-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ε ναι να φοβομαστε να γραψουμε οτι μας δουλευουν ψιλο γαζι, μποει να μας κανουν και καμια αγωγη.Ρε δε μαμιομαστε λεω εγω, απορω παντως ποιος αγοραζει αυτο το περιοδικο (το αυτοτριτη τ οαγοραζουν πολλοι οκ) πραγματικα απορω.
Όχι...όχι...προς Θεού. Σε δημοκρατία ζούμε. Απλά υπάρχουν όρια σε όλα τα πράγματα. Υποστηρίζεις την άποψή σου...είναι θεμιτό βεβαίως...αλλά δεν το γράφεις με πάθος σε 15 διαφορετικά φόρουμ...ή και να το γράψεις...το αναφέρεις και τέλος...δε το υπερασπίζεσαι μέχρι τέλος με 100 σελίδες και 100+ ποστ. Αυτό το θεωρώ υπερβολή...άσε που χαλάει και το credibility σου!
Σε όλα τα πράγματα υπάρχουν όρια...αν τα ξεπερνάς παίρνεις ένα ρίσκο...άσε που ΑΝ γίνει κάτι το πρόστιμο δε θα το φάει ο οποιοσδήποτε skullone...αλλά οι 4Τ.
Think about it...
-
Τυχαίνει να μιλάω με στοιχεία και δε γουστάρω πια όλη αυτήν τη ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ορισμένων ΜΜΕ τα οποία εξαπατούν τους αναγνώστες τους. Σε ό,τι αφορά το πόσο ύπουλο είναι το ίντερνετ, το ξέρετε ότι μπορώ, ως αναγνώστης των 4Τ, να μηνύσω - με αφορμή το αποσυρθέν δημοσίευμα των 'κυρίων' του AMS περί... κρετίνων αναγνωστών - το AMS για εξύβριση, ηθική βλάβη και προσβολή προσωπικότητας.
Επί της ουσίας, έχει κανείς ένσταση στα λεγόμενά μου;
Το δισκόφρενο που έδειξε το AMS ήταν από Fiat Bravo ή από Toyota ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Το spam εστάλη από διακομιστές ανήκοντες στο AMS, στοιχειοθετώντας έτσι διάπραξη αδικήματος εκ μέρους τους ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Επέμεναν ότι το ζήτημα οφειλόταν στη... μικρή διάμετρο των φρένων, κάτι που διαψεύδεται από ανθρώπους που γνωρίζουν τεχνικά θέματα, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Οι φωτογραφίες που δείξανε πάσχουν ή όχι ως τεκμήρια ότι εκείνη την ώρα πραγματοποιούσαν δοκιμή; Γιατί, αν πραγματοποιούσαν δοκιμή, θα υπήρχαν μετρητικά όργανα επάνω στ'αμάξι, τα οποία δεν υπήρχαν.
Σε ό,τι αφορά τον αεροδιάδρομο, πάσχουν τα επιχειρήματά τους ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Σε ό,τι αφορά τώρα τη σκουριά των ιταλικών, έχουμε ΣΤΟΙΧΕΙΑ που αποκάλυψε ο βρετανικός αυτοκινητιστικός Τύπος ότι το σκάνδαλο σκουριάς ήταν ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ της Daily Mirror.
Επίσης, όλοι αυτοί που τόσα χρόνια κακαρίζουν για 'σοβιετικό ατσάλι' ως τώρα δεν έχουν δώσει ούτε ίχνος απόδειξης γι'αυτό. Πού είναι παραπομπές σε συμφωνίες και συμβάσεις; Πού είναι οι ίδιες οι συμβάσεις; Ούτε καν εταιρικές ανακοινώσεις δεν έχουν να μας δείξουν!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ε ναι να φοβομαστε να γραψουμε οτι μας δουλευουν ψιλο γαζι, μποει να μας κανουν και καμια αγωγη.Ρε δε μαμιομαστε λεω εγω, απορω παντως ποιος αγοραζει αυτο το περιοδικο (το αυτοτριτη τ οαγοραζουν πολλοι οκ) πραγματικα απορω.
+1000
Εκτός αν εδώ μέσα κάποιοι είναι χαφιεδάκια του AMS και βαλθήκανε να ψάχνουν ποιος τολμά κι αμφισβητεί τα γραφόμενά τους.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
θυμήθηκα ένα βίντεο όπου ο T.N του 5th Gear τέσταρε την πρώτη Boxster 2,5 και του έμεινε στα χέρια ο λεβιές ταχυτήτων.
Πόσα και πόσα δημοσιογραφικά έχουν μείνει από συμπλέκτη επι τόπου...
Ακόμα και κοτζάμ Aston Martin Vanquish πάλι στο 5th Gear έμενε για κάποιο άσχετο λόγο. Δεν είδα ΠΟΤΕ κανένα δημοσιογράφο και έντυπο να ξεκινά εκστρατεία αμαύρωσης και λασπολογίας της εταιρείας με αυτό τον ηλίθιο τρόπο που επέλεξε το autovariemainavriskwmeres.
Σε κάλυψα zardoz; Ή μήπως θεωρούμαι και εγώ σύμμαχος στη σταυροφορία του skullone;Εδώ δεν ξεκινήσανε εκστρατεία οι του Top Gear κατά του Vauxhall Astra VXR (Opel Astra OPC) που κούρευε το γκαζόν της πίστας αντί να στρίβει... Κι είναι γνωστό το μίσος τους για την Vauxhall/Opel. Αλλά δε μπορούμε να συγχέουμε το BBC με τη Μotor Press Hellas.
-
skullone σταμάτα τότε την σταυροφορία από το ίντερνετ...και πήγαινε με τα στοιχεία σου να μηνύσεις το AMS...ή παρουσίασέ τα στη ΦΙΑΤ να το κάνει αυτή.
Κατάλαβε ότι δε καταφέρνεις τίποτα μέσα από το ίντερνετ...η 'μάχη' γίνεται και θα γίνει στα δικαστήρια...όχι στο ίντερνετ.
Να σημειώσω ότι συμφωνώ στα γραφόμενά σου...και θαυμάζω το κουράγιο και τον χρόνο σου...απλά πρόσεχε γιατί ΑΝ σε πάρει κάποιος χαμπάρι...οι 4Τ θα τη πατήσουν...δε ξέρω, λέω κάτι παράλογο??? Έχει γίνει πολύ μεγάλο θέμα νομίζω...
Η άποψή μου είναι να περιμένουμε για τις επίσημες ανακοινώσεις και αριθμούς πλαισίου για να δούμε τι τελικά έγινε. Πιστεύω ότι η ΦΙΑΤ θέλει πολύ περισσότερο από εσένα να μηνύσει το περιοδικό...
-
Και επειδή έχω μπροστά μου το τελευταίο τεύχος του Autocar, γύρισα στις πίσω σελίδες με τους πίνακες χαρακτηριστικών, επιδόσεων και τιμών...
Ford Fiesta 1.4 5πορτο: ακινητοποίηση 110-0 58.5 μέτρα
VW New Beetle 1.4: 60 μέτρα για την ίδια επίδοσηΑπό εκεί κι έπειτα, το χειρότερο που βλέπω ακόμα και σε κορεάτικα για το ίδιο φρενάρισμα είναι 55 μέτρα.
Γι'αυτά δεν... παίζει σκάνδαλο; Δεν παίζει να βγάλει φλεγόμενη γερμανική σημαία το AMS και να λέει 'σοβαρός κίνδυνος από δυο γερμανικά';
Κι όμως, το διαδίκτυο έχει ισχύ και επιρροή. Θυμάσαι τα googlebombing 'miserable failure' (George Bush), 'ψεύτες' (Ν.Δ.), 'κλέφτες' (ΟΤΕ) και το πρόσφατο 'απατεώνας' (Λιακόπουλος); Η σιωπή μας είναι επιζήμια, γιατί εκλαμβάνεται από τέτοια άτομα ως αποδοχή της πρακτικής τους. Μπορεί σε πάρα μα πάρα πολλά να διαφωνώ με τον Λαζόπουλο (κυρίως για τον λαϊκισμό του), αλλά έχει πει και μια σωστή κουβέντα. Ποια είναι αυτή; Το ότι η σιωπή μας έχει αποθρασύνει όλα τα λαμόγια, που πάνε πια να μας την επιβάλουν (σώπα, αλλιώς κινδυνεύεις).
Ξέρεις, ο άνθρωπος είναι σαν το νερό. Όσο δε βάζεις όρια, τόσο απλώνεται. Ε, εδώ οι συγκεκριμένοι τύποι έχουν παρααπλωθεί.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και επειδή έχω μπροστά μου το τελευταίο τεύχος του Autocar, γύρισα στις πίσω σελίδες με τους πίνακες χαρακτηριστικών, επιδόσεων και τιμών...Ford Fiesta 1.4 5πορτο: ακινητοποίηση 110-0 58.5 μέτρα
VW New Beetle 1.4: 60 μέτρα για την ίδια επίδοσηΑπό εκεί κι έπειτα, το χειρότερο που βλέπω ακόμα και σε κορεάτικα για το ίδιο φρενάρισμα είναι 55 μέτρα.
Γι'αυτά δεν... παίζει σκάνδαλο; Δεν παίζει να βγάλει φλεγόμενη γερμανική σημαία το AMS και να λέει 'σοβαρός κίνδυνος από δυο γερμανικά';
Προφανώς γιατί κανένα από τα δύο δεν 'έχασε' το πεντάλ να πάει στο χωράφι...λέω εγώ τώρα...
-
Συμφωνώ με το Nίκο. Αν και μ@λ@κες μπορεί να έχουν απλά καλύτερο δικηγόρο ή να θέλουν να ασχοληθούν. Αν και εδώ που τα λέμε έχουν κάνει τόσες χοντρές μπούρδες που δεν τους πολυπαίρνει να πάνε το πράγμα σε δικαστήριο εναντίον κάποιου ανώνυμου αναγνώστη.
@zardoz: τι διαφορετικό έγραψα στο alfisti; Παντού η άποψη μου είναι η ίδια. Και εγώ εξ' αρχής είπα ότι καλά κάνουν ότι κάνουν στη FAH γιατί είναι άχρηστοι. Αλλά δεν ανέχομαι να τρώω στη μάπα τις μπούρδες ενός περιοδικού.
Η ατάκα του στυλ 'έχω κάποιες πηγές...' με βρίσκει 100% αντίθετο και ποτέ δεν συμφώνησα με κάτι τέτοιο.
Και για να κλείσω, να τα πάρω μια από την αρχή.- Παρόμοιες βλάβες από ελλατωματικό μηχανικό μέρος ή απλά 'δημοσιογραφική' χρήση έχουν γίνει πολλές φορές σε δοκιμές περιοδικών. Μπορώ να κάτσω και να αναφέρω άπειρα παραδείγματα. Μιλάμε για συμπλέκτες, φρένα και φυσικά λάστιχα, μέρη καθαρά αναλώσιμα. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν δημιουργήθηκε τέτοιο θέμα από το μηδέν.
- Το εν λόγω έντυπο είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ και αυτό το θεωρώ δεδομένο και μη αντικρουόμενο για τους εξής απλούς λόγους:
i) Παρουσίασε με γελοίο και υπερβολικό τρόπο το συμβάν και μετά άφησε τους συντάκτες να οδηγήσουν το αμάξι
ii) Παρουσίασε πειστήρια επιπέδου φωτογραφίας δισκόπλακας από Corolla 15ετίας (εκεί για μένα τυπικά έρχεται ο ορισμός ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ και μπαίνουμε και στο θέμα ΑΠΑΤΗ)
iii) Οργανώνει διαδικτυακή εκστρατεία χοντραίνοντας μια θέση που δεν έχει βάσιμα επιχειρήματα (βλέπε ii). Στέλνει mail από άλλη διεύθυνση και προσπαθεί γκαιπελίστικα να δημιουργήσει αρνητική άποψη για τη Fiat θέτοντας θέμα δικαιοσύνης, Υπουργού και άλλες τέτοιες μαλακίες.
iv) Και πες εμείς είμαστε άσχετοι. ΕΦΑΓΕ ΘΑΨΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ. Αν είχαν δίκιο είμαι σίγουρος ότι τόσοι και τόσοι δημοσιογράφοι με χρόνια εμπειρίας στην πλάτη τους απλά δεν θα ασχολούνταν γιατί το εν λόγω έντυπο είναι πολύ πίσω σε πωλήσεις σε σχέση με τα μεγάλα ονόματα του χώρου.
Έχεις δίκιο και βάση να κράζεις τον skullone γιατί αντιδρά υπερβολικά αλλά αυτό δεν σου δίνει καμμία βάση να υπερασπίζεσαι το autotetoio.
Και όσον αφορά τον Ιαβέρη συμπαθάτε με αλλά επειδή ο άνθρωπος ήταν οδηγάρα πριν κάτι χρόνια δεν του δίνει κανένα αλάθητο.
Προφανώς δεν έχει πάρει χαμπάρι για την εκστρατεία λάσπης του έντυπου αυτού στο διαδίκτυο και ίσως να μην έχει ασχοληθεί καν σοβαρά με το θέμα Bravo.
Είμαι όμως σίγουρος ότι αν του χρόνου η FAH δώσει σε κανένα κανακάρη του ένα Grande Punto Abarth για να τρέχει στο ελληνικό πρωτάθλημα ίσως και να βγει και να πει πόσο γελοία ήταν η επίθεση του περιοδικού στην 'καλή' Fiat.
Βρήκατε και εσείς σοβαρό άνθρωπο να αναφέρετε... -
α) τα μισά που γράφεις ΝΑΙ είναι επιχειρήματα, μάλιστα βάσιμα.
β) τα άλλα μισά ομως που έγραψες με τα autotetarti/autoparaskeui είναι ειρωνικά
Οπότε εμφανίζονται δύο προβλήματα.
-
Τα επιχειρήματα (a) δεν υπάρχει κάποιος από το AMS εδώ μέσα
(ή μήπως υπάρχει? ) να τα αντικρούσει.. -
Aν τα προσθέσεις (a)+(b) δυστυχώς μηδενίζονται επειδή αλληλοαναιρούν την αξιοπιστία τους
@EDDIE_147: δεν είδα τί έγραψες στο alfisti δεν αναφερόμουν σε κάτι που έγραψες.
-
-
EDDIE_147 δε θα πάνε στο δικαστήριο τον skullone...τους 4Τ θα πάνε...γιατί από εκεί βρίσκει βήμα και τα 'χώνει'.
Ήρεμα παιδιά...οι ενστάσεις σας 'σημειώθηκαν'...μη τη πατήσουμε όλοι. Δε ξέρετε τι παίζει ούτε απ'έξω...ούτε από πουθενά.
Προσωπικά έχω μάθει να μετράω τα λόγια μου όταν μιλάω δημοσίως.
Όπως είπα φίλε skullone πήγαινε και παρουσίασε τα στοιχεία που λες ότι έχεις στο δικαστήριο...πιστεύω ότι η ΦΙΑΤ θα είναι ευγνώμων.
-
Ρε skullone, άλλο να πεις απλά τη γνώμη σου για ένα περιστατικό μιλώντας με επιχειρήματα, και άλλο να αρχίσεις να κατηγορείς άτομα με αερολογίες.
Να σου πω και σφάλματα που έκανες? Έβρισες όλο το προσωπικό της Motorpress. Δηλαδή κάποιος που απλά εργάζεται εκεί για να βγάλει τον μισθό του, πάει να πει πως εκφράζει (ή ενστερνίζεται) και τη γραμμή της κάθε εταιρείας στην οποία δουλεύει? Έχεις γνωρίσει άτομα όλων των βαθμίδων και των θέσεων/τμημάτων που εργάζονται εκεί για να έχεις αυτή την άποψη και να τους τσουβαλιάζεις όλους καθυβρίζοντάς τους? Με την ίδια λογική επειδή π.χ. ο Λαμπράκης ή ο Μπόμπολας έχουν κάνει λαμογιές , είναι το ίδιο απαράδεκτοι και οι υπάλληλοί τους και όσοι εργάζονται για αυτούς.
Βλέπεις πόσο παράλογο είναι αυτό που έγραψες?
Επίσης γίνεσαι καυστικός, και απόλυτος, κατηγορώντας τους πάντες σαν να έχεις αδιάσειστα στοιχεία για αυτά που γράφεις. Μια πιο αντικειμενική στάση δεν θα έβλαπτε. Και όπως σωστά σου είπε ο Nikos120 ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάζει τα γραφόμενά σου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και επειδή έχω μπροστά μου το τελευταίο τεύχος του Autocar, γύρισα στις πίσω σελίδες με τους πίνακες χαρακτηριστικών, επιδόσεων και τιμών...
Ford Fiesta 1.4 5πορτο: ακινητοποίηση 110-0 58.5 μέτρα
VW New Beetle 1.4: 60 μέτρα για την ίδια επίδοσηΑπό εκεί κι έπειτα, το χειρότερο που βλέπω ακόμα και σε κορεάτικα για το ίδιο φρενάρισμα είναι 55 μέτρα.
Γι'αυτά δεν... παίζει σκάνδαλο; Δεν παίζει να βγάλει φλεγόμενη γερμανική σημαία το AMS και να λέει 'σοβαρός κίνδυνος από δυο γερμανικά';
Προφανώς γιατί κανένα από τα δύο δεν 'έχασε' το πεντάλ να πάει στο χωράφι...λέω εγώ τώρα...
Για την απώλεια του πεντάλ, παραθέτω ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ, ακολουθώντας ακριβώς και τη στίξη και χωρίς την παραμικρή αλλαγή, από Power Techniques Δεκεμβρίου 2007, σελίδα 9, τρίτη παράγραφος:
Γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πως το εν λόγω Bravo δεν είχε την παραμικρή διαρροή υγρών φρένων (είναι το ίδιο αυτοκίνητο που είχαμε εδώ στην Option Press και φρέναρε μια χαρά), βρέθηκε απόλυτα αρτιμελές και λειτουργικό -ως προς το σύστημα των φρένων- ακόμη και μετά το 'ατύχημα' και, επιπλέον, το σύστημα On Board Diagnostics του αυτοκινήτου δεν έχει καταγράψει καμία απολύτως δυσλειτουργία ή ανωμαλία στα ηλεκτρονικά και υδραυλικά του συστήματος πέδησης...
Αυτά ακριβώς γράφει το Power Techniques. Μάλιστα, στη σελίδα 274, ο Dr. Power τους κατηγορεί ανοιχτά για ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ του ατυχήματος. Και όχι μέσω ενός φόρουμ στο οποίο χρειάζεται να γραφτείς για να το διαβάσεις, όχι μέσω του διαδικτύου το οποίο μπορείς να πεις ότι φιλοξενεί το μακρύ και το κοντό του καθενός, αλλά διά του Τύπου, εντύπως, σε χαρτί τυπωμένο, χειροπιαστό.
Προφανώς, για να μιλάνε τόσο ανοιχτά και ευθέως, όχι μόνον έχουν τα στοιχεία που είδαμε όλοι μας, αλλά ξέρουν και άλλα παρασκήνια.
-
Και αν θέλετε, να μη σας ζαλίζω με τις δικές μου υπερβολές και τη δικιά μου σταυροφορία... Αλλά ας παραθέσω ανοιχτές μομφές από το Power Techniques. Στήλη DocSpeak, σελίδα 274, τεύχος Δεκεμβρίου 2007. Διατηρώ ορθογραφία, τονισμό, στυλ γραφής και στίξη και, βεβαίως, παραθέτω αυτολεξεί.
Φλαμπέ είστε και φαίνεστε!
Αν δεν ξέρεις να παίζεις με τα σπίρτα, καλύτερα να βρεις άλλο παιχνίδι. Γιατί τη μέρα που θα πας να κάψεις το μαγαζί του 'κακού παιδιού' που 'δεν σε παίζει', έτσι 'για το γαμώτο', μήπως βάλει μυαλό και σε βάλει στην 'παρέα', θα κάψεις τη γούνα σου. Πανηγυρικά! Μετά από χρόνια (γιατί πιστεύεις κι εσύ ότι η εκδίκηση τρώγεται κρύα...) θα πας για τη ρεβάνς, αυτή τη φορά καίγοντας τα... φρένα του. Με τι... σπίρτα όμως?Αστρολόγοι, αστρολάγνοι και λοιπά 'αστέρια'...
Μια ιστορία θα σας πω, μπορεί και να την ξέρετε. Μια φορά κι έναν καιρό, στην Άγρια Λαμία, ένα bimonthly μαγκαζίνο έστησε ένα ωραίο πανηγύρι. Αστρολόγοι, αστρολάγνοι και κάμποσα UFO μαζεύτηκαν για να μοιράσουν αστέρια σε διάφορα 'αστεράκια' της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, για να μας δείξουν ποιο είναι το ασφαλέστερο και τα ρέστα... Ο συρφετός των ειδημόνων έστησε μια υπερπαραγωγή a-la-Ben Hur, με παρωχημένα μετρητικά μέσα ξεπερασμένης τεχνικής και με αμφιβόλου 'πάστας' νεοσύλλεκτο προσωπικό, με σκοπό να φτάσει 'στα όριά τους' τα υπό δοκιμή 'αστέρια' και να κάνει στο τέλος τη μοιρασιά. Πράγματι, περί αυτού πρόκειται, αν ξέρεις να διαβάζεις νούμερα και πίνακες... -
Ο κύριος στο Power λοιπόν αναλαμβάνει τις ευθύνες του γιατί γράφει σε κάποιο περιοδικό...και καταθέτει την άποψή του επώνυμα...με τις 'πλάτες' του περιοδικού. Προφανώς πήρε κάποιου είδους άδεια για να το γράψει...ένα ΟΚ δηλαδή.
Εσύ όμως φίλε μου με όλο τον σεβασμό το έχεις παραξηλώσει. Όπου κοιτάξω...και όπου κι αν δω...τα 'χώνεις' για το γεγονός...ΧΩΡΙΣ τις 'πλάτες' των 4Τ και χωρίς χειροπιαστές αποδείξεις.
Οι ενστάσεις σου είναι πολύ σωστές...τις δέχομαι...έχω κι εγώ μια άποψη...αν και μου αρέσει να είμαι ο δικηγόρος του διαβόλου επειδή μου αρέσει να καλύπτονται όλες οι ερωτήσεις. Καλό κάνει...όχι κακό. Για παράδειγμα μόνο μέσα από τις διαφωνίες μου για την ανάκληση αναφέρθηκε η ημερομηνία κατασκευής του μοντέλου.
Κατέθεσε λοιπόν την άποψή σου...αλλά όλα τα άλλα (blog, post σε 15 φόρουμ) τα θεωρώ υπερβολικά...ειδικά γιατί το ίντερνετ είναι ύπουλο...και συνήθως την 'τρώνε' οι από πάνω...so cool down mate
-
Γράφει με ψευδώνυμο (Dr. Power), που σημαίνει ότι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ έχει την κάλυψη του περιοδικού, αν όχι τη σύμφωνη γνώμη της διεύθυνσης.
Και συνεχίζει...
Το clue της υπόθεσης...
Ένα από τα αστεράκια προέρχεται από μεγάλο ιταλικό μαγαζί, που τον τελευταίο καιρό λέγεται ότι τα είχε ψιλοτσουγκρίσει με το Αστεροσκοπείο του Κρυονερίου. Μεταξύ άλλων, ακούγεται ότι και μόνο το γεγονός ότι το τελευταίο τρίμηνο το Αστεροσκοπείο είχε κακομεταχειριστεί κάμποσους ιταλικούς Αστέρες, ήταν αρκετό για να ψυχρανθούν οι σχέσεις Ιταλών-Κρυονεριτών. Not to mention διάφορα άλλα 'κουτσομπολιά' για παρασκηνιακά καμώματα, ορισμένα εκ των οποίων τραβάνε χρόνια πολλά, έντεκα συγκεκριμένα, από την εποχή του πρώτου 'Σκανδάλου'. Κατά διαβολική σύμπτωση, το συγκεκριμένο αστεράκι αποφάσισε (οποίον θράσος!) να πάρει (και αυτό?) το δρόμο της κυρά-Καλίμπρας. Και μάλιστα, κατά τρόπο θεαματικό: 'ξέχασε' να φρενάρει, και αυτοκτόνησε πάνω σε ανάχωμα, έχοντας πρώτα διασχίσει τα συρματοπλέγματα του αεροδρομίου στο οποίο παιζόταν η αστροπασιέντζα. 'Bravo η Christine' σκέφτηκα όταν το'μαθα... Λες να 'πε να σκοτώσει κάνα-δυο αστρολάγνους για να πάρει πίσω το χυμένο Paraflu της οικογένειας? Αυτό θα πει Italian Vendetta!Βούιξε ο τόπος...
Το σκηνικό παίζεται Πέμπτη βράδυ. Μετά από τα απαραίτητα διαδικαστικά, ήτοι την απαθανάτιση του... ευτυχούς γεγονότος, το αυτοκτονικό αυτοκίνητο (το οποίο λίγο νωρίτερα είχε 'χάσει το πεντάλ του φρένου με αιφνίδιο και απροσδόκητο τρόπο') οδηγείται κανονικά από τους δοκιμαστές του μαγκαζίνο στην τοπική αντιπροσωπεία. Ξεμουτσουνιασμένο και, μέχρι πρότινος, χωρίς φρένα! Αλήθεια, ποιος γενναίος - ανεύθυνος - πολύ σκληρός για να πεθάνει δέχθηκε να το οδηγήσει στο δρόμο? Και γιατί? Πού βρωμάει η υπόθεση? -
Προχωράμε κι άλλο...
The heat is on...
Οι του μαγκαζίνο επικαλούνται αστοχία του συστήματος πέδησης, την οποία αποδίδουν σε υπερθέρμανση, και δεν διστάζουν μάλιστα να βγάλουν και το χρησμό: τα φρένα του ιταλού είναι μικρότερα από των ανταγωνιστών του στην κατηγορία. Αυτό φταίει! Μάλιστα... Πώς μπορούν να υπερθερμανθούν τα φρένα ενός αυτοκινήτου? Το σενάριο λέει ότι οι δοκιμαστές είχαν ξεκινήσει μια διαδικασία δοκιμής αντοχής φρένων με οδηγό και συνοδηγό, με σκοπό να κάνουν δέκα αλλεπάλληλες μετρήσεις 100-0km/h. Στην πρώτηση ο Ιταλός τα πήγε μια χαρά. Στη δεύτερη ομοίως. Και στην τρίτη... απλά έχασε το πεντάλ του φρένου! Αχά! Ώστε αυτό λέγεται υπερθέρμανση...Μήπως...
Μήπως τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι? Ή μήπως δεν έγιναν καθόλου έτσι? Πόσο μπορεί να ζεσταθεί ένα φρένο μετά από δυο φρεναρίσματα άμεσης ακινητοποίησης από τα 100km/h (γιατί το τρίτο δεν έγινε ποτέ...)? Ακόμη κι αν τα υγρά βράσουν, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ολική απώλεια πίεσης στο κύκλωμα? Γιατί, σε ελεύθερη απόδοση, έτσι μεταφράζεται το 'χάσιμο' του πεντάλ... Και αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε πως μετά 'καβαλάτε' το αυτοκίνητο για να το πάτε τρακαρισμένο από το αεροδρόμιο στην αντιπροσωπεία?Με ποιο κριτήριο και γιατί?
Αλήθεια, από πού κι ως πού οι δοκιμαστές του περιοδικού έκαναν επιτόπου... πραγματογνωμοσύνη και μάλιστα αποφάνθηκαν για την αιτία του κακού, χωρίς καν να λύσουν έστω έναν τροχό για να δουν τι συμβαίνει? Με ποια τεχνογνωσία, ποια στοιχεία, ποιο μετρητικό εξοπλισμό και ποιο υπόβαθρο? Με ποιο κριτήριο βγαίνουν στα websites των περιοδικών τους και ξεκινάνε μια άνευ προηγουμένου λιβελογραφία, μέσω της οποίας θέλουν να βγάλουν την αυτοκινητοβιομηχανία ανεύθυνη, το αυτοκίνητο επικίνδυνο και τις τεχνικές προδιαγραφές του ανεπαρκείς? Χμμμ... Μήπως ξεχνούν το γεγονός ότι το αυτοκίνητο φέρει έγκριση τύπου, ως εκ τούτου έχει δοκιμαστεί από το ίδιο το εργοστάσιο και από επίσημους φορείς πολύ πριν το πάρουν στα χέρια τους? Έχουν έστω και την παραμικρή ιδέα για τα πρωτόκολλα προετοιμασίας αυτοκινήτων δοκιμής που ακολουθούν οι εταιρείες, προτού δώσουν τα δημοσιογραφικά για δοκιμές?Πού είναι η ρόδα?
Στις φωτογραφίες που δημοσιεύουν με το αυτοκίνητο καβάλα στο ανάχωμα, γιατί το αυτοκίνητο δεν έχει εγκατεστημένα μετρητικά όργανα -συγκεκριμένα τον τροχό Peizeler? Εάν αφαίρεσαν τον πέμπτο τροχό μετά το 'ατύχημα' αλλά πριν τη φωτογράφηση του 'έβγα' (γιατί?), πώς συνέχισαν την επόμενη μέρα τις δοκιμές τους με έαν όργανο που πέρασε μέσα από συρματοπλέγματα, πάνω από χωματόδρομο και σταμάτησε βιαίως (μαζί με το υπόλοιπο αυτοκίνητο) στο ανάχωμα? Και πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι το συγκεκριμένο όργανο έκανε σωστά τις υπόλοιπες μετρήσεις του?**Προσέξτε ιδιαίτερα αυτήν την τελευταία παράγραφο. Αφήνω το ορθογραφικό λάθος (είναι Peiseler, όχι Peizeler). Αλλά είναι πολύ σημαντικό το ερώτημα που θέτουν. Με κάθε ευκαιρία μας επιδεικνύουν τον πέμπτο τροχό εγκατεστημένο, για να μας δείχνουν ότι κάνουν δοκιμή. Στις φωτογραφίες του τρακαρισμένου αυτοκινήτου, πού είναι ο τροχός;**
-
Και πάμε παρακάτω...
Πηγάδι η φάβα...
Μήπως τελικά από το σκηνικό λείπει ο δράκος? Μήπως κάποιοι θέλουν να πάρουν το αίμα τους πίσω (ή ακόμη και να σταματήσουν τρέχουσες αιμορραγίες) επαναλαμβάνοντας παλιά σενάρια ιστοριών για αγρίους? Μήπως τα πράγματα δεν έγιναν όπως τα λένε οι Κρυονερίτες? Μήπως απλά τσάκισαν το αυτοκίνητο για άσχετο λόγο και εφηύραν ένα παραμύθι για να καλύψουν τις πομπές τους και να 'βγουν από πάνω', έχοντας ήδη ένοχο παρελθόν με τη συγκεκριμένη εταιρεία και με την έννοια της οδικής ασφάλειας γενικότερα? Λέγεται ότι το πρωί της Παρασκευής απλά ενημέρωσαν την εταιρεία ότι τράκαραν το αυτοκίνητο, και... μόλις την επόμενη Τρίτη άρχισε εκδότης να της πασάρει την ιστορία ότι το αυτοκίνητο δεν φρέναρε. Αν είναι έτσι τα πράγματα, τι παίζει?Υπεύθυνος δοκιμών...
Το αυτοκίνητο οδηγούσε ο υπεύθυνος δοκιμών του μαγκαζίνο. Λογικά, ο εν λόγω υπεύθυνος δεν είναι αυτός που σχεδιάζει και τις προδιαγραφές ασφαλείας της εκάστοτε δοκιμής? ΟΚ, λοιπόν, φρενάροντας σε αεροδιάδρομο, δεν έχεις στη διάθεσή σου όλο το χώρο για να αφήσεις 'άπλα' απόσταση ασφαλείας, μετά το σημείο φρεναρίσματός σου, σε περίπτωση τέτοιας στραβής? Πόση ήταν αυτή? Και πόσα μέτρα χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να ακινητοποιηθεί με 'εναλλακτικές' μεθόδους (βλ. κατεβάσματα ταχυτήτων, ελιγμοί κ.λπ.) από τα 100km/h, ακόμα και χωρίς καθόλου φρένα? Τι σόι δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας είναι αυτή, αν δεν τηρεί η ίδια ευνόητες στοιχειώδεις προδιαγραφές ασφάλειας για τη διεξαγωγή της δοκιμής? Ποιος, τελικά, θα μιλήσει για ασφάλεια? Τι δηλώνει ο ίδιος ο δοκιμαστής για το συμβάν? Υπάρχει πουθενά καμία ενυπόγραφη δήλωσή του?Σοβαρά μιλάς?
Κατά πόσο μπορούμε να πάρουμε στα σοβαρά τις υπόλοιπες δοκιμές που έγιναν σε αυτή την Ben Hurειο δοκιμή, και να θεωρήσουμε τα νούμερα που μας παραθέτει το περιοδικό αντιπροσωπευτικά των πραγματικών δυνατοτήτων των αυτοκινήτων? Όταν ένα περιοδικό δεν μπορεί να σταματήσει σε αεροδιάδρομο μήκους 1.000+m ένα αυτοκίνητο από τα 100km/h 'χωρίς φρένα', μπορεί να κάνει σωστό 'Lane Change' ή 'Elk Test' και να πάρουμε τις μετρήσεις του στα σοβαρά? -
Και τελειώνει ως εξής...
Εκθαμβωτική αφέλεια ή εξόφθαλμη προβοκάτσια?
Έλα ντε, εσύ να μου πεις! Τα τυπάκια είναι τόσο αφελή ώστε προσπαθούν να ξεκινήσουν ένα παραμύθι για να κουκουλώσουν με εύπεπτο τρόπο το γεγονός ότι τροπέτιασαν το αυτοκίνητο (ή μήπως άλλο ένα ιταλικό μέσα σ'ένα τρίμηνο, αν τα κουτσομπολιά είναι κάτι παραπάνω από κουτσομπολιά...) και μετά απλά εφευρίσκουν 'πειστικές' θεωρίες για να στηρίξουν το μετέωρο σενάριο? Είναι τόσο 'επαγγελματίες δημοσιογράφοι', που πάνε να το παίξουν νταβατζήδες για να εκβιάσουν καταστάσεις και budget? Πάνε να το παίξουν για άλλη μια φορά τεχνοκράτες ήρωες που βγάζουν το λαβράκι και λένε στην αυτοκινητοβιομηχανία τι να κάνει για να βελτιώσει τα αυτοκίνητά της? Αν ναι, με τι... προσόντα?Πάει κι αυτή η σελίδα...
Τσίμα-τσίμα με χώρεσε κι αυτό το μήνα, αλλά δεν σταματάει εδώ η υπόθεση... Τα ράμματα είναι πολλά, κι έχουν να πέσουν πολλά ακόμη...
Καλό μήνα!Φιλικά,
Dr. PowerΔηλαδή, τους κατηγορεί ανοιχτά και για εκβιασμό. Το προχωρά ακόμα περισσότερο απ'ό,τι θα σκεφτόμουν να γράψω στο διαδίκτυο. Κάτι θα ξέρει παραπάνω... Εγώ απλά έχω ακούσει κάποια πράγματα, για τα οποία εκφράζομαι ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.
Α, αν κάποιος έχει αμφιβολίες ότι τα έγραψα όπως ήταν γραμμένα, ας πάει να αγοράσει το περιοδικό ή ας το διαβάσει από κανέναν γνωστό του.
-
Ναι ρε αγορίνα (skullone)...με τις πλάτες του περιοδικού όμως λέει ότι λέει...εσύ έχεις τις πλάτες των 4Τ να λες ότι λες?
-
Δηλαδή χρειαζόμαστε πλάτες για να εκφράσουμε τη γνώμη μας ΑΝΟΙΧΤΑ και ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ για κάτι που συμβαίνει; Και ιδίως όταν για κάτι για το οποίο δεν είμαστε σίγουροι αποφεύγουμε να βάλουμε το χέρι μας στη φωτιά; Τι απέγινε το Σύνταγμα της χώρας; Τι απέγιναν οι βάσεις της δημοκρατίας (παρρησία, ισονομία και ισηγορία); Θα βλέπουμε ότι κάποιοι διατυπώνουν και διαδίδουν αβάσιμους ισχυρισμούς για να στρεβλώσουν την αγορά κι εμείς θα πάμε να γραφτούμε στο Σύλλογο του Σώπα, φοβούμενοι ν'ανοίξουμε το στόμα μας;
Ας πούμε ότι εγώ έχω κάποιες πλάτες και δε φοβάμαι να μιλήσω. Κάποιος άλλους που δεν έχει πλάτες τι θα κάνει; Θα του λένε ψέμματα (εκμεταλλευόμενοι τυχόν άγνοιά του), θα τον ξετινάζουν εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι δεν έχει 'μπάρμπα στην Κορώνη' και θα σκύβει το κεφάλι σιωπηλά, φοβούμενος μην τον βρουν χειρότερα;
Τέτοια κοινωνία θέλουμε να έχουμε; Γιατί αν αποδεχόμαστε μια τέτοια λογική, τότε αυτή η ΣΤΡΕΒΛΗ κατάσταση που σου λέει 'άμα δεν έχεις ισχυρές πλάτες σκάσε, βγάλε το σώβρακο και σκύψε', θα διαιωνίζεται.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων