-
ναι, είναι το νέο μοντέλο, αυτό που κυκλοφορεί...
ακόμα όμως δεν πέρασε τελωνείο... -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
μια ερώτηση...
φίλος αγόρασε την 525 του 2003... ονομαστικά λέει 218 άλογα... υπάρχει κ έκδοση του ίδιου κινητήρα με 270 άλογα... γίνεται η αναβάθμιση?ευχαριστώ.
Ανοιγεί το καπό κ βλέπει στο θόλο το κωδικό του κινητήρα.Αν είναι 525 του 2003 έχει τον Μ54.Άρα 192 άλογα.
Για να είναι 218 πρέπει να έχει το Ν52. -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
μια ερώτηση...
φίλος αγόρασε την 525 του 2003... ονομαστικά λέει 218 άλογα... υπάρχει κ έκδοση του ίδιου κινητήρα με 270 άλογα... γίνεται η αναβάθμιση?ευχαριστώ.
-
navouxodonosoras
coscoευχαριστώ πολύ!
-
Λοιπόν...I need your help.
Μετά από το ταξίδι που είχα...μέτρησα το λάδι μου και χρειαζόταν ένα λίτρο. Πρόσθεσα αφού μίλησα με τη BMW.
Η BMW μου είπε ότι τα λάδια που έχει μέσα το αυτοκίνητο στο μοτέρ είναι λάδια ρονταρίσματος (έτσι ακριβώς το είπε) και στρωσίματος. Είναι πάρα μα πάρα πολύ λεπτά και σκοπός τους είναι να απορροφηθούν (που προφανώς έχουν ήδη) από τους κυλίνδρους, ελατήρια κλπ. Ίσως χρειαστεί είπε να ξαναπροσθέσω. Μου είπε ότι τώρα που είναι αρχή είναι απολύτως φυσιολογικό. Μου είπε ότι αν θέλω, μπορώ να αλλάξω τα λάδια ρονταρίσματος.
Είμαι πλέον στα 5000κμ...να αλλάξω τα λάδια λέτε...ή να τα αλλάξω όπως λέει το board computer στα 20.000κμ?
Με διαβεβαίωσε ο μηχανικός στη BMW ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι το αυτοκίνητο έχει σένσορες ποιότητας λαδιού. Συνεπώς, θα με ενημερώσει αν θέλουν τα λάδια αλλαγή νωρίτερα.
Εσείς τι θα κάνατε? Θα τα αλλάζατε?
Βασίλη τι λες???
Βασικά δε βλέπω το λόγο...
-
Αστο να κάνει άλλα 5000 χλμ και μετά τα αλλάζεις αν θες.
Η κατανάλωση σιγά-σιγά θα μηδενιστεί μετά τα 15-20ΚΟ oil sensor, εκτός της ποσότητας, μετράει την αγωγιμότητα του λαδιού (για τυχον κατάλοιπα-υγρασίες) και σε συνδιασμό με τη μέση κατανάλωση βενζίνης (όσο μεγαλύτερη είναι τόσο πιο 'μολυσμένο' είναι το λάδι από τα κατάλοιπα της) υπολογίζει πότε θέλουν αλλαγή.
-
Ευχαριστώ Βασίλη.
Δε τα αλλάζω λοιπόν. Θα δω σε άλλα 5Κ κμ τι θα κάνει...και βλέπουμε.
Εσύ τα πρώτα λάδια πότε τα άλλαξες?
-
2 ώρες αφού την παρέλαβε.
-
Έτσι! Για να είναι μέσα στο όριο αλλαγής...
-
δε λες που ειχε την ευγενεια ο ανθρωπος να περιμενει 2 ωρες, αντι να παει εκει, να τους δωσει τη κουτα με το τι πρεπει να αλλαχθει, πριν ακομη το παραλαβει?
-
Μα στις 2 αυτές ώρες, δεν περίμενε! Έκανε τα προβλεπόμενα.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μα στις 2 αυτές ώρες, δεν περίμενε! Έκανε τα προβλεπόμενα.ειμαι σιγουρος!
offtopic:
ευχαριστω το Βασιλη για τα αμορτισερ που μου προτεινε! Δεν εχω πιεσει ακομη γιατι χθες τα εβαλα, αλλα το αμαξι εχει αλλαξει σημαντικα προς το καλυτερο.
για να μην πω οτι διαπιστωσα υπερστροφικες τασεις εκει που τις ηθελα... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για να μην πω οτι διαπιστωσα υπερστροφικες τασεις εκει που τις ηθελα...
Δηλαδη παντου και παντα ?
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
για να μην πω οτι διαπιστωσα υπερστροφικες τασεις εκει που τις ηθελα...
Δηλαδη παντου και παντα ?
ελπιζω οχι, με μπροστινη κινηση, ψιλοαναισθητο τιμονι και λιγα αλογα θα ηταν επικινδυνο!
-
Στο ιμπιζα?Τι εβαλες αν επιτρεπετε?
-
ναι στο ιμπιζα, κονι κιτρινα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Έτσι! Για να είναι μέσα στο όριο αλλαγής...Μα, αυτό δεν είναι το όριο αλλαγής? Στην TS το ίδιο κάναμε!
-
Φράιντι αφτερ-νούν ις νοτ σούν εινάφ!
-
Μια χαρά είναι Αφάνα!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Φράιντι αφτερ-νούν ις νοτ σούν εινάφ!γουέλ, φράιντευ ιζ κλοουσερ νάου.... ινάφ ιζ ενάφ....
Και στα ελληνικά: λίγες ώρες μείνανε τραλαλαλαλά.... Καμία και σήμερα!
Με το καλό!
BMW FORUM