-
Λεπτομέρειες θα μου πεις....
Στο climbing που πηρα πριν από 2 μήνες έλειπε το σηματάκι 'climbing' που μπαινει πίσω.
Σε κάποιο τόπικ διάβασα ότι είχε συμβεί και σε άλλον, που πήρε την αντιπροσωπεία και του έφεραν ένα. Είπα να κάνω το ίδιο. Τους πήρα σήμερα και μου είπαν ότι χρεώνεται 14 Ευρά.......
Όταν τους εξήγησα ότι απλά δεν το είχε με την παραλαβή, ο πωλητής μου απάντησε ότι η Fiat τα στέλνει πλέον χωρίς το σηματάκι.....
Άραγε να ισχύει? Ή πιάστηκα ?? -
ερώτηση το Punto MKII προ facelift
Ξέρετε σε ποιες εκδόσεις είχε A/C και υδραυλιό τιμόνι? -
Όχι στην 60αρα βασική πάντως. Εκεί λείπει το υδραυλικό τιμόνι.
ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ 60ΑΡΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩ!!!
-
Να τον ακούσεις τον πάτερ ξέρει τι λέει
-
Πού να μπει και ο Puntofato!
Θα αρχίσει τις Χριστοπαναγίες και τα γ@μοσταυρίδια!
-
αναλυτικότερα παρακαλώ
μη προχωράμε σε αφορισμούς χωρίς την απαραίτητη σάλτσα. -
Πιο αρμόδιος να σου εξηγήσει είναι ο puntofato. Εγώ θα σου πω να τρέξεις για 80αρι.
Αν έχω όρεξη καμιά φορά θα κάτσω να γράψω για εκείνο το δαιμονισμό που έπαθε το προστατευόμενό μου Fiat Punto 60 2000 στα χέρια μου ενώ είχε μόλις 50.000 χιλιόμετρα...
-
funkyreverend
γιαααα λέγεΚαι γω θα απέρριπτα το 60άρι, αλλά λόγω έλλειψης δύναμης. Το 80άρι μια χαρά μου φαίνεται, και πρέπει να χει βγει και αξιόπιστο.
-
Μιας και ξαναπιάσαμε τα Punto στο δικό μου ο δείκτης θερμοκρασίας έχει γίνει ασανσέρ.
Μήπως ξέρεις κάποιος τι μπορεί να είναι να πάω να το αλλάξω;
Μου είχε πει ο corsair παλαιότερα αλλά δε θυμάμαι. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μιας και ξαναπιάσαμε τα Punto στο δικό μου ο δείκτης θερμοκρασίας έχει γίνει ασανσέρ.
Μήπως ξέρεις κάποιος τι μπορεί να είναι να πάω να το αλλάξω;
Μου είχε πει ο corsair παλαιότερα αλλά δε θυμάμαι.θερμοστατης
Μη το αφήσεις άλλο, κρίμα είναι να κλαις καμιά φλάντζα. -
Ξέρεις πόσο πάει;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ξέρεις πόσο πάει;Δεν ξέρω, αλλά δεν πρέπει να ναι κάτι ιδιαίτερα ακριβό.
-
ΟΚ. Ευχαριστώ.
Θα το πάω λογικά από βδομάδα. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ερώτηση το Punto MKII προ facelift
Ξέρετε σε ποιες εκδόσεις είχε A/C και υδραυλιό τιμόνι?Υδραυλικο ή ηλεκτρικο τιμονι ειχε;
-
Θερμοστάτης πάνω από 10 ευρώ δεν νομίζω να κάνει. Βάλε και 2-3 λίτρα παραφλού και θα 'σαι μέσα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θερμοστάτης πάνω από 10 ευρώ δεν νομίζω να κάνει. Βάλε και 2-3 λίτρα παραφλού και θα 'σαι μέσα.Όντως απ' όσο θυμάμαι γύρω στα 10 ευρώ έχει ο θερμοστάτης. Και αυτή είναι η ειρωνεία. Ένα εξάρτημα τόσο φθηνό, είναι ικανό να σου κάνει μια ζημιά αρκετά μεγάλη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ερώτηση το Punto MKII προ facelift
Ξέρετε σε ποιες εκδόσεις είχε A/C και υδραυλιό τιμόνι?Υδραυλικο ή ηλεκτρικο τιμονι ειχε;
Ηλεκτρικό δυστυχώς...
-
Ο χρήστης PID έγραψε:
ερώτηση το Punto MKII προ facelift
Ξέρετε σε ποιες εκδόσεις είχε A/C και υδραυλιό τιμόνι?Υδραυλικο ή ηλεκτρικο τιμονι ειχε;
Ηλεκτρικό δυστυχώς...
Οποτε η εκδοση που ζηταει ο wannabe δεν υπαρχει.
-
Αγανάκτησα σήμερα. Το brava 1.25sx με 58.000χλμ (99 mon) το πήρα από έναν γείτονα, κάποια ηλικίας. Το έχω 2 χρόνια. Έκανα 10.000 χλμ στα 2 χρόνια. Δηλαδή από το 99 μέχρι το 2006 είχε κάνει 48.00χλμ όλα στην αντιπροσωπεία της φιατ με το βιβλίο των σερβις τα πάντα. Ο άνθρωπος έμενε απέναντί μου και τον έβλεπα που το έβαζε στο γκαραζ. Τώρα στα 60 επειδή τον πετύχαινα και στο δρόμο πριν το πάρω το αμάξι του όταν το πούλησε και δε αγόρασε ξανά άλλο, το έβλεπα το πήγαινα κανονικά. Ούτε σπάστης ήτανε, τίποτα από αυτά. Το αμάξι εσωτερικά, εξωτερικά και το μοτέρ ήτανε στην πένα. Πεντακάθαρα όλα, λες και ήτανε βιτρινάτο. Τα σέρβις και εγώ όλα στην αντιπροσωπεία. Πάντα το δείκτη της θερμοκρασίας νερού τον παρακολουθώ. Μου έκανε ένα ρετάρισμα πήγα στην αντιπροσωπεία, ανοίξαμε το παγούρι του νερού και ήταν ένα αίσχος από τα λάδια που περάσανε στο κύκλωμα του ψυγείου. Φλάντζα κεφαλής. Ο υπεύθυνος μου λέει 'ξέρεις αυτά έχουν βγει παθιάρικα στη φλάντζα κεφαλής'. Μετά από λίγο με παίρνει τηλέφωνο 'φιλαράκι αν δε με πιστεύεις έλα να δεις και τα ωστήρια από της βαλβίδες είναι και αυτά στις αρχές τους, αν θες με 250 ευρώ βάζουμε καινούργια'. Δε θέλω του λέω, άσε να φαγωθούν και τότε τα αλλάζω. Το μαλλί 450 ευρώ γιατί πλανιάρισε κεφαλή, έτριψε βαλβίδες, το ψυγείο είναι μέσα στη λαδούρα, δεν το άλλαξα, θα δω το καλοκαίρι αν ανεβάσει θερμοκρασία τότε το αλλάζω. Σε πολλά μοντέλα άλλων εταιριών, συμβαίνουν αυτά. Εντάξει. Αστοχία υλικού; Κακή χρήση; Δύσκολο αφού το αμάξι, το πάω χωρίς ζοριλίκια. Αλλά και τα ωστήρια; Και υπ' όψην ο δείκτης θερμοκρασίας με το που ανέβηκε λίγο προς τα κόκκινα και άρχισε το ψιλορετάρισμα, το αμάξι το έσβησα και με την οδική βοήθεια το πήγα στο συνεργείο.
Fiat Ciquecento 120.000χλμ, από μαλακία μου, έκαψε φλάντζα. Εκεί το παραδέχομαι. Ένα μήνα μετά, μου έκαιγε ένα λίτρο λάδι στα 1000χλμ. Πάω στην αντιπροσωπεία, 'φιλαράκι ξέρεις αυτά μετά τα 100.000 χιλιόμετρα στις βαλβίδες (τα καπελώτα αν θυμάμαι ήτανε) είναι παθιάρικα'. 250 ευρώ το μαλλί.
Ε και εγώ είπα μέσα μου 'φιλαράκι ξέρεις, μάλλον δεν αλλάξατε σε αξιοπιστία'. Τα Atos μόνο λάδι και μπουζί και με σκισίματα (και μιλάω για εταιρικά) και τίποτα δε βγάζουν...Έπεσα στην περίπτωση; Ίσως. Αλλά Opel, Ford, VW σε 60.000xlm δε μου βγάλανε τέτοια γεννητούρια. Τα ανταλλακτικά τους στα fiat είναι φθηνά αλλά γιατί; Γιατί είναι παθιάρικα εδώ, παθιάρικα εκεί, και εγώ να πληρώνω το μαλλί; Ε βγήκα έξω από τα ρούχα μου και έχει και ψοφόκριο
Χώρια που έχω το καλοριφέρ, ενώ είναι στο 0 ξαφνικά να ανοίγει στο brava πάλι, και να δουλεύει κανά 2λεπτο και να κλείνει από μόνο! Α στα 58.000 χιλιόμετρα άλλαξα και έναν 'παθιάρικο ξέρεις φιλαράκι έχει βγει αυτό το μοντέλο στο να κρατάει το ρελαντί και να μην στο ανεβάζει στις 3.000 στροφές'. Δηλαδή στα 100.000 χιλιόμετρα τι δε θα μείνει παθιάρικο; Κανά τιμόνι μάλλον! -
Υπομονη φιλε μου.Οντως τα Brava/Bravo δεν ηταν και τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα.Κατα τη δικια μου προσωπικη αποψη, δεν ηταν ολα τα αυτοκινητα ετσι,αλλα υπηρχαν κομματια που παρουσιαζαν παρα πολυ συχνα προβληματα.
Το δικο μου ηταν ενα απο αυτα...και μαλιστα παντα στη χειροτερη στιγμη...
Ας πουμε με 2500χμ αγορασμενο καινουριο,με αφησε στο Parking του Λιμανιου της Βενετιας...Φανταζεσαι τι τραβηξα...Επισης πχ σταματησαν να δουλευουν οι υαλοκαθαριστηρες ενω ημουν εκδρομη και φυσικα εβρεχε...Και αλλες πολλες βλαβες.Βεβαια ακομα το νοσταλγω.
FIAT FORUM