-
Ευχαριστω.Επρεπε πρωτα να και μετα να ρωτησω
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
[/url]](http://img115.imageshack.us/my.php?image=18img8024si0.jpg)[/img]μην ανησυχειτε προβα κανω , μαθαινω να βαζω φωτο
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΨΟΝΙ! ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ , ΔΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΣΙΝΟΥ ΣΑΝ ΡΕΜΟ ΤΟ ΝΟ 19 ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ!
-
KAI EKANE KAI ΚΑΨΟΝΙ ΣΤΟΝ COMA
-
-
'Εχω ένα Renault 10, μοντέλο από 1968 - 1970, (με τα παραλληλόγραμμα φώτα μπροστά), το οποίο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του το είχε εντελώς εγγαταλελειμμένο και η καρότσα του είναι σε άθλια κατάσταση. Είχε όμως πινακίδες και η μηχανή του είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Ψάχνω, λοιπόν, ανταλλακτικά ή κάποιο αυτοκίνητο ολόκληρο (με ή χωρίς πινακίδες) σε καλή κατάσταση και λογική τιμή. Αν κάποιος έχει πληροφορίες, ευπρόσδεκτες.
Το αυτοκίνητο είναι αυτό:
-
-
Ωραίο!!!!
-
-
-
μαστρο Χρήστο, ήτανε να μην το βρείς το κόλπο!!!
-
Φίλε lesoko με το R10, πριν κάποια χρόνια είχα κάνει ένα τέτοιο ανταλλακτικά και μου έχουν μείνει αρκετά. Δυστυχώς απο καρότσα δεν έχω σχεδόν τίποτε (ένα καπώ πίσω νομίζω) και εκείνο δεν ήταν καλό και πιάναν χώρο, έχω όμως σαζμαν-πίσω ανάρτηση, πολλά πράγματα απο μοτέρ και αρκετά διακοσμητικά, το καντράν κλπ.
Γενικά απο είδη φανοποιίας υπάρχει ξεραίλα και εδώ και έξω μιας και όλοι το έχουν παραγκωνισμένο...επειδή έχω κάποιους γνωστούς Ρενατζήδες έξω πές μου τί ακριβώς ψάχνεις να ρωτήσω.
Καλωσήρθες στην παρέα! -
Φίλε 7pas100, ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
Το αυτοκίνητο είναι μεν ολόκληρο, αλλά εσωτερικά είναι άθλιο (ταπετσαρίες σχισμένες, καθίσματα μουχλιασμένα ταμπλώ διαλυμένο κ.λ.π.), ενώ εξωτερικά είναι σάπιο το εμπρός καπώ, τα εμπρός φτερά του, αλλά και οι πόρτες έχουν κάποιες μικροσκουριές και τα λάστιχά τους είναι διαλυμένα... Επίσης λείπουν όλα τα νίκελα από φτερά και πόρτες (είχαν αντικατασταθεί με... πλαστικά αυτοκόλλητα) και οι προφυλακτήρες έχουν τα χάλια τους. Εννοείται ότι το πάτωμα εμπρός και στο χώρο του πορτ μπαγκάζ είναι τρύπιο... Εν τω μεταξύ, μου δίνει την αίσθηση ότι έχει φάει γερή στούκα εμπρός αριστερά και επισκευάστηκε πολύ πρόχειρα.
Ενώ ξεκίνησα με μεράκι για να το επαναφέρω όσο μπορώ και κατόπιν να απευθυνθώ σε κάποιον μάστορα, στην πορεία απογοητεύτηκα και το παράτησα. Τα μόνα που βρήκα είναι ένα σετ από φώτα εμπρός και πίσω σε μια αποθήκη παλιών ανταλλακτικών στη Θεσσαλονίκη, που όμως έκλεισε πιά και κακώς δεν πήρα και κάποιες ζάντες που είχε ο τύπος.
Σκέφτομαι ότι μια καλή λύση είναι να φέρω ένα ολόκληρο αυτοκίνητο από το εξωτερικό και να πριτσινώσω επάνω του τα ταμπελλάκια με τους αριθμούς πλαισίου κ.λ.π. Θα μου στοιχίσει πολύ φτηνότερα από το να προσπαθήσω να φτιάξω το υπάρχον σε κάποιον μάστορα. Μου ζητάνε τρελλά λεφτά (3.000 € και βάλε... μόνο για την καρότσα), τη στιγμή που βρίσκεις από 2000 μέχρι 3000 € κάποιο σε άριστη κατάσταση στη Γαλλία μέσω του http://www.anciennes.net/ . Το θέμα είναι πώς το φέρνεις εδώ, ποιός μπορεί να αναλάβει να σου το φέρει, πώς το περνάς για ανταλλακτικά, πόσο φόρο τελωνείου πληρώνεις και βέβαια, πόσο θα στοιχίσουν τα μεταφορικά. Σε όλα αυτά τα ερωτήματα, κανείς δε μπορεί να μου δώσει μια πειστική απάντηση. Είμαι και στην επαρχία, όπου δύσκολα συναντάς άνθρωπο να ασχολείται σοβαρά με το παλιό αυτοκίνητο, οπότε καταλαβαίνεις... Αν μπορείς να μου ξεκαθαρίσεις κάποια από τα παραπάνω, θα σου είμαι υπόχρεος!
Βέβαια τα μηχανικά μέρη ενδεχομένως να τα χρειαστώ, οπότε μην τα πετάξεις... Πολύ λίγο το περπάτησα στο δρόμο και δεν έχω ασφαλή ανάγνωση για το σε ποιά κατάσταση είναι η μηχανή του και το σανσμάν του. Το εντυπωσιακό είναι ότι μετά από 7 χρόνια ακινησίας, όπου ο γέρος που το είχε πλήρωνε μόνο τα τέλη κυκλοφορίας, του έβαλα βενζίνη και καινούρια μπατταρία και πήρε μπρος! Φαντάζεσαι την πλάκα που έπαθε ο βενζινάς, όταν είδε ένα χρέπι με 4 λάστιχα πλάκα να πηγαίνει στο μέρος όπου βρίσκονταν η αεραντλία.
Από ότι κατάλαβα είσαι του χώρου, οπότε σίγουρα θα σε χρειαστώ στο μέλλον, αφού στην ευρύτερη οικογένεια (αδέλφια, γαμπροί, πεθερικά σύζυγος) έχουμε ... 14 Renault (μαζί με το R 10) και όλο και κάτι θα χρειαστούμε. Στείλε μου τα στοιχεία σου σε ένα pm. Συγνώμη για το μεγάλο ποστ μου και Ευχαριστώ Πολύ για την προσοχή σου! -
Η εισαγωγη ενος κλασσικου δεν ειναι αθλος,πιστεψε με.Κανε υπομονη μεχρι το μεσημερι σημερα, και θα στα πω.Βλεπεις ο χρονος πιεζει τετοια ωρα.
Καλημερα. -
Λοιπον.Εαν το αυτοκινητο εχει κλεισει 30 χρονια,μπορει να εκτελωνιστει σαν αντικειμενο ιστορικης αξιας,χωρις να πληρωσει φορο και να εφοδιαστει με ιστορικες πινακιδες λεσχης.
Χονδρικα χρειαζεσαι τα εξης.
1.Τιμολογιο αγορας η θεωρημενο ιδιωτικο συμφωνητικο απο το ελληνικο προξενιο της πολης που βρισκεται το αυτοκινητο,η συμβολαιογραφικη πραξη αν δεν υπαρχει κοντα προξενειο.Ζητησε τη χαμηλοτερη δυνατη αξια και ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Ο ΦΠΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ.
2.Πρωτοτυπη αδεια κυκλοφοριας στο ονομα σου.
3.Το CMR ( συνοδευτικο μεταφορας απο τη μεταφορικη εταιρεια).
Πρεπει να γινει ο εκτελωνισμος μεχρι τη 15η ημερα του επομενου μηνα απο την ημερομηνια που αναφερεται στο CMR.
Χονδρικα να ξερεις οτι ο εκτελωνισμος ενος αυτοκινητου 1300 cc κοστιζει(μου κοστισε εμενα τον Αυγουστο του 2006) 1400-1600 ευρω.Υπολογισε τη μεταφορικη εταιρεια 700-800 ευρω και τα δικα σου εξοδα αν πας Γαλλια.
Πληροφοριακα παντως,η Giulia που ηρθε απ'εξω στοιχισε τα λιγοτερα χρηματα σε συγκριση με τα αλλα δυο που ανακατασκευαστηκαν.
Τωρα θα μου πεις γιατι δεν πηρα και την Alfetta 'ετοιμη' απο Ιταλια.
ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ -
Φίλε scuderia monofaro, Ευχαριστώ Πολύ για τις πληροφορίες που μου έδωσες!
-
lesoko, έχεις ΠΜ
-
-
Mάστορα μας βάζεις δύσκολα και ειναι και βράδυ!
Σιρόκο είναι πάντως σίγουρα! και αναβαση ή σιρκουί (?) -
οπως ειπες και εσυ γιαννη, σιροκο ειναι σιγουρα....
και δεν ειναι αναβαση, ειναι σιρκουι, μαλλον κερκυρα η ροδος ! -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
οπως ειπες και εσυ γιαννη, σιροκο ειναι σιγουρα....
και δεν ειναι αναβαση, ειναι σιρκουι, μαλλον κερκυρα η ροδος !μαλλον ....τσου
Classic Renault