BMW Twin-Turbo: E92 335i