-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για απεμπόληση ελευθεριών μιλάω και εγω,αλλα για τις ελευθερίες των ίδιων των παιδιών.
Δεν μπορει να το χωρεσει ο νούς μου,τό ότι δικαιούται να εχει ελευθερια ο παιδεραστης και όχι το παιδι που θίγεται.Και δεν βλέπω καμια ομοιότητα μεταξυ παιδεραστη και μαυρου,γυφτου,αλβανου,και γεωργιανου.Ο μεν θα κατηγορηθει αδικως,διότι ένας αλλος μαυρος εκλεψε,ενω ο δε ειναι ήδη εγκληματιας.Ειναι παιδεραστης ή παιδοπορνογραφος ο ίδιος.
Και κυριο μελημα των κοινωνιών ήτανε πάντα η απομακρυνση των εγκληματιών απο τους κόλπους της.
Έχω την εντύπωση ότι ίσως να μην κατάλαβες τι προσπαθώ να πω. Δεν υποστηρίζω επ' ουδενί πως παιδόφιλοι μπορούν να συνευρίσκονται με ανήλικους ως μέρος του δικαιώματός τους στην κακώς εννοούμενη εδώ ελεύθερη έκφραση.
Όταν αναφέρομαι στο δικαίωμα της έκφρασης αναφέρομαι στην ελευθερία του λόγου, όχι των πράξεων.
Η ελευθερία του λόγου δεν δύναται να υπόκειται σε περιορισμούς, οφείλει να είναι απόλυτη.Το παράδειγμα με τα ακροδεξιά κόμματα το έφερα σαν αναλογία. Αν θεωρείς πως το συγκεκριμένο κόμμα οφείλει να απαγορευθεί λόγω αυτών που πρεσβεύει, το ίδιο δεν πρέπει να γίνει και για το κάθε είδους φασιστικό πολιτικό σχηματισμό;
Ο j.marr κατάλαβε απολύτως το σκεπτικό μου.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Δεν μπορει να το χωρεσει ο νούς μου,τό ότι δικαιούται να εχει ελευθερια ο παιδεραστης και όχι το παιδι που θίγεται.
ελευθερία να πιστεύει και να εκφράζεται έχει όχι να πράτει
οσο υπάρχουν και εφαρμόζονται νομοι δεν νομιζω να υπάρχει κίνδυνος
Τα όρια μεταξύ έκφρασης και πράξης είναι ασαφή.
Να ένα παράδειγμα. Εκφράζει κάποιος την σεξουαλική διαστροφή του σ ένα παιδικό πρόγραμμα στην τηλεόραση.Θα πρέπει να είναι αποδεκτή η έκφρασή του η όχι;
Βγαίνει κάποιος στην πλατεία Ομονοίας και φωνάζει: 'Γουστάρω να π.δ@ω παιδάκια. Αφήστε με να εκφραστώ...'.
Έκφραση είναι αυτό να το κάνει μπροστά σε ένα παιδί επίσης, και να απευθύνεται και σε αυτό επίσης.
Είναι αποδεκτό;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όταν είχε σκάσει η πρώτη ιστορία με την Αμερικανίδα δασκάλα που έμεινε έγκυος από μαθητή της, βγήκε από τη φυλακή για να ξαναμείνει έγκυος κλπ.
ήμουν στην ηλικία του μαθητή....και τι δε θα έδινα τότε να γινόμουν και εγώ αντικείμενο εκμετάλευσης.
Βέβαια ακριβώς αυτό το σκέλος του 'και τί δε θα έδινα' είναι ο λόγος που υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις παιδιών με μεγαλύτερους (αφήνουμε εκτός κλασσικούς βιασμούς) μιας και είναι αδύνατον να είναι ισορροπημένες, και σίγουρα το παιδί εγκαταλείπει τα πάντα (και τη ζωή του) για τον 'έρωτα'.Αυτό ίσως το λέμε όλοι (ειδικά αν αναφέρεσαι σε εκείνη την ξανθιά δασκάλα που είχαν βιάσει και την ίδια μικρή ). Αλλά αν το δεις πιο ουσιαστικά το θέμα κακό του κάνει και μάλιστα πολύ μεγάλο. Πιστεύεις ότι ένα τέτοιο παιδί μεγαλώνει και ωριμάζει φυσιολογικά; Εκτός αν πιστεύει ότι κάθε μέρα είναι του Αη Γιαννιού και θα έχει δίπλα του πάντα τέτοιες γυναίκες.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Δεν μπορει να το χωρεσει ο νούς μου,τό ότι δικαιούται να εχει ελευθερια ο παιδεραστης και όχι το παιδι που θίγεται.
ελευθερία να πιστεύει και να εκφράζεται έχει όχι να πράτει
οσο υπάρχουν και εφαρμόζονται νομοι δεν νομιζω να υπάρχει κίνδυνος
Τα όρια μεταξύ έκφρασης και πράξης είναι ασαφή.
Να ένα παράδειγμα. Εκφράζει κάποιος την σεξουαλική διαστροφή του σ ένα παιδικό πρόγραμμα στην τηλεόραση.Θα πρέπει να είναι αποδεκτή η έκφρασή του η όχι;
Βγαίνει κάποιος στην πλατεία Ομονοίας και φωνάζει: 'Γουστάρω να π.δ@ω παιδάκια. Αφήστε με να εκφραστώ...'.
Έκφραση είναι αυτό να το κάνει μπροστά σε ένα παιδί επίσης, και να απευθύνεται και σε αυτό επίσης.
Είναι αποδεκτό;
καθένας μπορεί να λέει οτι θέλει αν το πρόγραμμα πχ εχει τέτοιες αναφορές δεν θα θεωρηθεί παιδικό και λογικά δεν θα παίξει σε ώρα που βλέπουν παιδια
από τι στιγμή που θα παρενοχλήσει ένα παιδί έστω και λεκτικά θα αναλάβει η αστυνομία και οι νομοι
απλά πράγματα -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
καθένας μπορεί να λέει οτι θέλει αν το πρόγραμμα πχ εχει τέτοιες αναφορές δεν θα θεωρηθεί παιδικό και λογικά δεν θα παίξει σε ώρα που βλέπουν παιδια
από τι στιγμή που θα παρενοχλήσει ένα παιδί έστω και λεκτικά θα αναλάβει η αστυνομία και οι νομοι
απλά πράγματαΚαι γιατί να μην μπορεί ελεύθερα να εφραστεί κάποιος τις ώρες της παιδικής ακροαματικότητας; Δεν είναι στέρηση της ελευθερίας έκφρασης αυτό;
Ούτως η άλλως θα μπορεί κάποιος να βρίσκεται έξω πχ απο ένα σχολείο και να εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να απευθύνεται σε κάποιον συγκεκριμμένα. Θα φωνάζει γουστάρω να το κάνω #@$% Θα μπορεί να ζωγραφίζει τις φαντασιώσεις του και να τις κάνει πανώ πχ.
Έκφραση θα είναι κι αυτή.
(Επιμένω πως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά) -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Και γιατί να μην μπορεί ελεύθερα να εφραστεί κάποιος τις ώρες της παιδικής ακροαματικότητας; Δεν είναι στέρηση της ελευθερίας έκφρασης αυτό;
Ούτως η άλλως θα μπορεί κάποιος να βρίσκεται έξω πχ απο ένα σχολείο και να εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να απευθύνεται σε κάποιον συγκεκριμμένα. Θα φωνάζει γουστάρω να το κάνω #@$% Θα μπορεί να ζωγραφίζει τις φαντασιώσεις του και να τις κάνει πανώ πχ.
Έκφραση θα είναι κι αυτή.
(Επιμένω πως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά)Περιορισμούς στις τηλεοπτικές εκπομπές ορισμένες ώρες τις ημέρας υπάρχουν ήδη, κατά τη γνώμη μου βλακωδώς αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν συνιστούν περιορισμό της ελευθερίας του λόγου, αφού πρακτικά οτιδήποτε μπορεί να μεταδοθεί κατά τις βραδυνές ώρες.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις εφόσον κάποιος περιορίζεται στην έκφραση ιδεών ή απλά δεν παραβαίνει κάποιο νόμο, εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με αυτό, όποιες και αν είναι οι ιδεές του.
Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να γεννηθεί ένας νέος Βολταίρος να μας διδάξει τα περί ελευθερίας λόγου. -
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
Και γιατί να μην μπορεί ελεύθερα να εφραστεί κάποιος τις ώρες της παιδικής ακροαματικότητας; Δεν είναι στέρηση της ελευθερίας έκφρασης αυτό;
Ούτως η άλλως θα μπορεί κάποιος να βρίσκεται έξω πχ απο ένα σχολείο και να εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να απευθύνεται σε κάποιον συγκεκριμμένα. Θα φωνάζει γουστάρω να το κάνω #@$% Θα μπορεί να ζωγραφίζει τις φαντασιώσεις του και να τις κάνει πανώ πχ.
Έκφραση θα είναι κι αυτή.
(Επιμένω πως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά)Περιορισμούς στις τηλεοπτικές εκπομπές ορισμένες ώρες τις ημέρας υπάρχουν ήδη, κατά τη γνώμη μου βλακωδώς αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν συνιστούν περιορισμό της ελευθερίας του λόγου, αφού πρακτικά οτιδήποτε μπορεί να μεταδοθεί κατά τις βραδυνές ώρες.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις εφόσον κάποιος περιορίζεται στην έκφραση ιδεών ή απλά δεν παραβαίνει κάποιο νόμο, εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με αυτό, όποιες και αν είναι οι ιδεές του.
Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να γεννηθεί ένας νέος Βολταίρος να μας διδάξει τα περί ελευθερίας λόγου.Κι εγώ χέστηκα για τις ιδέες του οποιουδήποτε, αρκεί η έκφρασή τους να μην μου δημιουργεί προβλήματα.
Η έκφραση του παιδεραστή να μείνει σε πλαίσια που δεν θα ενοχλήσει κανένα παιδί. -
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι ίσως να μην κατάλαβες τι προσπαθώ να πω. Δεν υποστηρίζω επ' ουδενί πως παιδόφιλοι μπορούν να συνευρίσκονται με ανήλικους ως μέρος του δικαιώματός τους στην κακώς εννοούμενη εδώ ελεύθερη έκφραση.
Όταν αναφέρομαι στο δικαίωμα της έκφρασης αναφέρομαι στην ελευθερία του λόγου, όχι των πράξεων.
Η ελευθερία του λόγου δεν δύναται να υπόκειται σε περιορισμούς, οφείλει να είναι απόλυτη.Το παράδειγμα με τα ακροδεξιά κόμματα το έφερα σαν αναλογία. Αν θεωρείς πως το συγκεκριμένο κόμμα οφείλει να απαγορευθεί λόγω αυτών που πρεσβεύει, το ίδιο δεν πρέπει να γίνει και για το κάθε είδους φασιστικό πολιτικό σχηματισμό;
Ο j.marr κατάλαβε απολύτως το σκεπτικό μου.
Νομιζω οτι επικεντρωνεσαι στο περιτυλιγμα του προιόντος.
Δυο σελίδες πριν,εσυ ο ίδιος,μας ειπες ότι,τα μελη του ζητούνε τη νομιμοποίηση της σεξουαλικης επαφης με ατομα ανω των 12 ετων,καθως και ότι,αυτοί οι ίδιοι εχουνε καταδικαστει στο παρελθόν για παιδοφιλία.
Ειναι δηλαδη εγκληματίες,οι οποίοι,πατωντας σε δημοκρατικα παραθυρακια προσπαθούνε να νομιμοποιήσουνε τα εγκλήματα που σκοπευουν να διαπραξουν στο μελλον.
Το συγκεκριμένο κόμμα,οφειλει να εξαλιφθει απο μια κοινωνια,όπως και αν ήτανε ενα κόμμα δολοφόνων,που θα ζητούσε τη νομιμοποίηση των φόνων.
Αυτο δεν αποτελει πολιτική θεση ή ιδεολογία.Ειναι ενα φτηνο τρυκ,το οποίο εχει σαν σκοπό να παγιδευσει το δικαστικό δημοκρατικο συστημα,που θα αναγκαστει να νομιμοποιήσει την ίδρυση του κομματος,για να ανοίξει η πόρτα της νομιμοποίησης της παιδοφιλίας.
Επιμενεις όμως να μιλάς μονο για τη δημοκρατική ιδεολογία,που θα'πρεπε να δικαιώνει τους πάντες,και παραβλέπεις (και ο τζι.μαρρ μαζι) τον σκοπό αυτης της διαδικασιας.
-
και να υπάρχουν κόμματα με τέτοιες απόψεις (παιδοφιλικές δολοφονικές πελματολαγνικές δεν εχει σημασία) πιστεύεις οτι έχουν ελπίδα για εκλογή????
και δεύτερον η ίδρυση κόμματος με οποιεσδήποτε απόψεις απέχει πολύ απο τη νομιμοποίηση πράξεων που η 'κοινωνία' δεν αποδέχεται
και τρίτον η 'δημοκρατική ιδεολογία' δεν πρέπει να δικαιώνει τους πάντες
πρέπει να δικαιώνει τους πολλούς (τώρα αν αυτοί έχουν δίκαιο είναι άλλη ιστορία και πονεμένη ΙΜΟ -σσ γενικά μιλάω και δεν επικεντρώνομαι μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση) -
Ολες οι αλλαγες γινονται με μικρα βηματακια.Το ότι σημερα δεν υπάρχει πιθανοτητα να εκλεγει ενα τετοιο κομμα,το θεωρω σιγουρο.Και ο ιδρυτης του,σιγουρα δεν θα περιμενε να ψηφιστει.Παρ'όλα αυτα,έγινε η πρωτη κινηση.
Αυριο,που θα επαναληφθει ενα δευτερο βηματακι προς την ίδια κατευθυνση,θα ειναι ευκολότερο λόγω του πρωτου.Και στη συνειδηση όλων θα φανταζει λιγοτερο χυδαιο απ'ότι τωρα.
-
-
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νομιζω οτι επικεντρωνεσαι στο περιτυλιγμα του προιόντος.Δυο σελίδες πριν,εσυ ο ίδιος,μας ειπες ότι,τα μελη του ζητούνε τη νομιμοποίηση της σεξουαλικης επαφης με ατομα ανω των 12 ετων,καθως και ότι,αυτοί οι ίδιοι εχουνε καταδικαστει στο παρελθόν για παιδοφιλία.
Ειναι δηλαδη εγκληματίες,οι οποίοι,πατωντας σε δημοκρατικα παραθυρακια προσπαθούνε να νομιμοποιήσουνε τα εγκλήματα που σκοπευουν να διαπραξουν στο μελλον.
Δεν διαφωνώ ότι τα εκλήματα για τα οποία καταδικάστηκαν ήταν απεχθή, αλλά απο τη στιγμή που εξέτησαν την ποινή τους και η κοινωνία τους θεωρεί μέλη της δεν μπορώ να καταλάβω με ποια αιτιολογία θα έπρεπε να τους απαρνηθούν βασικά δικαιώματα, όπως αυτό της ελευθερίας λόγου και του δικαιώματος του εκλέγεσθαι.
Το συγκεκριμένο κόμμα,οφειλει να εξαλιφθει απο μια κοινωνια,όπως και αν ήτανε ενα κόμμα δολοφόνων,που θα ζητούσε τη νομιμοποίηση των φόνων.
Υπάρχουν ήδη αρκετοί πολιτικοί σχηματισμοί που αν τους δοθεί η ευκαιρία δεν θα διστάσουν να προχωρήσουν στην τελική λύση για πολλούς συνανθρώπους μας που διαθέτουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή γεννήθηκαν σε διαφορετικό τόπο από εμάς.
Η δύναμη των δημοκρατικών κοινωνιών δεν βρίσκεται στη δυνατότητα να φιμώμουν τη διαφορετική άποψη, όποια και αν είνα αυτή, αλλά να ενημερώνουν και να μορφώνουν τους πολίτες τους.Αυτο δεν αποτελει πολιτική θεση ή ιδεολογία.Ειναι ενα φτηνο τρυκ,το οποίο εχει σαν σκοπό να παγιδευσει το δικαστικό δημοκρατικο συστημα,που θα αναγκαστει να νομιμοποιήσει την ίδρυση του κομματος,για να ανοίξει η πόρτα της νομιμοποίησης της παιδοφιλίας.
Επιμενεις όμως να μιλάς μονο για τη δημοκρατική ιδεολογία,που θα'πρεπε να δικαιώνει τους πάντες,και παραβλέπεις (και ο τζι.μαρρ μαζι) τον σκοπό αυτης της διαδικασιας.
Πολιτική πρόταση μπορεί να αποτελέσει το οτιδήποτε. Ορισμό της πολιτικής θέσης εγώ τουλάχιστον δεν θα επιχειρήσω να δώσω.
Σκόπος κάθε πολιτικού σχηματισμού είναι να κάνει πράξη τις ιδέες που πρεσβέυει, τουλάχιστον έτσι λέει η θεωρία. Δεν απαιτούμε όμως την απαγόρευση των κομμάτων με διαφορετικές απόψεις από τις δικές μας. Απλά δεν τα ψηφίζουμε, ή έστω επιδιδόμαστε σε εκστρατεία εναντίον τους. Αδυνατώ να καταλαβώ γιατί στη προκειμένη περίπτωση θα έπρεπε να λειτουργήσουμε διαφορετικά.Επιπλέον, το κόμμα ιδρύθηκε και καταχωρήθηκε σαν πολιτικός σχηματισμός στην Ολλανδία την Άνοιξη του 2006. Αμέσως μετά την ιδρυτική του ανακοίνωση υποβλήθηκε από μία οργάνωση προστασίας ανηλίκων αίτημα για την κύρηξή του σαν παράνομο. Το δικαστήριο απέρριψε την αίτηση στα πλαίσια του ελεύθερου λόγου και του δικαιώματος του εκλέγεσθαι, με το οποίο σκεπτικό προσωπικά συμφωνώ. Το κόμμα δηλαδή υπάρχει εδώ και 18 μήνες και αποτελεί ένα μικρό μόνο κομμάτι του κινήματος υπέρ της παιδοφιλίας.
Ναι, καλά διαβάσατε. Υπάρχει ήδη από την δεκαετία του 1970 κίνημα, στο οποίο συμμετέχουν αρκετές οργανώσεις, για την αποποινικοποίηση της συνεύρεσης με ανήλικους. Δεν πρόκειται για παράνομες οργανώσεις τύπου Αλ-Κάιντα, αλλά για αναγνωρισμένες ομάδες που υποστηρίζουν την παιδοφιλία, ορισμένες συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του παγκόσμιου κινήματος ομοφυλόφυλων (ILGA), παρέχουν τηλεφωνική υποστήριξη (!) σε παιδόφιλους ενώ μία από αυτές (MARTIJN) εκδίδει και περιοδικό. Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τον κ. Google σχετικά με pro-pedophile activism.
Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση πως οι παιδόφιλοι θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα να πλησιάζουν έστω κάποιο παιδί. Αλλά θεωρώ πως έχουν δικαίωμα να διατυπώνουν τις όποιες ιδέες τους. Ακόμα είναι προτιμότερο να προσπαθήσουν οι κοινωνίες να εντοπίσουν και βοηθήσουν αυτούς τους ανθρώπους (ή να προβούν στη διακριτική παρακολούθησή τους αν προτιμάτε) και όχι να τους τρομοκρατήσουν και να τους ωθήσουν στην αφάνεια μέσω απαγορεύσεων ακόμα και στοιχειωδών ελευθεριών. -
Ελευθερία έκφρασης στο κόμμα που θέλει να γ@μήσει τα παιδιά μου. Το παλεύω ρε γμτ αλλα τόσο δημοκράτης δεν έχω καταφέρει να γίνω.
Προτιμώ να παλέψω για το δικαίωμά τους στην πίσα και τα πούπουλα
-
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
Υπάρχουν ήδη αρκετοί πολιτικοί σχηματισμοί που αν τους δοθεί η ευκαιρία δεν θα διστάσουν να προχωρήσουν στην τελική λύση για πολλούς συνανθρώπους μας που διαθέτουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή γεννήθηκαν σε διαφορετικό τόπο από εμάς.
Η δύναμη των δημοκρατικών κοινωνιών δεν βρίσκεται στη δυνατότητα να φιμώμουν τη διαφορετική άποψη, όποια και αν είνα αυτή, αλλά να ενημερώνουν και να μορφώνουν τους πολίτες τους.Εξακολουθεις να μπερδευεις τις ταξεις των μαυρων με αυτες των παιδεραστων.
Οι μαυροι,οι γυφτοι,οι αραβες,οι πακιστανοι και οι αλβανοι,ειναι μεγαλες ομαδες ανθρωπων οι οποίες κακοχαρακτηριζονται αδίκως λόγω του ότι φιλοξενούνε στους κόλπους τους καποιους εγκληματίες,την υπαρξη των οποίων φροντιζουν να επισημανουν οι 'αριοι' στην προσπάσθειά τους να τους υποβαθμίσουν.Εδω μιλάμε πλέον για τους εγκληματιες τους ίδιους (αυτοί που μπορει να ανηκουν στους Γυφτους,στους μαυρους και στους Αραβες) οι οποίοι ΔΕΝ τσουβαλιάζονται αδίκως,πληρώνοντας τα εκλήματα αλλων.Τα δικα τους εγκλήματα τους βαραινουν.
Κανεις δεν τους διαχωρησε βαση του χρωματος του δερματός τους ή της θρησκειας τους.Το ίδιο εγκληματιας ειναι ο παιδεραστης,ειτε ειναι Ελλην Χριστιανος,ειτε ειναι Κουρδος,ειτε Μαλαισιανος,ειτε Ινδιανος.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Υπάρχουν ήδη αρκετοί πολιτικοί σχηματισμοί που αν τους δοθεί η ευκαιρία δεν θα διστάσουν να προχωρήσουν στην τελική λύση για πολλούς συνανθρώπους μας που διαθέτουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή γεννήθηκαν σε διαφορετικό τόπο από εμάς.
Η δύναμη των δημοκρατικών κοινωνιών δεν βρίσκεται στη δυνατότητα να φιμώμουν τη διαφορετική άποψη, όποια και αν είνα αυτή, αλλά να ενημερώνουν και να μορφώνουν τους πολίτες τους.Εξακολουθεις να μπερδευεις τις ταξεις των μαυρων με αυτες των παιδεραστων.
Οι μαυροι,οι γυφτοι,οι αραβες,οι πακιστανοι και οι αλβανοι,ειναι μεγαλες ομαδες ανθρωπων οι οποίες κακοχαρακτηριζονται αδίκως λόγω του ότι φιλοξενούνε στους κόλπους τους καποιους εγκληματίες,την υπαρξη των οποίων φροντιζουν να επισημανουν οι 'αριοι' στην προσπάσθειά τους να τους υποβαθμίσουν.Εδω μιλάμε πλέον για τους εγκληματιες τους ίδιους (αυτοί που μπορει να ανηκουν στους Γυφτους,στους μαυρους και στους Αραβες) οι οποίοι ΔΕΝ τσουβαλιάζονται αδίκως,πληρώνοντας τα εκλήματα αλλων.Τα δικα τους εγκλήματα τους βαραινουν.
Κανεις δεν τους διαχωρησε βαση του χρωματος του δερματός τους ή της θρησκειας τους.Το ίδιο εγκληματιας ειναι ο παιδεραστης,ειτε ειναι Ελλην Χριστιανος,ειτε ειναι Κουρδος,ειτε Μαλαισιανος,ειτε Ινδιανος.
Δεν εννοούσα αυτό. Με τα παραπάνω ήθελα να επισημάνω πως, υπάρχουν ομάδες ανθρώπων που επιμένουν όχι μόνο να διαχωρίζουν τους ανθρώπους με βάση το χρώμα ή το θρήσκευμά τους αλλά και να ευαγγελίζονται (και πολλές φορές να πράττουν, βλ. Χρυσή Αυγή) το διωγμό τους. Σε αυτούς τους (υπ)ανθρώπους το δικαίωμα του λόγου και του εκλέγεσθαι ουδείς (σωστά κατά τη γνώμη μου) το έχει αμφισβητήσει.
Οπότε το ερώτημα που προκύπτει, είναι πραγματικά τόσο περισσότερο επικίνδυνοι οι παιδόφιλοι από τους υπερασπιστές της ευγονικής που οι κοινωνίες ανέχονται (ξανά, ορθώς) τις ιδέες των δεύτερων αλλά οφείλουν να διώξουν τις ιδέες των πρώτων;Σε καμία περίπτωση δεν παραλληλίζω ομάδες ανθρώπων άδικα διωκώμενους για τα πιστεύω τους ή το χρώμα του δέρματος τους με τον εξοστρακισμό από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών των παιδόφιλων.
@tasosdev: Η δημοκρατία οφείλει να υπερασπίζεται το δικαίωμα του λόγου ακόμα και για τα πλέον διεστραμμένα μέλη της. Η εναλλακτική, αν έχεις διαβάσει ένα γνωστό ποίημα του Νιμόλερ, είναι τρομερά επικίνδυνη.
-
«Τόλμα να πάρεις τον χρόνο που γουστάρεις»
«Οκτώ ώρες δουλειά, μιάμιση ώρα να πας και να 'ρθεις στη δουλειά, οκτώ ώρες ύπνος, δυο ώρες για φαγητό, μια ώρα για καθαριότητα και φροντίδα του σώματος, μια ώρα για περπάτημα ή γυμναστική, μιάμιση ώρα για να δεις τηλεόραση και μια ώρα για διάφορες άλλες υποχρεώσεις, μας κάνουν σύνολο 24 ώρες.
Δηλαδή, ένας υγιής εργαζόμενος, χωρίς παιδιά, χωρίς άλλες υποχρεώσεις, είναι σχεδόν βέβαιο ότι μετά βίας θα βρει χρόνο για να διαβάσει ένα βιβλίο, ν'ακούσει προσεκτικά ένα δίσκο κλασικής μουσικής ή να ενημερωθεί απ' την εφημερίδα του.
Ολα αυτά συνήθως τα μεταθέτει στο Σαββατοκύριακο, μαζί με όποιας μορφής διασκέδαση, εκδρομή ή απόλαυση μιας συναυλίας ή ενός θεατρικού έργου (που κιαυτά δεν συνιστούν πάντα πνευματική απόλαυση).
Νάτη λοιπόν η ζωή ενός μικρομεσαίου αστού. Ενός θετικού, γενικά προσώπου, που δεν μπεκροπίνει, δεν χάνει τις ώρες του στα καφενεία και στις συζητήσεις, που δεν αναριωτιέται γιατί ο Μπέκετ, ο Σκαλκώτας, ο Σαίνμπεργκ και ο Ρίλκε έγραψαν αυτά που έγραψαν, που ποτέ του δεν θα διαβάσει Πλάτωνα, Αριστοτέλη ή Σαρτρ!
Αυτός ο πληροφορημένος άνθρωπος θα σταθεί με απορία μπρος στις κατασκευές των σημερινών εικαστικών σε κάποιο μουσείο ή γκαλερί, θα πάει πιθανώς σε μια παράσταση χοροθεάτρου, θα δει οπωσδήποτε μια ταινία το μήνα, αλλά δεν θα έχει ποτέ χρόνο και διάθεση να ζήσει ή να συζητήσει σε βάθος τις εντυπώσεις του.
Οταν με το πέρασμα του χρόνου θα αποκτήσει παιδιά, άρρωστους γονείς, βαρετή σχέση, περιττά κιλά, εξοχικό και τα σχετικά γκάτζετ, τότε είναι σίγουρο πως κάθε σκέψη για το ποιος είναι και τι κάνει πάει περίπατο κι ο φιλαράκος μας εταλλάσσεται στον αδιάφορο μέτριο ανθρωπάκο, τον συμπαθή εκείνον δημοκράτη που είναι συμβιβασμένος με τη μετριότητα και την ανημπόρια του.
Ετσι αναπαράγεται η μελαγχολία που κυριαρχεί στις δυτικές κοινωνίες, ο προστατευτικός πέπλος του καρτεσιανικού καθωσπρεπισμού και η ηθική μέση άποψη. Οποιος έχει χρόνο για φλερτ, για έρωτα, για ποτό, για καφενεία, διάβασμα ή χάζεμα, για παρέα και κουβέντα, εκλαμβάνεται ως ιδιόρρυθμος ή ψώνιο. Η παραχώρηση χρόνου σε μη παραγωγικές (οικονομικά επωφελείς)δραστηριότητες ή προσπάθεια να ξεφύγει από την ιδιώτευση (από την ηλιθιότητα, όπως πιστεύει ο Θουκυδίδης, στην οποία ξεπέφτει ο άνθρωπος που αρνείται να είναι πολίτης και που οι Γάλλοι ονομάζουν idiot), θεωρείται ύποπτη. (...) Το σύνθημα σε πολυκατοικία του Παγκρατίου έλεγε: του οκταώρου οι πεσόντες ηδονίζονται με τσόντες. Το 'πεσόντες' μας το
δείχνει καλά. Δεν είναι οι άνθρωποι κατ' ανάγκην κακοί. Πεσόντες είναι οι περισσότεροι. Θύματα της αδυναμίας τους. Ισως και να μην άξιζαν καλύτερης ζωής. Τι να το κάνει ολόκληρο ελεύθερο οκτάωρο ο άδειος;Εγώ κλαίω αυτόν που το θέλει και δεν το έχει. (...) Κάποιοι είναι ασυμβίβαστοι, τρελοί και ονειροπόλοι. Κάποιοι θέλουν και ζουν την κάθε μέρα ως θάμβος!
Οι πεσόντες μπορεί και να θέλουν να είναι πεσόντες. Γι' αυτό κι εγώ θα έγραφα στον τοίχο:
'Τόλμα να πάρεις το χρόνο που γουστάρεις'!».
ΧΑΡΗΣ ΒΡΟΝΤΟΣ - «ΑΥΓΗ»
-
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
@tasosdev: Η δημοκρατία οφείλει να υπερασπίζεται το δικαίωμα του λόγου ακόμα και για τα πλέον διεστραμμένα μέλη της. Η εναλλακτική, αν έχεις διαβάσει ένα γνωστό ποίημα του Νιμόλερ, είναι τρομερά επικίνδυνη.
@e_avgo: Προφανώς η δημοκρατία οφείλει επίσης να προστατεύει τα παιδιά απο το φαινόμενο της παιδεραστείας, και δεν δείχνει να τα καταφέρνει καλά, γιατί ανθίζει.
Η δημοκρατία όταν τρέχω πολύ με το αυτοκίνητο μου κόβει κλήση, κι όταν δείχνω τον κώλο μου σε κάποιον με καταδικάζει με την ποινή της προσβολής της δημοσίας αιδούς.
Οταν βρίσω κάποιον, η δημοκρατία με τιμωρεί.
Αυτή η δημοκρατία δεν γουστάρω να αφήσει την προπαγάνδα του εγκλήματος της παιδεραστίας ελεύθερη.
Δεν είναι προσβολή η ύβρις η παιδεραστία ρε παιδιά; -
Έχω μια απορία σχετική με το θέμα της παιδεραστίας. Από νομικής πλευράς, δεδομένου ότι η Χ πράξη αυτή τη στιγμή είναι παράνομη, απ' όσο ξέρω υπάρχει διαφορά μεταξύ των παρακάτω:
(α) Προβαίνω στην πράξη Χ ενώ είναι παράνομη.
(β) Προτρέπω τον κόσμο να προβεί στην πράξη Χ ενώ είναι παράνομη.
(γ) Προσπαθώ μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες (στις οποίες περιλαμβάνεται και η ίδρυση κόμματος) να καταστήσω νόμιμη την παράνομη πράξη Χ. Ταυτόχρονα, όμως, προσέχω τα λόγια μου και δεν προτρέπω κανέναν (φανερά τουλάχιστον) να προβεί αυτή τη στιγμή στην πράξη Χ.Τα (α) & (β) σίγουρα είναι παράνομα. Για το (γ) υποθέτω ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Έτσι, αν (i) το Χ αντιτίθεται σε θεμελιώδη αρχή του συντάγματος, είναι παράνομο (π.χ. προσπάθεια αλλαγής του πολιτεύματος). Αν (ii) το Χ αντιτίθεται σε ένα απλό νόμο, τότε είναι νόμιμο το (γ). Η περίπτωση της παιδεραστίας μπορεί κάποιος νομικός να μας πει σε ποια περίπτωση ανήκει (i ή ii) ή προς ποια κλίνει περισσότερο;
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
@e_avgo: Προφανώς η δημοκρατία οφείλει επίσης να προστατεύει τα παιδιά απο το φαινόμενο της παιδεραστείας, και δεν δείχνει να τα καταφέρνει καλά, γιατί ανθίζει.
Η δημοκρατία όταν τρέχω πολύ με το αυτοκίνητο μου κόβει κλήση, κι όταν δείχνω τον κώλο μου σε κάποιον με καταδικάζει με την ποινή της προσβολής της δημοσίας αιδούς.
Οταν βρίσω κάποιον, η δημοκρατία με τιμωρεί.
Αυτή η δημοκρατία δεν γουστάρω να αφήσει την προπαγάνδα του εγκλήματος της παιδεραστίας ελεύθερη.
Δεν είναι προσβολή η ύβρις η παιδεραστία ρε παιδιά;Ουδέποτε υποστήριξα την άποψη ότι η παιδεραστία είναι δικαίωμα. Τη θεωρώ ιδιαίτερα απεχθής πράξη και κατά τη γνώμη μου οφείλει η κοινωνία να την καταδιώξει ανηλεώς. Παρόλα αυτά το δικαίωμα στον ελεύθερο λόγο των παιδόφιλων δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί θα πρέπει να παραβιαστεί.
Διορθώθηκε ορθογραφικό λάθος
TΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#4]