-
Μα μιλαμε για ΚΙΑ φιλε cosneo..Πρεπει να υπαρχουν κι αυτες οι μαρκες για ολον τον κοσμακη.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μα μιλαμε για ΚΙΑ φιλε cosneo..Πρεπει να υπαρχουν κι αυτες οι μαρκες για ολον τον κοσμακη.Εννοείτε ότι κάνει μια προσπάθεια να φύγει απο το Cerato και απο το Shuma, και διεκδικόντας 5 αστέρια στα crash tests και ήδη έχοντας την υποστήριξη του ειδικού τύπου, ένα καλό marketing (όχι προσφορές και χαζομάρες) και ένα έξυπνο πλασάρισμα μπορεί να τους δώσει γερή ώθηση.
Για όλον τον κοσμο δεν είναι μόνο η Hyundai, η Daewoo και η Daihatsu αλλά και η VW, η Mazda και η Alfa Romeo κλπ. -
Σαφως αλλα θα πρεπει να υπαρχει και καποιος πιο φτηνος απο Αλφα,VW κλπ για τον υπολοιπο (πολυ) κοσμακη..
-
το ταμπλω,ναι,θα μπορουσε να ειναι καλυτερο,αλλα ειναι η πρωτη πραγματικα αξιολογη προσπαθεια της κια...ας τους δωσουμε μια ευκαιρια
ιδιως αυτο το πορτοκαλι χρωμα στο ταμπλω ειναι αρκετα κουραστικο -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ νομίζω οτι είναι σχεδιαστικά σχεδόν ένας κλώνος του Astra Gtc το οποίο εξακολουθώ να θεωρώ ομορφότερο από το ceed pro. Μόνο το ταμπλό του ceed είναι ομορφότερο και κυρίως πρακτικότερο από του astra gtc
Δεν θα το έλεγα.
Το ταμπλό είναι μάλλον το πιο αδύναμο σημείο (σχεδιαστικά) του Cee'd.Εγώ προτιμώ το ταμπλό του Ceed γιατί είναι αρκετά πιο εργονομικό και στην κονσόλα υπάρχει και τασάκι και ραφάκι. Πρόσεξε οι διακόπτες και γενικά τα πλήκτρα πόσο πιο κοντά στο τιμόνι είναι, πόσο πιο ψηλά βρίσκονται άρα έχεις καλύτερη ορατότητα και πρόσβαση σε αυτά και τέλος την κλήση της κονσόλας σα αντίθεση με το Astra που τα έχει όλα χαμηλά και σε μία εντελώς κάθετη κονσόλα που σημαίνει οτι πρέπει να αποσπάς την προσοχή σου περισσότερο στην κονσόλα για να βρεις πράγματα.... Επίσης τα όργανα του astra δε μου αρέσουν καθόλου, λείπει και ο δείκτης θερμοκρασίας και ο άσπρος φωτισμός δε με εντυπωσιάζει. Φυσικά και ο πορτοκαλί φωτισμός του ceed δε με εντυπωσιάζει αντίθετα θα πρέπει να κουράζει. Ο γαλάζιος φωτισμός του ι30 θα ήταν προτιμότερος για μένα... Εξωτερικά όμως όπως προανέφερα βρίσκω το astra gtc πολύ πιο ενδιαφέρον από το ceed... Γενικα το pro ceed κάνει εντύπωση σαν νέο μοντέλο. Νομίζω ότι μετά από κάνα 6μηνο σχεδόν κανείς δε θα δείχνει ενδιαφέρον. Αντίθετα το Astra GTC δε το βαριέσαι τόσο σύντομα σα σχέδιο. Κυκλοφορεί αρκετό καιρό τώρα και ακόμα γυρίζω να το κοιτάξω κάτι που δε θα συμβεί μετά από λίγο με το pro ceed. Κατά τάλλα την προσωπική μου γνώμη λέω και σύμφωνα με τα δικά μου γούστα τα οποία δεν είναι κανόνας φυσικά για όλους
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σχετικά με το pro ceed ενώ είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο θα προτιμούσα η εταιρία να το πασάρει κάπως διαφορετικά. Δηλαδή:
Σίγουρα όχι με τους 'απλούς' κινητήρες του πεντάπορτου αλλά με turbo και ιδιαίτερη επιλογή στον εξοπλισμό, γυαλινες ανοιγόμενες ή μη οροφές, ιδιαίτερες ζάντες, διζωνικό κλιμα, ένα multimedia, διπλά (δερμα-υφασμα) σπορ καθίσματα κλπ, και όχι απλό 1.4 με τάσια ή 'ζαντες αλουμινίου' και έξτρα φωτα ομίχλης, 'το βασικό μοντέλο σε προσιτή τιμή' ...
Νομίζω ότι (έχοντας ήδη ένα ωραίο σχέδιο-σουλούπι) ήταν ευκαιρία να παρουσιάσουν κάτι ξεχωριστό απο τον ανταγωνισμό, να καθιερωθούν σε ένα target group (λίγο κάτω απο τα premium), να φύγουν απο το 'φτηνό κορεάτικο'.
Το να παρουσιάσεις απλώς μια γκάμα 3θυρου, 5θυρου, station wagon και αύριο ... ένα 4πορτο και μεθαύριο ένα πολυμορφικό με μόνη διαφορά τις πόρτες και τα πίσω φώτα ... δεν καθιερώνεσαι αλλά απλά ακολουθείς την πολιτική της Opel, Peugeot και Toyota κλπ που έχουν τα τελευταία ... 100 χρόνια.για δες λιγο το Α3.... του οποιο πιστευω οτι ειναι ξαδερφακι σχεδιαστικα το proceed.
ποια λοιπον ειναι η βασικη εκδοση του Α3 ? ειναι γυμνο! δεν υπαρχει λογος η ΚΙΑ να κανει αυτο που λες . οποιος θελει ακριβο θα τα βαλει τα extra. μονο να χασουν εχουν.
ειναι μια εταιρια που δεν εχει στα τωρινα πλανα της να γινει premium , δηλαδη να πουλα λιγα ακριβα αμαξια... πρεπει να πουλα πολλα φτηνα.
-
cctop, αναφορικά με τον φωτισμό, ο πορτοκαλί (amber) είναι μάλλον πιο ξεκούραστος από τον μπλε.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
για δες λιγο το Α3.... του οποιο πιστευω οτι ειναι ξαδερφακι σχεδιαστικα το proceed.
Γιααα παρτο λιγο....αναποδα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
cctop, αναφορικά με τον φωτισμό, ο πορτοκαλί (amber) είναι μάλλον πιο ξεκούραστος από τον μπλε.Είχα διαβάσει μία έρευνα αρκετά παλαιότερα πάντως που έλεγε οτι ο πιο ξεκούραστος φωτισμός είναι ο πράσινος. Τα άλλα παίζονται ανάλογα με τα γούστα και τα μάτια του καθενός. Προσωπικά στα δικά μου μάτια ο γαλάζιος φωτισμός είναι πιο απαλός από τον πορτοκαλί αν και ο πορτοκαλί δίνει καλύτερη ευκρίνεια σε οθόνες υγρών κρυστάλλων με ψηφιακές ενδείξεις. Ροοστάτη ελπίζω να έχει το Ceed οπότε δε θα υπάρχει πρόβλημα. Ο καλύτερος πάντως φωτισμός σε ταμπλό που έχω δει ποτέ ανήκει στο SAAB 9-3 και γενικά στα SAAB. To σύστημα εξάλλου της SAAB το night panel είναι ένα σύστημα που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα όπως υπάρχει πχ και το abs και οι αερόσακοι.
-
Στο πλαι φερνει πολυ σε Α3!!
-
ε λογικό ...κάνουν ότι έκαναν οι ιάπωνες...αντιγράφουν...(καλώς ή κακώς)
-
Ο καλύτερος πάντως φωτισμός σε ταμπλό που έχω δει ποτέ ανήκει στο SAAB 9-3 και γενικά στα SAAB. To σύστημα εξάλλου της SAAB το night panel είναι ένα σύστημα που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα όπως υπάρχει πχ και το abs και οι αερόσακοι.
γουστα ειναι αυτα βεβαια...επετρεψε μου να διαφωνησω σχετικα με τον φωτισμο του saab!θα ελεγα μαλιστα οτι το night panel δεν βολευει καθολου...αισθανομαι πραγματικα πολυ περιεργα οδηγωντας βραδυ με night panel1απολυτο σκοταδι και δεν ξερω τι μου γινεται
ε λογικό ...κάνουν ότι έκαναν οι ιάπωνες...αντιγράφουν...(καλώς ή κακώς)
και ποιος δεν αντιγραφει η αντεγραφε??
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
cctop, αναφορικά με τον φωτισμό, ο πορτοκαλί (amber) είναι μάλλον πιο ξεκούραστος από τον μπλε.
Είχα διαβάσει μία έρευνα αρκετά παλαιότερα πάντως που έλεγε οτι ο πιο ξεκούραστος φωτισμός είναι ο πράσινος. Τα άλλα παίζονται ανάλογα με τα γούστα και τα μάτια του καθενός. Προσωπικά στα δικά μου μάτια ο γαλάζιος φωτισμός είναι πιο απαλός από τον πορτοκαλί αν και ο πορτοκαλί δίνει καλύτερη ευκρίνεια σε οθόνες υγρών κρυστάλλων με ψηφιακές ενδείξεις. Ροοστάτη ελπίζω να έχει το Ceed οπότε δε θα υπάρχει πρόβλημα. Ο καλύτερος πάντως φωτισμός σε ταμπλό που έχω δει ποτέ ανήκει στο SAAB 9-3 και γενικά στα SAAB. To σύστημα εξάλλου της SAAB το night panel είναι ένα σύστημα που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα όπως υπάρχει πχ και το abs και οι αερόσακοι.
+1
για το φωτισμό των Saab. Δεν αναφέρομαι στο night panel , αλλά στο καταπληκτικό πράσινο χρώμα που είδα στο 9.3, που και ξεκούραστο είναι και έντονο για να δείχνει προσεγμένο και ακριβό. Καμία σχέση με το 'ξεπλυμένο' πράσινο που είχαν τα αυτοκίνητα παλιότερα.
Πολύ ωραίο επίσης το μωβ της VW, αλλά με μέτρια ευκρίνεια, ενώ εντυπωσιακότατο, αλλά με το ίδιο μειονέκτημα και το κόκκινο, δίνει άλλον αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
cctop, αναφορικά με τον φωτισμό, ο πορτοκαλί (amber) είναι μάλλον πιο ξεκούραστος από τον μπλε.
Είχα διαβάσει μία έρευνα αρκετά παλαιότερα πάντως που έλεγε οτι ο πιο ξεκούραστος φωτισμός είναι ο πράσινος. Τα άλλα παίζονται ανάλογα με τα γούστα και τα μάτια του καθενός. Προσωπικά στα δικά μου μάτια ο γαλάζιος φωτισμός είναι πιο απαλός από τον πορτοκαλί αν και ο πορτοκαλί δίνει καλύτερη ευκρίνεια σε οθόνες υγρών κρυστάλλων με ψηφιακές ενδείξεις. Ροοστάτη ελπίζω να έχει το Ceed οπότε δε θα υπάρχει πρόβλημα. Ο καλύτερος πάντως φωτισμός σε ταμπλό που έχω δει ποτέ ανήκει στο SAAB 9-3 και γενικά στα SAAB. To σύστημα εξάλλου της SAAB το night panel είναι ένα σύστημα που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα όπως υπάρχει πχ και το abs και οι αερόσακοι.
+1
για το φωτισμό των Saab. Δεν αναφέρομαι στο night panel , αλλά στο καταπληκτικό πράσινο χρώμα που είδα στο 9.3, που και ξεκούραστο είναι και έντονο για να δείχνει προσεγμένο και ακριβό. Καμία σχέση με το 'ξεπλυμένο' πράσινο που είχαν τα αυτοκίνητα παλιότερα.
Πολύ ωραίο επίσης το μωβ της VW, αλλά με μέτρια ευκρίνεια, ενώ εντυπωσιακότατο, αλλά με το ίδιο μειονέκτημα και το κόκκινο, δίνει άλλον αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.Μπλε είναι
-
Συγνώμη, μπλέ είναι όντως!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
για δες λιγο το Α3.... του οποιο πιστευω οτι ειναι ξαδερφακι σχεδιαστικα το proceed.
Γιααα παρτο λιγο....αναποδα...
μα δεν το πηρα ισια
anyway , ο αρχι - σχεδιαστης της AUDI εχει παει στη KIA το εχω γραψει αρκετες φορες αλλα δεν το εχει επιβεβαιωσει κανενας αλλος
το βρηκα
8/2006
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=4136&search_flag=true -
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Ο καλύτερος πάντως φωτισμός σε ταμπλό που έχω δει ποτέ ανήκει στο SAAB 9-3 και γενικά στα SAAB. To σύστημα εξάλλου της SAAB το night panel είναι ένα σύστημα που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα όπως υπάρχει πχ και το abs και οι αερόσακοι.
γουστα ειναι αυτα βεβαια...επετρεψε μου να διαφωνησω σχετικα με τον φωτισμο του saab!θα ελεγα μαλιστα οτι το night panel δεν βολευει καθολου...αισθανομαι πραγματικα πολυ περιεργα οδηγωντας βραδυ με night panel1απολυτο σκοταδι και δεν ξερω τι μου γινεται
ε λογικό ...κάνουν ότι έκαναν οι ιάπωνες...αντιγράφουν...(καλώς ή κακώς)
και ποιος δεν αντιγραφει η αντεγραφε??
Φίλε το σύστημα Night Panel της SAAB, βοηθά τον οδηγό να μειώσει την οπτική ΄΄αναστάτωση΄΄΄ κατά τη νυχτερινή οδήγηση, σβήνοντας το φωτισμό όλων των κύριων οργάνων, εκτός του ταχυμέτρου. Όταν κάποια ένδηξη χρειαστεί την προσοχή του οδηγού αυτομάτως φωτίζεται επίσης. Τέλος έαν θέλεις ενεργοποιείς τη λειτουργία night panel.
Όταν οδηγάς το βράδυ το ζήτημα είναι να ξέρεις τι σου γίνεται έξω από το αμάξι και όχι μέσα. Οτιδήποτε αποσπά τη προσοχή σου μέσα στο αμάξι μπορεί να σε οδηγήσει στο... στουκάρισμα ευκολότερα. Κάτι ξέρουν οι Σουηδοί σε αυτά περισσότερο..
Επομένως επανεξέτασε το το ζήτημα και μη θυμώνεις. -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Φίλε το σύστημα Night Panel της SAAB, βοηθά τον οδηγό να μειώσει την οπτική ΄΄αναστάτωση΄΄΄ κατά τη νυχτερινή οδήγηση, σβήνοντας το φωτισμό όλων των κύριων οργάνων, εκτός του ταχυμέτρου. Όταν κάποια ένδηξη χρειαστεί την προσοχή του οδηγού αυτομάτως φωτίζεται επίσης. Τέλος έαν θέλεις ενεργοποιείς τη λειτουργία night panel.
Όταν οδηγάς το βράδυ το ζήτημα είναι να ξέρεις τι σου γίνεται έξω από το αμάξι και όχι μέσα. Οτιδήποτε αποσπά τη προσοχή σου μέσα στο αμάξι μπορεί να σε οδηγήσει στο... στουκάρισμα ευκολότερα. Κάτι ξέρουν οι Σουηδοί σε αυτά περισσότερο..
Επομένως επανεξέτασε το το ζήτημα και μη θυμώνεις.Δλδ ολα τα υπολοιπα αμαξια που δεν εχουν τετοια λειτουργια στουκαρουν ευκολοτερα;
-
Διάβασα παιδιά κι εγώ όσα έχουν γραφτεί σ` αυτήν την ενότητα.
Πολλές διαφορετικές γνώμες. ΟΛΕΣ όμως σεβαστές . Άλλος θέλει
πράσινα φώτα, άλλος, πορτοκαλί, άλλος είναι ακριβό, άλλος φθηνό και
τον άλλο τον ενοχλεί το σήμα Κια .Δεκτά όλα.
Δεν είναι όμως άσχετο
.ότι βρήκε αμάξι χρονιάς κι όλος κόσμος του αυτοκινήτου
μιλάει για το ceed. Βεβαίως δεν βγάζω άχρηστα τα άλλα. Έχοντας λοιπόν κι εγώ
την δική μου γνώμη και το δικό μου γούστο απαντώ:
Έχω δυο ceed στην οικογένεια. 1,4και 1,6 .Αν είναι αλήθεια ότι θα το κυκλοφορήσει
Και με turbo αργότερα θα δώσω το 1,4 και θα πάρω και πάλη Κια .Το turbo βέβαια.
Αλλά και με αυτά τα δυο παιδιά εγώ είμαι ενθουσιασμένος και πολύ ευχαριστημένος -
Τέλος έαν θέλεις ενεργοποιείς τη λειτουργία night panel.
Όταν οδηγάς το βράδυ το ζήτημα είναι να ξέρεις τι σου γίνεται έξω από το αμάξι και όχι μέσα. Οτιδήποτε αποσπά τη προσοχή σου μέσα στο αμάξι μπορεί να σε οδηγήσει στο... στουκάρισμα ευκολότερα. Κάτι ξέρουν οι Σουηδοί σε αυτά περισσότερο..
Επομένως επανεξέτασε το το ζήτημα και μη θυμώνεις.πρωτον δηλωσα διοτι μου να μην μπορω να βλεπω,αν εχω βενζινη,τι στροφες εχει ο κινητηρας κτλ!αλλα εξεφρασα προσωπικη αποψη και μεσα απο διαδρομες που εχω κανει με saab και μαλιστα με ολα της τα μοντελα!σιγουρα οι Σουηδοι κατι ξερουν περισσοτερο,αλλα εκεινοι ειναι και αλλης νοοτροπιας...οι περισσοτεροι πασχουν απο καταθλιψη οι βορειοι λαοι οποτε σου λενε κατσε να τους προσεξουμε ακομη και αυτο
μεταξυ σοβαρου και αστειου το τελευταιο!
θα ηθελα παραγματικα ενα τεστ να υποβληθει σε οδηγους οπου νυχτα θα οδηγησουν με μοναδικο φωτισμενο σημειο του αυτοκινητου το κοντερ...επαναλαμβανω οτι εμενα τουλαχιστον μου προσφερει μονο ανασφαλεια!εντωμεταξυ τι μπορει να σου αποσπασει την προσοχη αν εισαι σωστος και σοβαρος οδηγος απο το κοκπιτ του αυτοκινητου συγκεκριμενα??αντιθετως ας φανταστουμε να ανεβει η θερμοκρασια νερου να φτασει 150 βαθμους και ο οδηγος να το καταλαβει οταν θα ειναι πλεον αργατελικα θα κυκλοφορησει τουρμπο 1,6 η διλιτρο 215 hp??υπαρχει κατι νεοτερο??
Kia Cee'd 2007