-
Καταρχας καλη χρονια σε ολα τα παιδια!.Ξαδελφος πηρε προσφατα το 207cc και απο την δευτερη μερα του σφυριζουν τα φρενα του...απο την αντιπροσωπεια λενε οτι για το σφυριγμα ευθυνονται τα καινουργια τακακια που ειναι οικολογικα και δεν εχουν αμιαντο...καπου ειχα διαβασει και εγω για αυτο αλλα το θεμα ειναι οτι ακουγονται παραααα πολυ καθε φορα που φρεναρει...υπαρχει κατι που μπορει να κανει?σημειωτεον,το αμαξι ειναι ολοκαινουργιο....3 ημερων...
-
Καταρχας καλη χρονια σε ολα τα παιδια!.Ξαδελφος πηρε προσφατα το 207cc και απο την δευτερη μερα του σφυριζουν τα φρενα του...απο την αντιπροσωπεια λενε οτι για το σφυριγμα ευθυνονται τα καινουργια τακακια που ειναι οικολογικα και δεν εχουν αμιαντο...καπου ειχα διαβασει και εγω για αυτο αλλα το θεμα ειναι οτι ακουγονται παραααα πολυ καθε φορα που φρεναρει...υπαρχει κατι που μπορει να κανει?σημειωτεον,το αμαξι ειναι ολοκαινουργιο....3 ημερων...
-
Καταρχας καλη χρονια σε ολα τα παιδια!.Ξαδελφος πηρε προσφατα το 207cc και απο την δευτερη μερα του σφυριζουν τα φρενα του...απο την αντιπροσωπεια λενε οτι για το σφυριγμα ευθυνονται τα καινουργια τακακια που ειναι οικολογικα και δεν εχουν αμιαντο...καπου ειχα διαβασει και εγω για αυτο αλλα το θεμα ειναι οτι ακουγονται παραααα πολυ καθε φορα που φρεναρει...υπαρχει κατι που μπορει να κανει?σημειωτεον,το αμαξι ειναι ολοκαινουργιο....3 ημερων...
-
Καλό σημάδι είναι, σημαίνει ότι έχει τακάκια.
Σοβαρά τώρα, όντως στα peugeot μας τα τακάκια σφυρίζουν όσο είναι καινούρια. Με την πάροδο του χρόνου στρώνει αρκετά το πράγμα. Και εμένα στην αρχή σφύριζαν αλλά πλέον δεν ακούγεται τίποτα.
-
Το ίδιο ακριβώς σχετικά με οικολογικά υλικά μου είπαν και για το suzuki. Τώρα στα 7600 χλμ ακούγονται πολύ λιγότερο.
-
Τα δικά μου να δεις πως κάνουν... βέβαια εμένα δεν είναι εργοστασιακά
-
τα δικά μου δεν ακούγονται ρε γμτ...
άλλαξα τακάκια κ δισκόπλακες...
καλά λένε ότι τα πόλο είναι αντιοικολογικά... τρώνε κ τις γάτες -
Κάποιοι γνώστες εδώ πέρα είπαν να βάζουμε πάστα ελιάς ή χαλκού -δεν θυμάμαι - για να μην ακούγονται. Όταν το είπα αυτό στον μηχανικό μου, δυστυχώς δεν μου το επιβεβαίωσε...
Ακολουθεί διάλογος:
Φάνκι: Και τώρα με τους καινούριους δίσκους και τα τακάκια, πρέπει να κάνω κάτι για να μη σφυρίζουν;
**
Μηχανικός:** Δεν θα σφυρίζουν.Φ: ...
Μ: ...
Είναι ρε παιδί μου να μπορείς να μοιράζεσαι τη σιωπή.
-
ποίηση...
-
Αν ξέρετε τρόπο να μη σφυρίζουν πείτε τον και σε μένα...
Τα τακάκια είναι Ferodo DS2000 (racing) σε δισκόπλακες Brembo.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αν ξέρετε τρόπο να μη σφυρίζουν πείτε τον και σε μένα...Τα τακάκια είναι Ferodo DS2000 (racing) σε δισκόπλακες Brembo.
Απλά βάζεις δυνατότερη κόρνα...
-
Πολύ απλά βάζεις κάποιο γράσσο ... χαλκού και ησυχάζουν
Πολύ λεπτό στρώμα μόνο στα σημεία που ακουμπά το τακάκι με τη δαγκάναΚυκλοφορούν σε σπρει και σε πάστα ... καλύτερη είναι η πάστα
πχ..... http://www.bimmerworld.com/html/atebmw- ... squeal.htm
Χρησιμοποίησα σε τακάκια EBC yellow (που είναι σκληρά και θεωρητικά σφυρίζουν) και δεν κάνουν .... κιχ
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πολύ απλά βάζεις κάποιο γράσσο ... χαλκού και ησυχάζουν
Πολύ λεπτό στρώμα μόνο στα σημεία που ακουμπά το τακάκι με τη δαγκάναΚυκλοφορούν σε σπρει και σε πάστα ... καλύτερη είναι η πάστα
πχ..... http://www.bimmerworld.com/html/atebmw- ... squeal.htm
Χρησιμοποίησα σε τακάκια EBC yellow (που είναι σκληρά και θεωρητικά σφυρίζουν) και δεν κάνουν .... κιχ
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας παιδια.... .Βασιλη,θα δοκιμασουμε και την λυση που αναφερεις και θα μεταφερω εντυπωσεις
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αν ξέρετε τρόπο να μη σφυρίζουν πείτε τον και σε μένα...Τα τακάκια είναι Ferodo DS2000 (racing) σε δισκόπλακες Brembo.
Στην ΕΛΤΡΕΚΑ (στην Πάτρα συγκεκρικένα) όπου ρώτησα αν θα σφυρίζουν τα σκληρά τακάκια (DS2500) με τις τρυπητές δισκόπλακες brembo που κοιτούσαμε, ο τύπος μου είπε ότι αν φάς λίγο τις άκρες από το τακάκι, θα σταματήσει να σφυρίζει.Μάλιστα παραπονέθηκα και για τα φρένα που σφυρίζουν και στην Mercedes του πατέρα μου (φρένα από SL500-δίσκοι brembo, τακάκια ferodo, 4πίστονες που γράφουν mercedes, αλλά μας είπαν ότι είναι brembo), μιας και επειδή είναι αυτόματο, όταν αφήνεις λίγο το φρένο για να προχωρήσει λίγο μπροστά ή πίσω, σφυρίζουν πάρα πολύ και τα 4.Μας είπαν στο service ότι το κάνουν γιατί είναι πολύ σκληρά τα τακάκια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.(ευτυχώς από μέσα δεν ακούγεται, αλλά από έξω ακούγεται σαν χρέπι του 1821 ρε γαμώτο)
Στο δικό μου αμάξι δεν έχω aftermarket φρένα για να μπορώ να 'πειραματιστώ' με τη λύση που έδωσε(?) ο τύπος στην ΕΛΤΡΕΚΑ.
Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να ξέρει ή έστω να έχει βρει λύση στο κλέφτικό σφύριγμα (:lol:)? -
Τα τακάκια σφυρίζουν κατά 80% από συντονισμό στην βάση της δαγκάνας, στα αυτιά τους εκεί που στηρίζονται δεξιά - αριστερά, και στην πλάτη τους που έχουν την επαφή με το έμβολο της δαγκάνας, και λιγότερο από την σκληρότητα της πάστας, τα περισσότερα έχουν στην ελατήρια στήριξης και λαμάκια στην πλάτη τους για να μην συντονίζονται.
Γιαυτό άλλωστε ακούγονται πολύ στο απαλό φρενάρισμα και όχι στο δυνατό που όλα σφίγγουν και δεν υπάρχει συντονισμός από την ελεύθερη μικροκίνηση του τακακιού.
Υπάρχουν γράσσα χαλκού για αυτή την δουλειά, και κάποιες πάστες ειδικές ποπυ δημιουργούν παχύ στρώμα στην πλάτη του τακακιού, εκεί που έρχεται σε επαφή με το έμβολο της δαγκάνας. -
Μια ελαφρως παχια ταινια διπλη οψης κανει πολυ καλη δουλεια αναμεσα στην πλατη του τακακιου και στο λαμαρινακι.Σε καπιοα αμαξια υπαρχει ετοιμο το αυτοκολλητο (μπαρκετα στα πισω τακακια).
Το γρασσο αν εχεις την συνηθεια να πλενεις τις ζαντες/φρενα με νερο υπο πιεση φευγει. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αν ξέρετε τρόπο να μη σφυρίζουν πείτε τον και σε μένα...
Τα τακάκια είναι Ferodo DS2000 (racing) σε δισκόπλακες Brembo.
Στην ΕΛΤΡΕΚΑ (στην Πάτρα συγκεκρικένα) όπου ρώτησα αν θα σφυρίζουν τα σκληρά τακάκια (DS2500) με τις τρυπητές δισκόπλακες brembo που κοιτούσαμε, ο τύπος μου είπε ότι αν φάς λίγο τις άκρες από το τακάκι, θα σταματήσει να σφυρίζει.Μάλιστα παραπονέθηκα και για τα φρένα που σφυρίζουν και στην Mercedes του πατέρα μου (φρένα από SL500-δίσκοι brembo, τακάκια ferodo, 4πίστονες που γράφουν mercedes, αλλά μας είπαν ότι είναι brembo), μιας και επειδή είναι αυτόματο, όταν αφήνεις λίγο το φρένο για να προχωρήσει λίγο μπροστά ή πίσω, σφυρίζουν πάρα πολύ και τα 4.Μας είπαν στο service ότι το κάνουν γιατί είναι πολύ σκληρά τα τακάκια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.(ευτυχώς από μέσα δεν ακούγεται, αλλά από έξω ακούγεται σαν χρέπι του 1821 ρε γαμώτο)
Στο δικό μου αμάξι δεν έχω aftermarket φρένα για να μπορώ να 'πειραματιστώ' με τη λύση που έδωσε(?) ο τύπος στην ΕΛΤΡΕΚΑ.
Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να ξέρει ή έστω να έχει βρει λύση στο κλέφτικό σφύριγμα (:lol:)?Τα τακακια συνηθως τα 'τρωνε' στην ακρη αν εχεις παλιους δισκους που εχουν αποκτησει νυχι στην ακρη τους.Επισης εχω δει να τα τριβουν λιγο πανω σε γυαλοχαρτο πριν τα βαλουν,αγριευει η επιφανεια τους;
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πολύ απλά βάζεις κάποιο γράσσο ... χαλκού και ησυχάζουν
Πολύ λεπτό στρώμα μόνο στα σημεία που ακουμπά το τακάκι με τη δαγκάναΚυκλοφορούν σε σπρει και σε πάστα ... καλύτερη είναι η πάστα
πχ..... http://www.bimmerworld.com/html/atebmw- ... squeal.htm
Χρησιμοποίησα σε τακάκια EBC yellow (που είναι σκληρά και θεωρητικά σφυρίζουν) και δεν κάνουν .... κιχ
που βρισκουμε τετοια παστα??? ειτε ελλαδα ειτε εξωτερικο???
καθε παστα ειναι για συγκεκριμενο αυτοκινητο ή υπαρχουν και γενικης χρησης?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
που βρισκουμε τετοια παστα??? ειτε ελλαδα ειτε εξωτερικο???
καθε παστα ειναι για συγκεκριμενο αυτοκινητο ή υπαρχουν και γενικης χρησης?
Παστες μπορεις να βρεις σε ολα τα καλα ζαχαροπλαστεια, Αγαπητος, Μιλτος, Χατζηφωτιου. Δεν χρειαζεται να ξενιτευτεις... οι ντοπιες παστουλες ειναι εξαιρετικες.
Επισης οι παστες ειναι generic και μπορουν να μπουνε αφοβα σε καθε αυτοκινητο. Η μορφη τους ειναι περιπου αυτη: με καποιας παραλλαγες στην συσταση τους αναλογα με τον κατασκευαστη και το μονο που απαιτουν ειναι μεσα στο αμαξι να ειναι σε επιπεδο μερος για να μην γινουν νιανια μεσα στο κουτι τους.
-
Σβήστηκε άσχετο ποστ.
Σφυριγμα φρενων