-
Σ' αυτό το τελευταίο δεν έχεις καθόλου άδικο τώρα που το σκέφτομαι.
Για τη βετζίνα έχεις να μας πεις μερικά ενδεικτικά νούμερα; Έχω μια έρευνα να προχωρήσω!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
η νέα φιλοσοφία της Mazda δεν είναι να φτιάχνει κουπέ των 1500-1600 κιλών.Αν καταφέρει να φτιάξει διθέσιο κουπέ στα 1600 κιλά με 2,3 λιτρα μοτέρ, τότε θα έχει κλέψει σίγουρα τεχνολογία απο την Alfa Romeo...!
Επίσης άλλο να έχεις στην μούρη του αμαξιού τον όγκο ενός μοτερ 1300 λίτρων και μάλιστα μικρών διαστάσεων με χαμηλό κέντρο βάρους και άλλο τον όγκο 3500 λίτρων με το διπλάσιο βάρος και όγκο
Μα δεν μιλάμε για 3500 και 4000 κυβικά, αλλά για τον 2,3Τ της mazda.
Το γνωρίζουμε το υπέρ του ρότορα, όπως γνωρίζουμε και τα κατά.
Θεωρητική είναι η κουβέντα για ένα καθαρό κουπέ απο τη mazda (ή το RX9) και όχι για το RX8. -
Δυστυχώς φίλε μου μορφέα τα κατά τα γνωρίζεις όχι από πρώτο χέρι αλλά από το ράδιο αρβύλα. Πίστεψε, τα κατά στην πράξη είναι τελείως διαφορετικά ή τουλάχιστον ξαναλέω όχι όπως τα παρουσιάζουνε.
Άλλο να το ζεις καθημερινά ένα αμάξι και άλλο να ακούς για αυτό απο διάααφορες πηγές έγκυρες και μή.Νούμερα για την βενζίνα... στο challenge που έχω θα δώ απο 11 (σε ταξίδι με 140-150) μέχρι
16-17 λίτρα στα 100χλμ. Στην κίνηση της πόλης το 17αρι το έχει πολύ εύκολα. Δεν έχω cosmo και δεν μπορώ να σου πώ αξιόπιστα. Απο φίλους με cosmo είναι στο μέσο όρο 2-3λίτρα περίπου παραπάνω απο το challenge. Μην ξεχνάμε οτι έχει 2 μπεκ περισσότερα, όσο νά'ναι θα βγάζουν περισσότερο ζουμάκι, δεν τα βάλανε για μόστρα. -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Δυστυχώς φίλε μου μορφέα τα κατά τα γνωρίζεις όχι από πρώτο χέρι αλλά από το ράδιο αρβύλα.Είσαι σίγουρος γι'αυτό?
-
Είμαι σίγουρος γιατι αν είχες ρχ8 κάποτε δεν θα τα έλεγες τα πράγματα έτσι αλλα εως έχουν.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
... δεν θα τα έλεγες τα πράγματα έτσι αλλα εως έχουν.???????
Μα αυτό που λέω παραπάνω είναι οτι χωράει ένα 2θέσιο κουπέ με τον 2.3Τ στην γκάμα της mazda, μεταξύ του RX8 και του MX5...!!! Nothing more, nothing less!
Μπορείς να μου παραθέσεις σε παρακαλώ τι έγραψα για το RX8 που δεν είναι 'ως έχει' ? -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Που βλέπεις απο αυτά που έχω γράψει κάτι το φανατισμένο και το αδιάλλακτο? Λέω κάτι που δεν στέκει?Δεν φοράω παρωπίδες και ξέρω τα + και τα - του rx8. Τα ήξερα και πριν το πάρω, δεν μου έγινε καμία έκπληξη στην πορεία.
Στο μόνο που μπορώ να πω στο οποίο είμαι πεισματάρης είναι ότι προσπαθώ να πείσω το 99% των κατόχων αυτοκινήτων (με όσους τέλος πάντων εμπλέκομαι σε τέτοια συζήτηση) με παλινδρομικό κινητήρα ότι έχουν πολύ εσφαλμένη άποψη για τα (-) του wankel και ότι το τόσο από την άγνοιά τους όλοι το έχουνε κάνει τοοοοοοοοσο. Όλοι μα όλοι οι οδηγοί έχουνε συμβιώσει με παλινδρομικούς κινητήρες, ελάχιστοι όμως συγκριτικά με περιστροφικούς. Θα ξαναπώ όμως ότι η Mazda σε προειδοποιεί για την ιδιαιτερότητα του λαδιού, άλλες εταιρίες των οποίων τα μοτεράκια τους τρώνε και αυτά τον άμπακο σε λάδι δεν λένε αναφέρουν τίποτα
Ε ναι ρε φιλε, γιατι πρεπει ντε και καλα δλδ να ειναι ενταξει το οτι βαλανε αυτο το μοτερ? Ας βαζανε ρε φιλε τον διλιτρο που εχει το NC, ας βαζανε οτι να ναι, γιατι ντε και καλα εσυ υποστηριζεις αυτο το μοτερ? Που ειναι τα 197 αλογα του? ή τα 231 αντιστοιχα. Και μην μου πεις για το βαρος ελεος. Ειπαμε ωραιο ζυγισμα κλπ κλπ αλλα μην τα γαμησουμε ολα για το ζυγισμα.
-
Από την άλλη να τα γ@ζώσουμε όλα για το μοτέρ;
Επιλογή της είναι ρε παιδιά. Σωστή ή λάθος, δεν θα το δείξουν οι πωλήσεις του RX-8, η φήμη του RX-7 αλλά το μέλλον. Για να το υποστηρίζουν τόσο, κάτι θα ξέρουν.
Δεν νομίζω να τους ήταν δύσκολο να φορέσουν ένα 2λιτρο, 3λιτρο τούρμπο. Όλοι το κάνουν αυτό. Προφανώς ήθελαν να πάνε ένα βήμα παραπέρα...ε, το βήμα παραπέρα λογικό είναι να έχει και αυτό τις ιδιαιτερότητές (μειονεκτήματα) του.
Εκτός και αν το πρόβλημα είναι ότι δεν αποδίδει τα ανακοινωμένα άλογα. Εκεί μόνο μπορεί κάποιος να πατήσει, γιατί αυτό μπορεί να θεωρηθεί αθέμιτη πρακτική.
-
Ratanplan μιας και είσαι εγκάθετος με το θέμα 8αρι χαίρομαι που αναφέρεις το θέμα αλόγων για τα 2 8αρια. Έχεις δεί πολλά αμάξια 1.400 κιλών με 160 άντε 170 άλογα τροχό να κάνουνε 7 - 7,2 0-100 στην μια περίπτωση και αμάξια 200 άντε 210 αλόγων και 1400κιλών να κάνουνε 6,4 0-100, όλα αυτά μετρημένα? Αν μπορούνε και έχουνε τέτοιες επιδόσεις με αυτά τα άλογα του wankel, που να βγάζανε και τα πραγματικά τους άλογα, εκεί να έβλεπες πανηγύρια.
1300 κυβικά ατμόσφαιρα με 160 αλογάκια, πρόβλημα σε δίσκο στην μία περίπτωση και 200 αλογάκια στην άλλη χωρίς ροπές και τα 2 πάνε κάτι ελαφρύτερα τουρμπισια με αρκετά αλογάκια και πολύ ροπή παραπάνω απο πολύ κοντά στην περίπτωση του 'μικρού' και στα αυτιά στην δεύτερη...που να τα βάλεις και απο στάση και χωρίς προβλήματα...ξέρεις εσυ για πια περίπτωση μιλάω αλλα ας μην μεταφέρουμε εδώ τέτοιες διαφωνίες.Επίσης εσυ που ασχολείσαι και το χόμπι σου είναι τα αυτοκίνητα δεν θα έπρεπε να λές έλεος για το βαρος, είναι σημαντικότατος παράγοντας, ίσως πιο σημαντικός απο την δύναμη του κινητήρα, ελεος εγω δηλαδή...
-
4T Δεκεμβρίου 2003
Mazda RX-8 (231ps - 21.5kgm/5500rpm)
Βάρος αυτ/του δοκιμής:1425kg0-100km/h:6.5sec
0-400m:14.1sec/151km/h
0-1000m:26.5sec/193km/h**
4Τ Δεκέμβριου 2005**
BMW 130i (265ps - 32,1kgm/2500rpm)
Βάρος αυτ/του δοκιμής:1450kg0-100km/h:6.3sec
0-400m:14.4sec/160km/hΑν όντως το RX-8 δεν βγάζει τα άλογα που ανακοινώνει η Mazda αλλά π.χ 200ps πραγματικα... αλήθεια πόσα πραγματικά άλογα βγάζει ο 3λιτρος της bmw σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν απο τις επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων?? Όπως εύκολα προκύπτει λοιπόν ή η BMW βγάζει καμιά 60αριά άλογα λιγότερα απο ότι ανακοινώνει ο κατασκευαστής ή απλά το RX-8 βγάζει όσα άλογα ανακοινώνει και η Mazda....
*Η παράθεση της 130i είναι τυχαία, επιλέχθηκε απλά γιατί έχει ατμοσφαιρικό μοτέρ, παρόμοιο βάρος και πίσω κίνηση.
-
Mak, κάτι δεν κολλάει νομίζω... το 8αρι έχει έξοδο στο 400αρι σε λιγότερο χρόνο αλλα με μικρότερη ταχύτητα εξόδου??
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Mak, κάτι δεν κολλάει νομίζω... το 8αρι έχει έξοδο στο 400αρι σε λιγότερο χρόνο αλλα με μικρότερη ταχύτητα εξόδου??Συμβαίνει πολλές φορές, έχει σχέση με το που επιταχύνει το καθένα καλύτερα, προφανώς το RX-8 κάνει καλύτερη εκκίνηση και έπειτα η πιο δυνατή 130i το μαζεύει σιγά σίγα. Στο 400άρι είναι ακόμη μπροστά αλλά σίγουρα στο χιλιόμετρο το RX-8 θα μένει πίσω. Τέσ/πα τις μετρήσεις τις έβαλα ενδεικτικά για να στηρίξω ότι οι επιδόσεις του Mazda είναι ανάλογες των kg/hp του. Και λίγο πίσω να ήταν στα 400m υπόθεση παραμένει η ίδια.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ratanplan μιας και είσαι εγκάθετος με το θέμα 8αρι χαίρομαι που αναφέρεις το θέμα αλόγων για τα 2 8αρια. Έχεις δεί πολλά αμάξια 1.400 κιλών με 160 άντε 170 άλογα τροχό να κάνουνε 7 - 7,2 0-100 στην μια περίπτωση και αμάξια 200 άντε 210 αλόγων και 1400κιλών να κάνουνε 6,4 0-100, όλα αυτά μετρημένα? Αν μπορούνε και έχουνε τέτοιες επιδόσεις με αυτά τα άλογα του wankel, που να βγάζανε και τα πραγματικά τους άλογα, εκεί να έβλεπες πανηγύρια.
1300 κυβικά ατμόσφαιρα με 160 αλογάκια, πρόβλημα σε δίσκο στην μία περίπτωση και 200 αλογάκια στην άλλη χωρίς ροπές και τα 2 πάνε κάτι ελαφρύτερα τουρμπισια με αρκετά αλογάκια και πολύ ροπή παραπάνω απο πολύ κοντά στην περίπτωση του 'μικρού' και στα αυτιά στην δεύτερη...που να τα βάλεις και απο στάση και χωρίς προβλήματα...ξέρεις εσυ για πια περίπτωση μιλάω αλλα ας μην μεταφέρουμε εδώ τέτοιες διαφωνίες.Επίσης εσυ που ασχολείσαι και το χόμπι σου είναι τα αυτοκίνητα δεν θα έπρεπε να λές έλεος για το βαρος, είναι σημαντικότατος παράγοντας, ίσως πιο σημαντικός απο την δύναμη του κινητήρα, ελεος εγω δηλαδή...
Για να μην το παρατραβαμε, εχω αναφερει και αλλου οτι εχω φιλους με 2 μικρα και 1 μεγαλο RX, και φυσικα τα γουσταρω σαν αμαξια....απλα δνε εχουν γκαζι ρε φιλε. Στριβουν ταπα, κανουν πορτες...δεν εχουν γκαζι ομως. Για το πατημα που μου λες να σου πω πολυ απλα οτι δεν μου λεει τπτ, μπορω να σου πω και εγω πατηματα με το μικρο RX που θα σου πεσουν τα μαλια. Η 130 400ρι σε καμια περιπτωση δεν ειναι πισω απο το RX. Καλα για χιλιομετρο δεν το συζηταω.
Αν εχεις το μικρο δεν εχω προβλημα να πιουμε ενα καφε, και να δουμε αν τελικα εχει γκαζι η δεν εχει....ή τελος παντων αν εχει το γκαζι το οποιο θα επρεπε να εχει ενα τετοιο αμαξι.
Εγω σου ειπα μην τα γαμισουμε ολα για το ζυγισμα, όχι οτι το βαρος δεν παιζει ρολο.
-
και φυσικα τα γουσταρω σαν αμαξια....απλα δνε εχουν γκαζι ρε φιλε.
ακομη βλεπω οτι πολλοι δεν εχουν καταλαβει οτι το ρχ ειναι κατι παραπανω απο αυτο και μονο!!ναι,σε συγκριση με αλλα το ρχ δεν εχει τοσο γκαζι,ασχετως που για μενα και σιγουρα αρκετους ακομη εχει και παραεχει!αλλα το θεμα δεν ειναι εκει,ειναι η γενικοτερη αισθηση που αποκομιζεις μονο και μονο καθημενος μεσα η οδηγωντας το
και το κυριοτερο...
οταν στροφαρεις εκει ψιλα στις 9300 με εκεινον τον εξωπραγματικο ηχο -
O Wankel εχει σιγουρα εξελιχθεί πολύ από τη Mazda και τώρα είναι και πιο αξιόπιστος(σε σχέση με το παρελθον)
Η ''ρετσινια'' του ''σπάει χαλάει'' βγήκε κυρίως από ιδιοκτήτες οι οποίοι δεν ήξεραν τι οδηγούσαν, άρα και πως να συντηρήσουν έναν Wankel.
Φυσικά και είναι θετικό να υπάρχει στην αγορά, αμάξι με περιστροφικό κινητήρα και φυσικά η εξέλιξη ενος διαφορετικού τύπου κινητήρα είναι πάντα θετική.
Τώρα το RX8 είναι ένα ιδιαίτερο αμάξι που αν ξέρεις γιατί το αγόρασες δεν έχεις κανένα παράπονο. Σίγουρα δεν έχει το γκάζι μιας 130 ή SLK 350(παράδειγμα και οχι σύγκριση) αλλά έχει αρκετό γκάζι για την χρήση που προορίζεται και αυτό είναι ΟΚ.
Τώρα το RX9 θα φορέσει κανέναν τουρμπο Wankel ή θα το γυρίσουν οι Ιάπωνες στο Wankel- υβριδικό που είναι trendy?
-
Η ''ρετσινια'' του ''σπάει χαλάει'' βγήκε κυρίως από ιδιοκτήτες οι οποίοι δεν ήξεραν τι οδηγούσαν, άρα και πως να συντηρήσουν έναν Wankel.
φιλε μου,με συγκινεις διοτι ακιβως το ιδιο λεω και εγω σε καποιους που εχουν σαν καραμελα το οτι ο βανκελ σπαει χαλαει κτλ!θα συμπληρωσω μαλιστα οτι αραγε υπηρχε η τεχνογνωσια απο τεχνικουςγια να συντηρησουν εναν βανκελ?
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Η ''ρετσινια'' του ''σπάει χαλάει'' βγήκε κυρίως από ιδιοκτήτες οι οποίοι δεν ήξεραν τι οδηγούσαν, άρα και πως να συντηρήσουν έναν Wankel.
φιλε μου,με συγκινεις διοτι ακιβως το ιδιο λεω και εγω σε καποιους που εχουν σαν καραμελα το οτι ο βανκελ σπαει χαλαει κτλ!θα συμπληρωσω μαλιστα οτι αραγε υπηρχε η τεχνογνωσια απο τεχνικουςγια να συντηρησουν εναν βανκελ?
Aυτός είναι δυστυχώς και ένας αποτρεπτικός λόγος για όσους θα ήθελαν πολύ να το αγοράσουν...
-
τουλαχιστον τωρα υπαρχει περισσοτερη πληροφορηση,οποτε δεν ειναι τοσο δυσκολο!
το παρηγορο επισης ειναι οτι μετα απο περιπου 5 χρονια στην αγορα ο βανκελ δεν εχει προβληματα αξιοπιστιας και ηδη η μαζντα Ελλαδος γνωριζει τουλαχιστον πως να το συντηρησει! -
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
και φυσικα τα γουσταρω σαν αμαξια....απλα δνε εχουν γκαζι ρε φιλε.
ακομη βλεπω οτι πολλοι δεν εχουν καταλαβει οτι το ρχ ειναι κατι παραπανω απο αυτο και μονο!!ναι,σε συγκριση με αλλα το ρχ δεν εχει τοσο γκαζι,ασχετως που για μενα και σιγουρα αρκετους ακομη εχει και παραεχει!αλλα το θεμα δεν ειναι εκει,ειναι η γενικοτερη αισθηση που αποκομιζεις μονο και μονο καθημενος μεσα η οδηγωντας το
και το κυριοτερο...
οταν στροφαρεις εκει ψιλα στις 9300 με εκεινον τον εξωπραγματικο ηχοΦιλε μου δεν αντιλεγει κανεις οτι το αμαξι ειναι απο τα πιο fun to drive, αποτελεσματικα αν θελουμε χρονο σε πιστα ή γρηγορο στριψημο κλπ κλπ, αλλα ενα μειονεκτημα του αυτοκινητου, το οτι δλδ χωλενει σε γκαζι (ενταξει ειπαμε δεν ειναι και σουζουκι μαρουτι ) μην παμε να το βγαλουμε και πλεονελτημα.
Σκεψου αυτο το αμαξι αν με τοσο καλο πλαισιο στρηψιμο μπλα μπλα μπλα, ειχε και λιγο ακομα γκαζι....μιλαμε για οπλο...τηρουμενων των αναλογιων παντα!ΥΓ. Μην ξεχνας το μικρο του αδερφακι που στορφαρει 7800
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Παλι Renesis?
Υπαρχουν τοσο καταπληκτικοι κινητηρες... και σκοτωνουν τις πωλησεις των πανεμορφων κουπε τους με τον Renesis. Εστω να εδιναν την επιλογη για αλλο κινητηρα...
dooohh.....
To RX8 Cosmo καινούργιο full extra μπορείς να το πάρεις με 30-31Κ.
Από παραεισαγωγή και με 2ετή εργοστασιακή εγγύηση.Αν δεν ήταν 1300κ.εκ. όμως θα έκανε τουλάχιστον 40Κ
Η Εγγύηση είναι τρία χρόνια ή 100000 χιλιόμετρα από που και αν το πάρεις, ΕΛΜΑ, Παράλληλη Εισαγωγή ή από Κράτος Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Mazda RX-9 (2012)