Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Θερμοκρασιών το ανάγνωσμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Θερμοκρασιών το ανάγνωσμα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    43
    1325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Μετά την αλλαγή φλάντζας, σωληνώσεων και ενός γενικού ρεκτιφιέ στο ξάντια παρατηρώ τα εξής:

      1. Η θερμοκρασία είναι πάνω από τη μέση όταν είμαι σταματημένος και αναβοσβήνουν τα βεντιλατέρ τα οποία και ρίχνουν τη θερμοκρασία στους 80.
      2. Σε ταξίδι (ναι το ξανατόλμησα) η θερμοκρασία κάνει το εξής κουλο: Ανεβαίνει στους 85 στιγμιαία (και σε 3 sec) τσούπ πέφτει πάλι στους 80 (προφανως λόγω ψύξης με τον αέρα. Παλιά έμενε κολλημένη στους 80.
      3. Φτάνω κάπου και σβήνω τον κινητήρα. Μετά από 3 λεπτά θέλω να ξαναφύγω. Βάζω το κλειδί στην 2η σκάλα και δείχνει θερμοκρασία 92-93. Βάζω μπρός, και αμέσως η θερμοκρασία πέφτει στα 80. Σαν να ξανακύλησε νερό και να έψυξη τον κινητήρα ακαριαία.

      Όλα αυτά δεν είναι φυσιολογικά. Καμιά ιδέα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        citastak last edited by

        Μετά την αλλαγή φλάντζας, σωληνώσεων και ενός γενικού ρεκτιφιέ στο ξάντια παρατηρώ τα εξής:

        1. Η θερμοκρασία είναι πάνω από τη μέση όταν είμαι σταματημένος και αναβοσβήνουν τα βεντιλατέρ τα οποία και ρίχνουν τη θερμοκρασία στους 80.
        2. Σε ταξίδι (ναι το ξανατόλμησα) η θερμοκρασία κάνει το εξής κουλο: Ανεβαίνει στους 85 στιγμιαία (και σε 3 sec) τσούπ πέφτει πάλι στους 80 (προφανως λόγω ψύξης με τον αέρα. Παλιά έμενε κολλημένη στους 80.
        3. Φτάνω κάπου και σβήνω τον κινητήρα. Μετά από 3 λεπτά θέλω να ξαναφύγω. Βάζω το κλειδί στην 2η σκάλα και δείχνει θερμοκρασία 92-93. Βάζω μπρός, και αμέσως η θερμοκρασία πέφτει στα 80. Σαν να ξανακύλησε νερό και να έψυξη τον κινητήρα ακαριαία.

        Όλα αυτά δεν είναι φυσιολογικά. Καμιά ιδέα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Μετά την αλλαγή φλάντζας, σωληνώσεων και ενός γενικού ρεκτιφιέ στο ξάντια παρατηρώ τα εξής:

          1. Η θερμοκρασία είναι πάνω από τη μέση όταν είμαι σταματημένος και αναβοσβήνουν τα βεντιλατέρ τα οποία και ρίχνουν τη θερμοκρασία στους 80.
          2. Σε ταξίδι (ναι το ξανατόλμησα) η θερμοκρασία κάνει το εξής κουλο: Ανεβαίνει στους 85 στιγμιαία (και σε 3 sec) τσούπ πέφτει πάλι στους 80 (προφανως λόγω ψύξης με τον αέρα. Παλιά έμενε κολλημένη στους 80.
          3. Φτάνω κάπου και σβήνω τον κινητήρα. Μετά από 3 λεπτά θέλω να ξαναφύγω. Βάζω το κλειδί στην 2η σκάλα και δείχνει θερμοκρασία 92-93. Βάζω μπρός, και αμέσως η θερμοκρασία πέφτει στα 80. Σαν να ξανακύλησε νερό και να έψυξη τον κινητήρα ακαριαία.

          Όλα αυτά δεν είναι φυσιολογικά. Καμιά ιδέα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Θερμοστατη και τρομπα νερου αλλαξες;
            Το συστημα ψυξης πλύθηκε για να φυγουν τα λαδια;
            Εχει γινει καλη εξαερωση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Ακριβώς όπως το λές, ξανακύλισε νερό και έψηξε όχι τόσο ακαριαία τον κινητήρα αλλά τον αισθητήρα που δείχνει την θερμοκρασία. Ξανακύλησε νερό επειδή έβαλες μπροστά τον κινητήρα και γύρισε η αντλία νερού και κυκλοφόρησαν τα νερά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                citastak last edited by

                Θερμοστάτη έχω αλλάξει, όπως και θερμόμετρο. Τρόμπα νερού ΔΕΝ άλλαξα. Το σύστημα ψύξης πλύθηκε με ένα χημικό το οποίο και μπήκε μέσα στο κύκλωμα αντί για παραφλού και δούλεψε με αυτό ο κινητήρας μερικές ώρες. Μετά μπήκε παραφλού. Δεν έχει 'κρέμα' στο καπάκι του ψυγείου

                Πως θα ελέξω την εξαέρωση;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Αφού η θερμοκρασίες κατεβαίνουν μετά από ανέβασμα, μην ψάχνεσαι και κουράζεσαι, ακόμα και αν έχουν μείνει ελάχιστες φυσαλλίδες με 2 -3 φορές που θα ζεσταθεί και θα κρυώσει θα εξαφανιστούν. Το βασικό είναι ότι οι θερμοκρασίες κατεβαίνουν, θα είχες πρόβλημα αν δεν κατέβαιναν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    aserf last edited by

                    Ο χρήστης citastak έγραψε:

                    1. Η θερμοκρασία είναι πάνω από τη μέση όταν είμαι σταματημένος και αναβοσβήνουν τα βεντιλατέρ τα οποία και ρίχνουν τη θερμοκρασία στους 80.
                    2. Σε ταξίδι (ναι το ξανατόλμησα) η θερμοκρασία κάνει το εξής κουλο: Ανεβαίνει στους 85 στιγμιαία (και σε 3 sec) τσούπ πέφτει πάλι στους 80 (προφανως λόγω ψύξης με τον αέρα. Παλιά έμενε κολλημένη στους 80.
                    3. Φτάνω κάπου και σβήνω τον κινητήρα. Μετά από 3 λεπτά θέλω να ξαναφύγω. Βάζω το κλειδί στην 2η σκάλα και δείχνει θερμοκρασία 92-93. Βάζω μπρός, και αμέσως η θερμοκρασία πέφτει στα 80. Σαν να ξανακύλησε νερό και να έψυξη τον κινητήρα ακαριαία.

                    Και στο δικό μου αυτοκίνητο η θερμοκρασία αναβαίνει πάνω από τους 90 όταν ακινητοποιείται για χ ώρα, ανοίγει το βεντιλατέρ και σχετικά άμεσα πέφτει κάτω από τους 90.
                    Εν κινήσει η θερμοκρασία μένει σχετικά σταθερή κοντά στους 85.
                    Αν έχει δουλέψει αρκετή ώρα ο κινητήρας (ειδικά όταν έχει πιεστεί) και σταματήσω ανεβάζει θερμοκρασία. Σβήνοντας τη μηχανή μένει ανοιχτό το βεντιλατέρ για 20-30 δευτερόλεπτα, ακόμα και τότε όμως αν βάλω μπροστά μπορεί να δείχνει και 95. Φυσικά όπως και συ αν βάλω μπροστά ενεργοποιείται το κύκλωμα της ψύξης και σε συνδυασμό με το βεντιλατέρ η θερμοκρασία πέφτει στους 85-90.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Αφού η θερμοκρασίες κατεβαίνουν μετά από ανέβασμα, μην ψάχνεσαι και κουράζεσαι, ακόμα και αν έχουν μείνει ελάχιστες φυσαλλίδες με 2 -3 φορές που θα ζεσταθεί και θα κρυώσει θα εξαφανιστούν. Το βασικό είναι ότι οι θερμοκρασίες κατεβαίνουν, θα είχες πρόβλημα αν δεν κατέβαιναν.

                      Οκ. Απλά δεν είναι όπως παλιά για αυτό και το σκέφτομαι. Πλέον από το ρεκτιφιέ έχω κάνει 7.000κμ σε ποικίλες συνθήκες (ταξίδια, κίνηση στην πόλη, πίεση -όχι σκίσιμο- και άλλα). Συμπλήρωσα και 300ml παραφλού. Αυτό είναι φυσιολογικό; Μετά την περιπέτειά μου, τα περί θερμοκρασίας τα έχω πάρει από φόβο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Είναι λογική η απώλεια, έχεις ψυγείο, καλοριφέρ, κολλάρα, και την τάπα στο δοχείο διαστολής, όλα αυτά ή κάποια από αυτά τα εξαρτήματα έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, με την πάροδο του χρόνου δημιουργούνται μικροπόροι στα κολλάρα και τα ψυγεία που είναι αλουμινένια έχουν πλαστικά τελειώματα που στηρίζονται με κόλλα, σε όλα τα σημεία ενώσεων δημιουργούνται κενά και πόροι που δεν φαίνονται.

                        Το κύκλωμα ψύξης δουλεύει με 1-1.2 bar, με τέτοια πίεση και την θερμοκρασία να διαστέλλει όλα τα εξαρτήματα υπάρχουν διαρροές υπό μορφή ατμοποίησης που δεν φαίνονται με το μάτι, ακόμα και η τάπα χάνει όταν ανέβει η πίεση περισσότερο από ότι είναι το ελατήριο της. Μην ανησυχείς περισσότερο από ότι πρέπει, απλά άνοιγε το καπό και κοίτα για διαρροές, αν δεν βλέπεις δεν υπάρχει πρόβλημα, απώλειες θα έχεις πάντα αφού όλο το κύκλωμα είναι παλαιό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Γενικά τα Citroen είναι ευαίσθητα στην εξαέρωση. Έχουν τρείς βαλβίδες που πρέπει να ανοιχτούν αν θυμάμαι καλά, και πρέπει να τηρηθεί ευλαβικά αυτό.
                          Επίσης, όταν γεμίζουν το κύκλωμα νερού, το κάνουν με ένα ειδικό δοχείο στη τάπα του ψυγείου

                          Για τσέκαρε μήπως δεν έγινε σωστή εξαέρωση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            drdino last edited by

                            Για να αλλάξει ο θερμοστάτης πρέπει να αδειάσει το κύκλωμα ψύξης, έτσι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Οχι εντελώς!Μεχρι το ύψος που βρισκεται ο θερμοστατης,τα υγρα θα παραμεινουν μεσα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                drdino last edited by

                                Το δοχείο διαστολής είναι ψηλότερα από τον θερμοστάτη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να βγουν εντελώς, δεν είναι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Τα λυπασαι ρε ματζίρη;

                                  Εκτος κι'άμα τα αφαιραισεις ή τα φραξεις με καποιο τρόπο,ώστε να μεινουν μεσα στο δοχείο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Όχι ρε, απλά άμα θέλει άδειασμα και επαναπλήρωση θα πρέπει να το πάω στον μάστορα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Όχι ρε, απλά άμα θέλει άδειασμα και επαναπλήρωση θα πρέπει να το πάω στον μάστορα.

                                      Τι λές τωρα ρε;

                                      Γιατι να το πάς στο μαστορα;Θα στο γεμισει το δοχειο με....μαστοριά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Για εξαερώσεις και τα ρέστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sttpod last edited by

                                          Ακολουθει η πονεμενη ιστορια ενος Ιαπωνα και τι μπηκε αναμεσα στη σχεση του με τον sttpod.

                                               --Ακολουθει μακροσκελες post--
                                          

                                          Ολα ξεκινησαν το κρυο πρωινο της περασμενης πεμπτης. Οπως καθε πρωι, ξεκιναω για τη δουλεια, περιμενοντας εναγωνιως να περασει το πρωτο δυσκολο και κρυο πενταλεπτο, μεχρι να αναψω καλοριφερ να ζεστανει λιγο το κοκαλακι. Φτανει λοιπον η θερμοκρασια στο κανονικο, αναβω καλοριφερ, ο αερας ομως ερχεται σε θερμοκρασια περιβαλλοντος. Πρωτο ωχ.
                                          Η θερμοκρασια παραμενει κανονικη. Ηδη κατεβαινω την αιγαιου να βγω Συγγρου. μετα απο λιγο ερχεται λιγο ζεστος αερας, για λιγο. Δευτερο ωχ.
                                          Οσο δεν ανεβαζει θερμοκρασια προχωραμε. Τωρα εχει αρχισει να ανεβαζει στα φαναρια και να πεφτει με την κινηση του αυτοκινητου. Τριτο ωχ, αλλα συνεχιζω. Ολα καλα στη συγγρου, ολα καλα στην παραλιακη, φτανω να βγω ποταμι, και ηδη σκεφτομαι τι διαγωγη θα δειξει στην κινηση που ακολουθει πριν την Αχαρνων. Αμ δε... Πριν την Ιερα οδο ζεσταινομαστε επικινδυνα, νεκρα, κατηφορα, κοντα 100χλμ, ο δεικτης αγεροχος οδευει προς τα κοκκινα.
                                          Βγαινω στην εξοδο, σταματαω εξω απο το βενζιναδικο (aigean) ολως τυχαιως. Σβηνω, καπνιζει, βεντιλατερ για λιγο, πεφτει ο δεικτης, στματαει το καπνισμα. Ανοιγω το καπο. Τα ζουμια του ψυγειου σιγοβραζουν απλωμενα στη ευρυτερη περιοχη του κινητηρα. Εμφανεστατος λογος ενα φθαρμενο σωληνακι. Περιμενω να κρυωσει, κοβω το φθαρμενο κομματι, και ξαναβαζω το υπολοιπο με ενα σφικτηρα. Δυο τετραλιτρα παραφλου απο το βενζιναδικο, συμπηρωμα και παμε.
                                          Φτανω μεχρι μεταμορφωση ολα καλα, παρκαρω, παω για δουλεια μονο μιση ωρα αργοπορημενος (παντα ξεκιναω πιο νωρις για να αποφυγω την πολλη κινηση)
                                          Σχολαω, παω στο τουτου, και το βρισκω μεσα σε λιμνη παραφλου. Χωρις αλλη επιλογη, συμπληρωνω, φευγω, φτανω Ηλιουπολη κανονικα.
                                          Προσωρινος αντικαταστατης ενα δανεικο Yugo.
                                          Σαββατο μεσημερι. Αντικαθισταται το μοιραιο σωληνακι. Συμπληρωμα και... τρυπιο ψυγειο...
                                          Στο συνεργειο ο Ιαπωνας. Ο Yougαρος δειχνει χαρακτηρα.
                                          Τριτη απογευμα το παιρνω, κοστος στα 180 ευρα, μαζι με κατι αλλα ψιλα που αλλαχτηκαν. Ευτυχης γραφω χιλιομετρα.
                                          Και ερχεται το χτεσινο βραδυ. Ο δεικτης παιρνει τα πανω του... ανεβαζειιιιιιιιιιιιι, αλαρμ, δεξια, και μην εχοντας αλλη λυση (δε φαινοταν να χανει το ψυγειο, μαλλον τρομπα, θερμοστατη φανταστηκα) καλω ασθενοφορο. 45 λεπτα αναμονης, φορτωμα, μεταφορα, ξεφορτωμα εξω απο το σπιτι. Ευτυχως δεν ειχα παραδωσει τον βραχυσωμο Γιουκοσλαβο...
                                          Σημερα το απογευμα ο Ιαπωνας παραδωθηκε και παλι στα χερια του ιατρου.
                                          Αυριο θα εχουμε νεα του.

                                          Συγνωμη για το μακροσκελες του θεματος, αλλα ηθελα να το μοιραστω μαζι σας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            citastak last edited by

                                            α και εγώ έτσι, μόνο που είμουν στη Σουηδία, σε 30 λεπτά παρουσιάζα τη μεταπτυχιακή μου διατριβή, έβρεχε καταρακτωδώς και είμουν με το κουστούμι.. Αποτέλεσμα;; Καμμένη φλάντζα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr