Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η σπορ οδήγηση θέλει λογική ! Αλλιώς κάτσε σπίτι σου !
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η σπορ οδήγηση θέλει λογική ! Αλλιώς κάτσε σπίτι σου !
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    27
    97
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Μου το είχε πει ο πατέρας μου που ασχολείται με ασφάλειες, από συζητήσεις που είχε με συναδέλφους του. Θα τον ρωτήσω απόψε ή αύριο και θα σας τα πω. Είχα μια προκαταρκτική συνομιλία μαζί του και έχω κάποια - ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ - στοιχεία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Μου το είχε πει ο πατέρας μου που ασχολείται με ασφάλειες. Θα τον ρωτήσω απόψε ή αύριο και θα σας τα πω.

        Πρόσεχε μόνο γιατί μιας και είναι παράνομη η άρνηση παροχής υπηρεσιών χωρίς πολύ σοβαρό λόγο μπορεί κάποιος να σε κυνηγήσει για συκοφαντική δυσφήμιση αν τον κατηγορήσεις ανοιχτά.

        Ωχ! Δε σε πρόλαβα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          skullone last edited by

          Γι'αυτό πριν γράψω ο,τιδήποτε έχω σκοπό να το διασταυρώσω και ο ίδιος. Όπως είδες, έγραψα 'πιθανόν', όχι 'σίγουρα'. Λοιπόν, η Le Monde ασφαλίζει όλους τους τύπους αυτοκινήτων και δεν κάνει διακρίσεις. Περισσότερα αργότερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sirgus last edited by

            Ο χρήστης kyan έγραψε:

            Γιατί πολλοί όταν βλέπουν ένα ΠουντοΣαξόΡαλο αφηνιάζουν;

            Μπορεί να μην αφηνιάζουν αλλά να λένε 'να κάποιος με τον οποίο θα κάνω μια κόντρα!'

            Τι έχουν επιτέλους αυτά τα καθ'όλα αξιόλογα μικρά και αποτελεσματικά αυτοκίνητα και δημιουργούν αυτόματα συνειρμούς με 'λιμανάκια', 'γκάζια' και 'κόντρες';

            Μήπως λόγω ποσοστών?
            Τι αυτοκίνητα βλέπεις συνήθως δηλαδή να πηγαίνουν στα Λιμανάκια??
            Συνήθως λέω, όχι πάντα..

            Δηλαδή δεν εννοώ ότι ΟΛΟΙ οι ΠουντοΣαξόΡαλάκιδες είναι οδηγοί της σφήνας και της κόντρας αλλά δεν κάνει και εντύπωση ένα τέτοιο θέαμα...

            Τέλος, γιατί έχουν τη φήμη 'σκοτώστρας'; Εγώ είμαι σίγουρος ότι τα ποσοστά σοβαρών ατυχημάτων με τέτοια αυτοκίνητα δεν είναι σημαντικά υψηλότερα από άλλων πιο 'politically correct' αυτοκινήτων.

            Πότε ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα?

            Το θέμα είναι πόσοι μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητο με πάνω από 100 άλογα...

            Πόσους σκαραβαίους έχετε δει σε ατυχήματα για παράδειγμα και πόσα γρήγορα αυτοκίνητα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης sirgus έγραψε:
              Πότε ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα?
              Το θέμα είναι πόσοι μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητο με πάνω από 100 άλογα...
              Πόσους σκαραβαίους έχετε δει σε ατυχήματα για παράδειγμα και πόσα γρήγορα αυτοκίνητα?

              Παρακάτω προσπαθώ να δώσω απαντήσεις. Το στύλ μοιάζει αυστηρό και απόλυτο αλλά δεν το εννοώ έτσι!

              Τα αυτοκίνητα δεν μπορεί να είναι εξ ορισμού σκοτώστρες, μπορεί να είναι νευρικά (αν έχουν ισχύ αλλά όχι βάρος και μεταξόνιο), με κακή συμπεριφορά, με κακά φρένα κλπ αλλά τελικά όλα υποτίθεται ότι ελέγχονται (ή ακριβώς δεν ελέγχονται) από τον οδηγό.
              Άρα ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα όταν έχει έναν οδηγό που το οδηγάει με τρόπο τέτοιο ώστα να ξεπερνιώνται τα όρια των ικανοτήτων του οχήματος ή/και του ίδιου του οδηγού! Οι σκοτώστρες λοιπόν μπορεί να πει κανείς είναι αυτοκίνητα που απαιτούν οδηγό με αυξημένη εμπειρία-γνώσεις ή/και ωριμότητα για την οδήγησή τους στο 80% των ικανοτήτων τους σε δημόσιο δρόμο (για παραπάνω όλα θέλουν καλύτερο οδηγό)!

              Όλοι μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητο με 100 ίππους αν ζυγίζει 1500 κιλά είναι ήπια στημένο με καλά φρένα και σπάνια τους εκμεταλλεύονται. Σχεδόν όλοι μπορούν με ελαφρύ αυτοκίνητο και σε ίσιο καλό δρόμο. Λιγότεροι σε στροφές. Ακόμα λιγότεροι μπορούν να οδηγήσουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο καλά! Γενική ερώτηση γενική και αόριστη και η απάντηση!

              Σχετικά με τους σκαραβαίους: ήταν πολύ αργά αυτοκίνητα με τραγικά φρένα και πολύ ύπουλη και αναξιόπιστη συμπεριφορά....κανονικά θα έπρεπε να τα λέμε σκοτώστρες γιατί ήταν! Το ότι δε σκοτώνεται κόσμος είναι όχι γιατί είναι ασφαλή (αν και είναι αξιοπρεπή κατά EuroNCAP) ή είναι πολύ αργά για να σκοτωθείς είναι επειδή αυτοί που τα επιλέγουν και τα οδηγούν σπάνια έχουν σκοπό να οδηγούν με τον τρόπο και τα μυαλά των άλλων με τις 'σκοτώστρες'.
              Πάντως ο σκαραβαίος (ο πιο παλιός) είδικά στα λιμανάκια μπορεί να είναι εντυπωσιακά γρήγορος στις κλειστές στροφές. Οι πίσω ρόδες με κατάλληλη ομαλή οδήγηση καθώς φορτίζονται αποκτούν αρνητικό καμπέρ και καθώς το όλο όχημα ζυγίζει 760 κιλά πιάνει πολύ καλές πλευρικές επιταχύνσεις που έχουν αφήσει σύξυλους πολλούς ζωηρούς!...βέβαια με 34-51 άλογα (1200-1600) καινούργιο στην ευθεία που ακολουθεί μένει λίγο πίσω, για να ξαναπεράσει εμπρός όμως στην επόμενη στροφή και να σκυλιάσει ο άλλος!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros19 last edited by

                Ολα αυτα ειναι σωστα... το Θεμα πρεπει να το δουμε ως εξης... Δεν ειναι Θεμα αυτοκινητου, αλλα τησ ψυχολογιας αυτου που το αγοραζει... δηλαδη με τι ψυχολογια αγοραζει ενας ενα σαξοραλλο η αν θελετε με τι ψυχολογια αγοραζει ενας νεοπλουτος την νεα του 'μπεμπα'... Να σας πω εγω... με την ψυχολογια θα την παρω να γαμαω στο τιμονι.... αρα ειναι επικινδυνος συνδυασμος...
                ποσες φορες εχετε δει γιουγκο να οδηγει επικινδυνα??? ελαχιστες...
                αλφα ρομεο?? (οι περισσοτεροι ειναι συνηδητοποιημενοι.)
                αν πας στο ιμπρεξα ομως... πεζουνε αρκετοι μπουρναζιωτες με κομπλεξ και και και ...
                ΠΑΝΤΟΥ υπαρχουν και εξαιρεσεις ομως...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                  Ο συγγραφέας του θέματος ήθελε να θάψει τα ΠουντοΣαξόΡαλα καθώς και πάσης φύσεως μικρά σπορ αυτοκίνητα (πλην των Ιμπίθα βεβαίως ) αφού είναι γνωστό ότι για κάποιο λόγο που μόνο αυτός ξέρει τα σιχαίνεται.

                  Από πού είναι γνωστό;

                  Το θέμα ήταν ενδιαφέρον και παραδέχομαι ότι παρασυρθήκαμε και μιλήσαμε για την τροχαία αλλά από το τελευταίο του ποστ φαίνεται ότι τελικά ο μόνος σκοπός του ήταν να μας προκαλέσει άλλη μια φορά σε καυγά.

                  Αν ο δικός μου σκοπός είναι να γίνεται καυγάς,τότε εσύ οφείλεις να προστατεύσεις τον εαυτό σου και να πας παρακάτω. >Γι'αυτό προτείνω να κλειδωθεί το θέμα πριν πλακώσει και ο Θεοδόσης ή ο 'γκε ζέχτσιχ' και να βγάλουμε τα απωθημένα μας εναντίον της τροχαίας στη 'μπατσολογική', όπου και ανήκουν.

                  Ορίστε.Και μόνος σου παραδέχεσαι ότι υπάρχει άλλο topic,όπου μπορεί όποιος θέλει να βγάλει τα κόμπλεξ που έχει για την αστυνομία.Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του topic ήταν να εκφραστεί ή αγανάκτηση απέναντι σε αφελή άτομα εγκληματικής νοοτροπίας,που 'κλείνουν σπίτια',οδηγώντας με περιφρόνηση για τους πάντες και με κύριο κίνητρο την επίδειξη οδηγικής ικανότητας.Η αναφορά σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα,έγινε επειδή είναι σύγχρονα,συναντώνται συχνά στο δρόμο και είναι σχετικά προσιτά από οικονομική άποψη.Έτσι,μπορεί ο καθένας να βρεθεί με ένα τέτοιο όχημα στην κατοχή του.Αναφέρθηκα π.χ. στο Punto Gt,επειδή έχει επιτάχυνση 0-100μ σε 7,9 '.Δεν είναι ένα οποιοδήποτε αμάξι,έχει εκρηκτική επιτάχυνση.Επειδή ήταν πρόσφατα της μόδας η αγορά Rallye και Saxo VTS και,ως γνωστόν,πρόκειται για αρκετά γρήγορα αμάξια,ανέφερα πως η εξαιρετική τους οδική συμπεριφορά δεν επιτρέπει στον οδηγό να λειτουργεί απερίσκεπτα.Το αμάξι δε θα σώσει κάποπιον από τον παραλογισμό.Επίσης,η συχνή αναφορά από περιοδικά στην εκρηκτική απόδοση των κινητήρων των Civic Vti,καθώς και η νοοτροπία τερματισμού του κοντέρ από πολλούς οδηγούς αυτών,οδηγεί συχνά σε ατυχήματα.Ας δούμε στατιστικά της ΕΛΠΑ και της Τροχαίας,για του λόγου το αληθές.Τέλος,επειδή κάποιοι επιμένουν να με αποκαλούν μέλος του Auto Motor Und Sport και γερμανόφιλο,έκανα αναφορά και σε γερμανικά σπορ αυτοκίνητα λιγότερο προσιτά,που έχουν προκαλέσει ατυχήματα,λόγω απερίσκεπτης οδήγησης.Όταν ένα αυτοκίνητο δεν ελέγχεται εύκολα και θέλει έμπειρα χέρια για αν οδηγηθεί,τότε η κατασκευαστική εταιρεία έχει κάνει λάθος που το έβγαλε στην παραγωγή,διότι θα βρεθούν πολλοί στο τιμόνοι του που δε θα έχουν την ικανότητα οδήγησής του ή που θα θελήσουν να προσπαθήσουν να αποδείξουν ότι έχουν την ικανότητα.Γι'αυτό οι υπερβολές από τα περιοδικά που δοκιμάζουν μοντέλα παίζουν σημαντικό ρόλο.Οι δοκιμαστές συνήθως είναι έμπειρα άτομα και στην περίπτωση πολύ γρήγορων οχημάτων συχνά είναι και ραλίστες,όπως ο Στρατισίνο των 4Τ.Δε μπορεί να ακολουθήσει τους ταχύτατους ρυθμούς τους ο οποιοσδήποτε.Γι'αυτό χρειάζεται αυτοσυγκράτηση και από τα περιοδικά,αφενός γιατί είναι προσιτά στους πάντες και αφετέρου διότι τα οχήματα υπό δοκιμή κάποιες φορές αγοράζονται από άτομα μειωμένης υπευθυνότητας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    skullone last edited by

                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                    ποσες φορες εχετε δει γιουγκο να οδηγει επικινδυνα??? ελαχιστες...

                    Γιούγκο να πάει επικίνδυνα; ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ.

                    Διάλεξε τι τραβάει η ψυχή σου, απ'όλα έχει ο μπαξές:

                    1. Αργά κι αριστερά.
                    2. Υπερβολικά γρήγορα για τις ικανότητες του αυτοκινήτου.
                    3. Άρρυθμα.
                    4. Αδιαφορώντας για στοπ, φανάρια, προτεραιότητες, φλας, μονοδρόμους.
                    5. Με λιωμένα λάστιχα, ανύπαρκτα φώτα, χωρίς αμορτισέρ και φρένα, καίγοντας λάδια.
                    6. Χωρίς ο οδηγός να κοιτάει τους καθρέφτες.

                    Διαλιέχτεεεεεεεεεεεεε!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης trexa_gyreve έγραψε:
                      Ας δούμε στατιστικά της ΕΛΠΑ και της Τροχαίας,για του λόγου το αληθές.

                      Μπορουμε να δουμε και εμεις τα στατιστικα αυτα που επικαλεισαι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        skullone last edited by

                        Δε νομίζω... Εδώ θα το παίξει Harmony Gold: 'Μας ανήκουν ΟΛΑ τα δικαιώματα για το Macross, αλλά δεν θα παρουσιάσουμε ούτε στο δικαστήριο αποδείξεις για το αληθές των ισχυρισμών μας. ΠΡΕΠΕΙ να μας πιστέψετε!'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          Δε νομίζω... Εδώ θα το παίξει Harmony Gold: 'Μας ανήκουν ΟΛΑ τα δικαιώματα για το Macross, αλλά δεν θα παρουσιάσουμε ούτε στο δικαστήριο αποδείξεις για το αληθές των ισχυρισμών μας. ΠΡΕΠΕΙ να μας πιστέψετε!'.

                          Πάλι προτρέχεις!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Πλάκα του κάνω βρε Νίκο! Σοβαρά πάντως, περιμένω τις στατιστικές για τις οποίες μας μιλάει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                              Πότε ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα?
                              Το θέμα είναι πόσοι μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητο με πάνω από 100 άλογα...
                              Πόσους σκαραβαίους έχετε δει σε ατυχήματα για παράδειγμα και πόσα γρήγορα αυτοκίνητα?

                              Παρακάτω προσπαθώ να δώσω απαντήσεις. Το στύλ μοιάζει αυστηρό και απόλυτο αλλά δεν το εννοώ έτσι!

                              Τα αυτοκίνητα δεν μπορεί να είναι εξ ορισμού σκοτώστρες, μπορεί να είναι νευρικά (αν έχουν ισχύ αλλά όχι βάρος και μεταξόνιο), με κακή συμπεριφορά, με κακά φρένα κλπ αλλά τελικά όλα υποτίθεται ότι ελέγχονται (ή ακριβώς δεν ελέγχονται) από τον οδηγό.
                              Άρα ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα όταν έχει έναν οδηγό που το οδηγάει με τρόπο τέτοιο ώστα να ξεπερνιώνται τα όρια των ικανοτήτων του οχήματος ή/και του ίδιου του οδηγού! **Οι σκοτώστρες λοιπόν μπορεί να πει κανείς είναι αυτοκίνητα που απαιτούν οδηγό με αυξημένη εμπειρία-γνώσεις ή/και ωριμότητα για την οδήγησή τους στο 80% των ικανοτήτων τους σε δημόσιο δρόμο **(για παραπάνω όλα θέλουν καλύτερο οδηγό)!

                              Θαυμάσια!
                              Συμφωνώ απόλυτα

                              Επομένως τα πουντόσαξόραλάκια είναι σκοτώστρες ή όχι?

                              Δηλαδή μπορείτε να μου δώσετε ένα ποσοστό των οδηγών που έχουν τέτοιο αυτοκίνητο (ή ακόμα και πιο γρήγορο SLK,TT κλπ για να μην κολλάμε με τα φτηνά) και έχουν 'αυξημένη εμπειρία-γνώσεις ή/και ωριμότητα για την οδήγησή τους στο 80% των ικανοτήτων τους σε δημόσιο δρόμο' όπως πολύ σωστά είπες?

                              Πολύ απλά σκαραβαίο και κάθε αργό αυτοκίνητο το οδηγεί το 90 % των οδηγών στο 80% των ικανοτήτων του αυτοκινήτου.
                              Για τα άλλα αυτοκίνητα που ανέφερα μπορεί να μου δώσει κάποιος ένα ποσοστό?

                              Γι'αυτό προτείνω να κλειδωθεί το θέμα πριν πλακώσει και ο Θεοδόσης ή ο 'γκε ζέχτσιχ' και να βγάλουμε τα **απωθημένα **μας εναντίον της τροχαίας στη 'μπατσολογική', όπου και ανήκουν.

                              Ορίστε.Και μόνος σου παραδέχεσαι ότι υπάρχει άλλο topic,όπου μπορεί όποιος θέλει να βγάλει τα **κόμπλεξ **που έχει για την αστυνομία.

                              Αγαπητέ Γιώργο πριν κάνεις ένα quote καλό θα είναι να έχεις διαβάσει καλά τι λέει ο άλλος

                              Μίλησε για απωθημένα όχι για κόμπλεξ

                              2ον το να γράφεις με bold νομίζω ότι δεν σε βοηθάει και πολύ για να δώσεις ουσία στα λόγια σου (κανέναν δεν βοηθάει)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο τιτλος του θεματος ειναι (κατα την γνωμη μου) λαθος.
                                Η σπορ οδηγηση γινεται στην πιστα,η **επικινδυνη **οδηγηση ειναι το προβλημα στους δρομους.
                                Εσυ G POLI τι προτινεις;Να περνουν οι οδηγοι αυτων των αυτοκινητων απο ψυχολογικα τεστ πριν το οδηγησουν ;Κατι αλλο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  O τίτλος του θέματος είναι 'Η σπορ οδήγηση θέλει λογική!'
                                  Ήθελα να ρωτήσω λοιπόν τον εμπνευστή της παραπάνω διαπίστωσης πώς ορίζει ο ίδιος τη 'σπορ οδήγηση' τη σήμερον ημέρα -- σε τί δρόμο, υπό ποιες προϋποθέσεις, με τί όχημα, τί οδηγηκές ικανότητες, τι ρυθμό, και ποιούς κανόνες και νόμους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Αντιμετωπίζοντας την υπερστροφή και την υποστροφή http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                      O τίτλος του θέματος είναι 'Η σπορ οδήγηση θέλει λογική!'
                                      Ήθελα να ρωτήσω λοιπόν τον εμπνευστή της παραπάνω διαπίστωσης πώς ορίζει ο ίδιος τη 'σπορ οδήγηση' τη σήμερον ημέρα -- σε τί δρόμο, υπό ποιες προϋποθέσεις, με τί όχημα, τί οδηγηκές ικανότητες, τι ρυθμό, και ποιούς κανόνες και νόμους...

                                      Ως σπορ οδήγηση εννοώ την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου για γρήγορες και ευχάριστες διαδρομές,χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο άλλους ή εμάς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dap last edited by

                                        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                        Εχουν σκοτωθει ανθρωποι μεσα σε αυτοκινητα 600 κυβικων.

                                        Πριν βγουν στην κυκλοφορια ολα αυτα τα αυτοκινητα που
                                        αναφερθηκαν,δεν ειχαμε επικινδυνες καταστασεις?

                                        Ο εγωισμος παντα υπηρχε και θα υπαρχει,και δεν ειναι αναγκη να διαβαζει ο εκαστοτε οδηγος γρηγορου αυτοκινητου τις ενθουσιωδεις κριτικες των περιοδικων για να παιρνουν τα μυαλα του αερα.

                                        Όποιος θέλει να βγαίνει στο δρόμο,έχει την ευθύνη των πράξεών του. Αυτη ειναι η ουσια,και ολα τα αλλα νομιζω ειναι αφορισμοι και υπερβολες.

                                        Να η απλη απαντηση στη δυσνοητη επιγραφη του θεματος.Καθε ειδους (αραγε ποσα ειδη υπαρχουν?) οδηγηση θελει λογικη.
                                        Χρειαζεται πολλη λογικη γι'αυτο το απλο πραγμα ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 4
                                        • 5
                                        • 5 / 5
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr