-
Καλύτερα να επικοινωνήσεις με την Lion Hellas (κεντρικά) και όχι με τον dealer. Ζήτα τον υπεύθυνο επικοινωνίας της εταιρείας και εξέφρασέ του τα παράπονα σου. Ετοίμασε και μια επιστολή με όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου εκφράζοντας την δυσαρέσκειά σου, και ζήτα αντικατάσταση αυτοκινήτου.
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ο καταναλωτής αν μπορεί να αποδείξει αυτά που ισχυρίζεται, βγαίνει κερδισμένος. Ψάξτο λίγο σε ΚΕΠΚΑ, ΙΝΚΑ, κτλ και θα βρεις πολλές αντίστοιχες υποθέσεις καταναλωτών που δικαιώθηκαν.
-
Λεφτα πισω και αντικατασταση αυτοκινητου πρεπει να τα ξεχασεις
δεν αλλαζουν αυτοκινητα ακομη και με καμενα μοτερ,χαλασμενα σασμαν και γενικοτερα πιο χοντρα μηχανολογικα προβληματαΠιεζε τους οσο εισαι στην εγγυηση
και αμα σου συνεχισει τα γαλλικα το αυτοκινητο μετα το περας της εγγυησης το σπρωχνεις -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Λεφτα πισω και αντικατασταση αυτοκινητου πρεπει να τα ξεχασεις δεν αλλαζουν αυτοκινητα ακομη και με καμενα μοτερ,χαλασμενα σασμαν και γενικοτερα πιο χοντρα μηχανολογικα προβληματαΠιεζε τους οσο εισαι στην εγγυηση
και αμα σου συνεχισει τα γαλλικα το αυτοκινητο μετα το περας της εγγυησης το σπρωχνειςΕίσαι σίγουρος για αυτό? Αντικαταστάσεις ναι μεν προσπαθούν να αποφεύγουν να γίνονται αν δεν συντρέχει πολύ σοβαρός λόγος, αλλά αν το αυτοκίνητο είναι όντως ελαττωματικό και εμφανίζει σωρεία βλαβών, δεν θα μπορέσουν να το αποφύγουν.
Συγγενικό μου πρόσωπο το 2003 και ενώ είχε ήδη 1 1/2 χρόνο στην κατοχή του το 'ελαττωματικό' αυτοκίνητο, όταν επικοινώνησε με τα κεντρικά της εταιρείας, μόλις τους απαρίθμησε όλα τα προβλήματα, το πρώτο πράγμα που του είπαν ήταν 'κε ...... λυπούμαστε για αυτό, πείτε μας τι προτείνετε να κάνουμε'. Δεν του απέκλεισαν τίποτα. Αντίθετα τον ρώτησαν τι θεωρούσε πως πρέπει να γίνει. Ακόμα και την αντικατάσταση του αυτοκινήτου όταν ειπώθηκε, την άφησαν ανοιχτή ως ενδεχόμενο. Η αίσθηση που αποκόμισε όταν μίλησε μαζί τους ήταν πως η εταιρεία ήταν στο πλευρό του και ότι έδειξε πραγματικό ενδιαφέρον για το πρόβλημα του και στο πως θα βρεθεί λύση. Η εταιρεία (για να αναφέρουμε και τα θετικά που συμβαίνουν) ήταν η Citroen Ελλας.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Λεφτα πισω και αντικατασταση αυτοκινητου πρεπει να τα ξεχασεις δεν αλλαζουν αυτοκινητα ακομη και με καμενα μοτερ,χαλασμενα σασμαν και γενικοτερα πιο χοντρα μηχανολογικα προβληματα
Πιεζε τους οσο εισαι στην εγγυηση
και αμα σου συνεχισει τα γαλλικα το αυτοκινητο μετα το περας της εγγυησης το σπρωχνειςΕίσαι σίγουρος για αυτό? Αντικαταστάσεις ναι μεν προσπαθούν να αποφεύγουν να γίνονται αν δεν συντρέχει πολύ σοβαρός λόγος, αλλά αν το αυτοκίνητο είναι όντως ελαττωματικό και εμφανίζει σωρεία βλαβών, δεν θα μπορέσουν να το αποφύγουν.
Συγγενικό μου πρόσωπο το 2003 και ενώ είχε ήδη 1 1/2 χρόνο στην κατοχή του το 'ελαττωματικό' αυτοκίνητο, όταν επικοινώνησε με τα κεντρικά της εταιρείας, μόλις τους απαρίθμησε όλα τα προβλήματα, το πρώτο πράγμα που του είπαν ήταν 'κε ...... λυπούμαστε για αυτό, πείτε μας τι προτείνετε να κάνουμε'. Δεν του απέκλεισαν τίποτα. Αντίθετα τον ρώτησαν τι θεωρούσε πως πρέπει να γίνει. Ακόμα και την αντικατάσταση του αυτοκινήτου όταν ειπώθηκε, την άφησαν ανοιχτή ως ενδεχόμενο. Η αίσθηση που αποκόμισε όταν μίλησε μαζί τους ήταν πως η εταιρεία ήταν στο πλευρό του και ότι έδειξε πραγματικό ενδιαφέρον για το πρόβλημα του και στο πως θα βρεθεί λύση. Η εταιρεία (για να αναφέρουμε και τα θετικά που συμβαίνουν) ήταν η Citroen Ελλας.
πρωτη ορα το ακουω αυτο
Μακαρι -
Λεφτά πίσω για τέτοια μικροπράγματα εγώ προσωπικά το αποκλείω. Δεν είναι δα και κάτι που δεν λύνεται. Η βαλβίδα θερμοκρασίας ήταν γνωστό πρόβλημα (από τα ελάχιστα του 207). Όσον αφορά το κλείδωμα, δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να του ανοίγεις από την χειρολαβή του συνοδηγού. Ο διακόπτης γιατί ήταν κρεμάμενος; Είχε φύγει από την θέση του δλδ;
Για τα νερά, είναι πολύ περίεργο αυτό. Πρώτη φορά το έπλενες;
-
Για τα νερά καμια βουλωμένη υδρορροή θα είναι. Η βαλβίδα θερμοκρασίας απασχόλησε κι άλλα αυτοκίνητα που φορούσαν το ίδιο μοτέρ
-
Και τα βάζει στην καμπίνα ρε συ;
Προσωπικά είμαι σίγουρος πως φταίει ο ΟΤΕ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και τα βάζει στην καμπίνα ρε συ;Προσωπικά είμαι σίγουρος πως φταίει ο ΟΤΕ.
μα αφου δεν εχει παγιο
μπορει ειναι υδροροη αλλα δεν ειναι πολυ νεο το αμαξι για να βουλωσει ?
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
Και τα βάζει στην καμπίνα ρε συ;
Προσωπικά είμαι σίγουρος πως φταίει ο ΟΤΕ.
μα αφου δεν εχει παγιο
μπορει ειναι υδροροη αλλα δεν ειναι πολυ νεο το αμαξι για να βουλωσει ?
Aν παρκαρει κατω απο δεντρα δεν ειναι δυσκολο να βουλωσει.
-
Έχει συμβεί σε 406 φίλου, κάποια μ@λ@κι@ κάνανε και δεν το αποκερώσανε καλά ( έτσι του είπανε στην Lion ) με αποτέλεσμα να βάζει νερά μέσα στο χώρο των επιβατών. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από 10Κ χλμ. Πιθανώς βέβαια να φταίει και ο ΟΤΕ
-
φίλος μου βρήκε το golfaki του πλυμμηρισμένο ένα πρωί μετά από καταρρακτώδη βροχή. Του το φτιάξανε, είχε βουλωμένη υδροροή και από τότε δεν του το ξανάκανε. Το σφουγγαρίσαμε μαζί.
Επίσης μια ιστορία που μου είπαν με ένα golf που ενώ κινούνταν στην εθνική οδό σβήσανε τα πάντα και ο οδηγός κινήθηκε νομικά και ζήτησε αντικατάσταση. Τελικά του άλλαξαν το 1400αρι αυτοκίνητο με 1600αρι πληρώνοντας κάποια διαφορά.
Τώρα βλέπεις τις 2 διαφορετικές περιπτώσεις και κρίνεις πώς θες να κινηθείς στην δικιά σου.
Εγώ αν ότι μου χάλαγε μου το έφτιαχναν τσάμπα, δεν θα κινούμουν νομικά, εκτός κι αν κινδύνευε η σωματικη΄μου ακεραιότητα όπως του κυρίου με το golf στην εθνική.
Για την μοκέτα που ξεκολλάει συνέχεια, μήπως φταίει και ο μάστορας? γίνε μπάστακας μήπως αντί για κόλλημα χρειάζεται γενική αλλαγή. -
Και στο Leon 1 που ειχα εαν δε κουμπωνε καλα το κουτι που ειχε το φιλτρο του κλιματισμου της καμπινας γεμιζε νερο το πατωμα στα ποδια του συνοδηγου....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και τα βάζει στην καμπίνα ρε συ;Προσωπικά είμαι σίγουρος πως φταίει ο ΟΤΕ.
Αστοδιάλο. Ήμουν έτοιμος να γράψω το ίδιο!
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Και στο Leon 1 που ειχα εαν δε κουμπωνε καλα το κουτι που ειχε το φιλτρο του κλιματισμου της καμπινας γεμιζε νερο το πατωμα στα ποδια του συνοδηγου....Ακριβώς το ίδιο συνέβη σε Ford Mondeo μετά από σέρβις όπου του είχαν αλλάξει το φίλτρο του κλιματισμού και δεν το κουμπώσανε σωστά. Πιθανολογώ ότι και η δική σου περίπτωση κάτι τέτοιο είναι δεδομένου ότι κι εσύ το έπαθες λίγο καιρό μετά το σέρβις όπως λες.
-
Σχετικά με το εποχούμενο ...ενυδρείο, να πω μια δικιά μου ιστορία:
Το 1992 αγόρασα ένα καινούργιο Fiat Uno 1.1 3Θ από έναν απατεώνα στην Αλεξάνδρας (τώρα έχει κλείσει, βέβαια). Το αυτοκίνητο μού παραδόθηκε με καθυστέρηση 5 ημερών από τη συμφωνημένη ημερομηνία, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι είναι ετοιμοπαράδοτο. Όταν το παρέλαβα, διαπίστωσα ότι η δεξιά πόρτα δεν 'στέκεται' καλά (όταν ήταν κλειστή, είχε μια κλίση προς τα πίσω, κοιτάζοντας από το πλάι, ενώ το πλαστικό προστατευτικό ήταν κολλημένο στραβά), χωρίς όμως να υπάρχει πρόβλημα στεγανότητας. Γενικά, με τον καιρό το αυτοκίνητο αποδείχθηκε προβληματικό από τη δεξιά πλευρά (έτριζε η θέση του συνοδηγού, έλειπαν τα κλιπς από την ταπετσαρία κάτω από τα πίσω παράθυρα, 'έπαιζε' η συρόμενη βάση της ζώνης ασφαλείας στη μεσαία κολώνα κ.λπ.).
Μια χειμωνιάτικη μέρα, περίπου ένα χρόνο μετά την αγορά, ψάχνοντας για ένα αντικείμενο που μου είχε πέσει κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, έβαλα το χέρι μου κάτω από τη μοκέτα και ανακάλυψα ολόκληρη ...λίμνη!. Το μονωτικό ήταν μούσκεμα και έσταζε νερά, ενώ η μοκέτα ήταν υγρή. Δεν ξέρω πόσο καιρό το έκανε αυτό, πάντως δεν φαίνονταν σημάδια διάβρωσης στο αμάξωμα. Περαιτέρω διερεύνηση σε φαναρτζή, αποκάλυψε ρωγμή στην ένωση του μπροστά δεξιά θόλου με το αμάξωμα. Το νερό 'έγλυφε' από την υδροροή του παρμπρίζ και, αντί να καταλήξει στο δρόμο, πέρναγε μέσα στο θάλαμο επιβατών κάτω από την κολώνα. Το πρόβλημα εντοπίστηκε με ξήλωμα τη μοκέτας και ...κατάβρεγμα με νερό από έξω. Η διαρροή έγινε αμέσως εμφανής, αφού το νερό έμπαινε με ορμή. Το πρόβλημα διορθώθηκε εύκολα και αποτελεσματικά με αρμόστοκο, το αυτοκίνητο αφέθηκε να στεγνώσει καλά 3-4 μέρες και η μοκέτα επανατοποθετήθηκε (χωρίς πολύ επιτυχία).
Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο απατεώνας είχε τρακάρει το αμάξι πριν την παράδοση, το έφτιαξε όσο πιο πρόχειρα μπορούσε και το πάσαρε στον πιτσιρικά (εμένα ), που ανυπομονούσε να παραλάβει το αυτοκίνητο και δεν ψυλλιάστηκε τελικά τίποτα.
Συμπέρασμα για τον φίλτατο stelp77: Ψάξε μήπως το αμάξι είναι τρακαρισμένο από δεξιά πριν στο παραδώσουν, γι αυτό και κρεμόταν η φίσα, είναι αδύνατο να μπει σωστά η μοκέτα και μπάζει νερά από καμιά ρωγμή.
ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ
-
Ξέρετε επιδόσεις-όχι τις παπαριές του εργοστασίου- για το 1.6 110ps?Κυρίως ρεπρίζ μ' ενδιαφέρει.
-
11,6 είχε μετρηθεί αν θυμάμαι για 0-100. Για καινούριο μιλάς;
-
Τι παίζει με αυτή τη βαλβίδα θερμοκρασίας στα Πεζώ/Σιτροέν?
Ηταν γνωστό πρόβλημα στα 307, 407, ηταν ελλατωματική στα πρώτα C4 και τώρα και στο 207??
Κλασσικοί Γάλλοι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
11,6 είχε μετρηθεί αν θυμάμαι για 0-100. Για καινούριο μιλάς;Ναί.Αν έχεις ρεπρίζ .
-
Ο 1.4 με τους 95 ιππους ειναι και αυτος προιον της συνεργασιας με τη
με την BMW?
Peugeot 207 2006