Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT UNO (2009)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. FIAT UNO (2009)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Μελλοντικά Μοντέλα
    51
    158
    318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      uno last edited by

      http://www.infomotori.co.uk/a_ENG_21001_1.html

      Μερικα πιθανα σχεδια.Ασφαλως μπορει να ειναι και Photoshop αγνωστης προελευσης.
      Εμενα παντως αυτο το σχεδι μου αρεσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cosneo last edited by

        Τέτοια ομοιότητα με το Μazda 1? Ενδέχεται καμιά συνεργασία?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Είναι τόσο ανάγκη να βγει αυτό το Uno; Έχει Panda με πραγματικά 500 εκδόσεις, έχει 500, έχει Grande Punto επίσης με πάμπολλες εκδόσεις, είναι ανάγκη να βγάλουν και κάτι ανάμεσα;

          Χωρίς να είμαι φυσικά μέσα στα γραφεία και στις συσκέψεις της Fiat, λίγο σπατάλη πόρων μου φαίνεται το όλο σχέδιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 9
            993cc last edited by

            Πραγματικά τους έχει πιάσει όλους μια αγωνία να καλύψουν κενά που δεν υπάρχουν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ακόμα παίζει να έχει τελικά σηματάκι Innocenti και όχι FIAT...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mika_hakkinen last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Είναι τόσο ανάγκη να βγει αυτό το Uno; Έχει Panda με πραγματικά 500 εκδόσεις, έχει 500, έχει Grande Punto επίσης με πάμπολλες εκδόσεις, είναι ανάγκη να βγάλουν και κάτι ανάμεσα;

                Χωρίς να είμαι φυσικά μέσα στα γραφεία και στις συσκέψεις της Fiat, λίγο σπατάλη πόρων μου φαίνεται το όλο σχέδιο.

                Πραγματικά τους έχει πιάσει όλους μια αγωνία να καλύψουν κενά που δεν υπάρχουν...

                Δείτε το απλά σαν τον αντικαταστάτη του 'παγκόσμιου' Palio που παρά τα απανωτά f/ls πάρα-palioσε...

                @νδρέας

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • U
                  uno last edited by

                  Και εγω αναρωτιεμαι αν υπαρχει χωρος για εκει που πανε να χωσουν το νεο Uno.
                  Φιλε MonteCarlo η Innocenti δεν εχει κλεισει εδω και χρονια;!;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stavrosg last edited by

                    Μεταξύ του Grande Punto (που είναι σχεδόν μικρομεσαίο...) και του Panda υπάρχει ένα κομμάτι που αυτή τη στιγμή καλύπτεται από το προηγούμενο Punto. Οπότε γιατί όχι κάτι νέο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης uno έγραψε:
                      Και εγω αναρωτιεμαι αν υπαρχει χωρος για εκει που πανε να χωσουν το νεο Uno.
                      Φιλε MonteCarlo η Innocenti δεν εχει κλεισει εδω και χρονια;!;

                      To Brand name 'Innocenti' ανοίκει ακόμα στην FIAT και υπάρχει κάποια πρόθεση να το χρησιμοποιήσουν για 'φτηνότερα' οχήματα, όπως έχει η Renault τα Dacia, η VW τα Skoda κτλ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Montecarlo
                        Πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες! Άντε να δούμε!

                        StavrosG
                        Το Punto, το 206 και το Clio II που έχουν μείνει στην παραγωγή πιστεύω είναι μια κάπως προσωρινή (και πάμφθηνη για την εταιρεία) λύση. Δεν νομίζω όταν αποφασιστεί το κλείσιμο παραγωγής π.χ. του 206 η Peugeot να αποφασίσει να σχεδιάσει αντικαταστάτη για να καλύψει το κενό.

                        Ο Mika μάλλον έχει δίκιο. Αυτά πουλάνε αρκετά σε φτωχές αγορές, οπότε το Uno μάλλον θα καλύψει τα εκεί κενά. Στην Ευρώπη δεν ξέρω αν θα πιάσει όντας σχετικά 'φτηνό' όμως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          drdino last edited by

                          Όταν το 2010 σταματήσει το 206 πχ, θα δημιουργηθεί ένα σεβαστό κενό στην γκάμα. Δεν ξέρω πώς θα καλυφτεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nikos last edited by

                            Αυτό είναι?

                            http://www.worldcarfans.com/11001142400 ... hotos-leak

                            Σαν Panda μου κάνει.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                              Αυτό είναι?
                              Σαν Panda μου κάνει.

                              Όντως!
                              Και σε ένα Quattroruote έτσι το είχαν. Και με τα ανοιγματα απο την μία πλευρά της μάσκας μάλιστα!
                              Το Panda πάντως μπροστά του ομορφότερο είναι!
                              Δεν βλέπω να έχει καμία εμφανισιακή σύνδεση με το παλιό Uno που και στις 2 γενιές του δεν ήταν τετράγωνο 'κουτί' αλλά είχε ένα σφηνοειδές προφίλ (συμπαθητικό ακόμα και τώρα)!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Αυτό είναι το progetto 327,που λανσάρεται στη βραζιλιάνικη αγορά τον Απρίλη (σε τρίπορτη και πεντάπορτη έκδοση)πιθανότατα ως Uno.

                                H ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παράγεται στη Σερβία.

                                To pr.327 χρησιμοποιεί το πάτωμα που θα έχει το Panda III,με αύξηση όμως του μεταξονίου,ώστε το τελικό μήκος του να φτάνει τα 3,80 μέτρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                  H ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παράγεται στη Σερβία.
                                  ...

                                  Σχεδιαστικά το ευρωπαικό διαφορετικό θα είναι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mika_hakkinen last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                    H ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παράγεται στη Σερβία.
                                    ...

                                    Σχεδιαστικά το ευρωπαικό διαφορετικό θα είναι?

                                    Εγώ δεν γνωρίζω τι έχει σκοπό να κάνει η Φιατ, βλέπω όμως τις αναφορές του πρώτου Panda μεταφρασμένες πάνω στο τωρινό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      egobrain last edited by

                                      Αν δεν εβλεπα τιτλο θεματος θα ημουν σιγουρος οτι μιλαμε για το νεο Panda.
                                      Κατω απο αυτο θα μπει το συγκεκριμενο ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        η ασύμμετρη εισαγωγή ανάμεσα απο τα φώτα μ´αρέσει πολυ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                          Σχεδιαστικά το ευρωπαικό διαφορετικό θα είναι?

                                          Ελάχιστα.Οι διαφορές περιορίζονται στη μάσκα και ίσως και στους προφυλακτήρες.

                                          Το Panda III από την άλλη (progetto 139),έχει μικρότερο μήκος από το Uno.Πρακτικά η πίσω πόρτα είναι κοντύτερη (όπως στο σημερινό Panda),ενώ διαφορετικές είναι και οι μανίλιες.Το προφίλ όμως,σε γενικές γραμμές παραμένει ίδιο με αυτό του Uno.
                                          Oι μεγαλύτερες διαφορές αφορούν το εμπρόσθιο τμήμα,που είναι διαφορετικό (η φόρμα των προβολέων του Panda είναι πολύ πιο οβάλ,ενώ διαφορετική είναι και η τοποθέτηση του κυκλικού logo της Fiat).

                                          Αν δεν εβλεπα τιτλο θεματος θα ημουν σιγουρος οτι μιλαμε για το νεο Panda.
                                          Κατω απο αυτο θα μπει το συγκεκριμενο ;

                                          Tα progetto 327(Uno)/326(european version) είναι μεγαλύτερα σε μήκος από το το progetto 139 (Panda III),αν και στηρίζονται στο πάτωμα Micro του Panda,με αυξημένο μεταξόνιο.Στην ουσία ανήκουν στο B segment,όπως αυτό ήταν από πλευράς διαστασιολόγησης προ δεκαετίας.Το Panda III εξακολουθεί να ανήκει στο A segment.

                                          Tο Uno και η ευρωπαϊκή του verison,είναι αυτοκίνητα low cost.....κάτι αντίστοιχο τιμολογιακά στο Sandero της Renault/Dacia.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            Όντως!
                                            Και σε ένα Quattroruote έτσι το είχαν. Και με τα ανοιγματα απο την μία πλευρά της μάσκας μάλιστα!

                                            Tο αστείο της υπόθεσης είναι ότι στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 80,όταν πρωτοφωτογραφήθηκαν από τα περιοδικά τα πρώτα μουλάρια του παλιού Uno,που χρησιμοποιούνταν για τα tests,οι δημοσιογράφοι,μη γνωρίζοντας ακριβώς περί τίνος πρόκειται,ονόμασαν το μοντέλο pandona (μεγάλο panda δηλαδή).
                                            Ακόμα δεν ήξεραν με βεβαιότητα ότι κάτω από το καμουφλάζ κρύβεται ο αντικαταστάτης του 127 και υπέθεταν ότι πρόκειται για μια μεγαλύτερη σε κυβισμό έκδοση του Panda (αφού το καμουφλάζ βασιζόταν στο αμάξωμα του Panda).Έτσι το περιοδικό Gente Motori ονόμασε το μοντέλο pandona.

                                            Η δημοσιογραφική παρεξήγηση φαίνεται ότι συνεχίζεται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr