-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Καμμια προταση για λαδι για το S2000?Τον ξεχάσαμε τον άνθρωπο.
Δεν μας έγραψες τι προτιμήσεις σου.Επίσης πόσα χλμ έχει και τρόπο οδήγησης, διάρκεια διαδρομών, θερμοκρασίες, το ζεσταίνεις; πόσο σκοπεύεις να το κρατήσεις ακόμα, κάθε πότε θες να κάνεις αλλαγές, κλπ. (ότι θεωρείς σχετικό)
Λοιπόν, αν σου καεί φυσιολογικά προτείνω κάποιο 30άρι με A3
Αντιγράφω από παλαιότερο post
AMSOIL Series 2000 0W30 (TSO)
RED LINE 5W30 Motor Oil
Castrol Edge 0W30 (ή άλλο 0W30)
ELF EXCELLIUM LDX 0W30
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30
MOTUL 8100
Valvoline SynPower MXL 0W30
Mobil 1 0W40
Το πρώτο κυρίως αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και θέλεις διάρκεια, το τελευταίο αν θες κάπως ποιο παχύ.Επίσης, αν είναι η κατανάλωση είναι μη αισθητή, μπορείς να δοκιμάσεις και το Redline 5w20 που μάλλον θα σου δώσει την μέγιστη ευστροφία (αλλά δεν καλύπτει Α3 και θα σίγουρα κάποιοι θα πουν πως είναι ρίσκο). Θα χρειάζεται λιγότερο ζέσταμα καθώς και νομίζω πως τα honda προτιμούν λεπτά λάδια.
To manual τι λέει; Α! βρήκα:Δες εδώ
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost1010262
http://www.avango.ru/engl/oil/oilho.html
πιστοποιημένα από honda
http://committees.api.org/DisplayLicens ... nseNo=2011Μάλλον η ποιό ασφαλής λύση να είναι το Mobil 1 0w40 αλλά εξαρτάται ...
-
Διόρθωση, το TSO (που αντικαταστάθηκε από το SSO) δεν καλύπτει Α3 (έχει HTTS 3.2 - όσο και το redline 5w20 ) χωρίς βέβαια αυτό να μειώνει την αξία του.
-
etsii αν βγάζει καπνό όταν πατάς γκάζι είναι λόγω φθοράς φθοράς του κινητήρα, αν είναι από τα τσιμουχάκια που αναφέρεις ότι φοβάσαι, το λάδι βγαίνει όταν κινείσαι και αφήνεις το γκάζι έχοντας ταχύτητα στο σαζμάν, πχ 70 χλμ με τρίτη και αφήνεις το γκάζι.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
etsii αν βγάζει καπνό όταν πατάς γκάζι είναι λόγω φθοράς φθοράς του κινητήρα, αν είναι από τα τσιμουχάκια που αναφέρεις ότι φοβάσαι, το λάδι βγαίνει όταν κινείσαι και αφήνεις το γκάζι έχοντας ταχύτητα στο σαζμάν, πχ 70 χλμ με τρίτη και αφήνεις το γκάζι.Όταν το τσέκαρα το αμάξι ήταν σταματημένο και καπνό έβγαζε στο άφημα του γκαζιού. Ψιλομαυριδερός ο καπνός κιόλας. Θα το τσεκάρω και εν κινήσει. Μου κάνει εντύπωση πάντως να είναι λόγω φθοράς μιας και είναι προσεγμένο απο πλευράς συντήρησης.
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Ψιλομαυριδερός ο καπνόςΚαυσαέρια;
Ρώτα και το μηχανικό σου.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Δεν περίμενα να δω τέτοιες τιμές σε γερμανικό site, είναι δίχως ΦΠΑ 19% και δίχως μεταφορικά αλλά και πάλι...:
http://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_2.htmlhttp://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_6.html
http://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_5.html
Τι τιμές είναι αυτές
-
Με ενδιαφέρει αλλά τα Γερμανικά μου δεν βοηθούν. Αν το ψάξεις ενημέρωσέ μας...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν περίμενα να δω τέτοιες τιμές σε γερμανικό site, είναι δίχως ΦΠΑ 19% και δίχως μεταφορικά αλλά και πάλι...:
http://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_2.htmlhttp://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_6.html
http://www.koenigsberger-automobile.de/ ... 9_1_5.html
Τι τιμές είναι αυτές
Oι εμποροι στην Ελλαδα μας κατακλεβουν!!!!!!!!
Motul δεν εχει? -
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους σας! Λοιπόν στην οικογένεια έχει μείνει και ένα Toledo του '92 με 103.000χλμ, τα περισσότερα σε εθνική - επαρχία. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πλέον παίζει βοηθητικό χαρακτήρα. Έχει όμως συνηθίσει σε 15W-50 ή 20W-50 και όταν άρχισα να το 'φροντίζω' εγώ και έβαλα 10W-40 έκαψε λαδάκι το γύρισα στο γνωστό 15W-50. Ερώτηση αν αλλάξω 2-3 φορές με συνθετικό 5-40 έστω και φθηνό του στυλ http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1026 θα βοηθήσει να φύγουν κατάλοιπα και λοιπά ώστε να χρησιμοποιώ κάποιο επώνυμο 10-40 ή αυτό το φθηνό 5-40, χωρίς πολλές καταναλώσεις? Ρωτάω γιατί θέλω να κινώ το αμάξι σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα? Επισής για αυτό εδώ τι γνώμη έχετε? http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=75&prod_id=87 Τέλος ένα Motorkote λέτε να βοηθήσει? Ευχαριστώ όλους για όσα έχω μάθει τα χρόνια που παρακολουθώ το forum αυτό, έστω και αν γράφω σπάνια!
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους σας! Λοιπόν στην οικογένεια έχει μείνει και ένα Toledo του '92 με 103.000χλμ, τα περισσότερα σε εθνική - επαρχία. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πλέον παίζει βοηθητικό χαρακτήρα. Έχει όμως συνηθίσει σε 15W-50 ή 20W-50 και όταν άρχισα να το 'φροντίζω' εγώ και έβαλα 10W-40 έκαψε λαδάκι το γύρισα στο γνωστό 15W-50. Ερώτηση αν αλλάξω 2-3 φορές με συνθετικό 5-40 έστω και φθηνό του στυλ http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1026 θα βοηθήσει να φύγουν κατάλοιπα και λοιπά ώστε να χρησιμοποιώ κάποιο επώνυμο 10-40 ή αυτό το φθηνό 5-40, χωρίς πολλές καταναλώσεις? Ρωτάω γιατί θέλω να κινώ το αμάξι σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα? Επισής για αυτό εδώ τι γνώμη έχετε? http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=75&prod_id=87 Τέλος ένα Motorkote λέτε να βοηθήσει? Ευχαριστώ όλους για όσα έχω μάθει τα χρόνια που παρακολουθώ το forum αυτό, έστω και αν γράφω σπάνια!Πόσο έκαψε και σε πόσα χιλιόμετρα; Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης δηλ. μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές;). Πόσα κυβικά είναι; φορτωμένο ή άδειο;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους σας! Λοιπόν στην οικογένεια έχει μείνει και ένα Toledo του '92 με 103.000χλμ, τα περισσότερα σε εθνική - επαρχία. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πλέον παίζει βοηθητικό χαρακτήρα. Έχει όμως συνηθίσει σε 15W-50 ή 20W-50 και όταν άρχισα να το 'φροντίζω' εγώ και έβαλα 10W-40 έκαψε λαδάκι το γύρισα στο γνωστό 15W-50. Ερώτηση αν αλλάξω 2-3 φορές με συνθετικό 5-40 έστω και φθηνό του στυλ http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1026 θα βοηθήσει να φύγουν κατάλοιπα και λοιπά ώστε να χρησιμοποιώ κάποιο επώνυμο 10-40 ή αυτό το φθηνό 5-40, χωρίς πολλές καταναλώσεις? Ρωτάω γιατί θέλω να κινώ το αμάξι σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα? Επισής για αυτό εδώ τι γνώμη έχετε? http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=75&prod_id=87 Τέλος ένα Motorkote λέτε να βοηθήσει? Ευχαριστώ όλους για όσα έχω μάθει τα χρόνια που παρακολουθώ το forum αυτό, έστω και αν γράφω σπάνια!
Πόσο έκαψε και σε πόσα χιλιόμετρα; Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης δηλ. μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές;). Πόσα κυβικά είναι; φορτωμένο ή άδειο;
Περίπου 400γρ σε 1500χλμ. Οι διαδρομές που κάνει πλέον είναι εθνική Αθηνών Λαμίας και στο επαρχιακό δίκτυο Φωκίδας. Οπότε ναι ορεινές διαδρομές κάνει. Αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να πάω σε ψιλό λάδι. Μιας και το Leon μόνο πανία μπορεί να βάλει για αλυσίδες, έλεγα να κρατήσω το Toledo (1600 είναι με τα 75 'ατίθασα' άλογα), να του φορέσω και χειμωνιάτικα και να πηγαίνω βόλτες στο χωριό χωρίς να έχω το αγχος για αλυσίδες κτλ, αν και έχω! Ο τρόπος οδήγησης όπως καταλαβαίνεις απέχει από το να χαρακτηριστεί σπορ! Απλά ελαφρά σβέλτος!
Επαναλαμβάνω πως με 15W-50 δεν καίει καθόλου! Τώρα ο μέσος ετήσιος όρος χλμ δεν υπερβαίνει τα 4000χλμ. Ενίοτε όπως πέρισυ που δεν είχα καθόλου χρόνο έκανε μόλις 1800χλμ!!! Απλά τα Χριστούγεννα με θερμοκρασία περίπου 2 βαθμούς όταν το έβαλα μπροστά δεν ακουγόταν πολύ καλά, μέχρι να ζεσταθεί βέβαια! -
.sorry. doublepost
-
Σε 1η φάση θα έλεγα να ξαναδοκιμάσεις το ίδιο λάδι ή κάποιο καλύτερο 5w40. Είναι αρκετά πιθανό τα 400ml που σου έκαψε να ήταν τα υπολείμματα του προηγούμενου λαδιού. Αν κατάλαβα καλά το άλλαξες στα 1500 ?! ή σταμάτησε να καίει μετά;
Με κάθε αλλαγή μένουν μέχρι και 600ml από το προηγούμενο λάδι το οποίο είναι και το ποιό πιθανό να καεί - είναι 'κουρασμένο', ειδικά μετά από αλλαγή τύπου.
Από τα δύο links το maxlife περιέχει πρόσθετα ώστε να μην καίγεται.
Ίσως από τις ακριβότερες λύσεις - στην ίδια κατηγορία με το maxlife - να είναι αυτή
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1238 ή
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1237
Και μια από τις ποιο φτηνές είναι το
Castrol GTX HIGH MILEAGE http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=387
Εγώ έβαλα το παραπάνω, και μάλιστα σε 30άρι σε Citroen Xantia ’98 με 170,000 χλμ με καλά αποτελέσματα. Το λάδι φυσιολογικά κουράστηκε μετά από τα περίπου 6000 χλμ και άρχισε να καίγεται αλλά ως τότε τίποτα.
Επίσης http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=596Υπάρχει και η άποψη ότι είναι ρίσκο 100% συνθετικό (GroupIV/V) σε πολυκαιρισμένο κινητήρα (100,000 δεν είναι πολλά αλλά ... 15χρόνια είναι). Σε αυτά μάλλον η ποιό ασφαλής επιλογή είναι κάτι σαν το
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=425 και λιγότερο ασφαλής το Mobil 1 0w40 και το 8100 http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=484
Σίγουρα θα βοηθήσει στο καθάρισμα ένα καλύτερο και ψιλότερο λάδι, αν θέλεις να ρισκάρεις κάψιμο και να βρεις ένα κανονικό λάδι ως GroupIII και όχι high mileage που να μην στο καίει δοκίμασε π.χ.
XLO http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=481
Durablend http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... prod_id=80
Καλή ιδέα είναι και μια αλλαγή με dieselολαδο, μιας και περιέχουν περισσότερα καθαριστικά, π.χ.
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... prod_id=76Αν πρέπει να καταλήξω κάπου θα έλεγα maxlife ή Castrol GTX. Αν δεν σκέφτεσαι να το δώσεις και θέλεις να το φροντίσεις και να το κρατήσεις αρκετά ακόμα μπορείς να δοκιμάσεις και την αρκετά ακριβότερη λύση του Mobil. Αλλαγή κάθε χρόνο σε όλες τις περιπτώσεις.
Όπως λέει και η υπογραφή μου, κάτι μπορεί να μου διαφεύγει οπότε όποιος θέλει συμπληρώνει/διαφωνεί κλπ.
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους σας! Λοιπόν στην οικογένεια έχει μείνει και ένα Toledo του '92 με 103.000χλμ, τα περισσότερα σε εθνική - επαρχία. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πλέον παίζει βοηθητικό χαρακτήρα. Έχει όμως συνηθίσει σε 15W-50 ή 20W-50 και όταν άρχισα να το 'φροντίζω' εγώ και έβαλα 10W-40 έκαψε λαδάκι το γύρισα στο γνωστό 15W-50. Ερώτηση αν αλλάξω 2-3 φορές με συνθετικό 5-40 έστω και φθηνό του στυλ http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1026 θα βοηθήσει να φύγουν κατάλοιπα και λοιπά ώστε να χρησιμοποιώ κάποιο επώνυμο 10-40 ή αυτό το φθηνό 5-40, χωρίς πολλές καταναλώσεις? Ρωτάω γιατί θέλω να κινώ το αμάξι σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα? Επισής για αυτό εδώ τι γνώμη έχετε? http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=75&prod_id=87 Τέλος ένα Motorkote λέτε να βοηθήσει? Ευχαριστώ όλους για όσα έχω μάθει τα χρόνια που παρακολουθώ το forum αυτό, έστω και αν γράφω σπάνια!Είμαστε σε σχεδόν παραπλήσια περίπτωση, οπότε σου μεταφέρω τη δική μου εμπειρία.
Οδηγώ ένα Fiat Tipo μοντέλο 1992 με 80000 χλμ πλέον. Στα 70000 χλμ έβαλα για πρώτη φορά τα Shell Helix Ultra 5-40 αντί για τα 15-50 που έμπαιναν πριν. Το αποτέλεσμα ήταν μέσα σε 2-3000 χλμ να έχουν 'καεί' ~600-800 ml λάδι, ενώ μέχρι τότε το αυτοκίνητο δεν 'έκαιγε' λάδι. Σε μελλοντικό έλεγχο των λαδιών είδα ότι η στάθμη πλέον δεν είχε πέσει κάτι που σημαίνει ότι λογικά η αλλαγή σε λάδι καλύτερης ποιότητας και μικρότερου ιξώδους οδήγησε σε καλύτερη λίπανση του κινητήρα και κατ' επέκταση σε μια αρχική μόνο κατανάλωση λαδιού. Προσωπικά θα σου πρότεινα να ξαναδοκιμάσεις να βάλεις λεπτόρευστο λάδι, μπορεί και να σταματήσει να το 'καίει'. Σε τελική καλύτερα να καταναλώνει λάδι ο κινητήρας και να λιπαίνεται καλύτερα παρά να μην καταναλώνει λάδι και να νομίζει κανείς ότι αυτό είναι το ιδανικό.
-
Λοιπόν,λοιπόν...
Τα ψέμματα τέλειωσαν...
Έχω στα χέρια μου 5 946άρια Amo 10w-40 και στις 11 του μήνα ,αλλάζω λαδάκια...
Επίσης έχω κι ένα 295ml Motorkote(εννοείται από Λαμπριανίδη,το Αμερικάνικο).Εβαλα τα 50ml στη μηχανή 6 ίππων του ελαιραβδιστικού( )και έμειναν 240ml περίπου...
-Να τα κρατήσω(αυτά τα 240ml) ώστε να τα βάλλω στο service του Swift στις 11 του μήνα ή να πάω τώρα στο υπόγειο να τα βάλλω στο Sunny των 254000χλμ?
Ξέρετε πάλι με έπιασαν οι αμφιβολίες,μήπως κάνω καμμιά πατάτα στο μοτεράκι του καινούργιου μου καλαθιού και τρέχω μετά...Το Sunny απλά δε μασάει πουθενά!
Επίσης το Amo τι λάδι είναι?Group iii,Group iv,Group v???
Της συμβουλές σας...
-
Απ'ότι γνωρίζω, το AMO είναι Group IV/V. Πολύ καλό λάδι είναι σίγουρα!
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σε 1η φάση θα έλεγα να ξαναδοκιμάσεις το ίδιο λάδι ή κάποιο καλύτερο 5w40. Είναι αρκετά πιθανό τα 400ml που σου έκαψε να ήταν τα υπολείμματα του προηγούμενου λαδιού. Αν κατάλαβα καλά το άλλαξες στα 1500 ?! ή σταμάτησε να καίει μετά;Δεν σταμάτησε, απλά το γύρισα πάλι σε 15-50!
Με κάθε αλλαγή μένουν μέχρι και 600ml από το προηγούμενο λάδι το οποίο είναι και το ποιό πιθανό να καεί - είναι 'κουρασμένο', ειδικά μετά από αλλαγή τύπου.
Από τα δύο links το maxlife περιέχει πρόσθετα ώστε να μην καίγεται.
Αν πρέπει να καταλήξω κάπου θα έλεγα maxlife ή Castrol GTX. Αν δεν σκέφτεσαι να το δώσεις και θέλεις να το φροντίσεις και να το κρατήσεις αρκετά ακόμα μπορείς να δοκιμάσεις και την αρκετά ακριβότερη λύση του Mobil. Αλλαγή κάθε χρόνο σε όλες τις περιπτώσεις.Σίγουρα αλλάγη κάθε χρόνο. Δεν αφήνω ποτέ λάδι πάνω από χρόνο (πάντα αρκετά πριν) στον κινητήρα ανεξάρτητα από τα χλμ.
Μου φαίνεται πως θα δοκιμάσω Valvoline Durablend 10-40 ή Maxlife στην επόμενη αλλαγή και ίσως πάρω και 1 Motorkote ή Militek! Εύχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! -
Ερωτηση:
Κυκλοφορούνε καποια λαδια που συνιστωνται για αυτοκινητα που θα παραμεινουν σε μακροχρόνια αποθηκευση;
Αν ναι,ποιας εταιριας;Ποιός τα φερνει;Και ο,τι γνωριζετε για τη σωστη εφαρμογη τους,μου το λέτε.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κυκλοφορούνε καποια λαδια που συνιστωνται για αυτοκινητα που θα παραμεινουν σε μακροχρόνια αποθηκευση;Υπάρχουν αλλά για ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ αποθήκευση.
Γιατί δεν το κυκλοφορείς μερικές φορές το χρόνο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ερωτηση:Κυκλοφορούνε καποια λαδια που συνιστωνται για αυτοκινητα που θα παραμεινουν σε μακροχρόνια αποθηκευση;
Αν ναι,ποιας εταιριας;Ποιός τα φερνει;Και ο,τι γνωριζετε για τη σωστη εφαρμογη τους,μου το λέτε.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι τέτοιο. Λογικά τα λάδια στρωσίματος θα έχουν κάποιες απο τις επιθυμητές ιδιότητες.
Με ένα γρήγορο google search βρήκα αυτό http://www.automedia.com/Vehicle-Storag ... 010601sv/1
Περι λιπαντικών γενικώς