-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Γιατι ειρωνευεστε??Μάλλον δεν ξέρεις τι οχήματα βγάζουν στη ΝΑ Ασία γι αυτό το λες. Έχουν εκατομμύρια δίχρονους κινητήρες με καρμπιρατέρ που καπνίζουν απίστευτα. Ένας τέτοιος άθλιος κινητήρας προφανώς στοιχίζει μόνο 100 ευρώ και η δικαιολογία που χρησιμοποιούν (και γίνεται δεκτή) για να βιάζουν το περιβάλλον είναι ότι δεν έχουν λεφτά. Σ' αυτή τη κατηγορία υποθέτω θα κινείται και το πολύ φτηνό αμάξι της ΤΑΤΑ.
Στα δικά μας αυτοκίνητα πρέπει να μετρηθούν όλοι οι ρύποι που βγαίνουν από το αμάξι πχ όταν στεγνώνει η βαφή, όταν στεγνώνει η κόλλα στο λάστιχο του παρμπρίζ, τα πλαστικά στο εσωτερικό (γι αυτό είναι σκληρά), το αφρολέξ στα καθίσματα κλπ. Νομίζεις ότι η ΤΑΤΑ θα τα προσέχει αυτά όταν φτιάχνει το πάμφθηνο αμάξι της;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γιατι ειρωνευεστε??
Μάλλον δεν ξέρεις τι οχήματα βγάζουν στη ΝΑ Ασία γι αυτό το λες. Έχουν εκατομμύρια δίχρονους κινητήρες με καρμπιρατέρ που καπνίζουν απίστευτα. Ένας τέτοιος άθλιος κινητήρας προφανώς στοιχίζει μόνο 100 ευρώ και η δικαιολογία που χρησιμοποιούν (και γίνεται δεκτή) για να βιάζουν το περιβάλλον είναι ότι δεν έχουν λεφτά. Σ' αυτή τη κατηγορία υποθέτω θα κινείται και το πολύ φτηνό αμάξι της ΤΑΤΑ.
Στα δικά μας αυτοκίνητα πρέπει να μετρηθούν όλοι οι ρύποι που βγαίνουν από το αμάξι πχ όταν στεγνώνει η βαφή, όταν στεγνώνει η κόλλα στο λάστιχο του παρμπρίζ, τα πλαστικά στο εσωτερικό (γι αυτό είναι σκληρά), το αφρολέξ στα καθίσματα κλπ. Νομίζεις ότι η ΤΑΤΑ θα τα προσέχει αυτά όταν φτιάχνει το πάμφθηνο αμάξι της;
1)Aλλο τι υποθετουμε εμεις οτι μπορει να συμβαινει και αλλο το τι συμβαινει.
2)Εχεις ζησει σε χωρα της ΝΑ Ασιας και ξερεις οτι χρησιμοποιουν διχρονους κινητηρες η υποθετεις οτι ειναι ετσι??
Βρες μου σε παρακαλω ΕΝΑΝ κατασκευαστη της περιοχης που χρησιμοποιει τετοιου ειδους κινητηρα σε οποιασδηποτε μορφης αυτοκινητο.Εν πασει περιπτωσει διαβασα τη πολιτικη της εταιρειας αυτης σε θεματα διαχειρησης ενεργειας και περιβαλλοντος:
http://www.tatamotors.com/our_world/we_care.php
Απ'οτι διαβαζω δεν απεχει και πολυ απο αλλους πρεστιζατους κατασκευαστες.
Κατι εγραψα πιο πριν για οικονομιες κλιμακας που μπορει να πετυχει ενας τετοιος ομιλος και φυσικα το προσπερασατε.
Εδω σας εχω ΜΙΑ μονο εταιρεια που ανηκει στη ΤΑΤΑ.
Δειτε τι φτιαχνει και ποιους εχει πελατες....http://www.tacogroup.com/businessunits/tkt/index.htm
Συνεχιστε εσεις να λετε διαφορα περι περιβαλλοντος, βλαβων, κλπ τετοια ωραια ειρωνικα....
-
Να η μόλυνση από τα δίχρονα - είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ
http://www.engr.colostate.edu/comm/news ... t=8&id=117Κι άλλοι κατασκευαστές (πχ Nissan) μπορούν να φτιάξουν καλύτερα και εξίσου φτηνά αμάξια στην Ινδία. Αν δεν χρειάζεται να προσέχουν τους ρύπους από τα εργοστάσια, φυσικά είναι φθηνότερα. Για παράδειγμα, κατασκευαστές μπαταριών στέλνουν τις πρώτες ύλες στη Κίνα για συγκεκριμμένη ρυπογόνο κατεργασία και μετά τις παίρνουν πίσω και φτιάχνουν μπαταρίες.
-
Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν ή θέλησαν να κάνουν το 'φτηνό' αυτοκίνητο ... και προσπαθούν. Μ' αυτή τη λογική η Renault αναβίωσε την Dacia και έβγαλε το Logan (αρχικά με ελπίδα ότι θα κοστίζει 6000 ευρώ!!!), κάπου διάβασα ότι και η Nissan ενδιαφέρεται να βγάλει ένα μινι φτηνό, μετά η Tata κλπ. Και στην Κινα βγήκε το Chery QQ (αντιγραφο του Matiz) με άθλια crash test's αποτελέσματα (http://paultan.org/wp-content/uploads/2006/02/cheryqq_2.jpg). Ας μην ξεχνάμαι και την Zastava που προσπάθησε με το Florida, η Lada με το Kalina, ή και η VW με το Fox.
Οικονομοτεχνικά να το δει κάποιος δεν αρκούν μόνο φτηνές πρώτες ύλες ή έτοιμες εγκαταστάσεις αλλά κατα πόσο θα μπορεί να σταθεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην σύγχρονη πλέον κοινωνία και κατα πόσο ασφαλές και μόνο είναι. Ακρως απαραίτητα είναι πλέον τα ABS, το Air condition, ή οι Airbags για να κυκλοφορήσει ένα αυτοκίνητο στον δρόμο και αυτά κοστίζουν. Οπότε για το 'φτηνό' αυτοκίνητο αν εννοούμε '4 καρέκλες πάνω σε 4 ρόδες, καλυμένες γύρω απο λαμαρίνες και μια μηχανούλα μπροστά με ένα τιμόνι' το σίγουρο είναι ότι το λιγότερο ΠΡΕΠΕΙ να είναι επικίνδυνο ...
Και κάτι που μάλλον είναι off topic αλλά σχετίζεται με την τιμή ... Προσωπικά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δεν είναι φτηνότερα τα αυτοκίνητα που με ένα κινητήρα ή ένα πλαίσιο κλπ και τώρα πλέον με κοινά, πολλά μέρη μαζι, βγάζουν 2, 3 ή 4 εταιρίες 5, 6 ή 7 μοντέλα? Τi κόστος παραγωγής έχει το Golf, το A3 σε σχέση με το Megane ή το Almera που έβγαιναν μόνα τους ή το Outlander και οι 15 παραλλαγές του με το πχ. Rav4 που δεν χρησιμοποιεί (ίσως πέρα απο τους αεραγωγούς...) ή δεν έχει απο άλλο μοντέλο της Toyota ...
[/img] -
Πως θέλετε να προκύψει η ανάπτυξη στην Κίνα/Ινδία κλπ...από παρθενογένεση?
Ή μήπως ο πρώτος σκαραβαίος ήταν πιο φιλικός για το περιβάλλον?
Ακόμα και αν οι σχετικές τεχνολογίες προστασίας/μετρήσεων είναι διαθέσιμες (και είναι) το κόστος τους προς το παρόν είναι απαγορευτικό.
Δεν μπορούμε όμως να τους απαγορεύσουμε την ανάπτυξη, ούτε καν για την προστασία του περιβάλλοντος, εκτός και αν είμαστε διατεθειμένοι να τους επιχορηγήσουμε για αυτό.
Δυστυχώς προς το παρόν και με λίγες εξαιρέσεις (πχ.επιχορήγηση για αντικατάσταση παλαιών πυρηνικών σταθμών) δεν είμαστε διατεθειμένοι.Εdit: Επίσης να μην μπερδεύουμε τους ρύπους με τα αέρια του θερμοκηπίου. Άλλο οι ρύποι που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα σε τοπικό επίπεδο+όξινη βροχή και άλλο τα αέρια του θερμοκηπίου (CO2, υδρατμοί κλπ.) Ένα μοτοποδήλατο εκλύει πολύ λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου από το οποιοδήποτε αυτοκίνητο όσο σύγχρονο και αν είναι αυτό.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και κάτι που μάλλον είναι off topic αλλά σχετίζεται με την τιμή ... Προσωπικά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δεν είναι φτηνότερα τα αυτοκίνητα που με ένα κινητήρα ή ένα πλαίσιο κλπ και τώρα πλέον με κοινά, πολλά μέρη μαζι, βγάζουν 2, 3 ή 4 εταιρίες 5, 6 ή 7 μοντέλα? Τi κόστος παραγωγής έχει το Golf, το A3 σε σχέση με το Megane ή το Almera που έβγαιναν μόνα τους ή το Outlander και οι 15 παραλλαγές του με το πχ. Rav4 που δεν χρησιμοποιεί (ίσως πέρα απο τους αεραγωγούς...) ή δεν έχει απο άλλο μοντέλο της Toyota ...
[/img]Καθολου οφ τοπικ δεν ειναι....
Και θα ελεγα οτι ειναι η ουσια του θεματος.
Κινδυνευοντας να προκαλεσω ποικιλα σχολια κι εγω αναρωτιεμαι καμμια φορα γιατι ενα Α3 ειναι πολυ ακριβωτερο απο ενα αντιστοιχο Golf, γιατι το Golf ειναι κατα πολυ ακριβωτερο απο ενα Leon γιατι ενα Passat ειναι φτηνοτερο απο ενα Α4 αλλα πολυ ακριβωτερο απο ενα Octavia και παει λεγοντας, τη στιγμη που το 95% των εξαρτηματων τους ειναι απο το ιδιο ραφι και απο τους ιδιους προμηθευτες.
Η μονη λογικη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι οτι αναλογα το ψωνιο που εχει ο καθενας μας οι αυτοκινητοβιομηχανιες του πασσαρουν το ιδιο ουσιαστικα προϊον στην αντιστοιχη τιμη... -
888888 για να σου απαντήσω αλλά και να 'με' απαντήσω ... η απάντηση είναι απλή και λογική ... όλα είναι το κέρδος. Όλη η διαφορά απο το κόστος παραγωγής έως την τιμή πώλησης μένει στην εταιρία ...
Σχετικά με τις εταιρίες Κίνας ή Ινδίας ... http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=66963. Κάπως έτσι ξεκίνησαν και οι Κορεάτες και είναι πλέον και καλά κάνουν μια υπερδύναμη ...
Οι υπόλοιποι ... (μέσα σίγουρα και οι Έλληνες...) 'μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι' ... -
Καλα μιλανε οι Ελληνες για προστασια του περιβαλλοντος το αλλο με τον τοτο μαλλον το ξερετε
-
Υπαρχει καποια ελληνικη εταιρια που να παραγει αυτοκινητα καλυτερα απο τα TATA, ZASTAVA, DACIA κλπ, ή μηπως υπαρχει καποια εταιρια ποι καιγεται για να προστατεψει το ευαισθητο περιβαλλον;;; Καλο θα ειναι να σοβαρευτουμε και να παραδειγματιστουμε απο τις εταιριες που προσπαθουν να αναπτυχθουν με συνθηκες πολυ χειροτερες απ' οτι εχουμε εδω. Α, και δινουν και χιλιαδες θεσεις εργασιας, πενιχρης αμοιβης βεβαια, σε ανθρωπους που εχουν πραγματικα αναγκη.
ΕΛΛΑΔΑΡΑ ακους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Η Ινδια βγαζει αυτοκινητα, η Ινδια εχει οδηγο φ1, η Ινδια θα διοργανωσει GP................ -
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
ΕΛΛΑΔΑΡΑ ακους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Η Ινδια βγαζει αυτοκινητα, η Ινδια εχει οδηγο φ1, η Ινδια θα διοργανωσει GP................
η ελλάδα ΔΕΝ είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά ενός δισ ανθρώπων
μόνο αυτό φτάνει για να καταλάβεις γιατί εχουν και GP και οδηγό F1,F2 f16 κλπ
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Καλα μιλανε οι Ελληνες για προστασια του περιβαλλοντος το αλλο με τον τοτο μαλλον το ξερετεΒλέπεις πόσο δύσκολο είναι να συμφωνήσουν ΟΛΑ τα κράτη για τη προστασία του περιβάλλοντος; Αν κάποιοι δεν τηρούν τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές τότε τα προϊόντα που παράγουν είναι φθηνότερα και πουλάνε ΜΟΝΟ αυτοί. Έτσι συνεχίζουμε να καταστρέφουμε το πλανήτη παρόλο που ξέρουμε ότι θα καταστραφούμε και μεις.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
ΕΛΛΑΔΑΡΑ ακους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Η Ινδια βγαζει αυτοκινητα, η Ινδια εχει οδηγο φ1, η Ινδια θα διοργανωσει GP................
η ελλάδα ΔΕΝ είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά ενός δισ ανθρώπων
μόνο αυτό φτάνει για να καταλάβεις γιατί εχουν και GP και οδηγό F1,F2 f16 κλπ
Το καταλαβαινω πολυ καλα, και σιγουρα το αποτελεσμα δεν ειναι μετρο συγκρισης, δεν το παρεθεσα ως τετοιο. Στην Ελλαδα ομως δεν γινεται καμμια προσπαθεια να φυγουμε απο τη μιζερια μας. Κι ειναι αυτο εναι που με ενοχλει. Μη μου πεις οτι τοσα χρονια δεν μπορουσαμε να εχουμε μια αυτοκινητοβιομηχανια... Λεφτα υπαρχουν (μαυρα, ασπρα, πολυχρομα), ανθρωποι (σχεδιαστες, μηχανικοι διαπρεπουν στο εξωτερικο), τι στο δι@$^λο μας λειπει;;;;
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
τι στο δι@$^λο μας λειπει;;;;Πολιτική ηγεσία. Η ΕΛΒΕΤΙΑ είναι πρώτη στην Ευρώπη σε βιομηχανική παραγωγή (γι αυτό έχουν λεφτά) και δεν μιλάω για πατροπαράδοτες βιομηχανίες αλλά για τεχνολογία αιχμής.
-
ΙΜΟ αλλού ειναι το θέμα (μπορεί να κάνω και λάθος)
αυτοί που έχουν τα λεφτά δεν τα βάζουν και αυτοί που μπορούν δεν έχουν
-
Μιας και εγω ξεκινησα το συγκεκριμενο θεμα και εχω διαβασει κατι παραπανω, και για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις του στυλ 'Εγω το ξερω και εσυ οχι', η ΤΑΤΑ συμφωνα με αυτα που εχει αποκαλυψει σχετικα με το θεμα λεει οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο θα ειναι πολυ φιλικο προς το περιβαλλον. Μαλιστα το χαρακτηριζουν ως ' eco-car ' με τρομερη καταναλωση της ταξεως των 59mpg ( miles per gallon ). Οσο για το crash test η ιδια η εταιρεια λεει πως θα το περασει με επιτυχια. Το μονο που απομενει λοιπον ειναι να το δουμε.
Θα ηθελα επισης να συμφωνησω με τον 888888 στο οτι οντως ειναι κολοσσος η συγκεκριμενη εταιρεια και προφανως μπορει να προμηθευτει πολυ φθηνα υλικα μιας και δραστηριοποιειται σε διαφορους τομεις. Οσο για το εργατικο δυναμικο πιστευω ολοι μας μπορουμε να φανταστουμε τι μπορει να πληρωνουν τους Ινδους και μη εργατες. -
Ο χρήστης Cantalejo έγραψε:
Μαλιστα το χαρακτηριζουν ως ' eco-car ' με τρομερη καταναλωση της ταξεως των 59mpg ( miles per gallon ).Χαμηλοί είναι οι ρύποι που εκπέμπει το αμάξι όταν λειτουργεί, εγώ παραπάνω ανέφερα για τους ρύπους όταν κατασκευάζεται, πχ SHED-test
Το ότι έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και είναι φτηνό είναι βέβαια ευπρόσδεκτα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
τι στο δι@$^λο μας λειπει;;;;
Πολιτική ηγεσία.
Ακριβώς αυτό και η νοοτροπία του Ελληνα 'ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξουμε ...'.
Οταν υπήρχε κάτι εδώ υπήρχε και η κουτοπονηριά ... (υπάρχουν φήμες)... δυο Ελληνες συνεταιρίστικαν και πήγαν να ξεγελάσουν ποιους ... τους Ιαπωνες ... και τα όποια κέρδη να γίνονται αυθαίρετες παραθαλάσσιες βίλες ... οπότε ποιος έλληνας ιδιώτης ...
Ποιος ξένος ιδιώτης θα επένδυε τα λεφτά του σε μια επιχείρηση στην Ελλάδα βλέποντας μόνο μια φορά ένα δελτίο ειδήσεων ... σκανδαλα, σεξ και ανίκανους 'υπεύθυνους' ακόμα και να αυτοκτονίσουν ...
Η 'μιζέρια' μας και η 'νοοτροπία' μας όχι αυτοκινητοβιομηχανία αλλά ούτε μια 'καλή' ταβέρνα ελληνικών συμφερόντων μπορεί δημιουργήσει ...
Μυαλά σίγουρα υπάρχουν και πολλά μάλιστα, γνώστες σίγουρα υπάρχουν και πολλοί μάλιστα ... αλλά είναι στο περιθώριο ... κλητήρες ... στην αυτοκρατορία των λίγων γενικώς!!! -
παντως υπαρχει και αλλο ενα θεμα που εχει να κανει με το κοστος το οποιο στην αρχη θα ειναι τεραστιο ανα αυτοκινητο .μην το βλεπουμε ετσι απλα.αλλη η εμπειρια και η τεχνογνωσια των αλλων χωρων.ειναι δυσκολο απο το μηδεν να κανεις κατι.οταν λεω κατι εννοω κατι καλο....
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
Το καταλαβαινω πολυ καλα, και σιγουρα το αποτελεσμα δεν ειναι μετρο συγκρισης, δεν το παρεθεσα ως τετοιο. Στην Ελλαδα ομως δεν γινεται καμμια προσπαθεια να φυγουμε απο τη μιζερια μας. Κι ειναι αυτο εναι που με ενοχλει. Μη μου πεις οτι τοσα χρονια δεν μπορουσαμε να εχουμε μια αυτοκινητοβιομηχανια... Λεφτα υπαρχουν (μαυρα, ασπρα, πολυχρομα), ανθρωποι (σχεδιαστες, μηχανικοι διαπρεπουν στο εξωτερικο), τι στο δι@$^λο μας λειπει;;;;
--Το πρωτο που μας λειπει ειναι η Γεωγραφικη Θεση.
Ειμαστε πολυ μακρυα απο τις μεγαλες αγορες.
Ακομα κι αν υποθεσουμε οτι υπαρχει και βουληση και κινητρα για την αναπτυξη αυτοκινητοβιομηχανιας βρειτε μου ΕΝΑ λογο που μια οποιαδηποτε αυτοκινητοβιομηχανια θα επελεγε να επενδυσει στην Ελλαδα αντι ας πουμε της Τσεχιας ή της Σλοβακιας ακομα και της Σλοβενιας.--Το δευτερο που μας λειπει ειναι το μεγεθος της εσωτερικης αγορας που θα μπορουσε να καλυψει το παραπανω χαντικαπ.
Σε μια αγορα 200-250.000 αν υποτεθει οτι ο εγχωριος κατασκευαστης παιρνει μεριδιο 20% (αντιστοιχο δηλαδη με το μεριδιο της Dacia στη Ρουμανια ή της Skoda στη Τσεχια) μιλαμε για 50.000 αυτοκινητα αριθμος πολυ μικρος και σιγουρα πολυ δυσκολα αυξανομενος που ειναι εξαιρετικα απιθανο να δικαιολογησει το κοστος μιας τετοιας επενδυσης.
--Το τριτο που μας λειπει ειναι ο 'ζωτικος χωρος'.
Ολοι οι γειτονες μας ειναι φτωχοι.Αλλο πραγμα ειναι να πουλας μπαταριες και ειδη σουπερ μαρκετ κι αλλο να τους πουλας αυτοκινητα.
Τα χαμηλα ημερομισθια που εχουν εκτος του οτι δεν αντεχουν τετοιου ειδους αγορες οπως τα αυτοκινητα, αποτελουν αλλον εναν ανασταλτικο παραγοντα για την ιδρυση αυτοκινητοβιομηχανιας στη χωρα μας.
Οι λογοι ευνοητοι.
Πριν αναφερει καποιος τη Τουρκια να του θυμισω οτι η χωρα αυτη εχει πολυ μεγαλυτερη εσωτερικη αγορα συνεχως αυξανομενη, πολυ φτηνα και νεα εργατικα χερια, και προστατευτικους νομους που ευνοουν τα τοπικα προϊοντα.Τρια πραγματα που δεν εχει και δεν μπορει να εχει η Ελλαδα.
--Αν στα παραπανω προστεθουν και οι χρονιες παθογενειες της χωρας μας (γραφειοκρατια διαφθορα κλπ), καταλαβαινει καποιος γιατι δεν ειχαμε ουτε προκειται να αποκτησουμε βαρια βιομηχανια οπως η αυτοκινητοβιομηχανια. -
τα παραπάνω μπορεί να είναι ανασταλτικά για την ανάπτυξη βιομηχανίας αλλά όχι και για την ανάπτυξη βιοτεχνίας (βλ μικρούς σπορ κατασκευαστες) ή για κάτι το πρωτοποριακό πχ ηλεκτρικά
λέμε τώρα
To φθηνοτερο αυτοκινητο στον κοσμο??