-
http://www.infomotori.co.uk/a_ENG_21001_1.html
Μερικα πιθανα σχεδια.Ασφαλως μπορει να ειναι και Photoshop αγνωστης προελευσης.
Εμενα παντως αυτο το σχεδι μου αρεσει. -
Τέτοια ομοιότητα με το Μazda 1? Ενδέχεται καμιά συνεργασία?
-
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Είναι τόσο ανάγκη να βγει αυτό το Uno; Έχει Panda με πραγματικά 500 εκδόσεις, έχει 500, έχει Grande Punto επίσης με πάμπολλες εκδόσεις, είναι ανάγκη να βγάλουν και κάτι ανάμεσα;
Χωρίς να είμαι φυσικά μέσα στα γραφεία και στις συσκέψεις της Fiat, λίγο σπατάλη πόρων μου φαίνεται το όλο σχέδιο.
-
Πραγματικά τους έχει πιάσει όλους μια αγωνία να καλύψουν κενά που δεν υπάρχουν...
-
Ακόμα παίζει να έχει τελικά σηματάκι Innocenti και όχι FIAT...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Είναι τόσο ανάγκη να βγει αυτό το Uno; Έχει Panda με πραγματικά 500 εκδόσεις, έχει 500, έχει Grande Punto επίσης με πάμπολλες εκδόσεις, είναι ανάγκη να βγάλουν και κάτι ανάμεσα;Χωρίς να είμαι φυσικά μέσα στα γραφεία και στις συσκέψεις της Fiat, λίγο σπατάλη πόρων μου φαίνεται το όλο σχέδιο.
Πραγματικά τους έχει πιάσει όλους μια αγωνία να καλύψουν κενά που δεν υπάρχουν...
Δείτε το απλά σαν τον αντικαταστάτη του 'παγκόσμιου' Palio που παρά τα απανωτά f/ls πάρα-palioσε...
@νδρέας
-
Και εγω αναρωτιεμαι αν υπαρχει χωρος για εκει που πανε να χωσουν το νεο Uno.
Φιλε MonteCarlo η Innocenti δεν εχει κλεισει εδω και χρονια;!; -
Μεταξύ του Grande Punto (που είναι σχεδόν μικρομεσαίο...) και του Panda υπάρχει ένα κομμάτι που αυτή τη στιγμή καλύπτεται από το προηγούμενο Punto. Οπότε γιατί όχι κάτι νέο;
-
Ο χρήστης uno έγραψε:
Και εγω αναρωτιεμαι αν υπαρχει χωρος για εκει που πανε να χωσουν το νεο Uno.
Φιλε MonteCarlo η Innocenti δεν εχει κλεισει εδω και χρονια;!;To Brand name 'Innocenti' ανοίκει ακόμα στην FIAT και υπάρχει κάποια πρόθεση να το χρησιμοποιήσουν για 'φτηνότερα' οχήματα, όπως έχει η Renault τα Dacia, η VW τα Skoda κτλ....
-
Montecarlo
Πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες! Άντε να δούμε!StavrosG
Το Punto, το 206 και το Clio II που έχουν μείνει στην παραγωγή πιστεύω είναι μια κάπως προσωρινή (και πάμφθηνη για την εταιρεία) λύση. Δεν νομίζω όταν αποφασιστεί το κλείσιμο παραγωγής π.χ. του 206 η Peugeot να αποφασίσει να σχεδιάσει αντικαταστάτη για να καλύψει το κενό.Ο Mika μάλλον έχει δίκιο. Αυτά πουλάνε αρκετά σε φτωχές αγορές, οπότε το Uno μάλλον θα καλύψει τα εκεί κενά. Στην Ευρώπη δεν ξέρω αν θα πιάσει όντας σχετικά 'φτηνό' όμως.
-
Όταν το 2010 σταματήσει το 206 πχ, θα δημιουργηθεί ένα σεβαστό κενό στην γκάμα. Δεν ξέρω πώς θα καλυφτεί.
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αυτό είναι?
Σαν Panda μου κάνει.Όντως!
Και σε ένα Quattroruote έτσι το είχαν. Και με τα ανοιγματα απο την μία πλευρά της μάσκας μάλιστα!
Το Panda πάντως μπροστά του ομορφότερο είναι!
Δεν βλέπω να έχει καμία εμφανισιακή σύνδεση με το παλιό Uno που και στις 2 γενιές του δεν ήταν τετράγωνο 'κουτί' αλλά είχε ένα σφηνοειδές προφίλ (συμπαθητικό ακόμα και τώρα)! -
Αυτό είναι το progetto 327,που λανσάρεται στη βραζιλιάνικη αγορά τον Απρίλη (σε τρίπορτη και πεντάπορτη έκδοση)πιθανότατα ως Uno.
H ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παράγεται στη Σερβία.
To pr.327 χρησιμοποιεί το πάτωμα που θα έχει το Panda III,με αύξηση όμως του μεταξονίου,ώστε το τελικό μήκος του να φτάνει τα 3,80 μέτρα.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παράγεται στη Σερβία.
...Σχεδιαστικά το ευρωπαικό διαφορετικό θα είναι?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
H ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παράγεται στη Σερβία.
...Σχεδιαστικά το ευρωπαικό διαφορετικό θα είναι?
Εγώ δεν γνωρίζω τι έχει σκοπό να κάνει η Φιατ, βλέπω όμως τις αναφορές του πρώτου Panda μεταφρασμένες πάνω στο τωρινό.
-
Αν δεν εβλεπα τιτλο θεματος θα ημουν σιγουρος οτι μιλαμε για το νεο Panda.
Κατω απο αυτο θα μπει το συγκεκριμενο ; -
η ασύμμετρη εισαγωγή ανάμεσα απο τα φώτα μ´αρέσει πολυ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σχεδιαστικά το ευρωπαικό διαφορετικό θα είναι?
Ελάχιστα.Οι διαφορές περιορίζονται στη μάσκα και ίσως και στους προφυλακτήρες.
Το Panda III από την άλλη (progetto 139),έχει μικρότερο μήκος από το Uno.Πρακτικά η πίσω πόρτα είναι κοντύτερη (όπως στο σημερινό Panda),ενώ διαφορετικές είναι και οι μανίλιες.Το προφίλ όμως,σε γενικές γραμμές παραμένει ίδιο με αυτό του Uno.
Oι μεγαλύτερες διαφορές αφορούν το εμπρόσθιο τμήμα,που είναι διαφορετικό (η φόρμα των προβολέων του Panda είναι πολύ πιο οβάλ,ενώ διαφορετική είναι και η τοποθέτηση του κυκλικού logo της Fiat).Αν δεν εβλεπα τιτλο θεματος θα ημουν σιγουρος οτι μιλαμε για το νεο Panda.
Κατω απο αυτο θα μπει το συγκεκριμενο ;Tα progetto 327(Uno)/326(european version) είναι μεγαλύτερα σε μήκος από το το progetto 139 (Panda III),αν και στηρίζονται στο πάτωμα Micro του Panda,με αυξημένο μεταξόνιο.Στην ουσία ανήκουν στο B segment,όπως αυτό ήταν από πλευράς διαστασιολόγησης προ δεκαετίας.Το Panda III εξακολουθεί να ανήκει στο A segment.
Tο Uno και η ευρωπαϊκή του verison,είναι αυτοκίνητα low cost.....κάτι αντίστοιχο τιμολογιακά στο Sandero της Renault/Dacia.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Όντως!
Και σε ένα Quattroruote έτσι το είχαν. Και με τα ανοιγματα απο την μία πλευρά της μάσκας μάλιστα!Tο αστείο της υπόθεσης είναι ότι στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 80,όταν πρωτοφωτογραφήθηκαν από τα περιοδικά τα πρώτα μουλάρια του παλιού Uno,που χρησιμοποιούνταν για τα tests,οι δημοσιογράφοι,μη γνωρίζοντας ακριβώς περί τίνος πρόκειται,ονόμασαν το μοντέλο pandona (μεγάλο panda δηλαδή).
Ακόμα δεν ήξεραν με βεβαιότητα ότι κάτω από το καμουφλάζ κρύβεται ο αντικαταστάτης του 127 και υπέθεταν ότι πρόκειται για μια μεγαλύτερη σε κυβισμό έκδοση του Panda (αφού το καμουφλάζ βασιζόταν στο αμάξωμα του Panda).Έτσι το περιοδικό Gente Motori ονόμασε το μοντέλο pandona.Η δημοσιογραφική παρεξήγηση φαίνεται ότι συνεχίζεται
FIAT UNO (2009)