-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Πόσο μεγάλη πιθανότητα έχει κάποιος να γοράσει 159 ή GT και να του βγάλει πρόβλημα με νερά; Διάβασα στο alfisti forum για πολλές περιπτώσεις που καινούρια κομμάτια έμπαζαν νερό (συνήθως απο παρμπριζ και όχι μόνο...)Πολλές περιπτώσεις δεν έχεις διαβάσει.
Εχεις διαβάσει μια περίπτωση που κάποιος είδε νερά στο πατάκι του συνοδηγού και κάτι είχε παιχθεί με το σωληνάκι που έδιωχνε τα νερά από το αρκουδίσιον. Του το διόρθωσαν και όλα καλά.
Μιλάω πάντα για την 159. -
Ο χρήστης Thanassis έγραψε:
Ανησύχησα για την GT μου με αυτό που έγραψες και έφαγα τον τόπο να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό το πρόβλημα - και στο alfisti και όπου αλλού σκέφτηκα - αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό.
Δώσε μου σε παρακαλώ το link από τις σελίδες που διάβασες για αυτό το πρόβλημα με το νερό απο παρμπριζ και όχι μόνο... γιατί έχω ανησυχήσει.
Είναι και ο κολλητός μου που εγώ του σύστησα και ετοιμάζεται να πάρει την 159 και μάλιστα την 3.2 - μην του συμβεί κάτι τέτοιο και με βλαστημάει μετά ...
Οι 3 περιπτώσεις που γνωρίζεις προσωπικά, είναι από GT ή από 159?
Αν μπορείς να μου δώσεις και κανένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω, θα μου ήταν πολύ χρήσιμο.Ήταν όλες απο 147.
Εαν ακόμη ενδιαφέρεσαι για πληροφορίες, πολύ ευχαρίστως (η μία ήταν η δική μου).
Και δεν μιλάω για λίγο νεράκι, αλλά για 5 πόντους νερό κάθε φορά που έβρεχε... -
Φίλος θα παραλάβει στις 10 Ιανουαρίου μια Alfa 147 2.0 Selespeed μοντέλο 2007 στην εξευτελιστική τιμή των 14000
-
Αντρέα, αρκεί να έχουν υπόψη τους ότι πρόκειται για αυτοκίνητο που έχει 300 χλμ 'αντιπροσωπείας'. Που σημαίνει πολλοί οδηγοί, λίγη προσοχή.
Κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχει τον νού του για κάτι που δεν θα του 'έβγαζε' ένα άλλο αυτοκίνητο.
-
[quote='aserf']Φίλος θα παραλάβει στις 10 Ιανουαρίου μια Alfa 147 2.0 Selespeed μοντέλο 2007 στην εξευτελιστική τιμή των 14000
-
[quote='Nikos120i'][quote='aserf']Φίλος θα παραλάβει στις 10 Ιανουαρίου μια Alfa 147 2.0 Selespeed μοντέλο 2007 στην εξευτελιστική τιμή των 14000
-
βασικα θα τη παντρευτει την 147 και θα γινει αλφιστα...
δε τη συμπαθω τη 2λιτρη την 147 οποτε δεν εκφερω αποψη...ισως να μην ειναι τοσο ευκαιρια οσο φαινεται
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
βασικα θα τη παντρευτει την 147 και θα γινει αλφιστα...δε τη συμπαθω τη 2λιτρη την 147 οποτε δεν εκφερω αποψη...ισως να μην ειναι τοσο ευκαιρια οσο φαινεται
Ρε παιδιά, μην τρελαθούμε κιόλας, με 14Κ αγοράζεις το πολύ panda κατοστάρι. Μια χαρά είναι η alfa, αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση, και να υπάρχει επίγνωση των ιδιοτροπιών του selespeed.
-
@Nikos120i
Καταρχήν όσο γερασμένο και αν είναι το αυτοκίνητο, όπως είπε και ο HighFidelity την επόμενη μέρα να πάει να το πουλήσει θα πάρει πολύ περισσότερα από 14000
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
βασικα θα τη παντρευτει την 147 και θα γινει αλφιστα...
δε τη συμπαθω τη 2λιτρη την 147 οποτε δεν εκφερω αποψη...ισως να μην ειναι τοσο ευκαιρια οσο φαινεται
Ρε παιδιά, μην τρελαθούμε κιόλας, με 14Κ αγοράζεις το πολύ panda κατοστάρι. Μια χαρά είναι η alfa, αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση, και να υπάρχει επίγνωση των ιδιοτροπιών του selespeed.
ναι..τεσπα εχουμε διαφορετικη αποψη... δεν ειπα οτι ειναι κακη η αλφα αλλα η αγορα της θελει σκεψη...
υγ. εντιτ! μακαρι να βρεθει ανθρωπος να το αγορασει πανα απο 14Κ εστω και με 300χλμ
-
Νομίζω ότι είναι η καλύτερη περίοδος γενικά για να πάρει κάποιος 2λιτρη 147 γιατί θα την πάρει με πολύ γενναία έκπτωση. Το Selespeed δεν είναι και η καλύτερη επιλογή αλλά αφού μιλάμε για την F/L είναι βελτιωμένο από το πολύ κακό πρώτο που είχε εμφανιστεί.
Ο 2λιτρος TS είναι από τους πλέον φιμωμένους κινητήρες και με ένα περιφερειακό μερεμετάκι (ΦΠΕ) μεταμορφώνεται. Εγώ προσωπικά το μετάνιωσα που δεν πήρα τη 2λιτρη...
Η έλλειψη 6ης σχέσης είναι πολύ μεγάλο μειονέκτημα όπως και το μη απενεργοποιούμενο VDC. Κυρίως το πρώτο. -
Δίλιτρο αυτοκίνητο με 14 χιλιάρικα και καθόμαστε και το ...αναλύουμε;;
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
...
υγ. εντιτ! μακαρι να βρεθει ανθρωπος να την αγορασει πανα απο 14Κ εστω και με 300χλμαπο το στομα σου και στου θεου το αυτι...
μα καλα, ποιος δινει για μια 2λιτρη 147 με 300χλμ 14000ευρω?? -
Ο χρήστης endless έγραψε:
...
υγ. εντιτ! μακαρι να βρεθει ανθρωπος να την αγορασει πανα απο 14Κ εστω και με 300χλμαπο το στομα σου και στου θεου το αυτι...
μα καλα, ποιος δινει για μια 2λιτρη 147 με 300χλμ 14000ευρω??δες τι ειπε ο ασερφ και μετα κανε τον εξυπνο...
φανταζομαι ολοι οι ελληνες θα συρρευσουν ε...????????για πωληση μτχ μιλαμε!
βλεπουμε και ποσες διλιτρες πουλανε τωρα που εχουν ξεφτιλισει τη τιμη τους......ξεκολλατε με τη διλιτρη την 147! αμα ηταν τοσο καλη θα πουλουσε κιολας! η 1.6 δε κωλωσε πουθενα σε αντιθεση με τη διλιτρη!
απο κει και περα καλα χιλιομετρα για τη νεα 147!
-
Δε φταίει το ότι είναι Alfa 147, φταίνε τα 2000 κ.εκ.
Λίγοι από αυτούς που είναι να πάρουν δίλιτρο θα δώσουν λεφτά για χάτσμπακ δίλιτρο. Θα κοιτάξουν να πάνε σε πιο μεγάλο σκαρί. Αυτοί πάλι που είναι να πάρουν χάτσμπακ, δεν θα πάρουν ΚΑΝΕΝΑ δίλιτρο χάτσμπακ, γιατί έχει υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας, υψηλότερα ασφάλιστρα και, για όσους δικαιολογούν στην εφορία έξοδα συντήρησης αυτοκινήτου λόγω επαγγέλματος, στο δίλιτρο περνάς στα έξοδά σου το 50% των εξόδων σέρβις και επισκευών, στο 1600άρι το 75% και στο 1400άρι το 100%.
-
Σωστός ο skullone. Δεν ήταν βέβαια και κανένα τρελό κανόνι η 147 2.0 για να την προτιμήσουν τότε ή και τώρα. 150 άλογα, με λίγο μαγκωμένα σχόλια από τον Τύπο, λίγο ακριβή (χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι από 23Κ βασικής έκδοσης οι 4Τ βρέθηκαν με δοκίμιο 32Κ ευρώ σε ένα συγκριτικό), γενικά δεν είχε αυτό που θα έκλεινε τελείως τα στόματα των επικριτών.
Τα 14Κ μια χαρά μου ακούγονται σε αυτήν τη φάση (καλοτάξιδη, by the way). Όταν θα είναι να τη δώσει όμως, με την πληθώρα όψιμων τουρμποκίνητων από τα 17-18Κ, θα έχει ενδιαφέρον η τιμή μεταπώλησης.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δε φταίει το ότι είναι Alfa 147, φταίνε τα 2000 κ.εκ.φυσικα δεν ειπα κατι τετοιο...η 147 στα 1.6 μοσχοπουλησε..
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα 14Κ μια χαρά μου ακούγονται σε αυτήν τη φάση (καλοτάξιδη, by the way). Όταν θα είναι να τη δώσει όμως, με την πληθώρα όψιμων τουρμποκίνητων από τα 17-18Κ, θα έχει ενδιαφέρον η τιμή μεταπώλησης.
Πιστεύεις ότι θα είναι χαμηλότερη από ενός αυτοκινήτου που αγοράζεται καινούργιο σήμερα στα 14Κ ευρώ;
Δε νομίζω ότι θα χάσει περισσότερα στη μεταπώληση αν αγοράσει τη συγκεκριμένη alfa, σε σύγκριση με ένα clio ή grande punto 1.4.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δε φταίει το ότι είναι Alfa 147, **φταίνε τα 2000 κ.εκ.**Λίγοι από αυτούς που είναι να πάρουν δίλιτρο θα δώσουν λεφτά για χάτσμπακ δίλιτρο. Θα κοιτάξουν να πάνε σε πιο μεγάλο σκαρί. Αυτοί πάλι που είναι να πάρουν χάτσμπακ, δεν θα πάρουν ΚΑΝΕΝΑ δίλιτρο χάτσμπακ, γιατί έχει υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας, υψηλότερα ασφάλιστρα και, για όσους δικαιολογούν στην εφορία έξοδα συντήρησης αυτοκινήτου λόγω επαγγέλματος, στο δίλιτρο περνάς στα έξοδά σου το 50% των εξόδων σέρβις και επισκευών, στο 1600άρι το 75% και στο 1400άρι το 100%.Τί κάνει νίαου νίαου στα κεραμίδια
Κατοχή δίλιτρου ατμοσφαιρικού στο ελλάντα= extreme sport
Δεν έχει καμία μα καμία σχέση το τί ΣΥΜΦΕΡΕΙ (κυρίως οικονομικά) τον κάθε ταλαίπωρο καταναλωτή με το αν ένα αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Πιστεύεις ότι θα είναι χαμηλότερη από ενός αυτοκινήτου που αγοράζεται καινούργιο σήμερα στα 14Κ ευρώ;Δε νομίζω ότι θα χάσει περισσότερα στη μεταπώληση αν αγοράσει τη συγκεκριμένη alfa, σε σύγκριση με ένα clio ή grande punto 1.4.
Δεν έχω ιδέα πόσο τελικά θα πουληθεί μετά από π.χ. 2 χρόνια η συγκεκριμένη, η οποία εμένα μου φαίνεται ευκαιρία από τις λίγες. Με 14Κ δεν νομίζω ότι θα έβρισκες πολλές καλύτερες αγορές. Σαν αγορά καινούριου με πλήρη τιμή, νομίζω ότι θα ήταν αποτυχία.
ΑLFA ROMEO FORUM