-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Ατομικό ρεκόρ οικονομίας……. 4,8 λιτ/100 για απόσταση 55 χιλιομ.παπάκι?
-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Ατομικό ρεκόρ οικονομίας……. 4,8 λιτ/100 για απόσταση 55 χιλιομ.τέτοια κατανάλωση ούτε το ντίζελ Panda του puntofato user.
είχες την πεθερά κι έσπρωχνε;
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
christos.dimouμε τα -1-2-3 στην κλίμακα ουσιαστικά τι γίνεται; Κοιτάνε πιο χαμηλά τα φώτα;
δηλ συστήνεις το -1 ως στανταρ...;
IMHO yes. Χάνεις κάτι από το 0 αλλά με σχετική βεβαιότητα δεν τυφλώνεις τον κόσμο που έρχεται.
Ειδικά τώρα σε συνθήκες παγωνιάς με χιόνι και ομίχλη θα προτιμούσα να έχω μειωμένη απόδοση αλλά να μην τυφλώνω τον απέναντι και να μην έχω και αυτοτύφλωση.
-
Ο χρήστης proctor έγραψε:
Οχι δεν εχω xenon, δεν εχω άλλωστε την executive εκδοση
Το εγχειριδιο πάντως λέει ότι με δυο άτομα και χωρίς άλλο φορτίο το -0- ειναι κανόνας.Κι εγώ μόνο με το -2- κατάφερα να μην έχω προβλήματα.
Θα το προσέξω μόνο με οδηγό πλήρωμα και θα δω!
Αν και δε γνωρίζω πολλά απο μηχανολογικα.....παιζει τίποτα από αμορτισερ?
Υπόθεση κάνω!Μήπως βρώμικο το κρύσταλλο και λόγω της διάχυσης τύφλωνες τους απέναντι???
Εφόσον λέει 0 για 2 άτομα τότε αυτό είναι και το σωστό!
Αμορτισέρ no-way. Ελατήρια ίσως αλλά σε καινούργιο αμάξι πολύ δύσκολο. Αυτό όμως το βλέπεις πολύ εύκολα. Με άδειο το όχημα συνέκρινε τη βύθιση πίσω (ή το κενό που έχεις στους θόλους) με άλλα ίδια οχήματα με το ίδιο λάστιχο.
Υποθέσεις κάνουμε και εμείς...
-
Γιατί δεν πάτε απλά να ρυθμίσετε τα φώτα σας;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί δεν πάτε απλά να ρυθμίσετε τα φώτα σας;όντως.
Στο 0 πρέπει να δείχνουν σωστά τα φώτα ακόμα και με οδηγό-συνοδηγό.Σε συνεργείο μπορούν να στα ρυθμίσουν.
Διαφορετικά, είναι 4 βίδες είναι μπροστά με τις οποίες το κάνεις και μόνος σου.
Από άλλο thread :από το Service Manual :
εδώ λέει πως η απόσταση της ευθείας Α από την ευθεία Β πρέπει να είναι 52mm :
-
Καλή χρονιά σε όλους!
Ελειψα καιρό από το τοπικ αλλά καιρός είναι να αναφερω και κάποια καινούργια πραγματάκια για το μωρό μας.
Ταξίδι στο Καιμάκτσαλάν, επισκέψεις στο χιονοδρομικό, βόλτα στην Έδεσσα, επίσκεψη Σαλονίκη στην επιστροφή και ταξίδι από Σαλονίκη προς Αθήνα χτες βράδυ με αρκετά σβέλτους ρυθμούς.- Αθήνα- Π. Αγιος Αθανάσιος (625 χλμ. πόρτα-πορτα). Μέση κατανάλωση 8.2 lt με μέση ωριαία ταχύτητα 130. Το έλιωσα στην Εθνική κινούμενος συνεχως με 160-180, με εξαίρεση το κομμάτι Θερμοπύλες-Ράχες που θέλοντας και μη κινηθηκα σε πολύ αργοτερους ρυθμούς. Από Βέροια και προς τα πάνω, δεν ξεπέρασα τα 120 μιας και ο δρόμος και η κινηση δεν πολυενεπνεαν για 'μαγκιές'. Πολλά Civic από Λάρισα και πάνω.
- Μεγάλη εφευρεση για το μωρό μας (αλλά και οποιοδήποτε αμάξι που δεν κάνει extreme sports) οι 'κάλτσες' της Autosock ή της Weissenfels. Πολύ καλή δουλειά στον πάγο (και στον Αγιο Αθανάσιο από 1/1 έως και χτες είχε αρκετό) και άνεση στο τιμόνι και την οδηγηση. Μπαίνουν όντως πανεύκολα αλλά προτείνω να βγαίνουν με υγρή την επιφάνειά τους. Στο δικό μου επειδή τις φόραγα 4 μέρες συνέχεια, όταν βγηκα στην 'καλή' άσφαλτο αρνηθηκαν πεισματικά να βγουν. Αποτέλεσμα να φτασω σχεδον 25 χλμ προ της Εδεσσας σε ενα πρατηριο AVIN οπου ο ευγενικότατος πρατηριουχος βοηθησε στο να βγουν, μη παιρνοντας μια για τη βοηθεια και κερνωντας και καφε!
- Με τα φωτα που ανεφερε κάποιος φίλος πρόβλημα, ημουν οκ. Γεμάτο πορτ μπαγκαζ, τρια άτομα στο αμαξι και το level στο -1.
- Στη λακουβα μετα το νεο κομματι επεσα κι εγω, αλλα μαλλον ειμαι οκ. Θα παω στο λαστιχα μου τη Δευτερα να δει τη ζαντα.
- Από Καλαμαριά μεχρι Βούλα, μεσω Κηφισσου και Ποσειδωνος έκανα άκριβως 5 ώρες και 10 λεπτά με σταση στη Στυλίδα για ανεφοδιασμό (17.20 Καλαμαρια - 22.30 Βούλα). Το αμαξι ταξιδευε ξεκουραστα με πολλά μεσα στη νυχτα και δεν ενιωσα σημαδι κουρασης από αυτό.
- Συνολικά χιλιομετρα 1605, μεση κατανάλωση 8.6 λίτρα σύμφωνα με το trip computer. Πιστευω ότι είναι γυρω στα 9 πραγματικα.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!
-
Καλή χρονια και χρονια πολλα!!
Τελικα χθες παρελαβα το νεο μου Type S.
Δυστυχως δεν το χαρηκα καθολου...
5 λεπτα αφοτου εφυγα απ' τον εμπορο της Honda αρχισαμε....
Το αμαξι οταν περνα απο τραχυ δρομο κανει σαν κουδουνιστρα!! Ακουγονται απο πισω (πορτ παγκαζ ισως... ή αναρτηση) τριγμοι σαν να ειναι κατι λασκαρισμενο εντελως...Επισης στις λακουβες (οχι τιποτα μεγαλες) κατι χτυπαει με δυναμη, το ακους και το νιωθεις, μεσα στο τουνελ αναμεσσα σε οδηγο και συνοδηγο, διπλα απ το δεξι ποδι του οδηγου.
Καλα το χειροφρενο παιζει καργα δεξια αριστερα... ελεος....
Επισης θορυβοι και απαισιοι τριγμοι απ΄την μπροστινη αναρτηση-συστημα διευθυνσης σε δρομους οπου το προηγουμενο μου τουτου peugeot 206 με κουτσουρο αναρτηση και 45 αρι προφιλ δεν εκανε κιχ...
Πληρης απογοητευση...
Και αντε να βρουν τι φταιει.... @ρχιδι@@Για τα θετικα του type S δεν θα μιλησω, μιας και τα παραπανω 'προβληματα' με εχουν απορροφησει...
-
εγώ στην θέση σου θα έκανα μεταβολή και θα ξαναπήγαινα πίσω.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ να στο δουν ΤΩΡΑ....μην το αφήνεις κ χαλιέσαι.
καλοτάξιδο...
-
Φιλε Αλεξανδρε,σημερα για πρωτη φορα μπηκα και γραφω στο φορουμ. Διαβασα τα προβληματα σου, σε αλλο αγγλικο φορουμ για το civic διαβασα οτι αν δε μεινεις ικανοποιημενος απο το αμαξι σε 5 μερες μπορεισ να το επιστρεψεις και να παρεις αλλο.Υπαρχει νομος νομιζω. Παρε τηλεφ στο γραφειο καταναλοτων.
-
Παιδια εδω βαζετε φωτο τα αυτοκινητα σας και πως? Υπαρχει galery καπου?
-
jimpa
Καλωσόρισες! Gallery για φωτογραφίες δεν παίζει, για επισύναψη φωτογραφιών δες εδω: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=22303 -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Γιατί δεν πάτε απλά να ρυθμίσετε τα φώτα σας;
όντως.
Στο 0 πρέπει να δείχνουν σωστά τα φώτα ακόμα και με οδηγό-συνοδηγό.Σε συνεργείο μπορούν να στα ρυθμίσουν.
Διαφορετικά, είναι 4 βίδες είναι μπροστά με τις οποίες το κάνεις και μόνος σου.Όντως δεν ειναι φυσιολογικο ακόμα και στο -1 με δυο επιβατες το πρόβλημα να υπάρχει!
Θα το κοιτάξω μόνος μου μήπως βγάλω άκρη( ευχαριστώ mjacob) και αν όχι έφυγα για Honda. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Οχι δεν εχω xenon, δεν εχω άλλωστε την executive εκδοση
Το εγχειριδιο πάντως λέει ότι με δυο άτομα και χωρίς άλλο φορτίο το -0- ειναι κανόνας.Κι εγώ μόνο με το -2- κατάφερα να μην έχω προβλήματα.
Θα το προσέξω μόνο με οδηγό πλήρωμα και θα δω!
Αν και δε γνωρίζω πολλά απο μηχανολογικα.....παιζει τίποτα από αμορτισερ?
Υπόθεση κάνω!Μήπως βρώμικο το κρύσταλλο και λόγω της διάχυσης τύφλωνες τους απέναντι???
Εφόσον λέει 0 για 2 άτομα τότε αυτό είναι και το σωστό!
Αμορτισέρ no-way. Ελατήρια ίσως αλλά σε καινούργιο αμάξι πολύ δύσκολο. Αυτό όμως το βλέπεις πολύ εύκολα. Με άδειο το όχημα συνέκρινε τη βύθιση πίσω (ή το κενό που έχεις στους θόλους) με άλλα ίδια οχήματα με το ίδιο λάστιχο.
Υποθέσεις κάνουμε και εμείς...
Δεν είναι και τόσο βρώμικο για να κάνω τέτοια ζημιά χαχα!
-
Λιγο δυσκολα για τις φωτο εδω.Θα προσπαθησω!!
-
@__αλεξανδρος__
1ο. Τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να τους αναφέρεις το πρόβλημα και μετά συνεργείο.
2ο. Αν η βλάβη είναι κάτι απλό (πχ. αμορτισέρ, silent block) μικρό το κακό επισκευή και σπίτι. Αν είναι κάτι μεγαλύτερο (υποπλαίσιο ανάρτησης) τότε έχεις το δικαιώμα να ζητήσεις την αλλαγή που αναφέρει ο jimpa.
3ο. Περιμένουμε νέα σου.
-
Ο χρήστης proctor έγραψε:
Δεν είναι και τόσο βρώμικο για να κάνω τέτοια ζημιά χαχα!
Δεν μιλώ μόνο για τη βρωμία από σκόνες... μιλώ και για αστοχία του υλικού... (ημιδιαφάνεια με αποτέλεσμα τη διάχυση)
-
Επειδη ειμαι νεος στο φορουμ και δεν γνωριζω αν το εχετε συζητησει,για οσους εχουν το πενταθηρο αμαξι γνωριζεται οτι τα σποιλερ του type r μπαινουν ευκολα στο πενταθυρο με μια μικρη μετατροπη στις πισω αψιδες? Εχω αναλυτικες φωτο στο civinfo.com
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν είναι και τόσο βρώμικο για να κάνω τέτοια ζημιά χαχα!
Δεν μιλώ μόνο για τη βρωμία από σκόνες... μιλώ και για αστοχία του υλικού... (ημιδιαφάνεια με αποτέλεσμα τη διάχυση)
οχι κι ετσι.λες?
-
Πηγα μια βολτα σημερα....απελπισια....
Κουδουνιστρα...
Τωρα ακουγονται και απ την μπροστινη αναρτηση διαφοροι τριγμοι.
Αυριο θα τους παρω τηλεφωνο να τους χ...σω .Θα μου πουν φυσικα φερτο να το δουμε..αλλα ειναι απογοητευμενος και ξερω οτι μπορει να κανουν τ αμαξι φτερο και στο τελος να μη κανουν τιποτα, Αν ειναι κατι ελλετωματικα φτιαγμενο εξ αρχης τελειωσε!
Δεν το περιμενα απο Honda. Για μενα αλλος ενας θρυλος αποδειχθηκε μεγαλη μουφα!!
Ηonda Civic 2005